Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV 021:2015 - 85140000-2 HIV different healthcare services (prevention services for populations at higher risk for HIV infection - people who inject drugs in Kyiv city
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 40524109 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Ярославська, 41 |
Контактна особа: |
Кремень Артем Максимович 080683400306 a.kremen@phc.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Institution "Public Health Center of the Ministry of Health of Ukraine" |
National ID: | 40524109 |
Contact point: |
Artem Kremen 080683400306 a.kremen@phc.org.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2020 17:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2021 11:42 |
Очікувана вартість: | 10 388 668,67 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 943,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 08 грудня 2020 17:31 |
Enquiries until: | 29 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 січня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 10 388 669 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 51 943 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні
(Послуги з профілактики ВІЛ серед групи підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ (ЛВНІ) у м.Київ)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 3.1.Оплата за цим Договором здійснюється Замовником щомісячно на підставі погодженої Замовником звітної документації Виконавця за фактом наданих Послуг та підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг за місяць протягом 5 (п'яти) банківських днів з моменту підписання Сторонами такого Акту. 3.2.Замовник за заявкою Виконавця може здійснити попередню оплату в розмірі до 30% (тридцять відсотків) від орієнтовної місячної вартості Послуг за кожний календарний місяць, що становить не більше ________________ грн. (_________ ______________________________ гривень ____ коп.) з урахуванням ПДВ (для неплатників ПДВ – сума передоплати зазначається без урахування ПДВ). Гранична сума попередньої оплати, що може бути оплачена Замовником за перший місяць дії Договору, розраховується пропорційно кількості днів надання Виконавцем Послуг в першому місяці. У разі здійснення попередньої оплати, така оплата здійснюється Замовником на підставі виставленого Виконавцем рахунку та на строк не більше одного місяця. Рішення про можливість здійснення передоплати приймається Замовником самостійно на підставі поданої Виконавцем заявки. Остаточний розрахунок за місяць, в якому надавалась Послуга, здійснюється Замовником на підставі погодженої Замовником звітної документації Виконавця за фактом наданих Послуг та підписаного Акту приймання-передачі наданих послуг за місяць протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання Сторонами такого Акту з урахуванням здійсненої попередньої оплати. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2020 17:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2020 17:31 |
Київ - ЛВНІ_Додаток_№5 до ТД тендерна пропозиція_2020_11_26.docx | |
08 грудня 2020 17:31 |
Тендерна документація Київ ЛВНІ.docx | |
08 грудня 2020 17:31 |
Київ - ЛВНІ_Додаток_№4 до ТД Технічна специфікація 2021_2020_11_26.docx | |
08 грудня 2020 17:31 |
Додаток №6 до ТД Київ - ЛВНІ_Договір 2021_2020_11_26.docx | |
08 грудня 2020 17:31 |
Додаток_№2 до ТД довідки.docx | |
08 грудня 2020 17:31 |
Додаток_№8 до ТД Документи Переможець.docx | |
08 грудня 2020 17:31 |
Додаток_№7 до ТД Лист-згода з проектом договору.docx | |
08 грудня 2020 17:31 |
Додаток_№3 до ТД Документи Учасник ст.17.docx | |
08 грудня 2020 17:31 |
Додаток_№1 до ТД кваліф критерії.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Використовувався наступний алгоритм розрахунку індикаторів охоплення профілактичними послугами для закупівлі по напрямку ЛВНІ в м. Київ: з очікуваного обсягу річного охоплення на 2021 рік було відмінусовано охоплення, яке надавачі послуг надаватимуть до обрання переможця закупівлі.
Повідомляємо, що згідно Закону про публічні закупівлі, а саме Стаття 4. Планування закупівель та інші передумови здійснення закупівель.
1. Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
згідно цілей Державної стратегії у сфері протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу, туберкульозу та вірусним гепатитам на період до 2030 року (схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 р. № 1415-р), встановлено індикатор - «Охоплення замісною підтримувальною терапією, від оціночного числа осіб, що вживають опіоїди ін’єкційно та мають залежність» до 2025 р. на рівні 15 відсотків. Повідомляємо, що профілактичні сервіси для людей, які вживають наркотичні засоби ін’єкційним шляхом є вхідною точкою для залучення до медичних послуг в тому числі – лікуванні опіоїдної залежності препаратами ЗПТ. Лікування препаратами ЗПТ є частиною комплексного лікування, коли вирішується не тільки проблема залежності, а й інші медичні, психологічні та соціальні проблеми хворого. Враховуючи вищезазначене та з метою розширення програм лікування в Таблиці індикаторів ефективності виконання діяльності (Додатку №3 до Договору) Замовником було встановлено індикатор "Відсоток осіб, які переадресовані в програму ЗПТ з тих, хто отримує послуги профілактики" на рівні 30%. Зазначаємо, що не всі особи, які переадресовуються в програми ЗПТ фактично звертаються за лікуванням.
Замовник керується ЗУ "Про публічні закупівлі" при формуванні закупівель.
При формуванні поточної закупівлі було враховане наявне фінансування в межах Державного бюджету.
Вимоги про усунення порушення
Так, згідно п.5.2.2. Договору Виконавець має право "5.2.2. Надсилати Замовнику письмові запити про надання інформації (роз’яснень) та/або документів, що стосуються виконання умов цього Договору."
При цьому, Договором не передбачені зобов'язання Замовника щодо надання відповідей, інформації, роз'яснень, документів тощо на запити Виконавця.
Вимагаємо внести до Договору зобов'язання Замовника, аналогічні зобов'язанням Виконавця згідно п. 4.2.8, та додати до п. 4.1 підпункт 4.1.3 наступного змісту або аналогічного змісту:
"4.1.3. Надавати Виконавцю за його запитом інформацію (роз'яснення) або/та документи, що стосуються надання Послуг та виконання умов цього Договору, в строки, визначені Виконавцем, але в будь-якому разі не пізніше 5 (п’яти) робочих днів після отримання запитів Виконавця."
Згідно п. 1.8. Договору Виконавець має забезпечити надання послуг у відповідності до Порядку надання послуг з профілактики ВІЛ серед групи підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 12.07.2019 № 1606, зареєстрованого Міністерством юстиції України 02.08.2019 за № 855/33826 (надалі за текстом - Порядок № 1606).
Згідно Розділу 4. Обов’язки Сторін: «4.3. Сторони виконують інші обов’язки, передбачені цим Договором та Порядком №1606».
Договором визначені істотні порушенння, до яких згідно п.7.10.2 Договору належить: «7.10.2. порушення галузевих стандартів у сфері протидії ВІЛ, нормативно-правових актів, які регулюють надання послуг профілактики ВІЛ серед групи підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ.»
Згідно Додатку №2 до Договору Технічна специфікація визначені Технічні вимоги для забезпечення процесу надання послуг, згідно яким: «У своїй діяльності в межах предмету закупівлі Виконавець в обов’язковому порядку керується даною технічною специфікацією, Наказом МОЗ від 12.07.2019 № 1606 «Про затвердження Порядку надання послуг з профілактики ВІЛ серед представників груп підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ»…».
При цьому, до проекту Договору Замовником внесені положення та формулювання, які суперечать Порядку №1606, мають дискримінаційні ознаки, порушують права Отримувачів на отримання Послуг, права Виконавця на надання Послуг згідно Порядку №1606, права Виконавця на належну оплату фактично наданих Послуг.
В Тендерній документації, проекті Договору та супровідних документах Замовник визначає Граничну кількість отримувачів послуг в межах предмету закупівлі, що суперечить чинним нормативно-правовим актам, які регламентують надання послуг з профілактики ВІЛ серед представників груп підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ, зокрема Порядку №1606.
У відповідності до Порядку №1606, Розділ І, пункт 3, задоволення потреб населення у послугах з профілактики ВІЛ визначено серед головних завдань надавача послуг. Пунктом 4 Розділу І Порядку №1606 визначені принципи організації та надання послуг з профілактики ВІЛ, серед яких зменшення шкоди та стимулювання поведінкових змін на засадах повної недискримінації та всебічного доступу до послуг; адресність та орієнтованість на людину – надання послуг з профілактики ВІЛ у спосіб, що враховує індивідуальні потреби отримувачів послуг; недискримінаційність – неприпустимість обмеження надання послуг отримувачам послуг за різними ознаками.
