Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монтаж (реконструкція) системи киснепостачання третього, четвертого та п"ятого поверхів лікувального корпусу Б центральної районної лікарні з поліклінікою на вул.Незалежності, 1 в м.Кіцмань Чернівецької області (коригування)
Очікувана вартість
2 184 304,80 UAH
UA-2020-12-10-003704-b f8bd38a44b864d7b99401954ee45adac
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабюк Каріна Сергіївна

+380508641186 karina.babuyk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне Некомерційне Підприємство "Кіцманська центральна районна лікарня" Кіцманської районної ради
Код ЄДРПОУ: 02005680
Місцезнаходження: 59300, Україна , Чернівецька обл., Кіцмань, вул.Незалежності,1
Контактна особа: Бабюк Каріна Сергіївна
+380508641186
karina.babuyk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Монтаж (реконструкція) системи киснепостачання третього, четвертого та п"ятого поверхів лікувального корпусу Б центральної районної лікарні з поліклінікою на вул.Незалежності, 1 в м.Кіцмань Чернівецької області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59300, Україна, Чернівецька область, м.Кіцмань, вул.Незалежності, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Монтаж (реконструкція) системи киснепостачання третього, четвертого та п"ятого поверхів лікувального корпусу Б центральної районної лікарні з поліклінікою на вул.Незалежності, 1 в м.Кіцмань Чернівецької області (коригування) Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

10 грудня 2020 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Пересувна механізована колона №311"
#05392401
Переможець 2 184 304,80
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 18:18

Документи

10 грудня 2020 18:18
Електронний підпис
10 грудня 2020 18:17
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 12:33
ДУ 3.pdf зміни до договору
12 березня 2021 12:32
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 12:24
ДУ 2 до дог. 7.pdf зміни до договору
10 лютого 2021 15:34
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 19:07
Протоко змін до річного плану закупівель.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 19:04
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 14:34
ДУ 1 до договору 7 від 10.12.2020.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 14:31
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 18:24
договір 7.pdf укладений
10 грудня 2020 18:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. договору №7 від 10.12.2020 року викласти у наступній редакції: загальна вартість підрядних робіт складає 2 184 304,80 грн. (два мільйони сто вісімдесят чотири тисячі триста чотири грн. 80 коп.) в т.ч. ПДВ-364050,80 грн. (триста шістдесят чотири тисячі п"ятдесят грн. 80 коп.). 2. Пункт 4.2. договору №7 від 10.12.2020 року викласти у такій редакції: Генпідряднику до початку робіт може надаватися попередня оплата 100% (в тому числі у розмірі 100%) вартості робіт за Договором. Попередня оплата надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактури від Генпідрядника. Генпідрядник зобов’язаний використати попередню оплату впродовж трьох місяців з дня надходження коштів на рахунок, надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання попередньої оплати протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника та сплатити штрафні санкції у розмірі передбаченому Пунктом 7.5. Договору. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Генпідрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів Генпідрядником. 3. Пункт 7.5. договору №7 від 10.12.2020 року викласти у такій редакції: Генпідрядник несе майнову відповідальність перед Замовником за: - порушення строків виконання зобов"язань Генпідрядник сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1% вартості несвоєчасно виконаних робіт, за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості; - порушення строків використання попередної оплати - повернути невикористану суму попередньої оплати та сплатити штраф у розмірі 20% невикористаної суми попередньої оплати; - при неякісному виконанні Генпідрядником робіт, передбачених цим Договором, Генпідрядник сплачує Замовнику у 10-ти денний термін, з моменту виявлення, штраф у розмірі 10% неякісно виконаних робіт. - у разі відхилень від проектно-кошторисної документації при виконанні робіт, без погодження Замовника, Генпідрядник сплачує Замовнику штраф у розмірі 10% від вартості робіт за цим Договором. 4. Пункт 11.1. договору №7 від 10.12.2020 року викласти у наступній редакції: цей Договір набирає чинності з дня укладання договору і діє до 01.04.2021 року, але у будь-якому випадку до повного виконання всіх умов, передбачених даним Договором.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до річного плану закупівель №UA-P-2020-12-10-015608-c код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи закупівлі без використання електронної системи, а саме внести код КЕКВ 3210 відповідно до вимог Закону.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни в банківські реквізити Генпідрядника виклавши ії у редакції: IBAN UA 803563340000026001300419343 в філії ЧОАТ Ощадбанк, МФО 356334; IBAN UA 658201720355369107000008009 в Держказначейській службі України м.Київ , МФО 820172
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В преамбулі і тексті укладеного договору №7 від 10.12.2020 року слова Комунальне некомерційне підприємство "Кіцманська центральна районна лікарня " та КНП "Кіцманська ЦРЛ" у всіх відмінках змінити відповідно на Комунальне некомерційне підприємство "Кіцманська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" та КНП "Кіцманська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" у всіх відмінках. 2. В преамбулі і тексті укладеного договору №7 від 10.12.2020 року слова "головний лікар" в усіх відмінках замінити на "генеральний директор" в усіх відмінках
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML