Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт з модернізацією кисневої системи КНП Київський міський центр радіаційного захисту населення міста Києва від наслідків Чорнобильської катастрофи, за адресою м. Київ, вул. Кубанської України 10»
Очікувана вартість
5 867 969,58 UAH
UA-2020-12-08-006345-a 543930d6d43e40afa0eb95cf69af9553
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хмелевська Ганна Григорівна

380676581088 hmelevskaya_a@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр радіаційного захисту населення міста Києва від наслідків Чорнобильської катастрофи" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 21490652
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Пушкінська, будинок 40
Контактна особа: Хмелевська Ганна Григорівна
380676581088
hmelevskaya_a@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Цей Договір укладається на підставі Порядку  проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України (далі – Порядок), відповідно до затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 225 Переліку товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України. зі змінами (далі – Перелік), протоколу Замовника щодо визначення Підрядника. Джерелом фінансування робіт є бюджетні кошти. Строки виконання робіт: Підрядник виконує роботи протягом 60 днів з дати отримання попередньої оплати від Замовника визначеної пунктом
Етапи здійснення попередньої оплати: 1й етап – передбачає попередню оплату за придбання товарів, виконання робіт згідно умов цього договору, яка здійснюються, у термін до 15.12.2020 в розмірі 3532072,80 грн (три мільйони п’ятсот тридцять дві тисячі сімдесят дві гривень 80 коп.) 2й етап – передбачає попередню оплату, у термін до 31.12.2020 в розмірі 2335896,78 грн (два мільйони триста тридцять п'ять тисяч вісімсот дев'яносто шість гривень 78 коп.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт з модернізацією кисневої системи КНП Київський міський центр радіаційного захисту населення міста Києва від наслідків Чорнобильської катастрофи, за адресою м. Київ, вул. Кубанської України 10»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Кубанської України 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

08 грудня 2020 16:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 16:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 16:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 15:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю Фірма «Кріогенсервіс»
#21543199
Переможець 5 867 969,58
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 16:27

Документи

08 грудня 2020 16:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 16:47
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 12:45
ДУ8.pdf зміни до договору
30 червня 2021 12:44
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 12:55
Доп.угода 7.pdf зміни до договору
28 травня 2021 12:54
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2021 10:24
Додаткова угода№6.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 10:23
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 12:59
акт0001.PDF зміни до договору
29 березня 2021 12:49
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 12:34
графік.PDF зміни до договору
29 березня 2021 12:23
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 15:51
Додаткова Угода №3 28.01.2021.pdf зміни до договору
02 лютого 2021 15:49
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 15:40
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 15:37
Додаткова Угода 2 від 27.01.2021.pdf зміни до договору
29 січня 2021 15:32
Додаткова Угода 2 від 27.01.2021.pdf зміни до договору
29 січня 2021 15:32
Додаткова Угода 2 від 27.01.2021.pdf зміни до договору
29 січня 2021 15:32
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:18
скан доп.угод. 24.12.20.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:17
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 16:37
Договір 5894554,30.pdf укладений
08 грудня 2020 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтями 632, 651, 652, 654, 846 Цивільного кодексу України, враховуючи Зміну №2 ДСТУ-БД 1.1.-2013 Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №73/20 від 07.12.2020 року: 1. Пункт 5.2. Договору викласти у новій редакції: «5.2. Замовник здійснює попередню оплату у розмірі 3 412 360,00 (три мільйони чотириста дванадцять тисяч триста шістдесят гривні 00 коп.) у термін до 31.12.2020 року. Решту суми від загальної ціни Договору визначеної в п.4.2. оплачує по факту виконаних робіт за актами виконаних робіт за формою КБ2В та Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ3 у 2021 році протягом 10 робочих днів з дати підписання та з урахуванням надходження кошторисних призначень до Замовника».
Номер договору про закупівлю: 73/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): до Договору №73/20 від 07.12.2020р. «Капітальний ремонт з модернізацією кисневої системи КНП Київський міський центр радіаційного захисту населення міста Києва від наслідків Чорнобильської катастрофи, за адресою м. Київ, вул. Кубанської України 10» (далі Об’єкт). (код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).Керуючись статтями 632, 651, 652, 654, 846 Цивільного кодексу України, враховуючи Зміну №2 ДСТУ-БД 1.1.-2013 Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №73/20 від 07.12.2020 року: 1. Пункт 5.5. Договору викласти у новій редакції: «5.5. Підрядник протягом 60 днів, з дня надходження коштів на його розрахунковий рахунок відкритий в органах Державної казначейської служби України, як попередньої оплати, підтверджує їх використання згідно з актом приймання-передачі товарів або актів здачі-приймання виконаних робіт за типовою формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою КБ-3, виконавчої документації, накладних, сертифікатів та інших необхідних документів.»
Номер договору про закупівлю: 73/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 5.5. Договору викласти у новій редакції: «5.5. Підрядник протягом 60 днів, з дня надходження коштів на його розрахунковий рахунок відкритий в органах Державної казначейської служби України, як попередньої оплати, підтверджує їх використання згідно з актом приймання-передачі товарів або актів здачі-приймання виконаних робіт за типовою формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою КБ-3, виконавчої документації, накладних, сертифікатів та інших необхідних документів та встановлює термін погашення дебіторської заборгованості до 28.02.2021 року.»
Номер договору про закупівлю: 73/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтями 632, 651, 652, 654, 846 Цивільного кодексу України, враховуючи Зміну №2 ДСТУ-БД 1.1.-2013 Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №73/20 від 07.12.2020 року: 1. Викласти 4.2. Договору у новій редакції: «Загальна вартість робіт за цим Договором, згідно до Договірної ціни (Додаток № 3) становить: 5 894 554,30 грн. (п‘ять мільйонів вісімсот дев‘яносто чотири тисячі п‘ятсот п‘ятдесят чотири гривні 30 коп.), у тому числі ПДВ 20 %: 982 425,72 грн. (дев‘ятсот вісімдесят дві тисячі чотириста двадцять п‘ять гривень 72 коп.). Порядок виникнення зобов‘язань по Договору: Бюджетні зобов‘язання та платежі з бюджетного рахунку залежать від реального фінансування. Бюджетні зобов‘язання за договором беруться відповідно до встановлених бюджетних асигнувань та в межах затвердженого кошторису: 4.2.1. 3 412 794,49 грн. (три мільйони чотириста дванадцять тисяч сімсот дев‘яносто чотири гривні 49 коп.), у тому числі ПДВ 20 % 568 799,08 грн – передбачено за рахунок бюджетних коштів на 2020 рік. 4.2.2. 1 788 700,00 грн. (один мільйон сімсот вісімдесят вісім тисяч сімсот гривень 00 коп.) в тому числі ПДВ 20 % 298 116,67 грн. – передбачено планом використання бюджетних коштів станом на 19.03.2021 року. 4.2.3. 693 059,81 грн. (шістсот дев‘яносто три тисячі п‘ятдесят дев‘ять гривень 81 коп.) в тому числі ПДВ 20 % 115 509,97 грн. – за рахунок додаткових кошторисних призначень.
