Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42403446 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Марина Шаінідзе +380930939348 dpparkcontrol@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2020 11:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 грудня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2020 13:33 |
Очікувана вартість: | 3 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72320000-4: Послуги, пов’язані з базами даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2020 12:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2020 11:55 |
Оголошення відкриті торги.docx | |
08 грудня 2020 11:55 |
ТД_ПЗ_Аскоп.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-06-000038 ● 96e91479e4af415f8f14729b66b774f5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 липня 2021 11:06 |
05.07.2021 № 343
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.07.2021 № 343
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
28 UA-2020-12-08-005571-c 08.12.2020 ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЄДРПОУ 42403446) Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-14 13:26:06
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Послуги з доступу до автоматизованої інформаційної системи оплати послуг паркування та електронного обліку відповідних платіжних транзакцій в сфері паркування для отримання даних щодо стану оплати послуг з користуванням майданчиками для платного паркування в режимі реального часу, код ДК 021:2015:72320000-4: Послуги, пов’язані з базами даних» за номером ID: UA-2020-12-08-005571-c, очікуваною вартістю 3 600 000,00 грн, яку проведено ІНСПЕКЦІЄЮ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Опрацюванням інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено укладання з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, при цьому, умови укладеного Договору про надання послуг № 1 від 11.01.2021 відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі – ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП". Зокрема, зміст підпункту 1.1. розділу 1., підпунктів 1.1.1, 1.1.3 розділу 1.1, підпунктів 5.1.1, 5.1.2, 5.1.3 розділу 5.1 Договору про надання послуг № 1 від 11.01.2021 відрізняється від змісту підпункту 1.1. розділу 1., підпунктів 1.1.1, 1.1.3 розділу 1.1, підпунктів 5.1.1, 5.1.2, 5.1.3 розділу 5.1 Договору про надання послуг, який завантажено до складу тендерної пропозиції учасником торгів – переможцем ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" (файл: проект договору.pdf). Окрім того, до укладеного Договору про надання послуг № 1 від 11.01.2021 до розділу 1.1 включені підпункти 1.1.4, 1.1.5, 1.1.6, 1.1.7, до розділу 5.1 включено підпункт 5.1.4, які у Договорі про надання послуг, завантаженому до складу тендерної пропозиції учасником торгів – переможцем ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" (файл: проект договору.pdf), -відсутні, що є порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону. Згідно із частиною першою статті 43 Закону Договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-19 15:35:32
Відповідь на пояснення
На ваш запит від 14.07.2021 року Інспекція з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради (далі – Інспекція) пояснює наступне:
Відповідно до п. 31- 33 ч. 1 ст. 1 Закону України Про публічні закупівлі:
тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;
тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації;
технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об`єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Також, положеннями частини 4 статті 41 вказаного Закону визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов`язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2)збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
3)покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4)продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов`язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об`єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5)погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6)зміни ціни в договорі про закупівлю у зв`язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7)зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8)зміни умов у зв`язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Аналіз наведених норм дає підстави вважати, що визначені обставини та підстави, за яких до умов договору можуть бути внесені зміни, що кореспондує замовнику право коригувати такий договір у межах, визначених Законом України "Про публічні закупівлі".
Таким чином, не є порушенням зі сторони замовника те, що проект договору не є остаточним та може бути коригований. Вказане право також кореспондує з тим, що всі істотні умови проекту договору не були змінені в договорі, який був підписаний замовником та учасником.
Варто також наголосити , що зміни які були внесені та доповненні до умов підписаного Договору про надання послуг № 1 від 11.01.2021 повністю відповідають вимогам тендерної документації та зроблені за рекомендаціями, які були надані листом Міністерства цифрової трансформації від №. 29.12.2020 № 1/06-2-7181 (погодження додається).
Оскільки, на Міністерство цифрової трансформації України покладено обов’язок здійснення перевірки фінансово-економічної складової проекту, технічних та якісних характеристик проекту, отримання економічного ефекту, який досягається завдяки наданню послуг, то не врахування рекомендацій наданих листом від 29.12.2020 № 1/06-2-7181 на проект договору по закупівлі ID: UA-2020-12-08-005571-c, було б порушенням вимог чинного законодавства та призвело б до недосягнення максимального економічного ефекту.
В запиті замовнику на пояснення, зазначено « Зміст підпункту 1.1. розділу 1., підпунктів 1.1.1, 1.1.3 розділу 1.1, підпунктів 5.1.1, 5.1.2, 5.1.3 розділу 5.1 Договору про надання послуг № 1 від 11.01.2021 відрізняється від змісту підпункту 1.1. розділу 1., підпунктів 1.1.1, 1.1.3 розділу 1.1, підпунктів 5.1.1, 5.1.2, 5.1.3 розділу 5.1 Договору про надання послуг, який завантажено до складу тендерної пропозиції учасником торгів – переможцем ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" (файл: проект договору.pdf). Окрім того, до укладеного Договору про надання послуг № 1 від 11.01.2021 до розділу 1.1 включені підпункти 1.1.4, 1.1.5, 1.1.6, 1.1.7, до розділу 5.1 включено підпункт 5.1.4, які у Договорі про надання послуг, завантаженому до складу тендерної пропозиції учасником торгів – переможцем ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" (файл: проект договору.pdf), - відсутні, що є порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону».
