Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заправки та відновлення картриджів, діагностики, технічного обслуговування та поточного ремонту до друковано-розмножувальної техніки
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-12-07-003703-a 0acb82b29699435382714ed32c8d5c69
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кокуріна Ірина В'ячеславівна

+380676217349 irina.kokurina@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04052784
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру, 70
Контактна особа: Кокуріна Ірина В'ячеславівна
+380676217349
irina.kokurina@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2020 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2020 17:33
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2020 17:33
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
538 послуга
Послуги із заправки та відновлення картриджів, діагностики, технічного обслуговування та поточного ремонту до друковано-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Митрополитська 39, вул. Архітектора Нільсена 26/2, б-р Хмельницького 24а, вул. Євпаторійська 56, вул. Пушкіна 96,вул. Куїнджі 92, пр-т Перемоги 16, пр-т Миру 29б, пр-т Металургів 193, вул. Чорноморська 6, вул. Італійська 90, вул. Казанцева 33, вул. Гризодубової 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 грудня 2020 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2020 17:29
Проект договору.docx
07 грудня 2020 17:29
Технічне завдання.docx
07 грудня 2020 17:29
Оголошення закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-07-003703-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа-підприємець Ващук Світлана Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2867107429
Дата подання: 10 грудня 2020 00:31
вимоги щодо сертифікатів
Шановний Замовнику! В Технічному завданні ви вимагаєте – «2.2 Учасник торгів зобов’язаний надати документи, що підтверджують компетенції з обслуговування офісної техніки, а саме: копії сертифікатів, що засвідчують наявність компетенцій з обслуговування офісної техніки компаній Xerox та Canon. Підтвердженням компетенцій є сертифікати, дійсні у 2021 році або які були чинні у 2020 році (не раніше 2019)». Дана вимога стосується всієї закупівлі, основна частина якої є послуги по заправці та відновленню картриджів. Проте основною метою компаній Canon та Xerox є просування своєї продукції на ринку споживачів і КАТЕГОРИЧНА заборона використовування в своїх принтерах и БФП заправлених картриджів, компанії наполягають на використанні тільки оригінальних картриджів . До того ж компанії Xerox та Canon пояснюють, що надають сертифікати дилерам своє продукції и це не має відношення до послуг обслуговування, заправки та відновлення картриджів. Підтвердженням компетенції з обслуговування офісної техніки є досвід роботи та наявність фахівців, матеріально технічної бази.
Вимоги стосовно сертифікатів містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які мають успішний досвід роботи у даній сфері ( проте не є дилерами). Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеної вимоги є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Оскільки дані положення ТЗ суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного просимо вилучити з ТЗ вимогу щодо надання копії сертифікатів, що засвідчують наявність компетенцій з обслуговування офісної техніки компаній Xerox та Canon.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 грудня 2020 09:58
Шановний учаснику!
Опираючись на той факт, що близько 80% парку друкувально – розмножувальної техніки Виконавчого комітету Маріупольської міської ради складає техніка брендів Xerox та Canon (перелік техніки зазначено в технічному завданні) нам як Замовнику дійсно важливо, щоб послуги із заправки та відновлення картриджів, діагностики, технічного обслуговування та поточного ремонту друковано-розмножувальної техніки проводилося на найвищому рівні кваліфікованими фахівцями з підтвердженими компетенціями в обслуговуванні нашого парку техніки. Також, хочемо зазначити, що згідно з п.2.2 технічного завдання «Учасник торгів зобов’язаний надати документи, що підтверджують компетенції з обслуговування офісної техніки, а саме: копії сертифікатів, що засвідчують наявність компетенцій з обслуговування офісної техніки компаній Xerox та Canon. Підтвердженням компетенцій є сертифікати, дійсні у 2021 році або які були чинні у 2020 році (не раніше 2019)» ми, вимагаємо документи (сертифікати), що підтверджують саме компетенції з обслуговування нашого парку техніки, а не документи, що засвідчують партнерство Учасника як дилера продукції.
