Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОБЛАСНИЙ НАУКОВИЙ ЛІЦЕЙ В М.РІВНЕ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02137743 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Котляревського, 1 |
Контактна особа: |
Зубчук Ігор +380988000845 licey@ua.fm |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2020 18:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2020 14:44 |
Очікувана вартість: | 616 206,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 31 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2020 18:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2020 18:41 |
ТД-Хлібопродукти 2021.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-05-000003 ● 4a34c55f9578418ea101da417e6f0e7a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 січня 2021 14:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.01.2021 № 2
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 04.01.2021 № 2.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2020-12-09-016222-c 09.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-05 15:07:42
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Очікувана вартість по ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-12-09-016222-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів по предмету «Очікувана вартість по ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» за номером UA-2020-12-09-016222-c.
1. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів відсутня інформація про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, відповідно до вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
2. Замовником у пункті 1 Розділу 2 «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації зазначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів, тоді як частиною другою статті 24 Закону передбачено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електрона система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Також, у пункті 2 вищезазначеного розділу зазначено, що положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Дана вимога відсутня у статті 24 Закону. Чому вищезазначена інформація не відповідає нормам частини другої статті 24 Закону?
3. У пункті 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Чому зазначена інформація не відповідає пункту 11 частини другої статті 22 Закону?
4. Також, у пункті 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено , що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої ст. 17 Закону, що суперечить вимогам частини шостої статті 17 Закону відповідно до яких такі документи переможець повинен надати замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Чому вищезазначена інформація не відповідає вимогам статті 17 Закону ?
5. По якій причині в електронній системі закупівель Prozorro відсутня інформація щодо планування Замовником вказаної закупівлі та відповідні відображення у Річному плані закупівель на 2021 рік. Натомість оголошення про проведення відкритих торгів по вищевказаному предмету закупівлі містить посилання на план закупівель на 2020 рік, що оприлюднений в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-P-2020-12-09-011879-c (вкладка «Перейти до плану закупівель» оголошення про проведення)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-11 14:42:04
Пояснення по ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Ваші зауваження враховані. З огляду на допущені порушення по закупівлі (ID закупівлі: UA-P-2020-12-09-011879-c), та неможливістю усунути порушення, а саме – технічно внести зміни до річного плану закупівлі змінивши рік плану з 2020 на 2021; долучити до оголошення про тендер інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції відповідно до вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.; внести зміни до тендерної документації, привівши її у відповідність до вимог статтей 17, 22 та 24 Закону, уповноваженою особою Обласного наукового ліцею в м.Рівне Рівненської обласної ради, керуючись п.2 ч.1 ст.32 Закону України "Про публічні закупівлі", прийнято рішення відмінити тендер по даній закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на допущені порушення по закупівлі (ID закупівлі: UA-P-2020-12-09-011879-c), та неможливістю усунути порушення, а саме – технічно внести зміни до річного плану закупівлі змінивши рік плану з 2020 на 2021; долучити до оголошення про тендер інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції відповідно до вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.; внести зміни до тендерної документації, привівши її у відповідність до вимог статтей 17, 22 та 24 Закону, уповноваженою особою Обласного наукового ліцею в м.Рівне Рівненської обласної ради, керуючись п.2 ч.1 ст.32 Закону України "Про публічні закупівлі", прийнято рішення відмінити тендер по даній закупівлі.
2021-01-15 09:12:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимоги частини першої статті 4 Закону в частині невідповідності закупівлі до річного плану)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2020 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ" |
417 720,00
UAH з ПДВ
|
405 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТДВ Поліссяхліб |
535 753,00
UAH з ПДВ
|
414 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сарненський хлібозавод" |
607 320,00
UAH з ПДВ
|
414 336,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ" #05511001 |
Переможець |
405 240,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2020 17:49
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 11 січня 2021 14:52 |
Кінець періоду оскарження: | 22 січня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 22 січня 2021 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" прийнято рішення відмінити процедуру відкритих торгів через неможливість усунення виявлених порушень |
11 січня 2021 14:52
|
Електронний підпис |
11 січня 2021 14:52
|
протокол 5.pdf |