Відповідно до норм частини четвертої статті 41 Закону № 922-VIII, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, тобто від основних (істотних) умов такої пропозиції, за відсутності яких учасник не був би визнаний переможцем процедури закупівлі і договір про закупівлю не міг бути укладений.
Звертаємо Вашу увагу, що проект договору є тендерною документацією, а не тендерною пропозицією Учасника. Тендерна пропозиція учасника (лист від 23.12.2020 №40), яка надана Учасником у складі тендерної документації, повністю відповідає умовам договору про закупівлю від 11.01.2021 №1, в частині вартості послуг, предмету закупівлі та кількості послуг.
Крім того, Учасник у складі тендерної документації надав лист-погодження про згоду з проектом договору (лист від 23.12.2020 №16), а також погодження з порядком змін умов договору про закупівлю згідно з чинним законодавством та умовами тендерної документації (лист від 23.12.2020 №15).
В той же час, висновок про невідповідність договору про закупівлю проекту договору переможця закупівлі, без аналізу змісту умов договору та проекту, не може бути достатньою підставою для висновку про те, що умови договору про закупівлі відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі, що є порушенням частини четвертої статті 41 Закону № 922-VIII.
Таким чином, можна дійти висновку, що ці доповнення не суперечать змісту тендерної документації Замовника та тендерної пропозиції Виконавця, а навпаки, мають на меті більш деталізувати інші умови договору, не змінюючи при цьому істотні умови договору.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-19 13:37:55
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Послуги з доступу до автоматизованої інформаційної системи оплати послуг паркування та електронного обліку відповідних платіжних транзакцій в сфері паркування для отримання даних щодо стану оплати послуг з користуванням майданчиками для платного паркування в режимі реального часу, код ДК 021:2015:72320000-4: Послуги, пов’язані з базами даних» за номером ID: UA-2020-12-08-005571-c, очікуваною вартістю 3 600 000,00 грн, яку проведено ІНСПЕКЦІЄЮ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Опрацюванням інформації розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника Тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника одному або декільком кваліфікаційним критеріям (згідно зі статтею 16 Закону). Згідно із пунктом 5 розділу ІІІ учасники процедури закупівлі повинні відповідати кваліфікаційним критеріям, які визначені відповідно до статті 16 Закону, і відповідати вимогам, встановленим статтею 17 Закону; що зазначені разом зі способом документального підтвердження відповідності учасників вказаним критеріям та вимогам згідно із законодавством. Відповідно до статті 16 Закону учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Водночас, пунктом 1.1.2. Договору про надання послуг (Додатку 3 до тендерної документації) визначено, що послуги повинні надаватись кваліфікованим персоналом з використанням сертифікованих в Україні обладнання та матеріалів (у разі, якщо вони підлягають обов’язковій сертифікації в Україні). Але, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" інформація, або документи про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, -відсутня. З приводу зазначеного, просимо надати пояснення (інформацію, документи).
Також, до складу тендерної пропозиції учасником ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" завантажено Довідку щодо наявності матеріально-технічної бази від 23.12.2020 №25 (файл:15 - довідка щодо наявності мат-тех бази.pdf) в якій зазначено, що ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" має необхідну матеріально-технічну базу для належного надання послуг з доступу до автоматизованої інформаційної системи оплати послуг паркування та електронного обліку відповідних платіжних транзакцій в сфері паркування для отримання даних щодо стану оплати послуг з користування майданчиками для платного паркування в режимі реального часу. На підтвердження зазначеної інформації надаємо бухгалтерську довідку про основні засоби, що перебувають на балансі підприємства (довідка додається). Відповідно до документа ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" від 07.05.2020 №1/05, який завантажено учасником до складу тендерної пропозиції (файл: Довідка про наявність основних засобів (2).pdf) зазначено про наявність у ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" основних засобів: - комп’ютерна програма «Система електронних закупівель «Buyer-UA». При цьому, відповідно до пункту 5 П(С)БО 8 придбані ліцензії і комп'ютерні програми (за умови відповідності критеріям визнання активів) відображаються у складі інших нематеріальних активів.
Окрім того, відповідно до підпункту 3.2.1 Додатку 3 «Договір про надання послуг» до тендерної документації обов’язки Виконавця забезпечити цілодобове надання Послуг, зокрема своєчасне оновлення даних, які запитуються з Системи управління базами даних АСКОП. Відповідно до Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (Технічні вимоги)» до тендерної документації (далі Додаток 2) Автоматизована інформаційна система оплати послуг паркування та електронного обліку відповідних платіжних транзакцій в сфері паркування (Інформаційна система Виконавця) це Програмно-технічний комплекс, що включає в себе усі програмні та технічні засоби, необхідні для реалізації автоматизації оплати за послуги з користування майданчиками для платного паркування та централізованого обліку усіх платіжних транзакцій в сфері паркування міста Дніпро. Умовами пункту 3 Додатку 2 визначено, що для запровадження у місті Дніпро Автоматизованої системи контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів та з метою ефективного та своєчасного виявлення порушень в сфері паркування транспортних засобів, Виконавець має забезпечити технічну можливість отримання Інформаційною системою Замовника інформації щодо оплати або неоплати послуг з користування майданчиками для платного паркування від відповідної інформаційної системи Виконавця в режимі реального часу. Відповідно до пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації, взаємодія між Інформаційною системою Виконавця та Інформаційною системою Замовника, яка має бути реалізована шляхом направлення запитів та отримання відповідних відповідей з урахуванням обов’язкових полей, зазначених у п. 5.1.-5.3.
З огляду на зазначене, просимо надати пояснення (інформацію, документи) щодо взаємодії між інформаційною системою Виконавця, з урахуванням інформації наданої ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" у документі від 07.05.2020 №1/05 та Інформаційною системою Замовника.
Поряд з цим, відповідно до пункту 2 розділу V тендерної документації усі документи, які подаються учасником, мають бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2020-12-08-005571-c, дата та час розкриття тендерної пропозиції/пропозиції: 28 грудня 2020 13:54. При цьому, до складу тендерної пропозиції учасником ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" завантажено документ № 1/05 (файл: Довідка про наявність основних засобів (2).pdf) датований 07.05.2020.
З приводу зазначеного, просимо надати пояснення (інформацію, документи).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-22 10:42:50
Відповідь на пояснення
Інспекція з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради (далі – інспекція) На ваш запит від 19.07.2021 року « Про надання пояснень» щодо закупівлі послуг з доступу до автоматизованої інформаційної системи оплати послуг паркування та електронного обліку відповідних платіжних транзакцій в сфері паркування для отримання даних щодо стану оплати послуг з користуванням майданчиками для платного паркування в режимі реального часу (ДК 021:2015:72320000-4: Послуги, пов’язані з базами даних) (UA-2020-12-08-005571-c) пояснює наступне. ( лист від 22.07.2021 № 2/2-18518)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | За результатами моніторингу встановлено порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник вважає протиправним висновок про результати моніторингу закупівель, посилаючись на таке. Щодо венесення змін. Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) у своєму висновку зазначає, що: «у пункті 2 Розділу ІІ тендерної документації зазначено: «Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації», що не відповідає вимогам частини другої статті 24 Закону де зазначено, що «Зміни до тендерної документації мають відображатися у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації та разом із змінами до тендерної документації в окремому документі Замовник має оприлюднити перелік змін, що вноситься»». Відповідно до ч.2 ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Під час проведення закупівлі зміни до тендерної документації не вносились, а отже вказана вимога жодним чином не вплинула на процедуру проведення закупівлі, що свідчить про те, що вказане порушення можливо віднести до технічної помилки. Щодо строку укладення договору. Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) у своєму висновку зазначає, що: «у пункті 2 Розділу VI тендерної документації зазначено, що: «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю», що не відповідає вимогам частини шостої статті 33 Закону де зазначено, що «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.». Відповідно до ч.6 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладання договору про закупівлю призупиняється. Згідно з ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. {Частина перша статті 22 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021} У тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі; 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); 17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, відповідно до законодавства, включення строку на укладання договору до умов тендерної документації не є обов’язком замовника, а його правом. Строки для укладання договору, що встановлені ЗУ «Про публічні закупівлі», були дотримані Замовником, що свідчить про відсутність вказаних порушень. Щодо укладеного договору з переможцем торгів. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Під час проведення процедури закупівлі договір має бути вже на етапі формування тендерної документації. Адже, згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація має містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Тож зрозуміло, що всі умови договору мають бути сформовані на етапі підготовки до тендеру. Відповідно до п. 4. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Тобто, Закон України «Про публічні закупівлі» містить норму щодо відповідності проекту договору тому договору, що буде укладений за результатами закупівлі. Однак, Звертаємо увагу, що істотні умови договору про закупівлю, що укладено з ТОВ «БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП» не відрізняються та повністю відповідають тому, що опубліковано в тендерній документації. У зв’язку з вищенаведеним, належить дійти висновку про відсутність порушення в діях Замовника. |
Дата публікації: | 04 серпня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 160/14021/21 |
Дата відкриття провадження: | 29 вересня 2021 |
Документи:
04 жовтня 2021 10:37
|
Електронний підпис |
04 серпня 2021 15:38
|
Електронний підпис |
04 жовтня 2021 10:37
|
Ухвала UA-2020-12-08-005571-c.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2020 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІП УКРАЇНА" |
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" |
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІП УКРАЇНА" #39740640 |
Відхилено |
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2020 17:33
|
ТОВ "БІЗНЕС СОЛЮШНС ГРУП" #39217476 |
Переможець |
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2020 17:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 08:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2021 10:03
|
Додаткова 1.pdf | зміни до договору |
15 січня 2021 09:59
|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 14:30
|
Договір 1.pdf | укладений |
12 січня 2021 14:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ревізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |