Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (Придбання інтерактивних дошок)
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2020-12-09-006875-a d9ebf410a3f94b14a57a7d5a0975dac0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Введенська, 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2020 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 грудня 2020 11:38
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (Придбання інтерактивних дошок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04078, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Вишгородська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2020 16:22
Проєкт договору.docx
09 грудня 2020 16:22
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

рекомендація щодо внесення змін для закупівлі якісного обладнання
Дата подання: 10 грудня 2020 18:15
Дата відповіді: 14 грудня 2020 11:26
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Вам уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності  та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від  імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. 4. Допуск з електробезпеки для осіб (особи), які (яка) будуть виконувати монтаж обладнання (Обов’язкова надати копію Посвідчення Спеціаліста з установки інтерактивного обладнання у складі тендерної пропозиції). Обгрунтування: вказаний документ забезпечить безпечність здійснення робіт щодо встановлення обладнання, гарантуватиме якість і надійність таких робіт, а також здійснення їх кваліфікованими спеціалістами. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу. Ваше звернення буде розглянуте.
Порада щодо внесення змін до програмного забезпечення
Дата подання: 10 грудня 2020 18:16
Дата відповіді: 14 грудня 2020 11:24
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо наступне: Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Проаналізувавши детально данну закупівлю, було виявлено, що очікувана вартість Вашої закупівлі дозволяє придбати дійсно якісне, сучасне та зручне у користуванні обладнання, також, повідомляємо, що програмне забезпечення до інтерактивної дошки є невідʼємною її складовою, так як повноцінно використовувати інтерактивне обладнання можливо лише з відповідним програмним забезпеченням. Згідно законодавства України, Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування, тому для раціонального витрачання бюджету Вашої закупівлі та уникнення завищення цін, а також постачання неякісного інтерактивного обладнання, рекомендуємо внести зміни в технічну частину, а саме характеристики інтерактивної дошки (або спеціалізоване програмне забезпечення) та додати наступну інформацію: Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту; сумісне з операційною системою комп’ютера вчителя; обовʼязкова наявність 10 бібліотек інтерактивних 3D моделей (не менше 1 500) для створення навчального контенту; бібліотеки за складовими групами повинні бути сгруповані наступним чином: біологія тварин, геометрія, геологія, фізика, культура, астрономія, палеонтологія, біологія рослин, хімія, біологія людини; можливість переміщувати 3D-моделі в реальний світ за допомогою розширеної реальності (AR) ; наявність, функції глибокого збільшення, що дозволяє переглядати моделі на рівні мікроскопа; можливість пояснити складні поняття, використовуючи ілюстративні 3D-моделі з детальним багатомовним описом за вибором вчителя; можливість перевірки знання учнів, під час викладання, за допомогою функції сліпої карти, яка доступна для кожної моделі; можливість синхронізації спеціалізованого програмного забезпечення із Office та використання інтерактивних 3D-моделей в своїх презентаціях; можливість використання програмного забезпечення на обладнанні, яке вже використовують у школі: ПК, планшети, сенсорні панелі, інтерактивні дошки, онлайн чи офлайн. Спеціалізоване програмне забезпечення повинно мати рекомендації провідних закордонних університетів. Для підтвердження функціональності та всіх вищеперелічених характеристик надати посилання для скачування пробної версії спеціалізованого програмного забезпечення та посилання на офіційний сайт виробника (або офіційного дистрибютора на території України) програмного забезпечення. Також, надати Авторизаційні листи від розробника або офіційного дистрибютора базового та спеціалізованого програмного забезпечення з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви програмного забезпечення. Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки №574 та інших законодавчих актів, інтерактивна дошка/панель повинні обовʼязково бути укомплектовані програмним забезпеченням, тому внесення змін в тендерну документацію буде обгрунтованим та цілеспрямованим рішенням Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні характеристики товару надані директором навчального закладу для потреб якого він закуповується. До розгляду буду прийматися пропозиції з покращеними характеристиками.
монтаж
Дата подання: 10 грудня 2020 18:17
Дата відповіді: 11 грудня 2020 15:20
Доброго дня, скажіть, будь ласка, чи потрібно Вам встановлення, монтаж та налаштування обладнання, чи Вас задовільнить сама поставка товару? Якщо так, то це потрібно обов'язково відобразити в документації (оскільки такі послуги є оплатними і мають бути враховані у вартість пропозиції учасника). Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня. У таблиці № 1 Додатку № 2 вказана вся відповідна інформація.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-09-006875-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3181010709
Дата подання: 22 грудня 2020 16:44
Невідповідність технічним вимогам предмета закупівлі
Просимо звернути увагу замовника на те, що Учасник який запропонував найменшу ціну в своїй пропозиції пропонує мобільну підставку для інтерактивної дошки в якій технічно відсутня можливість кріплення проектора. Така підставка унеможливлює використання мобільного інтерактивного комплексу, що значно обтяжує проведення навчального процесу.
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 грудня 2020 13:16
Товар запропонований учасником відповідає технічним вимогам закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2020 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 50 478,00
UAH з ПДВ
40 326,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА 44 792,00
UAH з ПДВ
44 792,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВ. ГРУПП." 57 800,00
UAH з ПДВ
57 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мармо Вікторія Миколаївна 72 500,00
UAH з ПДВ
72 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 16:41
Електронний підпис
17 грудня 2020 16:40
Цінова пропозиція.pdf
17 грудня 2020 16:40
Установчі документи.pdf
17 грудня 2020 16:40
Уповноважена особа.pdf
17 грудня 2020 16:40
Технічні вимоги.pdf
17 грудня 2020 16:40
Технічний опис.pdf
17 грудня 2020 16:40
Проект договору.pdf
17 грудня 2020 16:40
Інформаційна довідка.pdf
17 грудня 2020 16:40
Згода на обробку ПД.pdf
17 грудня 2020 16:40
Довідка не платник ЄП.pdf
17 грудня 2020 16:40
Довідка ліцензування.pdf
17 грудня 2020 16:40
Довідка довкілля.pdf

