Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення проектно-вишукувальних робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт вул. Б. Лятошинського в м. Житомирі»
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2020-12-07-006788-c 7ed4825df6ed44ffa32c437ea9d123be
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2020 17:47
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2020 17:44
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2020 17:44
Початок аукціону: 18 грудня 2020 11:58
Очікувана вартість: 420 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проведення проектно-вишукувальних робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт вул. Б. Лятошинського в м. Житомирі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Б. Лятошинського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до умов договору. Замовник здійснює оплату Робіт на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт (далі – Акт), оформленого належним чином, підписаного уповноваженими представниками Сторін та скріплених печатками Сторін. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 грудня 2020 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2020 17:47
Додаток 1 Проект Договору.docx
07 грудня 2020 17:47
Додаток 3.docx
07 грудня 2020 17:47
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-07-006788-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЖИТОМИРБУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА", Код ЄДРПОУ:41523369
Дата подання: 22 грудня 2020 13:59
Оскарження переможця
Згідно Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки пропозиції п.1 Пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну. Учасник переможець не надав цінову пропозицію із зазначенням ціни та кошторисним розрахунком вартості робіт. Згідно Додатку 1 до оголошення Проект договору не заповнено реквізити Учасника та не заповнені додатки до договору із розрахунком вартості.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 грудня 2020 14:46
Розглянувши Вашу вимогу, управління капітального будівництва Житомирської ради (далі - УКБ) повідомляє таке.
Згідно Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки пропозиції пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну.
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до п. 3 Розділу ІV. Результати закупівлі та укладання договору про закупівлю розрахунок договірної ціни подається учасником-переможцем під час укладання договору про закупівлю. Окремого подання цінової пропозиції та кошторисних розрахунків вартості робіт в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не вимагалось.
Так, переможець спрощеної закупівлі ФОП Пославський О.А. надав цінову пропозицію шляхом заповнення електронних форм, що відповідає ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно абз. 4 п. 3 Розділу ІV. Результати закупівлі та укладання договору про закупівлю шляхом подання пропозиції, учасник підтверджує свою згоду з умовами договору, що викладений у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Отже, заповнення реквізитів та додатків проекту договору під час подання пропозиції оголошенням про проведення спрощеної закупівлі не вимагалось.
З огляду на вищенаведене пропозиція переможця спрощеної закупівлі ФОП Пославський О.А. відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Підстави для відхилення пропозиції ФОП Пославський О.А. відсутні.
Таким чином УКБ не має можливості задовольнити Вашу вимогу.
Номер вимоги: UA-2020-12-07-006788-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДП "Інститут "Київінжпроект" ТОВ "ПК Проектний комплекс", Код ЄДРПОУ:35948173
Дата подання: 23 грудня 2020 14:17
ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ТОРГІВ
UA-2020-12-07-006788-c
В Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (надалі – Оголошення) Замовником визначені документи та інформація, які надаються Учасниками спрощеної процедури згідно з умовами п.1 Розділу ІІІ Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
1. Згідно з п. 1.2 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі для документального підтвердження наявності працівників Учасник у складі пропозиції повинен надати копії:
- наказів про призначення;
- дипломів про освіту на виконавців відповідної спеціалізації;
- укладених трудових договорів, контрактів, договорів цивільно-правового характеру тощо.
У складі пропозиції Учасником (Переможцем) не надані копії укладених трудових договорів або контрактів, або договорів цивільно-правового характеру тощо, відповідно Учасник (Переможець) документально не підтвердив наявність працівників та трудових відносин з працівниками, які перелічені в Довідці (Форма 1) (сторінка 14 Оголошення).
Таким чином Учасником (Переможцем) не виконана вимога Замовника, яка визначена в п. 1.2 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
2. На виконання вимог Замовника, визначених в пп. 4.1.1. Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (сторінки 11,12 Оголошення), Учасник повинен подати у складі пропозиції документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції, договору про закупівлю. Зазначені вимоги визначені Замовником окремо для юридичної особи та для фізичної особи або фізичної особи-підприємця.
У складі пропозиції Учасником (Переможцем) надані тільки копії сторінок паспорту. Інші документи на підтвердження повноважень на підписання документів пропозиції та договору за результатами закупівлі не надані. Відповідно Учасником (Переможцем) не підтверджені повноваження на вчинення вищезазначених дій.
Таким чином Учасником (Переможцем) не виконана вимога Замовника, яка визначена в пп. 4.1.1. Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
ВИСНОВОК: Пропозиція Учасника (Переможця) закупівлі – ФОП Поплавський Олександр Анатолійович, не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі UA-2020-12-07-006788-c, і підлягає відхиленню Замовником на підставі ч.1 статті 13 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Директор М.С. Марченко
ДП «Інститут «Київінжпроект»
ТОВ «ПК Проектний комплекс»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 грудня 2020 17:34
За результатами розгляду Вашої вимоги управління капітального будівництва Житомирської ради (далі - УКБ) повідомляє таке.
1. Відповідно до пп. 1.2. п. 1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі для документального підтвердження наявності працівників та/або виконавців відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю, учасник у складі пропозиції повинен надати копії: наказів про призначення, дипломів про освіту на виконавців відповідної спеціалізації (відповідного напряму підготовки (спеціалізації)), укладених трудових договорів, контрактів, договорів цивільно-правового характеру тощо.
У складі пропозиції учасником ФОП Пославський Олександр Анатолійович надано Довідку про наявність працівників та/або виконавців відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14.12.2020 р. № 10/12т (далі – Довідка).
У графі 5 Довідки зазначено 10 осіб відповідної кваліфікації, які є штатними працівниками. Для документального підтвердження наявності штатних працівників учасником ФОП Пославський Олександр Анатолійович завантажені до єдиної системи закупівель накази про призначення вказаних працівників, чим дотримано вимоги пп. 1.2. п. 1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
2. Відповідно до вимог пп. 4.1.1 п. 4 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники спрощеної закупівлі повинні надати у складі пропозиції документи, необхідні для укладення договору: документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції, договору про закупівлю, а саме: - для фізичної особи або фізичної особи-підприємця:
а) копію сторінок паспорта громадянина (1, 2, 3 та сторінка з інформацією про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи) або копію паспорта громадянина України у формі картки (ID-картка) та витяг з Єдиного державного демографічного реєстру, щодо реєстрації місця проживання (у разі, якщо підписувати тендерну пропозицію та/або договір про закупівлю буде уповноважена учасником особа необхідно додатково надати нотаріально завірену довіреність або доручення, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис пропозиції).
б) документи, що підтверджують повноваження керівника - наказ (розпорядження) про призначення або вступ на посаду.
Крім того, відповідно до Роз’яснення Міністерства юстиції України статус фізичної особи – підприємця – це юридичний статус, який засвідчує право особи на заняття підприємницькою діяльністю, а саме: самостійною, ініціативною, систематичною, на власний ризик господарською діяльністю, що здійснюється підприємцями з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Водночас, згідно з ч. 1 ст. 128 Господарського кодексу України громадянин визнається суб’єктом господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи відповідно до ст. 58 Господарського кодексу України.
Єдиною умовою реалізації права на підприємницьку діяльність і головним етапом легалізації господарської діяльності є її реєстрація відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Саме від моменту державної реєстрації фізична особа набуває дієздатності у сфері підприємницької діяльності і відповідного статусу та має право проводити господарські операції.
На відміну від юридичних осіб фізичні особи-підприємці діють без установчих документів та обов’язкового формування статутного капіталу. Фізична особа-підприємець є одночасно і власником бізнесу, і органом управління ним.
Так, у складі пропозиції учасником ФОП Пославський Олександр Анатолійович надано копії сторінок паспорта громадянина України та картки фізичної-особи – платника податків.
Крім того, замовником самостійно перевірено інформацію щодо державної реєстрації ФОП Пославський Олександр Анатолійович, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та серед публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відповідно п. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників-юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
З огляду на вищенаведене, Замовник дійшов висновку, що у складі своєї пропозиції учасник ФОП Пославський Олександр Анатолійович надав необхідний перелік документів відповідно до вимог, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та пропозиція учасника відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Тому підстави для відхилення пропозиції учасника ФОП Пославський Олександр Анатолійович відсутні.
Таким чином УКБ не має правових підстав для задоволення Вашої вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПОСЛАВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" 180 000,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖИТОМИРБУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА" 299 381,47
UAH з ПДВ
299 381,47
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Інститут "Київінжпроект" ТОВ "ПК Проектний комплекс" 357 982,68
UAH з ПДВ
357 982,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 17:41
Електронний підпис
16 грудня 2020 17:39
дод 3 договіна ціна.pdf
16 грудня 2020 17:39
проект догов.pdf
16 грудня 2020 17:39
кошторис (2).pdf
16 грудня 2020 17:39
лист відгук.JPG
16 грудня 2020 17:39
цпх.pdf
16 грудня 2020 17:39
цпх сертифікати.pdf
16 грудня 2020 17:39
установчі докум..pdf
16 грудня 2020 17:39
тендер.докум.pdf
16 грудня 2020 17:39
протокол.pdf
16 грудня 2020 17:39
накази сертифікат.pdf
16 грудня 2020 17:39
Ліцензія прогр забез.pdf
16 грудня 2020 17:39
договора аналоги (2).pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 13:22
Електронний підпис
16 грудня 2020 12:27
25 Договірна ціна.pdf
16 грудня 2020 12:27
19 Відгук.pdf
16 грудня 2020 12:27
8 Довідка кадри.pdf
16 грудня 2020 12:27
2 Довідка повноваження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПОСЛАВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"

