Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
poultry meat is chilled
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02143809 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська область обл., Біла Церква, Шевченка, 122 |
Контактна особа: |
Зінченко Ірина Миколаївна 380456351989, 380456393093 buh_gorono@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education and Science of the Bila Tserkva City Council |
National ID: | 02143809 |
Contact point: |
Iryna Zinchenko 380456351989, 380456393093 buh_gorono@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2020 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2021 14:33 |
Очікувана вартість: | 2 972 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 725,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 10 грудня 2020 16:25 |
Enquiries until: | 24 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 лютого 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 2 972 250 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 29 725 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | надання реєстру накладних, кожного місяця протягом року | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2021 15:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2021 15:51 |
ТД кури 2021 остання редакція.doc | |
26 січня 2021 15:47 |
3міни до ТД 3.doc | |
16 грудня 2020 15:02 |
Зміни до ТД 2.doc | |
16 грудня 2020 15:01 |
ТД кури 2021 зі змінами.doc | |
11 грудня 2020 10:16 |
Зміни до ТД.doc | |
10 грудня 2020 16:28 |
Проект договору мясо 2021р..docx |
26 січня 2021 15:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
26 січня 2021 15:51 |
ТД кури 2021 остання редакція.doc
|
|||||||||
26 січня 2021 15:47 |
3міни до ТД 3.doc
|
|||||||||
16 грудня 2020 15:02 |
Зміни до ТД 2.doc
|
|||||||||
16 грудня 2020 15:01 |
ТД кури 2021 зі змінами.doc
|
|||||||||
11 грудня 2020 10:16 |
Зміни до ТД.doc
|
|||||||||
10 грудня 2020 16:28 |
Проект договору мясо 2021р..docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 06 січня 2021 17:19
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-26-000029 ● 27e7db1bf03541fcb34946656d1f0ce8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2021 15:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.07.2021 № 471
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 26.07.2021 № 471.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-12-10-006848-a, 10.12.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/9259-2021 від 22.07.2021.
В.о.начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керуючись висновком про результати моніторингу процедури закупівлі 021:2015-15110000-2 «М’ясо» (М’ясо свійської птиці охолоджене), ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-10-006848-а повідомляємо, що Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради (далі – Замовник) було направлено звернення до ФОП Макаренка В.В. з проханням розірвати договір про закупівлю 15 березня 2021 року № 39. Водночас до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-10-006848-а, Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради (далі – Замовник) нібито був виявлений факт порушення законодавства в частині не відхилення пропозиції ФОП Макаренко Володимира Васильовича (далі – ФОП Макаренко В.В.) відповідно до вимог частини сьомої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так, згідно з матеріалами висновку, у відповідності до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. ФОП Макаренко В.В. у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надав Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8, 13 частини першої статті 17 Закону. Таким чином, згідно з матеріалами висновку, не відхиливши пропозицію ФОП Макаренко В.В. через ненадання вищевказаних документів Замовник порушив вимоги частини сьомої статті 33 Закону. Із зазначеними висновками категорично не згодні, оскільки вони суперечать як нормам Закону так і позиції органу оскарження – Антимонопольного комітету України. Вищевказане підтверджуємо наступним. Так, дійсно, частина шоста статті 17 Закону встановлює обов’язок для переможця процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. В той же час вказана норма Закону не містить уточнення, які саме документи (довідку довільної форми, довідку, видану компетентним органом, витяг з електронного реєстру тощо) повинен надати учасник-переможець. Не містить тому, що стаття 22 Закону чітко встановлює саме для Замовника обов’язок визначити перелік таких документів у тендерній документації Так частина друга статті 22 Закону містить перелік відомостей, які обов’язково зазначаються у тендерній документації, зокрема, відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону, Замовник у тендерній документації зазначає один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Керуючись частиною п’ятою статті 17 Закону, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Тендерною документацією «М’ясо» (М’ясо свійської птиці охолоджене), яка затверджена рішенням тендерного комітету, згідно протоколу від 10 грудня 2020 року зі змінами, внесеними протоколом тендерного комітету від 26.01.2021 року, не було встановлено для переможця процедури закупівлі обов’язку подавати документи щодо підтвердження обставин, визначених пунктами 2, 3, 8 та 13 частини першої статті 17 Закону (замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі). Слід зазначити, що такі вимоги тендерної документації, відповідно до висновку, повністю відповідають чинному законодавству у сфері закупівель (за результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено). Окрім того, наведена позиція підтверджується також листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.06.2020 року №3304-04/34835-06 «Щодо застосування статті 17 Закону», яке відповідно до положень Закону є Уповноваженим органом, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Відповідно до наведеного листа Уповноваженим органом зроблено наступний висновок: «Оскільки Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель.» Також відповідно до додатка даного листа, переможцем процедури закупівлі на підтвердження пункту 13 частини першої статті 17 видається «довідка, видана Державною податковою службою України про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року N733 Автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті інтеграції електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України». Тому, в системі Прозорро дана довідка сформована та свідчить про відсутність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів переможця ФОП Макаренка В.В. (довідка додається). Враховуючи вищенаведене, не завантаживши документи, що підтверджують відсутність обставин, визначених пунктами 2, 3, 8 та 13 частини першої статті 17 Закону ФОП Макаренко В.В. не порушило вимог Закону, оскільки обов’язок завантажувати такі документи, відповідно до Закону та тендерної документації, у нього був відсутній. Стосовно порушення посадовими особами Замовника вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 (далі – Порядку) повідомляємо, що відповідно до листа-роз’яснення від 16.02.2021р. №1/06-3-1587 Міністерства цифрової трансформації України наданого Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель наголошують на можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Посадовою особою Управління освіти і науки був накладений удосконалений електронний цифровий підпис (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований), тому інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня. Відповідно до вимог пункту 4.1 додатку 2 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками, зокрема копії Статуту або іншого установчого документу. Відповідно до ст. 55.