Номер вимоги: UA-2020-12-07-003703-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Еліттехмедсервіс", Код ЄДРПОУ:35455663
Кваліфікаційні вимоги
Шановний Замовнику
Ви проігнорували факт, що компаній Canon та Xerox категорично проти використовування в своїх принтерах и БФП заправлених картриджів, та наполягають на використанні тільки оригінальних картриджів .Тому ніяких сертифікатів щодо обслуговування, заправок та відновлень вони не видають. На наші звернення в компанії ми отримали відповідь, що сертифікати видаються лише дилерам продукції , в нашому місті одна фірма має сертифікати и поширювати коло дилерів компанії не збираються. Як ви вимагаєте сертифікати, які не можливо отримати? Вам це чудово відомо, проте ви продовжуєте висувати умови закупівлі, що обмежують коло учасників та заважаєте цим конкуренції ціни. Може ви нарешті вигадаєте інші способи підтвердження кваліфікації ніж вимагати сертифікати, що не мають відношення до послуг закупівлі. Чому ви не вимагаєте сертифікат якості послуг? Чому не вимагаєте підтвердження навчання працівників згідно вимог охорони праці?
Вважаємо, що вимоги стосовно сертифікатів компаній Canon та Xerox містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах учасників, які мають успішний досвід роботи у даній сфері, проте не мають можливості отримати сертифікати з об’єктивних причин, суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, є протиправними та дискримінаційними. просимо вилучити з ТЗ дану вимогу
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 11 грудня 2020 10:55
Причина: допрацювання
Номер вимоги: UA-2020-12-07-003703-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа-підприємець Ващук Світлана Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2867107429
Дата подання: 11 грудня 2020 11:09
Кваліфікаційні вимоги
Шановний Замовнику! Ви проігнорували факт, що компаній Canon та Xerox категорично проти використовування в своїх принтерах и БФП заправлених картриджів, та наполягають на використанні тільки оригінальних картриджів . Тому ніяких сертифікатів щодо обслуговування, заправок та відновлень вони не видають. На наші звернення в компанії ми отримали відповідь, що сертифікати видаються лише дилерам продукції, в нашому місті одна фірма має сертифікати и поширювати коло дилерів компанії не збираються. Як ви вимагаєте сертифікати, які не можливо отримати? Вам це чудово відомо, проте ви продовжуєте висувати умови закупівлі, що обмежують коло учасників та заважаєте цим конкуренції ціни. Може ви нарешті вигадаєте інші способи підтвердження кваліфікації ніж вимагати сертифікати, що не мають відношення до послуг закупівлі. Чому ви не вимагаєте сертифікат якості послуг? Чому не вимагаєте підтвердження навчання працівників згідно вимог охорони праці? Вважаємо, що вимоги стосовно сертифікатів компаній Canon та Xerox містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах учасників, які мають успішний досвід роботи у даній сфері, проте не мають можливості отримати сертифікати з об’єктивних причин, суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, є протиправними та дискримінаційними. просимо вилучити з ТЗ дану вимогу
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 грудня 2020 15:11
Шановний учаснику!
Звертаємо вашу увагу на те, що технічне завдання окрім послуг із заправлення та відновлення друкувально-розмножувальної техніки включає 30 послуг із діагностики та технічного обслуговування та 18 послуг із діагностики та поточного ремонту. Враховуючи той факт, що більшість друкувально-розмножувальної техніки є принтери та багатофункціональні пристрої Canon та Xerox, нам важливо, щоб вищевказані послуги виконувалися на найвищому рівні кваліфікованими, сертифікованими фахівцями з підтвердженими компетенціями в обслуговуванні нашого парку техніки.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 17:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЦРК "Заправський" 99 995,00
UAH з ПДВ
99 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2020 13:52
Canon.pdf
14 грудня 2020 13:52
ХЕRОХ.pdf
14 грудня 2020 13:52
Статут завірений.pdf
14 грудня 2020 13:52
ПДВ.pdf
14 грудня 2020 13:52
Виписка з реєстру.pdf
14 грудня 2020 13:52