ТОВ "ЖИТОМИРБУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА"

ДП "Інститут "Київінжпроект" ТОВ "ПК Проектний комплекс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПОСЛАВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2926808010
Переможець 180 000,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 17:10

Документи

21 грудня 2020 17:10
Електронний підпис
21 грудня 2020 17:09
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2020 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПОСЛАВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2926808010
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2020 17:10
Електронний підпис
21 грудня 2020 17:09
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 12:20
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2023 13:47
Дод. угода № 7 від 02.03.2023.pdf зміни до договору
02 березня 2023 13:45
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 11:53
Дод. угода № 6 від 22.12.2022.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 11:51
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2022 10:23
Додаткова угода № 5.pdf зміни до договору
16 серпня 2022 10:21
Електронний підпис зміни до договору
16 травня 2022 16:59
Додаткова угода № 4.pdf зміни до договору
16 травня 2022 16:59
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 11:59
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:58
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2021 14:29
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
04 жовтня 2021 14:28
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2021 16:36
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
12 квітня 2021 16:34
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 11:27
Договір № 3 від 05.01.2021.pdf укладений
06 січня 2021 11:26

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
19 квітня 2021 11:02
48 173,68 UAH UA768201720344231012100028540
УКБ Житомирської міської ради
UA183117440000026000055800242
ФОП Пославський Олександр Анатолiйович
Оплачений
18 листопада 2021 10:10
65 000,00 UAH UA768201720344231012100028540
УКБ Житомирської міської ради
UA183117440000026000055800242
ФОП Пославський Олександр Анатолiйович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 1.2. та додатка № 2 договору
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 1.2. та додатка № 2 договору
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 1.2., п.2.1., п.11.1., додаток № 2 договору
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 1.2.та додатка № 2 договору
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 1.2., п. 2.1. та додатка № 2 договору
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 2.1. та 11.1. договору у зв'язку із змінами умов фінансування
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 2.1. договору у зв'язку з виділенням фінансування
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 січня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 180 000,00
UAH