Жодним із положень Порядку №1606 не регламентуються жодні обмеження щодо граничної кількості послуг (4 найменування) на одного отримувача. Кількість послуг та періодичність їх надання передбачені Порядком №1606 у вигляді розрахункових кількостей, які застосовуються як прогнозовані середні показники на одного отримувача протягом року. Також у Порядку №1606 зазначено, що кількість послуг може змінюватись відповідно до потреб отримувача послуги (Додаток 2 до Порядку №1606).
Всупереч чинному Порядку №1606 до Тендерної документації та проекту Договору Замовником штучно переформульовано та переформатовано передбачені Порядком №1606 розрахункові кількості послуг у граничні, чим порушено сам Порядок №1606, та створено ризики порушення прав Отримувачів та Надавача послуг.
З урахуванням вищезазначеного, з метою забезпечення задоволення потреб населення у послугах з профілактики ВІЛ із дотриманням базових принципів надання Послуг вимагаємо привести Тендерну документацію та проект Договору у відповідність до чинного Порядку №1606, а саме – вилучити штучно введені Замовником поняття граничних кількостей послуг (4 найменування) на одного отримувача за відповідний період, передбачити кількісні показники у відповідності до Порядку №1606 у вигляді розрахункових кількостей, які застосовуються як прогнозовані середні показники на одного отримувача.
«09» лютого 2021 р. Замовником було оприлюднено Протокол №338 від 09.02.2021 р. рішення уповноваженої особи Державної установи «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України», за яким переможцем процедури Закупівлі визначено Громадську організацію «Клуб «Еней» (далі – ГО «Клуб «Еней») та прийняте рішення про намір укласти договір з переможцем відкритих торгів з публікацією англійською мовою.
Всеукраїнський благодійний фонд «ДРОП ІН ЦЕНТР» (далі – ВБФ «ДРОП ІН ЦЕНТР»), як учасник Закупівлі, вимагає від Замовника скасувати рішення за Протоколом №338 від 09.02.2021 р. у зв’язку з порушеннями чинного законодавства України.
I. Порушення ГО «Клуб «ЕНЕЙ» в частині створення та подання документів тендерної пропозиції.
Частиною 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентується:
«Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги"».
У Тендерній документації Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», частина 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Замовником зазначені вимоги:
• «Увага!!! Всі документи тендерної пропозиції (та інші документи, які передбачені для переможця процедури) подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель)»;
• «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги»;
• «Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель)».
Отже, від учасників процедури Закупівлі вимагається створення та подання ВСІХ документів, які входять до складу тендерної пропозиції, з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Замовник вимагає від учасників подання у складі тендерної пропозиції ВСІХ документів у вигляді сканованих або електронних документів, а НЕ у вигляді копій.
Згідно розділу ІІ, статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» створення електронного документу завершується накладанням електронного підпису. Електронний підпис є обов’язковим реквізитом електронного документу.
Сканований документ, можливість подання якого передбачена Замовником, набуває правового статусу документу за наявності обов’язкових реквізитів документів та/або належного засвідчення копій:
• Шляхом накладання Електронного підпису, як обов’язкового реквізиту електронного документу – при поданні в електронному вигляді, зокрема під час подання тендерних пропозицій через електронну систему закупівель;
• Шляхом належного засвідчення копії оригіналу документу із дотриманням вимог ДСТУ 4163-2003, п. 5.27 – при поданні в паперовому вигляді.
Учасником процедури Закупівлі ГО «Клуб «Еней» подана тендерна пропозиція, в якій міститься електронний підпис, як це передбачено однією з вимог Замовника. Проте, PDF-файли у складі тендерної пропозиції учасника ГО «Клуб «Еней» подані без накладання на них електронного підпису та навіть без засвідчення сканованих копій належним чином згідно ДСТУ 4163-2003. Учасник ГО «Клуб «Еней» не дотримався вимог ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», ЗУ «Про електронні довірчі послуги», чим порушив частину 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги тендерної документації Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», частина 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції».
