Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газоаналізатор Алкофор 505
Очікувана вартість
62 700,00 UAH
UA-2020-12-10-006724-a e89106f798ea43a5ba997c08adfb2811
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бор Ігор Володимирович

380542659748 sz07@soe.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМИОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 23293513
Вебсайт: https://www.soe.com.ua
Місцезнаходження: 40035, Україна , Сумська обл., Суми, 40035, Сумська обл., місто Суми, ВУЛИЦЯ ІВАНА СІРКА, будинок 7
Контактна особа: Бор Ігор Володимирович
380542659748
sz07@soe.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2020 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2020 08:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 23 грудня 2020 12:59
Очікувана вартість: 62 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 313,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт.
Газоаналізатор Алкофор 505
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 33124100-6 — Діагностичні прилади
4 пак
Трубочки до мундштуків АлкоФор в індивідуальній упаковці (200 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 33124130-5 — Діагностичне приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 180 календарних днів з моменту отримання Товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2020 16:17
Оголошення Газоаналізатор Алкофор 505.docx
10 грудня 2020 16:17
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пропозиція щодо змін в тендерної документації та в проекті договору.
Дата подання: 14 грудня 2020 14:07
Дата відповіді: 15 грудня 2020 15:40
Щодо змін в тендерної документації та в проекті договору: П.5 Строк поставки товарів – змінити до 30.01.2021р. П.6 Умови оплати – треба конкретизувати, зменшити строки оплати і змінити на «Замовник здійснює розрахунки за фактично отриманий товар протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару та підписання сторонами здавально-приймальних документів шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок учасника». П.13. Інша інформація п.п. 7 «Погоджений проект договору згідно Додатку 3 до даної документації» треба виключити, так як вимоги деяких пунктів договору потребують подальшого узгодження сторін.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Порядок проведення Спрощених закупівель регламентується статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Порядок).
Відповідно до діючого Порядку в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
При цьому встановлено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, відповідно до чинного законодавства Замовник самостійно встановлює вимоги щодо предмету закупівлі, в тому числі щодо строку та умови поставки товарів; затверджує та оприлюднює проєкт договору.
Враховуючи те, що затверджені та оприлюднені вимоги стосуються всіх потенційних учасників, вони не обмежують конкуренції між суб’єктами господарювання та не призводять до дискримінації будь-якого конкретного суб’єкта господарювання, через що вимога не підлягає задоволенню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2020 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" 49 908,24
UAH з ПДВ
49 908,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМ-КОНСУЛЬТАНТ" 57 066,00
UAH з ПДВ
57 066,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 14:12
Електронний підпис
18 грудня 2020 14:12
Цінова пропозиція.pdf
18 грудня 2020 14:12
Технічна частина.pdf
18 грудня 2020 14:12
Ліцензія.zip
18 грудня 2020 14:12
Гарантия_9101.zip

Публічні документи

18 грудня 2020 11:17
Електронний підпис
18 грудня 2020 11:17
Технічна частина.pdf
18 грудня 2020 11:16
Технічні вимоги.pdf
18 грудня 2020 11:16
Гарантія 3860-20.pdf.p7s.p7s
18 грудня 2020 11:16
Гарантія 3860-20.pdf
18 грудня 2020 11:16
Проєкт договору.pdf
18 грудня 2020 11:16
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"

ТОВ "КОМ-КОНСУЛЬТАНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
#23522853
Відхилено 49 908,24
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 13:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМ-КОНСУЛЬТАНТ"
#35691773
Переможець 57 066,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 13:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2020 13:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМ-КОНСУЛЬТАНТ"
#35691773
57 066,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 березня 2021 09:08
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 16:10
Договір 1501-1.pdf укладений
15 січня 2021 16:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 січня 2021 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 57 066,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 511,00 UAH)