Господарського кодексу України Суб'єктами господарювання визнаються учасники господарських відносин, які здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов'язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов'язаннями в межах цього майна, крім випадків, передбачених законодавством. Суб'єктами господарювання є: 1) господарські організації - юридичні особи, створені відповідно до Цивільного кодексу України, державні, комунальні та інші підприємства, створені відповідно до цього Кодексу, а також інші юридичні особи, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані в установленому законом порядку; 2) громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані відповідно до закону як підприємці. Відповідно до ст. 128. Господарського кодексу України, Громадянин визнається суб'єктом господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи відповідно до статті 58 цього Кодексу. Господарський кодекс України, а також інші нормативно-правові акти, які діють на території України не встановлюють установчі документи для фізичних осіб-підприємців. Стаття 82 Господарського кодексу України встановлює установчі документи для господарських організації, для яких установчими документами є засновницький договір та статут. Установчі документи, в тому числі статут (положення) є обов’язковими для господарських організації. Фізичні особи-підприємці до господарських організацій не належать. Відповідно до статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»суб'єкт господарювання підлягає державній реєстрації як юридична особа чи фізична особа-підприємець у порядку, визначеному законом. Державна реєстрація юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців (далі - державна реєстрація) - офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення або припинення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, засвідчення факту наявності відповідного статусу громадського об’єднання, професійної спілки, її організації або об’єднання, політичної партії, організації роботодавців, об’єднань організацій роботодавців та їхньої символіки, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, про юридичну особу та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій, передбачених цим Законом. Для державної реєстрації фізичної особи підприємцю необхідно подати такі документи: 1) заява про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем; 2) заява про обрання фізичною особою спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість за формою – за бажанням заявника; На підставі проведеної реєстрації, фізичній особі-підприємцю видається виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Документом, що підтверджує здійснення діяльності фізичною-особою підприємцем є виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Відповідно до статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) - документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та податкових органах, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію. Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» фізичні особи-підприємці, на відміну від юридичних осіб, діють без установчих документів. Так, ч. 2 ст. 128 Господарського кодексу України та ч. 1 ст. 52 Цивільного кодексу України прямо встановлюють правило про те, що громадянин-підприємець відповідає за зобов’язаннями, пов’язаними з підприємницькою діяльністю, усім своїм майном, на яке відповідно до закону може бути звернено стягнення. Фізична особа реєструється фізичною особою-підприємцем за місцем свого проживання (реєстрації). Фізична особа-підприємець має право працювати як з печаткою так і без неї. Фізична особа-підприємець не зобов’язана мати рахунок у банку. Замовник у примітці додатку 3 тендерної документації зазначив, що документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції, про, що надається відповідне письмове пояснення в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Дана вимога відноситься додатка 3 тендерної документації. Таким чином, Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради було виконано вимоги висновку. Разом із тим, ми зобов’язуємось робити все від нас залежне, щоб недопускати порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо).
2021-08-09 16:40:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.) • відсутній механізм
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю.
2021-09-20 10:21:40
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02143809 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна, Київська область обл., Біла Церква, Шевченка, 122 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТА-1" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ФОП Мельніченко Катерина Вікторівна | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП Мальована Наталія Степанівна | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП Макаренко Володимир Васильович | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2021 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Мальована Наталія Степанівна |
2 246 310,00
UAH з ПДВ
|
1 758 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Мельніченко Катерина Вікторівна |
1 929 972,00
UAH з ПДВ
|
1 760 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Макаренко Володимир Васильович |
2 519 167,50
UAH з ПДВ
|
2 519 167,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Мальована Наталія Степанівна #2121107902 |
Рішення скасоване |
1 758 000,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2021 15:28
|
|
ФОП Мальована Наталія Степанівна #2121107902 |
Відхилено |
1 758 000,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2021 15:32
|
|
ФОП Мельніченко Катерина Вікторівна #2298607029 |
Відхилено |
1 760 000,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2021 10:07
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 26 лютого 2021 00:00
|
ФОП Макаренко Володимир Васильович #2161814953 |
Переможець |
2 519 167,50
UAH з ПДВ
|
02 березня 2021 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2021 14:49
|
Дод.3 курі.pdf | укладений |
09 вересня 2021 14:44
|
Дод.3 курі.pdf | укладений |
09 вересня 2021 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2021 14:33
|
39-2.FR12.pdf | зміни до договору |
27 липня 2021 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 березня 2021 11:37
|
39-1.pdf | зміни до договору |
24 березня 2021 11:37
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2021 10:16
|
дог 39.PDF | укладений |
15 березня 2021 10:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» можливе зменшення закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» можливе зменшення закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 09 вересня 2021 |
Сума оплати за договором: |
204 109,99
UAH
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до вимог Висновку Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-10-006848-а від 05 серпня 2021 року. |