Тому, подані файли не можуть братись Замовником для оцінки тендерної пропозиції.
1.1. Назви PDF-файлів, створених та поданих без накладання електронного підпису:
«Витяг 18_02_2020 Клуб Еней»
«Договір надання субгранту від 01_10_2019»
«Договір надання субгранту від 01_12_2019»
«Договір надання субгранту від 05_07_2019»
«Договір надання субгранту від 19_09_2019»
«Договір субпідряду 1 від 19_05_2020»
«Договір субпідряду 2 від 19_05_2020»
«Договір_надання_субгранту_від_01_01_2019_частина_1»
«Договір_надання_субгранту_від_01_01_2019_частина_2»
«Договір_про_надання_субгранту_від_01_01_2020_частина_1»
«Договір_про_надання_субгранту_від_01_01_2020_частина_2»
«Договір_про_надання_субгранту_від_01_01_2020_частина_3»
«Додаток 4 Технічна специфікація Клуб Еней»
«Додаток 5 Цінова пропозиція Клуб Еней»
«Додаток_7_Лист-згода з проектом договору_ Клуб Еней»
«Наказ на Голову правління Клуб Еней»
«Протокол Загальних Зборів Клуб Еней»
«Рішення про неприбутковість Клуб Еней»
«Свідоцтво про реєстрацію Клуб Еней»
«Скани про наявність обладнання та матеріально технічної бази Клуб Еней»
«Статут Клуб Еней»
«Дод №3 до ТД відсутність підстав згідно п5 ч3 ст17 ЗУ Про публічні закупівлі_Клуб Еней»
«Дод №3 до ТД відсутність підстав згідно п6 ч3 ст17 ЗУ Про публічні закупівлі_Клуб Еней»
«Дод №3 до ТД відсутність підстав згідно п12 ч3 ст17 ЗУ Про публічні закупівлі_Клуб Еней»
«Дод №3 до ТД відсутність підстав згідно п13 ч3 ст17 ЗУ Про публічні закупівлі_Клуб Еней»
«Додаток_№2 до ТД довідка про наявність персоналу_Клуб Еней»
«Додаток_№2_до_ТД_довідки_про_наявність_обладнання_Клуб Еней»
1.2. Назви PDF-файлів, створених та поданих у вигляді засвідчених копій без накладання електронного підпису:
«Договір субпідряду 1 від 19_05_2020»
«Договір субпідряду 2 від 19_05_2020»
«Договір_про_надання_субгранту_від_01_01_2020_частина_1»
«Договір_про_надання_субгранту_від_01_01_2020_частина_2»
«Договір_про_надання_субгранту_від_01_01_2020_частина_3»
«Скани про наявність обладнання та матеріально технічної бази Клуб Еней»
1.3. Назви PDF-файлів, створених та поданих без дотримання вимог ДСТУ 4163-2003 щодо засвідчення копій та без накладання електронного підпису:
«Витяг 18_02_2020 Клуб Еней»
«Договір надання субгранту від 01_10_2019»
«Договір надання субгранту від 01_12_2019»
«Договір надання субгранту від 05_07_2019»
«Договір надання субгранту від 19_09_2019»
«Договір_надання_субгранту_від_01_01_2019_частина_1»
«Договір_надання_субгранту_від_01_01_2019_частина_2»
«Додаток 4 Технічна специфікація Клуб Еней»
«Додаток 5 Цінова пропозиція Клуб Еней»
«Додаток_7_Лист-згода з проектом договору_ Клуб Еней»
«Наказ на Голову правління Клуб Еней»
«Протокол Загальних Зборів Клуб Еней»
«Рішення про неприбутковість Клуб Еней»
«Свідоцтво про реєстрацію Клуб Еней»
«Статут Клуб Еней»
Допустивши порушення у створенні та поданні документів та даних тендерної пропозиції ГО «Клуб «Еней» не підтвердив відповідність вимогам тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі»:
• Не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям згідно Додатків 1, 2 до Тендерної документації, статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»;
• Не підтвердив відповідність пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно Додатку 4 до Тендерної документації, статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»;
• Не підтвердив інформацію про ціну тендерної пропозиції згідно Додатку 5 до Тендерної документації;
• Не підтвердив інформацію про право підпису уповноваженої особи згідно Додатку 3 до Тендерної документації, абзацу 1 частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»;
• Не підтвердив інформацію про державну реєстрацію згідно Додатку 3 до Тендерної документації абзацу 1 частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»;
• Не підтвердив відповідність вимозі, встановленій Порядком надання послуг з профілактики ВІЛ серед представників груп підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ, затвердженого наказом Міністерством охорони здоров'я України від 12.07.2019 № 1606 для надавачів послуг, згідно Додатку 3 до Тендерної документації, абзацу 1 частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»;
• Не підтвердив згоду з проектом договору згідно Додатків 6, 7 до Тендерної документації.