КП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЦРК "Заправський"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЦРК "Заправський"
#34746098
Переможець 99 995,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 17:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2020 17:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЦРК "Заправський"
#34746098
99 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 17:48
Звіт про виконання договору укладений
31 січня 2022 17:47
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 18:00
Договір №10 від 11.01.2021 укладений
11 січня 2021 17:58

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 лютого 2021 11:21
6 550,00 UAH UA218201720344260023000037390
Виконком Маріупольської міської ради
UA933348510000000002600814055
ТОВ"ЦРК"Заправський"
Оплачений
11 березня 2021 10:52
3 300,00 UAH UA218201720344260023000037390
Виконком Маріупольської міської ради
UA933348510000000002600814055
ТОВ"ЦРК"Заправський"
Оплачений
09 квітня 2021 12:33
5 470,00 UAH UA218201720344260023000037390
Виконком Маріупольської міської ради
UA933348510000000002600814055
ТОВ"ЦРК"Заправський"
Оплачений
09 квітня 2021 12:33
3 070,00 UAH UA218201720344260023000037390
Виконком Маріупольської міської ради
UA933348510000000002600814055
ТОВ"ЦРК"Заправський"
Оплачений
30 квітня 2021 11:36
4 350,00 UAH UA218201720344260023000037390
Виконком Маріупольської міської ради
UA933348510000000002600814055
ТОВ"ЦРК"Заправський"
Оплачений
25 травня 2021 10:51
6 140,00 UAH UA218201720344260023000037390
Виконком Маріупольської міської ради
UA933348510000000002600814055
ТОВ"ЦРК"Заправський"
Оплачений
28 травня 2021 14:26
4 800,00 UAH UA218201720344260023000037390
Виконком Маріупольської міської ради
UA933348510000000002600814055
ТОВ"ЦРК"Заправський"
Оплачений
22 червня 2021 14:55
4 620,00 UAH UA218201720344260023000037390
Виконком Маріупольської міської ради
UA933348510000000002600814055
ТОВ"ЦРК"Заправський"
Оплачений
30 червня 2021 10:28
6 340,00 UAH UA218201720344260023000037390
Виконком Маріупольської міської ради
UA933348510000000002600814055
ТОВ"ЦРК"Заправський"
Оплачений
28 липня 2021 18:01
4 190,00 UAH UA218201720344260023000037390
Виконком Маріупольської міської ради
UA933348510000000002600814055
ТОВ "ЦЕНТР РЕГЕНЕРАЦІЇ КАРТРИДЖІВ "ЗАП
Оплачений
09 серпня 2021 10:55
7 360,00 UAH UA218201720344260023000037390
Виконком Маріупольської міської ради
UA933348510000000002600814055
ТОВ"ЦРК"Заправський"
Оплачений
31 серпня 2021 10:33
6 000,00 UAH UA218201720344260023000037390
Виконком Маріупольської міської ради
UA933348510000000002600814055
ТОВ "ЦЕНТР РЕГЕНЕРАЦІЇ КАРТРИДЖІВ "ЗАП
Оплачений
10 вересня 2021 11:25
5 350,00 UAH UA218201720344260023000037390
Виконком Маріупольської міської ради
UA933348510000000002600814055
ТОВ "ЦЕНТР РЕГЕНЕРАЦІЇ КАРТРИДЖІВ "ЗАП
Оплачений
17 вересня 2021 12:37
6 120,00 UAH UA218201720344260023000037390
Виконком Маріупольської міської ради
UA933348510000000002600814055
ТОВ "ЦЕНТР РЕГЕНЕРАЦІЇ КАРТРИДЖІВ "ЗАП
Оплачений
24 вересня 2021 11:30
6 050,00 UAH UA218201720344260023000037390
Виконком Маріупольської міської ради
UA933348510000000002600814055
ТОВ "ЦЕНТР РЕГЕНЕРАЦІЇ КАРТРИДЖІВ "ЗАП
Оплачений
30 вересня 2021 14:24
5 240,00 UAH UA218201720344260023000037390
Виконком Маріупольської міської ради
UA933348510000000002600814055
ТОВ "ЦЕНТР РЕГЕНЕРАЦІЇ КАРТРИДЖІВ "ЗАП
Оплачений
08 листопада 2021 12:06
5 030,00 UAH UA218201720344260023000037390
Виконком Маріупольської міської ради
UA933348510000000002600814055
ТОВ "ЦЕНТР РЕГЕНЕРАЦІЇ КАРТРИДЖІВ "ЗАП
Оплачений
08 листопада 2021 12:06
7 340,00 UAH UA218201720344260023000037390
Виконком Маріупольської міської ради
UA933348510000000002600814055
ТОВ "ЦЕНТР РЕГЕНЕРАЦІЇ КАРТРИДЖІВ "ЗАП
Оплачений
12 листопада 2021 11:52
2 600,00 UAH UA218201720344260023000037390
Виконком Маріупольської міської ради
UA933348510000000002600814055
ТОВ "ЦЕНТР РЕГЕНЕРАЦІЇ КАРТРИДЖІВ "ЗАП
Оплачений
29 листопада 2021 11:54
75,00 UAH UA218201720344260023000037390
Виконком Маріупольської міської ради
UA933348510000000002600814055
ТОВ "ЦЕНТР РЕГЕНЕРАЦІЇ КАРТРИДЖІВ "ЗАП
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 99 995,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 665,83 UAH)