Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
2 064 000,00 UAH
UA-2020-12-08-012610-c ● 7ba91d0050db4c07b24b8ab9b99d7d4a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 6" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01985127 |
Місцезнаходження: | 49064, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Караваєва ,буд. 68 |
Контактна особа: |
Наталія Василівна Петякіна +380949107834 2dgkb6@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2020 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 грудня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2020 15:05 |
Очікувана вартість: | 2 064 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 320,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
згідно документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
645000 кіловат
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно документації | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2020 16:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2020 16:03 |
Тендерна документація_електрична енергія_2021 (6 бол нова).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-08-012610-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43729979
Дата подання: 30 грудня 2020 17:48
Щодо неправомірного визнання переможця
ПІДСТАВІ ВІДХИЛЕННЯ
Учасника ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
у закупівлі: UA-2020-12-08-012610-c.
Учасника ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
у закупівлі: UA-2020-12-08-012610-c.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 січня 2021 14:30
Стосовно першого питання підстав відхилення учасника, щодо надання документального підтвердження сертифікації: відповідності до ЗУ«Про стандартизацію» п. 4, ч. 2, ст. 4 встановлено, що державна політика у сфері стандартизації базується на збалансованому застосуванні, в тому числі, принципу добровільного застосування національних стандартів та кодексів установленої практики, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами, а ст. 23 того ж Закону закріплює, що національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит.
ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції.
ISO 14000 - серія міжнародних і добровільних для застосування стандартів і настанов, які присвячені екологічному менеджменту. Стандарти серії ISO 14000 формулюють вимоги до екологічної політики організації і допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище ті чи інші продукти і послуги.
OHSAS 18001 є стандартом, на підставі якого проводиться аналіз системи менеджменту професійної безпеки та здоров'я. Передумовою його розробки стала потреба компаній в ефективній роботі з охорони праці, безпеки і здоров'я працівників. Усі ці стандарти стосуються безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті опосередковано впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці. Організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартами і відповідно до своїх повноважень не може зобов`язати сертифікувати у обов`язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави. В Україні діє принцип добровільної сертифікації.
Тому, у випадку, якщо в тендерній документації серед документів, що вимагаються від учасника, міститься вимога надати будь-який документ, який відповідно до чинного законодавства не є обов’язковим для отримання його суб’єктом господарювання, відсутність такого документу у складі тендерної пропозиції учасника не може бути визнана невідповідністю умовам тендерної документації.
Враховуючи що у чинному законодавстві, що регулює діяльність з постачання електричної енергії споживачу, відсутні вимоги до обов’язкового отримання сертифікату національний стандарт ISO 9001:2015, Замовник, керуючись ч. 2 та ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», не вважає відсутність такого документу у складі тендерної пропозиції достатньої підставою для відхилення тендерної пропозиції.»
Щодо відповіді на друге запитання про надання опису планових заходів довкілля та навколишнього середовища: учасником процедури закупівлі надано довідку про впровадження заходів запобігання забруднення навколишнього середовища, в якій перелічені заходи захисту довкілля та учасником гарантовано, що товар (електрична енергія) не має негативного впливу на навколишнє середовище та передбачає застосування заходів із захисту довкілля, а також гарантовано, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам під час виконання договору про постачання електричної енергії споживачу, який є предметом цієї закупівлі.
Статтею 1 ЗУ «Про екологічний аудит» зазначено, що екологічний аудит - це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об’єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об’єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту.
Згідно зі ст. 12 зазначеного закону екологічний аудит в Україні може бути добровільним чи обов’язковим. Добровільний екологічний аудит здійснюється стосовно будь-яких об’єктів екологічного аудиту на замовлення заінтересованого суб’єкта за згодою керівника чи власника об’єкта екологічного аудиту. Обов’язковий екологічний аудит здійснюється на замовлення заінтересованих органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування щодо об’єктів або видів діяльності, які становлять підвищену екологічну небезпеку, відповідно до переліку, що затверджується Кабінетом Міністрів України, у таких випадках: банкрутство; приватизація, передача в концесію об’єктів підвищеної екологічної небезпеки, крім визначених законом випадків; передача або придбання в державну чи комунальну власність; передача у довгострокову оренду об’єктів державної або комунальної власності; створення на основі об’єктів державної та комунальної власності спільних підприємств; екологічне страхування об’єктів; завершення дії угоди про розподіл продукції відповідно до закону; в інших випадках, передбачених законом.
На підставі вищевикладеного вбачається, що учасник процедури закупівлі не підлягає процедурі обов’язкового екологічного аудиту та відповідає вимогам тендерної документації.
Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит.
ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції.
ISO 14000 - серія міжнародних і добровільних для застосування стандартів і настанов, які присвячені екологічному менеджменту. Стандарти серії ISO 14000 формулюють вимоги до екологічної політики організації і допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище ті чи інші продукти і послуги.