Вищезазначене тягне за собою необхідність відхилення Замовником тендерної пропозиції ГО «Клуб «Еней» на виконання ЗУ «Про публічні закупівлі».
II. Наявність ознак підроблення документів у складі тендерної пропозиції ГО «Клуб «ЕНЕЙ»
2.1. У складі тендерної пропозиції ГО «Клуб «Еней» подані файли, які не містять власноручного особистого підпису та/або електронного підпису уповноваженої особи:
«Дод №3 до ТД відсутність підстав згідно п5 ч3 ст17 ЗУ Про публічні закупівлі_Клуб Еней»
«Дод №3 до ТД відсутність підстав згідно п6 ч3 ст17 ЗУ Про публічні закупівлі_Клуб Еней»
«Дод №3 до ТД відсутність підстав згідно п12 ч3 ст17 ЗУ Про публічні закупівлі_Клуб Еней»
«Дод №3 до ТД відсутність підстав згідно п13 ч3 ст17 ЗУ Про публічні закупівлі_Клуб Еней»
«Додаток_№2 до ТД довідка про наявність персоналу_Клуб Еней»
«Додаток_№2_до_ТД_довідки_про_наявність_обладнання_Клуб Еней»
Зазначені файли містять накладені зображення копії підпису, що імітує власноручний особистий підпис Голови Правління ГО «Клуб «Еней» Пархоменко В. І. Зображення підпису скопійовані та є абсолютно однаковими у всіх зазначених в п. 2.1 файлах.
2.2. Окрім цього, у складі тендерної пропозиції учасника ГО «Клуб «Еней» подані файли, які оформлені на різних бланках, що відрізняються між собою за змістом, формою та виглядом. Наприклад, різні бланки застосовуються у файлах «Додаток_7_Лист-згода з проектом договору_ Клуб Еней» та «Дод №3 до ТД відсутність підстав згідно п5 ч3 ст17 ЗУ Про публічні закупівлі_Клуб Еней»; «Додаток 5 Цінова пропозиція Клуб Еней» та «Додаток 4 Технічна специфікація Клуб Еней» та ін. Використання різних бланків викликає сумніви щодо дійсності бланків та, відповідно, достовірності та доказовості поданої інформації.
III. Подання ГО «Клуб «ЕНЕЙ» завідомо неправдивої інформації у складі тендерної пропозиції
У складі тендерної пропозиції часника ГО «Клуб «Еней» подано завідомо неправдиву інформацію у файлі «Додаток_№2 до ТД довідка про наявність персоналу_Клуб Еней» щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.
Так, серед безпосередніх надавачів послуг ГО «Клуб «Еней» зазначив за порядковим номером 28 Тарасова Романа Володимировича у якості Соціального консультанта (соціального робітника).
На підтвердження недостовірності цієї інформації повідомляємо, що Тарасов Роман Володимирович є чинним надавачем послуг в межах проектів та програм ВБФ «ДРОП ІН ЦЕНТР», працює у нашому фонді починаючи з 03.06.2013 року та станом на поточну дату продовжує надавати послуги у ВБФ «ДРОП ІН ЦЕНТР» на підставі чинного договору цивільно-правового характеру.
Також, Тарасов Р. В. повідомив, що він не отримував від ГО «Клуб «Еней» пропозицій щодо співпраці у 2021 році та, відповідно, не надавав своєї згоди на включення його кандидатури до складу безпосередніх надавачів послуг ГО «Клуб «Еней».
