Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція системи киснезабезпечення Комунального Некомерційного Підприємства «Івано-Франківський обласний перинатальний центр Івано-Франківської обласної ради» за адресою: вулюЧорновола, 49 м.Івано-Франківськ
Очікувана вартість
3 912 112,00 UAH
UA-2020-12-10-006542-a 135441f10aea43168c1fac85f85032b7
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лапко Віталій

380983325287 LAPKOVV1971@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 24687786
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ЧОРНОВОЛА, будинок 49
Контактна особа: Лапко Віталій
380983325287
LAPKOVV1971@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


КІНЦЕВИЙ БЕНІФЕЦІАРНИЙ ВЛАСНИК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЕР- ПЛЮС" - ВИГОДООДЕРЖУВАЧ-ТАТУМІРАК РОМАН ІВАНОВИЧ ВІД 12.12.1996, БРАТКІВЦІ,ВУЛИЦЯ ЛАЗИ №16А. ТАТУМІРАК РОМАН ІВАНОВИЧ, Країна громадянства: Україна, Місцезнаходження: Україна, 77462, Івано-Франківська обл., Тисменицький р-н, село Братківці, ВУЛИЦЯ ЛАЗИ, будинок 16А, Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 1000,00
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція системи киснезабезпечення Комунального Некомерційного Підприємства «Івано-Франківський обласний перинатальний центр Івано-Франківської обласної ради» за адресою: вулюЧорновола, 49 м.Івано-Франківськ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Чорновола, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

10 грудня 2020 16:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Лідер-Плюс"
#39628401
Переможець 3 912 112,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 16:11

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 14:49
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2021 12:00
Додаткова угода №5 до Договору 333 (1).PDF зміни до договору
18 червня 2021 12:00
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2021 15:23
Додаткова угода №4 до договору №333 від 10.12.2020 (1).PDF зміни до договору
25 травня 2021 15:23
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 15:25
Додаткова угода №3 (1).PDF зміни до договору
03 лютого 2021 15:24
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 13:54
Дод угода №2 до договору №333 від 10.12.2020 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 13:54
Дод угода №2 до договору №333 від 10.12.2020.pdf укладений
28 грудня 2020 13:51
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:21
Договірна ціна на 2020 рік (1).PDF зміни до договору
24 грудня 2020 10:20
Дод угода №1 до договору №333 (1).PDF зміни до договору
24 грудня 2020 10:20
План фінансування на 2020 2021р (1).PDF зміни до договору
24 грудня 2020 10:20
План фінансування на 2020 рік (1).PDF зміни до договору
24 грудня 2020 10:20
Календарний графік (1).PDF зміни до договору
24 грудня 2020 10:20
4_Договірна ціна на 2020 рік.PDF укладений
24 грудня 2020 10:19
3_Дод угода №1 до договору №333.PDF укладений
24 грудня 2020 10:19
План фінансування на 2020 2021р.PDF укладений
24 грудня 2020 10:19
2_План фінансування на 2020 рік.PDF укладений
24 грудня 2020 10:19
1_Календарний графік.PDF укладений
24 грудня 2020 10:19
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 16:12
Договір 333 (2).pdf укладений
10 грудня 2020 16:12
Договір 333 (1).pdf укладений
10 грудня 2020 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення додаткового пункту про фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 333
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 333
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна умов попередньої оплати
Номер договору про закупівлю: 333
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни плану фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 333
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 333
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2020 — 30 грудня 2022
Сума оплати за договором: 3 651 206,00
UAH (в тому числі ПДВ 608 534,33 UAH)