Номер договору про закупівлю: 73/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтями 632,651,652,654,846 Цивильного кодексу України , враховуючи Змін №2 ДСТУ -БН 1.1.-2013 Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №73/20 від 07.12.2020 року : У зв'язку з необхідністю внесення змін , стосовно вартості матеріалів і послуг выкованных робіт , при цьому не змінюючи суму договору і графік виконання робіт , викласти в новіій редакції Договірну ціну (Додаток №3)
Номер договору про закупівлю: 73/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтями 632, 651, 652, 654, 846 Цивільного кодексу України, враховуючи Зміну №2 ДСТУ-БД 1.1.-2013 у зв'язку із технічною опискою ,Сторони дійшли згоди внести зміни в п.4,2 Договору та викласти його у новій редакції "4,2. Загальна вартость робіт за цим Договором , згідно Договірної ціни (Додаток№3) становить Договір № 73/20 від 7 грудня 2020 року (далі – Договір) 5867969,58грн. (п’ять мільйонів вісімсот шістдесят сім тисяч дев’ятсот шістдесят дев’ять грн. 58 коп.), у т.ч. ПДВ 20%: 977994,93 грн. (дев’ятсот сімдесят сім тисяч дев’ятсот дев’яносто чотири гривні 93коп.) Сума договора про закупівлю не повинна відрізнятися від змісту тендерної пропозіції та суми плану Замовника
Номер договору про закупівлю: 73/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтями 632, 651, 652, 654, 846 Цивільного кодексу України, враховуючи Зміну №2 ДСТУ-БД 1.1.-2013 Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №73/20 від 07.12.2020 року: 1. Викласти 4.2. Договору у новій редакції: «Загальна вартість робіт за цим Договором, згідно до Договірної ціни (Додаток № 3) становить: 5 867 969,58грн. (п’ять мільйонів вісімсот шістдесят сім тисяч дев’ятсот шістдесят дев’ять грн. 58 коп.), у т.ч. ПДВ 20%: 643 778,90 грн. (шістсот сорок три тисячі сімсот сімдесят вісім гривень 90 коп.) Порядок виникнення зобов‘язань по Договору: Бюджетні зобов‘язання та платежі з бюджетного рахунку залежать від реального фінансування. Бюджетні зобов‘язання за договором беруться відповідно до встановлених бюджетних асигнувань та в межах затвердженого кошторису: 4.2.1. 3 412 360,00 грн. (три мільйони чотириста дванадцять тисяч триста щістдесят гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 20 % 568 726,67 грн – передбачено за рахунок бюджетних коштів на 2020 рік. 4.2.2. Касові видатки 1 759 055,68 грн. (один мільйон сімсот п‘ятдесят дев‘ять тисяч п‘ятдесят п‘ять гривень 68 коп.) в тому числі ПДВ 20 % 70 365,26 грн. – Виконання робіт, передбачено планом використання бюджетних коштів станом на 19.03.2021 року. 4.2.3. Сума додаткової угоди складає 696 553,90 грн. (шістсот дев‘яносто шість тисяч п‘ятсот п‘ятдесят три гривні 90 коп.) в тому числі ПДВ 20 % 4 686,97 грн. – за рахунок додаткових кошторисних призначень.» 2. Інші умови Договору, які не висвітленні в даній додатковій угоді залишаються без змін. 3. Дана Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з дати її підписання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Цю Додаткову угоду укладено українською мовою у двох оригінальних примірниках -по одному для кожної Сторони, що мають однакову юридичну силу для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 73/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтями 632, 651, 652, 654, 846 Цивільного кодексу України, враховуючи Зміну №2 ДСТУ-БД 1.1.-2013 Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №73/20 від 07.12.2020 року: 1. Викласти 4.2. Договору у новій редакції: «Загальна вартість робіт за цим Договором, згідно до Договірної ціни (Додаток № 3) становить: 5867969,58грн. (п’ять мільйонів вісімсот шістдесят сім тисяч дев’ятсот шістдесят дев’ять грн. 58 коп.), у т.ч. ПДВ 20%: 643778,90 грн. (шістьсот сорок три тисячі сімсот сімдесят вісім грн. 90 коп.) Порядок виникнення зобов‘язань по Договору: Бюджетні зобов‘язання та платежі з бюджетного рахунку залежать від реального фінансування. Бюджетні зобов‘язання за договором беруться відповідно до встановлених бюджетних асигнувань та в межах затвердженого кошторису: 4.2.1. 3 412 360,00 грн. (три мільйони чотиреста дванадцять тисяч триста щістдесят гривні 00 коп.), у тому числі ПДВ 20 % 568726,67 грн – передбачено за рахунок бюджетних коштів на 2020 рік. 4.2.2. Касови видатки 1 759055,68 грн.Залишок по Договору складає 3059,60 грн.(________________) – Виконання робіт ,передбачено планом використання бюджетних коштів станом на 19.03.2021 року.4.2.3. Сума додаткової угоди складає 693494,30 грн.
Номер договору про закупівлю: 73/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 867 969,58
UAH (в тому числі ПДВ 977 994,93 UAH)