Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИЛКОМСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 34467793 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Конторська, 35 |
Контактна особа: |
Ярослава Беляева +380577607257 j.beljaeva@zhks.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2020 10:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 31 грудня 2020 13:46 |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником після підписання сторонами акта виконаних послуг протягом 90 банківських днів за наявності фінансування. Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - українська. | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2020 16:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2020 16:20 |
ТД _послуги з закриття контурів_2021_нова редакція_221220.doc | |
22 грудня 2020 16:20 |
Перелік змін до ТД _закриття контурів_22122020.doc |
22 грудня 2020 16:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 грудня 2020 16:20 |
ТД _послуги з закриття контурів_2021_нова редакція_221220.doc
|
||||||
22 грудня 2020 16:20 |
Перелік змін до ТД _закриття контурів_22122020.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-19-000058 ● 54d2a909147447c192664836e747eba5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2021 19:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2021
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 19.03.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 19.03.2021
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
15 UA-2020-12-08-003784-c 08.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-04-07 09:02:04
Заперечення
Ознайомившись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-08-003784-c Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо закупівлі послуги з закриття контурів код ДК 021:2015 – 70330000-3 – послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (послуги з закриття контурів, код ДК 021:2015 – 70333000-4), надаємо аргументовані заперечення до висновку відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в складі своєї тендерної пропозиції учасники мають надати документальне підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам установленим статтею 17 Закону.
Відповідно до ст. 16 Закону замовник установлює такі кваліфікаційні критерії:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Для документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
1) інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (достатньої для надання послуг, що закуповуються) у довільній формі.
Для підтвердження потрібно надати:
- копії документів, що підтверджують право власності/користування учасника на вказану учасником матеріально-технічну базу, необхідну для надання послуги, що є предметом закупівлі (наприклад: копії видаткових накладних, копії актів прийому-передачі, інвентаризаційні документи або інше) та/або копії договорів оренди, що є дійсними на весь період надання послуг, що є предметом закупівлі.
На виконання цієї вимоги тендерної документації ТОВ «СБ РЕМБУДСЕРВІС» в складі тендерної пропозиції надано наступні документи:
- Довідку від 18.12.2020 № 64/Т про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в довільній формі, в якій зазначено про наявність в учасника власного обладнання, механізмів, матеріально - технічної бази;
- Відомість наявності необоротних активів станом на 01.12.2020 року, якою підтверджено право власності на обладнання, механізмів, матеріально-технічної бази.
Тендерною документацією не встановлений конкретний перелік обладнання та матеріально-технічної бази, який повинен мати в наявності учасник.
Надавши вищезазначені документи в складі тендерної пропозиції, ТОВ «СБ РЕМБУДСЕРВІС» виконало вимоги пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та документально підтвердило наявність обладнання та матеріально-технічної бази (достатньої для надання послуг, що закуповуються) у довільній формі.
Правові підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СБ РЕМБУДСЕРВІС» у відповідності до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» в цій частині відсутні.
Відповідно до п.п.10 п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається надання форми письмової згоди на обробку персональних даних, відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» згідно з Додатком 4 до тендерної документації.
Додатком 4 передбачений лист-згода в наступній редакції:
Я, _____________________________, підтверджую, що ознайомлений (а) з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. № 2297-VI та інших нормативних актів про захист персональних даних і надаю згоду ___________________ (зазначити назву Замовника) (надалі - Замовник) на збір, обробку та збереження відомостей про мене загального характеру (прізвище, ім’я та по батькові, дата та місце народження, громадянство, місце проживання, серія, номер і дата видачі паспорта, орган, яким видано паспорт, ідентифікаційний номер, реквізити банківського рахунка, електронні ідентифікаційні дані (адреса електронної пошти, трафік, ІР - адреса, номери телефонів) у картотеках та/або за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи бази персональних даних та посвідчую, що отримав (ла) повідомлення про включення інформації про мене до бази персональних даних Замовника, з метою забезпечення реалізації відносин з укладення та виконання умов договорів та/або інших правочинів, укладених, ініційованих суб’єктом персональних даних чи Замовником, забезпечення реалізації інших сфер відносин, що вимагатимуть обробки персональних даних відносно суб’єкта персональних даних в силу дотримання вимог законодавства, умов договору та/або іншого правочину, чи для реалізації прав, обов’язків і інтересів як суб’єкта персональних даних, так і Замовника відповідно до Статуту Замовника або вимог законодавства України протягом 5 (п’яти) років з дати припинення строку дії договору, укладеного між мною та Замовником, якщо інше не випливатиме із закону або специфіки відносин між мною та Замовником.
Зобов’язуюсь при зміні моїх персональних даних надавати у термін до 10 робочих днів відповідальній особі (підрозділу) уточнену інформацію щодо відомостей про мене, необхідних для реалізації вимог чинного законодавства.
