Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 31510000-4 Електричні лампи розжарення (електричний знижувач комах)
Очікувана вартість
126 000,00 UAH
UA-2020-12-08-004321-a 2a6dc1e9ce0c4c3aad2057ef7a800000
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 грудня 2020 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 грудня 2020 12:06
Очікувана вартість: 126 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 630,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31510000-4: Електричні лампи розжарення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
63 штуки
ДК 021:2015 код 31510000-4 Електричні лампи розжарення (електричний знижувач комах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2020
ДК 021:2015: 31510000-4 — Електричні лампи розжарення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 грудня 2020 13:53
ТД знищувач комах(2).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення по документації
Дата подання: 08 грудня 2020 19:50
Дата відповіді: 10 грудня 2020 15:11
Надайте будь ласка роз'яснення щодо вимог пункту 9 розділу ОГОЛОШЕННЯ щодо проведення спрощеної закупівлі : Чи потрібно надавати в складі пропозиції учасникам інформацію про документ та сам документ "висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхиленню від них; номер та дату висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, видані уповноваженим органом на території України (надані учасником в складі пропозиції) на запропонований товар (інформація та документи надаються учасником по кожному найменуванню товарів, які пропонуються учасником до постачання в складі пропозиції)", який не вимагається від учасників для надання в складі пропозиції у відповідності до Додатку № 1 ОГОЛОШЕННЯ щодо проведення спрощеної закупівлі ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Просимо пропозиції надавати відповідно до Умов Закупівлі.
надати роз'яснення
Дата подання: 10 грудня 2020 17:02
Дата відповіді: 10 грудня 2020 17:18
З вашої відповіді не зрозуміло щодо вимог пункту 9 розділу ОГОЛОШЕННЯ щодо проведення спрощеної закупівлі: Чи потрібно надавати в складі пропозиції учасникам інформацію про документ та сам документ "висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхиленню від них; номер та дату висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, видані уповноваженим органом на території України (надані учасником в складі пропозиції) на запропонований товар (інформація та документи надаються учасником по кожному найменуванню товарів, які пропонуються учасником до постачання в складі пропозиції)", який не вимагається від учасників для надання в складі пропозиції у відповідності до Додатку № 1 ОГОЛОШЕННЯ щодо проведення спрощеної закупівлі )?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за запитання, та звертаємо увагу, що в складі пропозиції не потрібно надавати документи і інформацію про таки документи, передбачені вимогою пункту 9 розділу 4 ОГОЛОШЕННЯ щодо проведення спрощеної закупівлі, та які не вимагається від учасників для надання в складі пропозиції у відповідності до Додатку № 1 ОГОЛОШЕННЯ щодо проведення спрощеної закупівлі. Чекаємо вас для участі у процедурі закупівлі.
уточнення
Дата подання: 10 грудня 2020 17:13
Дата відповіді: 10 грудня 2020 17:41
З вашої відповіді не зрозуміло щодо вимог пункту 9 розділу ОГОЛОШЕННЯ щодо проведення спрощеної закупівлі: Чи потрібно надавати в складі пропозиції учасникам інформацію про документ та сам документ "висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхиленню від них; номер та дату висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, видані уповноваженим органом на території України (надані учасником в складі пропозиції) на запропонований товар (інформація та документи надаються учасником по кожному найменуванню товарів, які пропонуються учасником до постачання в складі пропозиції)", який не вимагається від учасників для надання в складі пропозиції у відповідності до Додатку № 1 ОГОЛОШЕННЯ щодо проведення спрощеної закупівлі )? Сховати
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за запитання, та звертаємо увагу, що в складі пропозиції не потрібно надавати документи і інформацію про таки документи, передбачені вимогою пункту 9 розділу 4 ОГОЛОШЕННЯ щодо проведення спрощеної закупівлі, та які не вимагається від учасників для надання в складі пропозиції у відповідності до Додатку № 1 ОГОЛОШЕННЯ щодо проведення спрощеної закупівлі. Чекаємо вас для участі у процедурі закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СКОКІВСЬКИЙ МИКОЛА ПЕТРОВИЧ" 53 361,00
UAH з ПДВ
53 361,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БАДЕР А.М. 125 937,00
UAH з ПДВ
125 937,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 16:16
Електронний підпис
16 грудня 2020 16:13
Гарантійний санкції.pdf
16 грудня 2020 16:13
Гарантійний поставка.pdf
16 грудня 2020 16:13
Гарантійний зразки.pdf
16 грудня 2020 16:13
12 Наявність МТБ.pdf
16 грудня 2020 16:13
11 Гарантійний санкції.pdf
16 грудня 2020 16:13
9 Проект договору.pdf
16 грудня 2020 16:13
8 Сертифікат.jpg
16 грудня 2020 16:13
7 Лист-згода.pdf
16 грудня 2020 16:13
5 Цінова пропозиція.pdf
16 грудня 2020 16:13
4 ІПН Скоківський.pdf
16 грудня 2020 16:13
3 Паспорт Скоківський.pdf
16 грудня 2020 16:13
2 Витяг_єдиний податок.pdf
16 грудня 2020 16:13
1 Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

15 грудня 2020 21:14
Електронний підпис
15 грудня 2020 21:13
Електронний підпис
15 грудня 2020 21:13
Пропоз1_3.pdf
15 грудня 2020 21:13
Пропоз1_2.pdf
15 грудня 2020 21:13
Пропоз1_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СКОКІВСЬКИЙ МИКОЛА ПЕТРОВИЧ"

ФОП БАДЕР А.М.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СКОКІВСЬКИЙ МИКОЛА ПЕТРОВИЧ"
#3120324336
Відхилено 53 361,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 14:48
ФОП БАДЕР А.М.
#3141113528
Переможець 125 937,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 16:42

Документи

18 грудня 2020 14:47
комахи 1.pdf

Документи

18 грудня 2020 16:42
комахи 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП БАДЕР А.М.
#3141113528
125 937,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2020 16:42
комахи 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
406.pdf укладений
23 грудня 2020 14:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 125 937,00
UAH