Публічні документи

17 грудня 2020 15:07
Електронний підпис
17 грудня 2020 15:06
Висновок СЕС Yesvision.pdf
17 грудня 2020 15:05
лист згода.pdf
17 грудня 2020 15:04
лист пояснення статут.pdf
17 грудня 2020 15:04
Проєкт договору.pdf
17 грудня 2020 15:04
лист гарантія.pdf
17 грудня 2020 15:03
довідка підпис.pdf
17 грудня 2020 15:03
Витяг ЄДРПОУ.pdf
17 грудня 2020 15:03
лист згода з договором.pdf
17 грудня 2020 15:02
МОН Yesvision.pdf
17 грудня 2020 15:02
цінова пропозиція.pdf
17 грудня 2020 15:02
паспорт.pdf
17 грудня 2020 15:02
Стаття 17.pdf
17 грудня 2020 15:02
Витяг_єдин_под.pdf
17 грудня 2020 15:02
Виписка-ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

17 грудня 2020 23:05
Електронний підпис
17 грудня 2020 23:04
Копія Статуту.pdf
17 грудня 2020 23:04
18. Довідка гарантія.pdf
17 грудня 2020 23:04
16. Проєкт договору.pdf
17 грудня 2020 23:04
01. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 грудня 2020 16:51
Електронний підпис
17 грудня 2020 16:50
20. Проєкт договору.pdf
17 грудня 2020 16:50
4. Декларація ІД.pdf
17 грудня 2020 16:50
3. Сертифікат ІД.pdf
17 грудня 2020 16:50
2. Висновок СЕС ІД.pdf
17 грудня 2020 16:50
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА

ТОВ "АВ. ГРУПП."

ФОП Мармо Вікторія Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 40 326,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 15:35

Документи

22 грудня 2020 15:35
Електронний підпис
22 грудня 2020 15:34
Рішення УО.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2020 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
40 326,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 грудня 2020 15:35
Електронний підпис
22 грудня 2020 15:34
Рішення УО.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 17:10
Дог. 673.PDF укладений
28 грудня 2020 17:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 40 326,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 721,00 UAH)