До Вимоги додаємо скановану копію заяви Тарасова Романа Володимировича від 11.02.2021 р.
Оригінал заяви Тарасова Р. В. та оригінали інших документів, які стосуються співробітництва Тарасова Р. В. із ВБФ «ДРОП ІН ЦЕНТР», можуть бути надані для ознайомлення у разі необхідності.
Як наслідок подання завідомо неправдивої інформації стосовно Тарасова Р. В. ГО «Клуб «Еней» не підтвердив наявність не менше 35 осіб з числа безпосередніх надавачів послуг.
Наведений факт зазначення у тендерній пропозиції ГО «Клуб «Еней» недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, та невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв є підставою відхилення Замовником тендерної пропозиції ГО «Клуб «Еней» на виконання абзацу 3 ч. 15 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно ст. 366 Кримінального кодексу України (ККУ) складання, видача службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, інше підроблення офіційних документів є службовим підробленням, вчинення якого тягне за собою кримінальну відповідальність.
Кримінальна відповідальність передбачена не лише за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, але і за збут чи використання підроблених документів згідно ст. 358 ККУ.
Зазначені у даній Вимозі порушення чинного законодавства України з боку ГО «Клуб «Еней», зокрема, в частині складання та використання документів, наявні факти подання завідомо неправдивої інформації, ознаки підроблення документів позбавляють тендерну пропозицію учасника ГО «Клуб «Еней» доказовості. Такі порушення не можуть бути віднесені Замовником до формальних несуттєвих помилок, технічних помилок та описок.
Натомість, визначення ГО «Клуб «Еней» переможцем Закупівлі створює подальші ризики належного надання Послуг в межах предмету Закупівлі та нецільового використання коштів Державного Бюджету.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись чинним законодавством України,
ВИМАГАЄМО:
1. Взяти Вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення за Протоколом №338 від 09.02.2021 р. рішення уповноваженої особи Державної установи «Центр громадського здоров’я МОЗ України»:
• про визначення ГО «Клуб «Еней» переможцем відкритих торгів з публікацією англійською мовою;
• про намір укласти договір з переможцем відкритих торгів з публікацією англійською мовою.
3. Відхилити тендерну пропозицію учасника ГО «Клуб «Еней» у зв’язку з виявленими порушеннями чинного законодавства України та невідповідністю вимогам тендерної документації, зокрема на підставі ч. 15 ст. 29; абзаців 1,2,3 п.1 ч.1 ст. 31; абзацу 1 п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Дата подання: 17 лютого 2021 09:47
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-16-000038 ● 79ecdca68e134490accb6fa57cca93d3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2021 16:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.03.2021 № 78
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2020-12-08-007762-a 08.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-24 08:04:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг у сфері охорони здоров’я (Послуги з профілактики ВІЛ серед групи підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ (ЛВНІ) у м. Київ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-08-007762-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість, а також пояснення стосовно обґрунтування необхідності в перевищенні двадцятиденного строку для укладання договору з дня прийняття рішення про намір укласти договір.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-25 16:01:50
Надання пояснень
У відповідь на запит UA-M-2021-03-16-000038 в рамках процедури моніторингу закупівлі UA-2020-12-08-007762-a надаємо наступні пояснення:
1. Розмір витрат на дану закупівлі визначено на підставі граничних тарифів на надання послуг, що визначені наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2019 № 1681 «Про затвердження граничних тарифів на надання послуг, пов’язаних з ВІЛ», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13.08.2019 за № 905/33876 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0905-19#Text).
При формуванні обсягу закупівлі було враховано: виділене фінансування в межах державного бюджету; епідеміологічна ситуація, щодо поширення ВІЛ / СНІДу; цілі Державної стратегії у сфері протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу, туберкульозу та вірусним гепатитам на період до 2030 року (схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 р. № 1415-р та враховуються оціночні дані щодо кількості людей, які вживають наркотичні засоби внутрішньовенно (ЛВНІ) в м.Київ, затверджені на національному рівні. Також, очікуваний обсяг закупівлі на 2021 рік не включає послуги, які надавались в поточному році до обрання переможця.
