Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV) : (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт парку відпочинку в межах захисної смуги озера «Лебедине» в мікрорайоні №6 житлового масиву Позняки в Дарницькому районі»
Очікувана вартість
1 071 199,00 UAH
UA-2020-12-07-003793-a cf79c95906f948ab9720213e2deffcf0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
15 червня 2020 року було оголошено закупівлю робіт по об’єкту: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV) : (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт парку відпочинку в межах захисної смуги озера «Лебедине» в мікрорайоні №6 житлового масиву Позняки в Дарницькому районі» (далі – Об’єкт) за результатами відкритих торгів (UA-2020-06-15-002531-a) між Київським комунальним об’єднанням зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» та Товариством з обмеженою відповідальністю «СІВІН ТРАНС » було укладено Договір підряду № 249/7 від 21.07.2020 року на виконання робіт з капітального ремонту. Відповідно до протоколу № 21/09-2 від 21.09.2020 року виїзної наради по об’єкту: «Капітальний ремонт парку відпочинку в межах захисної смуги озера «Лебедине» в мікрорайоні № 6 житлового масиву Позняки в Дарницькому районі» щодо виконання додаткових робіт, які не було передбачено первинним договором та які плануються для завершення етапу виконання робіт в межах запроєктованої ділянки, а саме: • влаштування вбиральні (павільйон); • влаштування додаткових алей та проїздів; • влаштування огорожі; • влаштування підпірної стінки; • влаштування системи дренажу. У зв’язку з потребою у виконанні додаткових аналогічних робіт, не врахованих початковою проєктно-кошторисною документацією які стали необхідними для виконання, та з метою завершення робіт по даному об’єкту в повному обсязі та введення об’єкту в експлуатацію, генеральним проєктувальником ТОВ «ІОЛАНДА» було проведено коригування проєктно-кошторисної документації по об’єкту та було підтверджено, що проєктна документація розроблена відповідно до вихідних даних на проєктування з дотриманням вимог чинного законодавства відповідно до Експертного звіту № V-0271–20/ПРОЕКСП від 06 листопада 2020 року щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Капітальний ремонт парку відпочинку в межах захисної смуги озера «Лебедине» в мікрорайоні №6 житлового масиву Позняки в Дарницькому районі» коригування робочого проекту 1-ї черги. Також, ТОВ «СІВІН ТРАНС» відповідно до Договору підряду № 249/7 від 21.07.2020 року несе гарантійні зобов’язання за виконані роботи, які зобов’язався усувати за власний рахунок протягом 3-ох років з моменту прийняття виконаних робіт. Проте у випадку заміни підрядника призведе до втрати гарантій якості на роботи та інженерні мережі, що ускладнить їх експлуатацію протягом гарантійного строку, передбаченого Договором генпідряду та Цивільним кодексом України. Та зважаючи на те, що частина робіт по об’єкту виконана в рамках попереднього договору, виникає проблема забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням об’єкту, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках скоригованого проєкту. Враховуючи, що додаткові роботи технологічно та економічно пов’язані з первинним договором, укладеним з ТОВ «СІВІН ТРАНС» доцільно в якості виконавця замовлених додаткових робіт обрати саме ТОВ «СІВІН ТРАНС», що дозволить: -забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт; -дотримання гарантійного та післягарантійного виконання робіт під час обслуговування об’єкту; -забезпечити сумісність з вже розпочатими будівельно-монтажними роботами, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують належного завершення; -забезпечити сумісність або уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією об’єкту; -підвищити ефективність та забезпечити якісне виконання робіт необхідних для належного завершення капітального ремонту Об’єкту. Загальна вартість вищезазначених додаткових робіт не перевищує 50% вартості первинного Договору підряду № 249/7 від 21.07.2020 року. Додаткові роботи входять до позитивного експертного звіту № V-0271–20/ПРОЕКСП від 06 листопада 2020 року. Підстава: 1.Протокол № 21/09-2 від 21.09.2020 року виїзної наради по об’єкту: «Капітальний ремонт парку відпочинку в межах захисної смуги озера «Лебедине» в мікрорайоні №6 житлового масиву Позняки в Дарницькому районі»; 2.Позитивний експертний звіт № V-0271–20/ПРОЕКСП від 06 листопада 2020 року. 3.Зведений кошторисний розрахунок по об’єкту: «Капітальний ремонт парку відпочинку в межах захисної смуги озера «Лебедине» в мікрорайоні №6 житлового масиву Позняки в Дарницькому районі»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 18 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV) : (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт парку відпочинку в межах захисної смуги озера «Лебедине» в мікрорайоні №6 житлового масиву Позняки в Дарницькому районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київська область, м. Київ, парк відпочинку в межах захисної смуги озера «Лебедине» в мікрорайоні №6 житлового масиву Позняки в Дарницькому районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІВІН ТРАНС"
#39535417
Переможець 1 071 199,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 18:19

Документи

07 грудня 2020 18:19
sign.p7s
07 грудня 2020 18:17
повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 18:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІВІН ТРАНС"
#39535417
1 071 199,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2020 18:19
sign.p7s
07 грудня 2020 18:17
повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 грудня 2020 20:46
договір укладений
28 грудня 2020 20:44
sign.p7s зміни до договору
05 січня 2021 17:17
sign.p7s зміни до договору
05 січня 2021 16:55
ДУ 2 до Д 370.12 (Сівін).pdf зміни до договору
05 січня 2021 16:54
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2020 21:21
ДУ 1 до Д 370.12.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 21:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.12.2020 № 2075 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2020 року № 327 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», та у зв’язку зі зміною джерела фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 1.1 та п.п. 2.1 Договору та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 370/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. Договору у новій редакції. Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3) Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 370/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 070 294,14
UAH (в тому числі ПДВ 178 382,36 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку