Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування та дистанційного спостереження систем протипожежної автоматики за кодом ДК 021:2015 - 75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб
Очікувана вартість
45 600,00 UAH
UA-2020-12-07-001926-b ● 72ab2ae8a4c14e8c970f6ed8bb736e2b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний дошкільний навчальний заклад "Ясла-садок №55 "Барвінок" Маріупольської міської ради Донецької області" |
Код ЄДРПОУ: | 26319207 |
Місцезнаходження: | 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Італійська, буд. 116-А |
Контактна особа: |
Світлана Карташова +380979351042 barvinok-dnz55@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2020 10:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2020 23:34 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2020 23:37 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2020 15:16 |
Очікувана вартість: | 45 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 456,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування та дистанційного спостереження систем протипожежної автоматики (ДК 021:2015 - 75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87515, Україна, Донецька область, Маріуполь, ВУЛИЦЯ ІТАЛІЙСЬКА, будинок 116-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2020 23:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2020 23:35 |
ОГОЛОШЕННЯ,,,docx.docx | |
09 грудня 2020 23:35 |
Додаток 2 АПС.docx | |
09 грудня 2020 23:35 |
Додаток 1 Форма пропозицiй АПС.docx | |
09 грудня 2020 23:35 |
Додаток 3 Технiчнi вимоги АПС.docx | |
09 грудня 2020 23:35 |
Додаток 4 Проект договору АПС .docx |
09 грудня 2020 23:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 грудня 2020 23:35 |
ОГОЛОШЕННЯ,,,docx.docx
|
|||
09 грудня 2020 23:35 |
Додаток 2 АПС.docx
|
|||
09 грудня 2020 23:35 |
Додаток 1 Форма пропозицiй АПС.docx
|
|||
09 грудня 2020 23:35 |
Додаток 3 Технiчнi вимоги АПС.docx
|
|||
09 грудня 2020 23:35 |
Додаток 4 Проект договору АПС .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
прибуття персоналу
Дата подання: 08 грудня 2020 15:43
Дата відповіді: 08 грудня 2020 18:14
У ТД наявна вимога :наявність підготовленого оперативний персоналу для усунення виникаючих несправностей протягом 24 годин відповідно до наказу МВС України № 348 від 30.03.2015 року "Про затвердження правил з пожежного нагляду", прибуття персоналу протягом 60 хв. з моменту виклику споживача або з моменту спрацювання сигналу. Наявність цілодобової технічної підтримки з виїздом технічного спеціаліста (в складі пропозиції надати довідку у довільній формі). Шановний Замовнку, Зазначений наказ МВС встановлює строк усунення несправностей 24 години, проте жодгої вимоги щодо строку прибуття на об'єкт протягом 60 хв. у наказі немає. Просимо видалити дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вкажіть, будь ласка, конкретно: к якому пункту і в якому саме документі у вас є питання до нашої документацій? Дякую!
паперова форма
Дата подання: 08 грудня 2020 15:50
Дата відповіді: 08 грудня 2020 18:14
У ТД наявна вимога: учасник, якого визнано переможцем закупівлі, до укладання договору про закупівлю надає замовнику на його адресу: 87521, Донецька обл. м. Маріуполь, вул. Маріупольська, буд. 18-а, в паперовому вигляді копії за підписом та печаткою учасника і оригінали наступних документів протягом 2-х рабочих днів. Звертаємо Вашу увагу, що така вимога в Документації є незаконною та дискримінуючою, такою що відповідно до ст. 5 Закону порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримимінації учасників,., так з огляду на наступне: Відповідно до частини восьмої статті 12. Закону України «Про публічні закупівлі» Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Відповідно до частини шостої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17. Просимо внести зміни до тендерної документації в частині строку, протягом якого переможець надає документи замовнику та викласти відповідно до вимог чинного законодавства. Зважаючи на вищевикладене, ця вимога має бути приведена у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вкажіть, будь ласка, конкретно: к якому пункту і в якому саме документі у вас є питання до нашої документацій? Дякую!
реєстрація Виконавця
Дата подання: 08 грудня 2020 15:51
Дата відповіді: 08 грудня 2020 18:14
У ТД наявна вимога: реєстрація Виконавця: як суб’єкта підприємницької діяльності в межах адміністративної території Маріупольської міської Ради. Зазначена вимога є дискримінаціною, оскільки Ліцензійні умови провадження протипожежної діяльності не встановлюють жодних вимог щодо територіального знаходження учасника. Суб'єкти протипожежної діяльності мають право надавати послуги по всій території України. Просимо видалити дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вкажіть, будь ласка, конкретно: к якому пункту і в якому саме документі у вас є питання до нашої документацій? Дякую!
досвід
Дата подання: 08 грудня 2020 15:54
Дата відповіді: 08 грудня 2020 18:14
У ТД наявна вимога підтвердити позитивний досвід діяльності на ринку надання послуг протипожежного захисту не менше 7-8 років, та підтвердженій досвід виконання аналогічного договору - не менше 5 років (в складі пропозиції надати копії договорів - не менш 2).
Шанонйи учаснику, у Ліцензійних умовах немає жодного слова про досвід діяльності а ринку та досвід договору не менше 5 років.
Підприємства які діють на ринку наприклад 3 роки можуть виконати набагато більше договорів ніж інші підпрємства за 8 років.
Просимо видалити зазначену вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вкажіть, будь ласка, конкретно: к якому пункту і в якому саме документі у вас є питання до нашої документацій? Дякую!
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 10 грудня 2020 10:15
Дата відповіді: 10 грудня 2020 10:21
Шановний Замовнику, ящо ви не знаєте у якому пункті тендерної документації пердбачена та чи інакша вимога, радимо вам її читати, перед тим, як її опубліковувати на майданчик. Ми розуміємо, що ця закупівля спрощена і у вас вже є майбутній переможець, проте навіщо так зухвало поводитись з іншими учасниками?
Відповідь: Документація виправлена, дивіться оновлені, виправлені документи. Дякую
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 15:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Связьмонтаж" |
42 946,92
UAH з ПДВ
|
38 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області |
38 400,00
UAH з ПДВ
|
38 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Связьмонтаж" #32939134 |
Переможець |
38 300,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2020 12:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2021 15:01
|
Доп.угода АПС.PDF | зміни до договору |
26 квітня 2021 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 15:08
|
Договір АПС .PDF | укладений |
19 січня 2021 15:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |