Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Флотської від автомобільної дороги Одеса- Білгород-Дністровський –Монаші до будинку № 135 по вул.Флотській в с.Прилиманське Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області ( за ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація )
Очікувана вартість
308 486,00 UAH
UA-2020-12-09-001298-c 6902a6b4105e486cb18a823f6b23c894
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свищ Оксана Андріївна

+380487972518 oksanaandreevna1974@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Авангардівська селищна рада Овідіопольського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 23211248
Місцезнаходження: 67806, Україна , Одеська обл., смт Авангард, вулиця Добрянського будинок 26
Контактна особа: Свищ Оксана Андріївна
+380487972518
oksanaandreevna1974@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2020 09:23
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2020 08:00
Очікувана вартість: 308 486,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Флотської від автомобільної дороги Одеса- Білгород-Дністровський –Монаші до будинку № 135 по вул.Флотській в с.Прилиманське Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області ( за ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Флотської від автомобільної дороги Одеса- Білгород-Дністровський –Монаші до будинку № 135 по вул.Флотській в с.Прилиманське Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області ( за ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67820, Україна, Одеська область, с Прилиманське Овідіопольского району, вул.Флотська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Кошти місцевого бюджету; після підписання актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2020 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2020 15:35
додаток.docx
11 грудня 2020 15:35
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
09 грудня 2020 09:23
додаток.docx
09 грудня 2020 09:23
додаток техвимоги.docx
09 грудня 2020 09:23
додаток проект договору.docx
09 грудня 2020 09:23
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
11 грудня 2020 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2020 09:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2020 15:35
додаток.docx
11 грудня 2020 15:35
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
09 грудня 2020 09:23
додаток.docx
09 грудня 2020 09:23
додаток техвимоги.docx
09 грудня 2020 09:23
додаток проект договору.docx
09 грудня 2020 09:23
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-09-001298-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АС-СІТІБУД", Код ЄДРПОУ:43225650
Дата подання: 11 грудня 2020 14:14
Дискримінаційна вимога
Відповідно до Переліку довідок, листів та інших документів, які вимагаються від учасника під час проведення спрощеної закупівлі робіт встановлено, що учасник має надати чинний сертифікат системи управління якістю на учасника спрощеної закупівлі за стандартами ISO 9001. Але, оскільки сертифікат системи управління якістю за стандартами ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) — це документ, який не свідчить про якість та безпеку конкретного продукту, а стандарт ISO 9001 є лише однією з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності, вважаємо дану вимогу такою, що порушує принципи здійснення публічних закупівель, згідно частини першої статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також інформуємо, що з 1 січня 2018 року скасована обов'язкова сертифікація продукції, що виконувалася відповідно до Директу «Про стандартизацію та сертифікацію» (втратив чинність сам Директ). Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка сертифікувалась та входила до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом державного Комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року №28 (який також втратив чинність), не підлягає обов'язковій сертифікації. Тобто, в Україні відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 29 грудня 2017 року №500 «Про скасування національних нормативних документів» з 1 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації. Тобто, з 1 січня 2018 року законодавством України не передбачена сертифікація продукції. За вищезазначених підстав просимо Авангардівську селищну раду Овідіопольського району Одеської області внести зміни до тендерної документації за предметом закупівлі: Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Флотської від автомобільної дороги Одеса- Білгород-Дністровський –Монаші до будинку № 135 по вул.Флотській в с.Прилиманське Авангардівської селищної ради Овідіопольського району Одеської області ( за ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). В протилежному випадку для приведення тендерної документації у відповідність до законодавства України залишаємо за собою право звернутись до органу оскарження в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що призведе до відкладення проведення процедури закупівлі на більш пізній строк.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 грудня 2020 15:43
Внесено зміни в оголошення про проведення спрощеної закупівлі та до додатку до оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Документи

11 грудня 2020 15:38
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" 275 486,00
UAH з ПДВ
275 486,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2020 14:55
Електронний підпис
21 грудня 2020 14:55
12. Транспортна схема.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"
#40603406
Переможець 275 486,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 16:08

Документи

22 грудня 2020 16:01
Електронний підпис
22 грудня 2020 15:38
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"
#40603406
275 486,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 грудня 2020 16:01
Електронний підпис
22 грудня 2020 15:38
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 08:58
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 08:41
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 08:21
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:52
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 10:21
договір укладений
28 грудня 2020 10:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення вартості робіт по договору та зміна терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 261
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення механічної помилки в сумі під час оприлюднення додаткової уогоди № 1 від 24.12.2020р.
Номер договору про закупівлю: 261
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 268 863,06
UAH (в тому числі ПДВ 44 810,51 UAH)