OHSAS 18001 є стандартом, на підставі якого проводиться аналіз системи менеджменту професійної безпеки та здоров'я. Передумовою його розробки стала потреба компаній в ефективній роботі з охорони праці, безпеки і здоров'я працівників. Усі ці стандарти стосуються безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті опосередковано впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці. Організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартами і відповідно до своїх повноважень не може зобов`язати сертифікувати у обов`язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави. В Україні діє принцип добровільної сертифікації.
Тому, у випадку, якщо в тендерній документації серед документів, що вимагаються від учасника, міститься вимога надати будь-який документ, який відповідно до чинного законодавства не є обов’язковим для отримання його суб’єктом господарювання, відсутність такого документу у складі тендерної пропозиції учасника не може бути визнана невідповідністю умовам тендерної документації.
Враховуючи що у чинному законодавстві, що регулює діяльність з постачання електричної енергії споживачу, відсутні вимоги до обов’язкового отримання сертифікату національний стандарт ISO 9001:2015, Замовник, керуючись ч. 2 та ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», не вважає відсутність такого документу у складі тендерної пропозиції достатньої підставою для відхилення тендерної пропозиції.»
Щодо відповіді на друге запитання про надання опису планових заходів довкілля та навколишнього середовища: учасником процедури закупівлі надано довідку про впровадження заходів запобігання забруднення навколишнього середовища, в якій перелічені заходи захисту довкілля та учасником гарантовано, що товар (електрична енергія) не має негативного впливу на навколишнє середовище та передбачає застосування заходів із захисту довкілля, а також гарантовано, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам під час виконання договору про постачання електричної енергії споживачу, який є предметом цієї закупівлі.
Статтею 1 ЗУ «Про екологічний аудит» зазначено, що екологічний аудит - це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об’єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об’єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту.
Згідно зі ст. 12 зазначеного закону екологічний аудит в Україні може бути добровільним чи обов’язковим. Добровільний екологічний аудит здійснюється стосовно будь-яких об’єктів екологічного аудиту на замовлення заінтересованого суб’єкта за згодою керівника чи власника об’єкта екологічного аудиту. Обов’язковий екологічний аудит здійснюється на замовлення заінтересованих органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування щодо об’єктів або видів діяльності, які становлять підвищену екологічну небезпеку, відповідно до переліку, що затверджується Кабінетом Міністрів України, у таких випадках: банкрутство; приватизація, передача в концесію об’єктів підвищеної екологічної небезпеки, крім визначених законом випадків; передача або придбання в державну чи комунальну власність; передача у довгострокову оренду об’єктів державної або комунальної власності; створення на основі об’єктів державної та комунальної власності спільних підприємств; екологічне страхування об’єктів; завершення дії угоди про розподіл продукції відповідно до закону; в інших випадках, передбачених законом.
На підставі вищевикладеного вбачається, що учасник процедури закупівлі не підлягає процедурі обов’язкового екологічного аудиту та відповідає вимогам тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-08-012610-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43729979
Дата подання: 05 січня 2021 15:06
Дата подання: 05 січня 2021 15:06
Щодо неправомірного визнання переможцем учасника
про порушення порядку проведення процедури закупівлі – відкриті торги:
щодо незаконного рішення про визначення переможцем учасника
ТОВ «ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» тендерним комітетом Комунального
некомерційного підприємства «Міська дитяча клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради по предмету: ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за
№ UA-2020-12-08-012610-c за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі)
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 січня 2021 18:19
рішення від 06.01.2021 №164+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 06 січня 2021 18:19
Інформація про резолютивну частину рішення від 19 01 2021 №886.pdf
Дата публікації: 20 січня 2021 16:27
рішення від 19.01.2021 №886.pdf
Дата публікації: 22 січня 2021 19:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1.Рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" переможцем процедури закупівлі — "Електрична енергія", скасовано.
2. Розгляд наступного учасника закупівлі "Електрична енергія".
Дата виконання рішення замовником: 25 січня 2021 09:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2020 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" |
1 467 168,37
UAH з ПДВ
|
1 467 168,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД" |
1 625 400,00
UAH з ПДВ
|
1 625 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД" |
1 644 750,00
UAH з ПДВ
|
1 644 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" #42082379 |
Рішення скасоване |
1 467 168,37
UAH з ПДВ
|
25 січня 2021 08:45
|
ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" #42082379 |
Відхилено |
1 467 168,37
UAH з ПДВ
|
25 січня 2021 08:51
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД" #43729979 |
Переможець |
1 625 400,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2021 09:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 10:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 листопада 2021 09:37
|
ДУ 3 ел ен.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2021 09:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2021 14:38
|
ДУ 2 Енерджигазтрейд.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2021 14:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2021 12:51
|
ДУ 1 електроенергія ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2021 12:50
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2021 15:09
|
Дог електроенергія ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД 1 625 400,00.pdf | укладений |
16 лютого 2021 15:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору. Сума договору 830886,23 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 103-ЕГТ-21/Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 103-ЕГТ-21/Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 103-ЕГТ-21/Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |