Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
3 700,00 UAH
UA-2020-12-08-009711-c 0e7ce17c56c54aec8df18ed6edf545ca
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лідія Жолінська

+380673615885 kovelvoz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26208086
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, буд. 73
Контактна особа: Лідія Жолінська
+380673615885
kovelvoz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Згідно ДСТУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Календар перекидний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська область, Ковель, Незалежності, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 грудня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська область, Ковель, Незалежності, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 грудня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Папка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська область, Ковель, Незалежності, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 грудня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 штуки
Реєстратор А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська область, Ковель, Незалежності, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 грудня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
400 штуки
Швидкозшивач картонний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська область, Ковель, Незалежності, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 грудня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Швидкозшивач пластиковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська область, Ковель, Незалежності, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 грудня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Щоденник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська область, Ковель, Незалежності, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 грудня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

08 грудня 2020 14:37
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЦИПЛЮК СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3608709751
Переможець 3 700,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 14:37

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 15:02
Договір1.2.jpg укладений
08 грудня 2020 15:00
Договір1.1.jpg укладений
08 грудня 2020 15:00