Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мобільний мультимедійний комплекс
Очікувана вартість
358 800,00 UAH
UA-2020-12-04-016920-b ● 3993f58f5b4d424d94ec5e7fe155c8ea
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕЛЬНИКОВА, будинок 40 |
Контактна особа: |
Биховченко Іван Іванович 380672613715 tenderdrrkoda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2020 21:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 358 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 794,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42960000-3: Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яке додається до закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комп.
Мобільний мультимедійний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42960000-3 — Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 4.1. Оплата здійснюється на підставі частини 1 ст.49 Бюджетного кодексу України за рахунок коштів бюджету. 4.2. 3 метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Виконавець надає Замовнику належним чином оформлені документи: - рахунок-фактуру; - видаткову накладну. 4.3. Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 7 (семи) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2020 21:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2020 21:53 |
ТД Мобільний мультимедійний комплекс.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Рекомендація щодо внесення змін
Дата подання: 09 грудня 2020 17:19
Дата відповіді: 10 грудня 2020 10:06
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до тендерної документації та вимог до предмета закупівлі. Виходячи з вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну панель та програмне забезпечення до інтерактивної панелі.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Вам уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару.
2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні панелі та базове програмне забезпечення.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні панелі дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Не вбачаємо за доцільне внесення змін до тендерної документації
поставка
Дата подання: 09 грудня 2020 17:43
Дата відповіді: 10 грудня 2020 10:07
Доброго дня!
Шановний Замовнику, у Вашій документації Ви вказуєте, що термін поставки "по 31.12.2020 року".
Але за Вашою закупівлею, аукціон відбудеться 21.12, і навіть якщо ви цього ж дня розглянете пропозиції та визнаєте учасника переможцем, то потім буде термін 10 дні на оскарження, і лише потім Ви зможете підписати договір з учасником-переможцем. Після підписання договору і здійснюється поставка товару.
Тому до вказаного Вами терміну поставка не відбудеться 100%
Чи будете Ви розглядати поставку товарів у 2021 році?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Не вбачаємо за доцільне внесення змін до тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-04-016920-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 09 грудня 2020 17:33
Видалення дискримінаційної вимоги
Доброго дня!
Шановний Замовнику, у Додатку 5 у п.6 Ви вказуєте, що учасники повинні надати:
"Посилання на Інтернет-сторінку виробника операційної системи та документи (у разі наявності таких документів), що підтверджують сертифікацію запропонованого обладнання для роботи з операціною системою Windows 10 (Windows hardware certification report – Звіт про сертифікацію обладнання), або еквівалент."
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною та звужує коло учасників.
Оскільки компанія Windows не надає ніякої інтернет сторінки, яку Ви вимагаєте, а тим паче документів.
Більшість учасників є дилерами, тому вони можуть надати Вам лише договір співпраці від офіційних представників на території України.
Тому наполягаємо на видаленні вказаної вимоги та наданні можливості всім потенційним учасникам взяти участь у Вашій закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику, у Додатку 5 у п.6 Ви вказуєте, що учасники повинні надати:
"Посилання на Інтернет-сторінку виробника операційної системи та документи (у разі наявності таких документів), що підтверджують сертифікацію запропонованого обладнання для роботи з операціною системою Windows 10 (Windows hardware certification report – Звіт про сертифікацію обладнання), або еквівалент."
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною та звужує коло учасників.
Оскільки компанія Windows не надає ніякої інтернет сторінки, яку Ви вимагаєте, а тим паче документів.
Більшість учасників є дилерами, тому вони можуть надати Вам лише договір співпраці від офіційних представників на території України.
Тому наполягаємо на видаленні вказаної вимоги та наданні можливості всім потенційним учасникам взяти участь у Вашій закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2020 10:10
Вимоги, які зазначені в тендерній документації жодним чином не дискримінують учасників, а навпаки зменшують ризик закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Інформація про відміну
Дата відміни
20 грудня 2020 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій