Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проєктно-кошторисної документації на об'єкт: «Реконструкція вул. Конюшинної на ділянці від вул.Збиральної до межі міста»
Очікувана вартість
947 552,00 UAH
UA-2020-12-08-008325-a 77b32e92ddd14457afd948a62bb1a901
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Возняк Андрій Степанович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.422
Контактна особа: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 грудня 2020 20:43
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 грудня 2020 14:14
Очікувана вартість: 947 552,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету м.Львова. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: в технічних вимогах (додаток 1). Методика оцінки міститься у вимогах до предмета спрощеної закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проєктно-кошторисної документації на об'єкт: «Реконструкція вул. Конюшинної на ділянці від вул.Збиральної до межі міста»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником протягом 10 банківських днів з дати підписання Сторонами акту здавання-приймання проектної документації (виконаних робіт). Оплата за Проєктно-кошторисну документацію може здійснюватись частинами. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після отримання позитивного експертного звіту щодо розгляду Проєктно-кошторисної документації протягом 10 банківських днів з дати підписання Сторонами акту здавання-приймання проектної документації (виконаних робіт) Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 грудня 2020 20:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 20:44
dodatok_1_тех_вим.doc
08 грудня 2020 20:44
dodatok_2_-договір.doc
08 грудня 2020 20:44
ДКТ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-08-008325-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА", Код ЄДРПОУ:34579051
Дата подання: 23 грудня 2020 14:42
щодо невідповідності пропозиції
щодо невідповідності пропозиції
ТОВ «Дорожній стандарт»


1) Відповідно до п. 10.2, 10.3 Тендерної Документації ціна пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені, а саме «Ціна» (вказується для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників ПДВ – «без ПДВ»). ТОВ «Дорожній стандарт» (ідентифікаційний код 41919889), надалі – Учасник, взагалі не надав цінову пропозицію, тим самим порушив вимоги до предмета спрощеної закупівлі Виготовлення проєктно-кошторисної документації на об'єкт: «Реконструкція вул. Конюшинної на ділянці від вул. Збиральної до межі міста», ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-08-008325-a.

2) Відповідно до п. 4 підпункту Д Тендерної Документації Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції вказані нижче документи, а саме:
д) інформація про наявність обладнання і матеріально-технічної бази згідно запропонованої форми (зазначити основні):
Зокрема, але не виключно Учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до запропонованої форми, де має буте вказано «Власне чи орендоване або субпідряд, тощо». Учасник, надав Довідку «5 Обладнання», зазначивши в графі 4, що програмні комплекси для виконання робіт є власними. Ураховуючи подану інформацію Учасником, остання не відповідає дійсності, оскільки, всі права власності знаходяться у виробника програмних комплексів, та не є власністю учасника.

3) Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію у разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб –
підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів), а саме, відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності;
За результатами перевірки (https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result) вищезазначена інформація відсутня, ураховуючи п. п. 9 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» це є підставою для відхилення учасника.

Ураховуючи вищевикладене, зокрема, але не виключно, п. 9 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», вимоги Тендерної Документації до предмета спрощеної закупівлі, а саме, п. 10.2, 10.3, 10.4 Тендерної Документації, чинне законодавство України, на підставі ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» вважаємо правомірним відхилити пропозицію Учасника та утриматися Департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради (ідентифікаційний код 34814670) приймати рішення про намір укласти договір про закупівлю та укладати договір про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2020 19:23
1) Перелік документів (інформації), що вимагаються замовником для подання учасником спрощеної закупівлі наведено у пункті 4 вимог до предмета спрощеної закупівлі затверджених рішенням уповноваженої особи з організації та проведення спрощених закупівель від 08.12.2020. Ціна пропозиції учасника, відповідно до част.9 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначається шляхом заповнення електронних форм з окремими полями. Учасником ТзОВ «Дорожній стандарт» подано пропозицію спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель, відповідно до умов, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимог до предмета закупівлі, а, також, в системі у відповідних полях учасником зазначено ціну пропозиції, в т.ч. за результатами електронного аукціону. Порушення умов закупівлі учасником ТзОВ «Дорожній стандарт» щодо зазначення ціни пропозиції – відсутні.
2) Відповідно до підпункту д) пункту 4 вимог до предмета спрощеної закупівлі затверджених рішенням уповноваженої особи з організації та проведення спрощених закупівель від 08.12.2020 учасник повинен надати в складі своєї пропозиції інформацію про наявність обладнання і матеріально-технічної бази згідно запропонованої форми (зазначити основні). Учасником ТзОВ «Дорожній стандарт» подано відповідну інформацію (від 18.12.2020 №212) згідно запропонованої форми. Порушення умов закупівлі учасником ТзОВ «Дорожній стандарт» щодо подання відповідного документу (інформації) – відсутні.
3) Умови спрощеної закупівлі визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогах до предмета спрощеної закупівлі затверджених рішенням уповноваженої особи з організації та проведення спрощених закупівель від 08.12.2020, у відповідності до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Положення статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» не поширюються на спрощені закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Дорожній стандарт" 579 000,00
UAH з ПДВ
579 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА" 780 000,00
UAH з ПДВ
780 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2020 16:23
Електронний підпис
20 грудня 2020 16:19
11 Паспорт.pdf
20 грудня 2020 16:19
5 Обладнання.pdf
20 грудня 2020 16:19
8 Інші.pdf
20 грудня 2020 16:19
6 Аналогічний договір.pdf
20 грудня 2020 16:19
2 Технічні вимоги.pdf
20 грудня 2020 16:19
4 Працівники.pdf
20 грудня 2020 16:19
12 Виписка.pdf
20 грудня 2020 16:18
10 Витяг з ЄП.pdf
20 грудня 2020 16:18
8.1 Ціна без ПДВ.pdf

Публічні документи

18 грудня 2020 14:46
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Дорожній стандарт"

ТОВ "КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Дорожній стандарт"
#41919889
Переможець 579 000,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2020 10:25

Документи

23 грудня 2020 10:25
Електронний підпис
23 грудня 2020 10:24
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2020 10:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Дорожній стандарт"
#41919889
579 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 грудня 2020 10:25
Електронний підпис
23 грудня 2020 10:24
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2024 17:47
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2022 11:57
ДД_5.pdf зміни до договору
12 травня 2022 11:56
ДД_4.pdf зміни до договору
11 січня 2022 15:22
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2021 10:38
ДД_3.pdf зміни до договору
30 липня 2021 10:38
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 17:11
Договір.pdf укладений
30 грудня 2020 17:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «30.12.2020 – 31.07.2021» на «30.12.2020 – 30.12.2021»
Номер договору про закупівлю: 84 п/І
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «30.12.2020 – 30.12.2021» на «30.12.2020 – 30.04.2022»
Номер договору про закупівлю: 84 п/І
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «30.12.2020 – 30.04.2022» на «30.12.2020 – 29.12.2022»
Номер договору про закупівлю: 84 п/І
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 579 000,00
UAH