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до Порядку надання послуг з профілактики ВІЛ серед представників груп підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 12.07.2019 № 1606, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02.08.2019 за № 855/33826 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0855-19#Text).
3. Стосовно перевищення двадцятиденного строку укладання договору, необхідно повідомити наступне:
09.02.2021 за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції Замовник визначав переможця процедури закупівлі та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю у відповідності до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
09.02.2021 замовник оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у відповідності до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
17.02.2021 суб’єкт оскарження - Всеукраїнський благодійний фонд "ДРОП ІН ЦЕНТР" подав у формі електронного документа через електронну систему закупівель скаргу до Органу оскарження від 17 лютого 2021 року № UA-2020-12-08-007762-a.a5.
22.02.2021 Орган оскарження розмістив в електронній системі закупівель рішення від 19.02.2021 про прийняття скарги всеукраїнського благодійного фонду "ДРОП ІН ЦЕНТР" від 17 лютого 2021 року № UA-2020-12-08-007762-a.a5 до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги.
Згідно з ч. 17 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» після подання суб’єктом оскарження скарги до Органу оскарження електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. Укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється.
02.03.2021 дата публікації в електронній системі закупівель рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3755-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги Всеукраїнського благодійного фонду "ДРОП ІН ЦЕНТР" від 17 лютого 2021 року № UA-2020- 12-08-007762-a.a5, Колегія постановила відмовити всеукраїнському благодійному фонду "ДРОП ІН ЦЕНТР" у задоволенні скарги від 17 лютого 2021 року № UA-2020-12-08-007762-a.a5.
Згідно абзацу 5 ч. 17 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону.
12.03.2021 Замовник на підставі ч. 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» уклав договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі.
12.03.2021 замовник оприлюднив в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього.
Таким чином, Замовник уклав договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку UA-M-2021-03-16-000038 про результати моніторингу закупівлі ДК (021:2015) – 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з профілактики ВІЛ серед групи підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ (ЛВНІ) у м.Київ), а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
2021-04-12 13:49:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 40524109 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна, м. Київ обл., м. Київ, Ярославська, 41 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ДРОП ІН ЦЕНТР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Громадська організація "Клуб "Еней" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ВБО "КОНВІКТУС УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 12:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Громадська організація "Клуб "Еней" |
9 406 647,30
UAH з ПДВ
|
8 726 798,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ДРОП ІН ЦЕНТР" |
10 283 885,26
UAH з ПДВ
|
8 778 742,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ВБО "КОНВІКТУС УКРАЇНА" |
10 282 294,62
UAH з ПДВ
|
10 282 294,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Громадська організація "Клуб "Еней" #25794277 |
Переможець |
8 726 798,82
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2021 17:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2022 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 лютого 2022 07:30
|
ДУ 8 Договір 36 ЗФ.pdf | зміни до договору |
12 лютого 2022 07:28
|
ДУ на зменшення від 11022022.zip | зміни до договору |
12 лютого 2022 07:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2022 15:58
|
ДУ 7 Договір 36 (місто Київ ЛВНІ) ЗФ.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2022 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 08:32
|
ДУ 6 Договір 36 ЗФ.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 08:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 20:20
|
ДУ 5 Договір 36 ЗФ.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 20:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2021 10:19
|
ДУ 4 Договір 36 (місто Київ ЛВНІ) ЗФ.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2021 10:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2021 17:10
|
ДУ 2 Договір 36 ЗФ.pdf | зміни до договору |
20 квітня 2021 17:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2021 11:12
|
ДУ 1 Договір 36 (місто Київ ЛВНІ) ЗФ.pdf | зміни до договору |
12 березня 2021 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2021 11:04
|
Договір 36 (місто Київ ЛВНІ) ЗФ.pdf | укладений |
12 березня 2021 11:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.5 ч.5 Ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" , статтями 654-654 Цивільного кодексу України, п.8.2 та п.13.5 Розділу 13 Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна податкового статусу Виконавця, який має статус платника податку на додану вартість з 16.04.2021 року, ціна Договору не змінюється |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |