Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Сканери штрих-коду).
Очікувана вартість
7 500,00 UAH
UA-2020-12-08-005315-a 65b50d47414148c29f2976d1444ea376
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Брущенко Лариса

080459761331 L_Brushchenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 26191575
Місцезнаходження: 08205, Україна , Київська обл., Ірпінь, Садова,38
Контактна особа: Брущенко Лариса
080459761331
L_Brushchenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 грудня 2020 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 7 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Сканери штрих-коду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08205, Україна, Київська область, Ірпінь, Садова,38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30216130-6 — Сканери штрих-кодів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 грудня 2020 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 14:53
Оголошення.DOCX
08 грудня 2020 14:52
Договір_проект.DOCX
08 грудня 2020 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 14:53
Оголошення.DOCX
08 грудня 2020 14:51
Оголошення.DOCX
08 грудня 2020 14:52
Договір_проект.DOCX

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-08-005315-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДА КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:39811124
Дата подання: 08 грудня 2020 15:47
Завищені вимоги до кваліфікації учасників!!!
Доброго дня!
У п.4 технічних вимог зазначено:
"Для ефективної роботи обладнання (сканерів) із медичною інформаційною системою Doctor Eleks потребується інтеграція обладнання у МІС Doctor Eleks силами спеціалістів Учасника. На підтвердження - надати у складі пропозиції довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. За наведеною довідкою учасник має підтвердити наявність: - програміста – не менше одного фахівця (на підтвердження надати дипломи про фахову освіту); - сертифікованого фахівця Microsoft SQL (Microsoft certified professional)- не менше одного (надати сертифікати від компанії розробника); - адміністратора медичної інформаційної системи «Doctor Eleks» - не менше одного фахівця (надати копії відповідних сертифікатів або авторизаційних листів). На підтвердження трудових відносин між Учасником та переліченими працівниками надати копії наказів про призначення на посаду Допускається наявність в Учасника працівників, які залучені на підставі трудових договорів або цивільно-правових договорів за умови надання Учасником відповідної документально підтвердженої інформації (копії відповідних договорів). "

Звертаємо Вашу увагу, що сканер-штрих коду - це достатньо простий з точки зору користувача пристрій введення/виведення інформації. По своїй суті завдяки внутрішньому алгоритму він імітує введення симовлів з клавіатури в активне поле програми, запущеної на компьютері.
Тому вимоги у спеціалістах такої кваліфікації, яку вимагає Замовник - є упередженими та дискримінаційними, та має ознаки попередніх домовленостей із певним Постачальником.
Ніхто не наймає тракториста із дипломом агронома!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2020 15:02
Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради Київської області в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», далі – Закон, є Замовником.
Відповідно до частини 3 статті 14 Закону, де зазначено що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Поряд з тим, враховуючи що предмет закупівлі повинен безпосередньо працювати з медичною інформаційною системою «Доктор Елекс», котра наразі функціонує в нашому закладі, та відсутності спеціалістів по встановленню та налаштуванню додаткового обладнання, яке має функціонувати з даною системою, саме тому Замовником передбачено в оголошенні про спрощену закупівлю, описану Вами вимогу.
Відтак, враховуючи описану норму Закону, Замовник не вбачає ніякого надмірного встановлення вимог таким чином, що створює певного роду дискримінацю. Поряд з тим, не спроможність або не бажання учасника виконати умови встановленні за спрощеною закупівлею, котрі в повній мірі відповідають принципам здійснення публічних закупівель за статтею 5 Закону, ні в якому разі не може бути протрактоване в якості дискримінації. Замовник не обмежує учасників, щоб працівник/ки останнього отримав відповідну освіту по роботі та налаштуванню медичної інформаційної системи, що в подальшому забезпечить відповідність тій вимозі, що Вами оскаржується. Оскільки, у разі виходу з ладу електромереж у власному помешкані, викликати майстра водопровідника для їх налогодження, є ніщо інше, як марнотратство та безглуздя.
Вважаємо надана інформація буде об’єктивно досліджена та належним чином оцінена. Успіхів в аукціоні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІУМФ ІТ" 7 498,80
UAH з ПДВ
7 498,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 15:14
Електронний підпис
16 грудня 2020 14:00
10.10. Максимов, диплом.pdf
16 грудня 2020 14:00
10.5. Піскун, Microsoft.pdf
16 грудня 2020 14:00
10.8. Диплом, Піскун.pdf
16 грудня 2020 14:00
4. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
16 грудня 2020 14:00
8. Лист про інтеграцію.pdf
16 грудня 2020 14:00
1. Цінова пропозиція.pdf
16 грудня 2020 14:00
3. Лист згода.pdf
16 грудня 2020 14:00
4. Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІУМФ ІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІУМФ ІТ"
#41426902
Переможець 7 498,80
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 11:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІУМФ ІТ"
#41426902
7 498,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 12:44
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 14:10
договір 650-Т.pdf укладений
23 грудня 2020 14:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 498,80
UAH (в тому числі ПДВ 1 249,80 UAH)