Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дератизація та дезінсекція за кодом ДК 021:2015 : 90920000-2 - Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Очікувана вартість
5 009,00 UAH
UA-2020-12-08-000384-c 6bba232212724b66bdc17aeb999e0b9d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Геннадійович

+380977020711 zzso26@marschool26.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 Маріупольської міськой ради"
Код ЄДРПОУ: 23030995
Вебсайт: https://www.marschool26.net/
Місцезнаходження: 87517, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Контактна особа: Микола Геннадійович
+380977020711
zzso26@marschool26.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 грудня 2020 08:39
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2020 08:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2020 08:35
Початок аукціону: 21 грудня 2020 15:35
Очікувана вартість: 5 009,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


Дератизація - 1000,00 кв.м
Дезінсекція – 1074 кв.м
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Дератизація приміщень ДК 021:2015 90920000-2 послуги з санітарно-гігієнічній обробці приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
1 послуга
Дезінсекція приміщень ДК 021:2015 90920000-2 послуги з санітарно-гігієнічній обробці приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 грудня 2020 08:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 08:39
додаток 3 Комерціна пропозиція.doc
08 грудня 2020 08:39
додаток 2 Документація учасника.doc
08 грудня 2020 08:39
додаток 4 Проект договору (1).doc
08 грудня 2020 08:39
додаток 1 Технічні вимоги.doc
08 грудня 2020 08:39
ЗОШ 26 Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КУЗНЕЦОВ СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ 2 800,00
UAH з ПДВ
2 199,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САНПРОФ" 3 600,00
UAH з ПДВ
2 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Мартлет 4 866,48
UAH з ПДВ
4 866,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОФДЕЗЦЕНТР" 4 893,12
UAH з ПДВ
4 893,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 11:11
Довідка-гарантія.PDF
15 грудня 2020 13:10
Уставні документи.rar
15 грудня 2020 13:10
Довідка про ліцензію.JPG

Публічні документи

14 грудня 2020 10:56
топ 2019.jpg
14 грудня 2020 10:56
ТОП.jpg
14 грудня 2020 10:56
сертификат.jpg
14 грудня 2020 10:56
медком.pdf
14 грудня 2020 10:56
лицензия.jpg
14 грудня 2020 10:56
комерческое_0001.jpg
14 грудня 2020 10:56
квалификация.pdf
14 грудня 2020 10:56
кв.jpg
14 грудня 2020 10:56
информация.pdf
14 грудня 2020 10:56
док.pdf
14 грудня 2020 10:56
договор_0001.jpg
14 грудня 2020 10:56
договор.jpg
14 грудня 2020 10:56
гар.письмо.pdf
14 грудня 2020 10:56
Высновок_2018_Бромавит.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 10:38
Препарати.pdf
16 грудня 2020 10:38
2.1.1 Копія Статуту.pdf
16 грудня 2020 10:38
1. Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КУЗНЕЦОВ СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ

ТОВ "САНПРОФ"

ТОВ Мартлет

ТОВ "ПРОФДЕЗЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КУЗНЕЦОВ СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ
#2726709310
Переможець 2 199,60
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 09:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2020 09:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КУЗНЕЦОВ СЕРГІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ
#2726709310
2 199,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 09:56
Звіт про виконання договору.pdf укладений
28 січня 2022 09:55
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 14:00
Доп.угода.(дератизация).pdf зміни до договору
20 грудня 2021 14:00
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 13:28
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
12 лютого 2021 13:27
Дод.угода № 1.pdf зміни до договору
12 лютого 2021 13:27
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 08:42
Договір № 3121 ФОП Кузнецов С.С..pdf укладений
11 січня 2021 08:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до Розділу 5 договору № 31/21 від 06.01.2021 р., та викласти у наступній редакції: 5. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА БАНКІВСЬКИ РЕКВІЗИТИ СТОРІН: “Замовник” Комунальний заклад «Маріупольська загальноосвітня школа I-IІI ступенів № 26 Маріупольської міської ради Донецької області» Україна, Донецька обл., 87517, м. Маріуполь, вул. Чорноморська,12 UA 898201720344210016000023675 Держказначейська служба України, м Київ. ЄДРПОУ 23030995 «Платник» Комунальний заклад департаменту освіти міської ради «Централізована бухгалтерія департаменту освіти» Україна, Донецька обл., 87515, м. Маріуполь, вул. Казанцева, 27а UA 898201720344210016000023675 Держказначейська служба України, м Київ. ЄДРПОУ 26319242 “Виконавець” Фізична особа – підприємець Кузнецов Сергій Станіславович 87549, Донецька область, м. Маріуполь, пр-т. Металургів, 121/97 р/р UA97320627000001013035578 в АТ «СБЕРБАНК», м. Маріуполь МФО 320627 ЄДРПОУ 2726709310 Тел.097-731-71-17 e-mail: kss28@ukr.net 2. Сторони підтверджують, що інші умови договору № 31/21 від 06.01.2021р. вважаються незмінними та Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3. Ця додаткова угода складена у трьох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 31/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Зменшити суму договору на 733,20 грн. (сімсот тридцять три грн. 20 коп), без ПДВ та викласти у новій редакції 2.Загальна сума договору складає 1466,40 грн. (одна тисяча чотириста шістдесят шість грн 40 коп,). без ПДВ. 3. Умови договору №32/21 від 06.01.2021 не порушені даною Угодою, залишаються незмінними та Сторони підтверджують по ним свої обов’язки. 4. Дана угода складена у 3-х примірниках, по одному для кожної із сторін та є невід’ємною частиною договору.
Номер договору про закупівлю: 31/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 466,40
UAH