«___» _________________ року ___________
підпис __________________________
П.І.Б.
Виходячи із змісту наведених вище вимог тендерної документації слід зазначити, що тендерна документація не містить вимог щодо обов'язку надання учасником згоди на обробку персональних даних всіх фізичних осіб, що містяться в складі тендерної пропозиції.
Відповідно до частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно до сформульованої мети обробки персональних даних, що висловлене у Додатку 4 тендерної документації, вимагається надання згоди на обробку персональних даних уповноваженою особою щодо підпису документів тендерної пропозиції, в тому числі договору, чиї персональні дані містяться в складі тендерної пропозиції.
На виконання зазначеної вимоги тендерної документації ТОВ «СБ РЕМБУДСЕРВІС» в складі тендерної пропозиції надано лист-згоду на обробку персональних даних за формою, наведеною у Додатку 4 директором Шепотько Олександром Анатолійовичем, який є згідно документів наданих в тендерній пропозиції, уповноваженою особою на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за результатами даної закупівлі (Статут, довідка від 18.12.2020 № 52/Т про уповноважену особу підписувати договір, протокол №18/12 загальних зборів учасників від 18.12.2020 року, наказ №1 від 12.11.2013 про призначення директора, протокол №1 установчих зборів засновників від 30.09.2013 року).
В складі тендерної пропозиції є згода на збір та обрбку персональних даних Гунченко К.В., яка є учасником ТОВ «СБ РЕМБУДСЕРВІС», надання якої тендерною документацією не вимагається.
Проте, тендерною документацією не забороняється надання в складі тендерної документації документів, які учасник бажає надати додатково.
На підставі викладеного, ТОВ «СБ РЕМБУДСЕРВІС» не порушені вимоги п.п.10 п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» з вищезазначених підстав.
Правові підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СБ РЕМБУДСЕРВІС» у відповідності до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» в цій частині відсутні.
З огляду на вищезначене, Комунальним підприємством «Жилкомсервіс» не порушено вимоги абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СБ РЕМБУДСЕРВІС».
Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Згідно з частиною 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
В тендерній документації згідно з статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» міститься проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Тож всі умови договору сформовані на етапі підготовки тендерної документації.
Згідно з статтею 638 Цивільного Кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору.
ТОВ «СБ РЕМБУДСЕРВІС» відповідно до вимог тендерної документації надало свою тендерну пропозицію.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «СБ РЕМБУДСЕРВІС» надано наступні документи:
- Заповнений та підписаний проект договору згідно додатку 2 до тендерної документації;
- Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;
- Гарантійний лист погодження з проектом договору;
- Гарантійний лист щодо погодження з технічним завданням.
Згідно з п.18 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Комунальним підприємством «Жилкомсервіс» відповідно до протоколу № 1-05/01 розгляду тендерних пропозицій від 05.01.2021 року ТОВ «СБ РЕМБУДСЕРВІС» визначено переможцем торгів з загальною вартістю пропозиції 3 888 000, 00 грн.
18 січня 2021 року Комунальним підприємством «Жилкомсервіс» та ТОВ «СБ РЕМБУДСЕРВІС» укладено договір № 4-ВТ/21 про закупівлю за державні кошти на суму 3 888 000, 00 грн.
Умови договору про закупівлю № 4-ВТ/21 від 18 січня 2021 року не відрізняються від змісту тендерної пропозиції ТОВ «СБ РЕМБУДСЕРВІС» за результатами електронного аукціону.
Комунальним підприємством «Жилкомсервіс» при укладанні договору про закупівлю № 4-ВТ/21 від 18 січня 2021 року дотримано вимоги статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі викладеного, Комунальним підприємством «Жилкомсервіс» закупівля послуги з закриття контурів код ДК 021:2015 – 70330000-3 – послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (послуги з закриття контурів, код ДК 021:2015 – 70333000-4) здійснювалась згідно з Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 грудня 2020 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС" |
3 888 000,00
UAH з ПДВ
|
3 888 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ДОМ" |
3 900 000,00
UAH з ПДВ
|
3 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС" #14061407 |
Переможець |
3 888 000,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2021 09:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 14:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2021 16:31
|
ДУ_3_4ВТ_закриття контурів.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2021 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2021 14:59
|
ДУ_2ВТ_закриття контурів.pdf | зміни до договору |
25 січня 2021 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2021 10:27
|
ДУ1_закриття контурів_4ВТ_21.pdf | зміни до договору |
21 січня 2021 10:27
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 11:56
|
Реєстр будинків_закр конт_2020.pdf | укладений |
18 січня 2021 11:56
|
ДОГОВІР_закриття контурів_2021.pdf | укладений |
18 січня 2021 11:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до Розділу ХІІІ Договору |
Номер договору про закупівлю: | 4-ВТ/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до п.3.1. Договору та Додатку №3 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 4-ВТ/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до п.3.1. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 4-ВТ/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |