Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50610000-4 Послуги з ТО системи пожежної сигналізації та послуги з цілодобового спостереження за системою пожежної сигналізації
Очікувана вартість
54 600,00 UAH
UA-2020-12-09-009640-c 685d570c238f423eb628620b1f5c058d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Стукало

+380669815191 b1fkf9@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Володимирівський ПНІ ДОР
Код ЄДРПОУ: 03188369
Місцезнаходження: 53550, Україна , Дніпропетровська обл., Томаківський р-н, с. Степанівка, вул. Степова, 1
Контактна особа: Катерина Стукало
+380669815191
b1fkf9@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2020 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2020 17:00
Очікувана вартість: 54 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 273,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50610000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ТО системи пожежної сигналізації та послуги з цілодобового спостереження за системою пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53550, Україна, Дніпропетровська область, Тамаківський рн, с.Степанівка, вул.Степова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50610000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НВП БЕЗПЕКА 54 600,00
UAH з ПДВ
54 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 14:45
Електронний підпис
18 грудня 2020 14:39
Цінова пропозиція.pdf
18 грудня 2020 14:39
Середовище.pdf
18 грудня 2020 14:39
Проект договору.pdf
18 грудня 2020 14:39
Ліцензія.pdf
18 грудня 2020 14:39
Договір оренди.pdf
18 грудня 2020 14:39
Довідка до ліцензії.pdf
18 грудня 2020 14:39
Витяг з реєстру.pdf
18 грудня 2020 14:39
Витяг ЄДР .pdf
18 грудня 2020 14:39
Виписка.pdf
18 грудня 2020 14:39
Акт обстеження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НВП БЕЗПЕКА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НВП БЕЗПЕКА
#43284978
Переможець 54 600,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 13:02

Документи

21 грудня 2020 13:02
Електронний підпис
21 грудня 2020 11:37
img382.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2020 13:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НВП БЕЗПЕКА
#43284978
54 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2020 13:02
Електронний підпис
21 грудня 2020 11:37
img382.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2022 14:13
13 006.jpg зміни до договору
13 січня 2022 14:09
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 09:11
21 008.jpg зміни до договору
21 грудня 2021 09:10
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 09:07
21 007.jpg зміни до договору
21 грудня 2021 09:06
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 11:14
img582.jpg зміни до договору
18 січня 2021 11:12
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:40
Договір СПС.pdf укладений
30 грудня 2020 10:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 144-НО
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 144-НО
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 144-НО
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 144-НО
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML