Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з фізичної охорони об'єктів, послуги з охорони об'єктів з використанням охоронної сигналізації (ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги)
Очікувана вартість
1 492 530,00 UAH
UA-2020-12-04-016696-b ● 2b613d84d26849e1b4138dbb66c4a1db
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 04053625 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2 |
Контактна особа: |
Людмила Павленко +380412481209 mvk@zt-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2020 20:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2020 15:45 |
Очікувана вартість: | 1 492 530,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,01% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» – органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об'єднання територіальних громад.Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з фізичної охорони об'єктів, послуги з охорони об'єктів з використанням охоронної сигналізації (ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, відповідно до умов ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих Послуг (частини послуг) (далі – Акт) з врахуванням вимог ст. 23 та ст. 48 Бюджетного кодексу України. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2020 12:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2020 12:18 |
ТД Охоронні послуги (Зміни) 2.docx | |
09 грудня 2020 12:18 |
ТД Охоронні послуги зі змінами 2.docx | |
08 грудня 2020 15:18 |
ТД Охоронні послуги (Зміни).docx | |
08 грудня 2020 15:18 |
ТД Охоронні послуги зі змінами.docx | |
04 грудня 2020 20:29 |
ТД Охоронні послуги.docx |
09 грудня 2020 12:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 грудня 2020 12:18 |
ТД Охоронні послуги (Зміни) 2.docx
|
||||||
09 грудня 2020 12:18 |
ТД Охоронні послуги зі змінами 2.docx
|
||||||
08 грудня 2020 15:18 |
ТД Охоронні послуги (Зміни).docx
|
||||||
08 грудня 2020 15:18 |
ТД Охоронні послуги зі змінами.docx
|
||||||
04 грудня 2020 20:29 |
ТД Охоронні послуги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-04-016696-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕТЕКТИВНО-ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "ГРІЗЛІ", Код ЄДРПОУ:39215369
Дата подання: 08 грудня 2020 17:29
Офіс, мат база та ГШР у Житомирі
Шановний Замовник!
У тендерній документації ви вимагаєте наявність матеріально-технічної бази, офісу та ГШР у Житомирі.
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що підрозділи та матеріально-технічну базу у Житомирі може мати лише суб'єкт, який зареєстрований у Житомирській області. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Житомирі та передислокувати свої групи та матеріально-техічну базу для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у тих містах, яких ви вимагаєте. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Житомира, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про наявність офісу,мат бази та ГШР бази у Житомирі.
Розгорнути
Згорнути
У тендерній документації ви вимагаєте наявність матеріально-технічної бази, офісу та ГШР у Житомирі.
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що підрозділи та матеріально-технічну базу у Житомирі може мати лише суб'єкт, який зареєстрований у Житомирській області. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Житомирі та передислокувати свої групи та матеріально-техічну базу для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у тих містах, яких ви вимагаєте. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Житомира, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про наявність офісу,мат бази та ГШР бази у Житомирі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2020 16:59
Відповідь:
Згідно зі статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовник, Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області, у своїй тендерній документації визначив однією з вимог наявність власного/орендованого нежитлового приміщення в м. Житомирі.
Ця вимога обумовлена тим, що учасник повинен виконувати взяті на себе за договором зобов’язання. Слід врахувати, що переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони адміністративного будинку Житомирської міської ради, що є представницьким органом Житомирської міської об’єднаної територіальної громади.
Житомирська міська рада та її виконавчі органи є суб’єктами владних повноважень, мають функції, визначені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», використовують бюджетні кошти та утримують на балансі майно, що належить Житомирській об’єднаній територіальній громаді. Об’єкти, які підлягають охороні, потребують ретельної охорони, оскільки мають суспільне значення та значну майнову цінність для громади міста.
Учасник повинен не допускати виникнення непередбачуваних ситуацій; своєчасно реагувати на надзвичайні ситуації; захищати об’єкти охорони від злочинних посягань та забезпечувати додержання режиму охорони згідно з укладеним Договором; взаємодіяти з органами Національної поліції щодо припинення правопорушень у місцях надання послуг, запобігати розкраданню власності та затриманню правопорушників.
Звертаємо увагу, що Учасник повинен забезпечити: «Наявність мобільних груп реагування та цілодобової диспетчерської служби в м. Житомирі – не менше 3-х груп. Час прибуття мобільної групи від місця розташування до об’єкта охорони Замовника становить до 10-и хвилин і визначається актом проведення хронометражу.». Це дасть можливість не допускати виникнення непередбачуваних ситуацій в роботі організації, що надає охоронні послуги; своєчасно усувати недоліки; контролювати керівництву організації працівників, які надають охоронні послуги; реагувати на надзвичайні ситуації.
Враховуючи певний графік, передбачається наявність співробітників Учасників, частина яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації, яке окрім того є місцем зберігання одягу, спеціальних засобів: гумових кийків, балончиків із сльозогінним газом, електрошокерів та предметів мобільного зв’язку (Додаток №2 до тендерної документації), проведення інструктажів,перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності власного/орендованого нежитлового приміщення в м. Житомирі.
Отже, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявності співробітників Учасників та його керівництва в межах відповідної адміністративної одиниці з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля належного виконання охоронних послуг на об’єктах Замовника та оперативної взаємодії з керівництвом Замовника, що розташовані у м. Житомирі. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Мета включення даного кваліфікаційного критерію до тендерної документації – це отримання Замовником якісних послуг за бюджетні кошти. Крім того, Замовник жодним чином не обмежує коло Учасників.
Згідно зі статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовник, Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області, у своїй тендерній документації визначив однією з вимог наявність власного/орендованого нежитлового приміщення в м. Житомирі.
Ця вимога обумовлена тим, що учасник повинен виконувати взяті на себе за договором зобов’язання. Слід врахувати, що переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони адміністративного будинку Житомирської міської ради, що є представницьким органом Житомирської міської об’єднаної територіальної громади.
Житомирська міська рада та її виконавчі органи є суб’єктами владних повноважень, мають функції, визначені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», використовують бюджетні кошти та утримують на балансі майно, що належить Житомирській об’єднаній територіальній громаді. Об’єкти, які підлягають охороні, потребують ретельної охорони, оскільки мають суспільне значення та значну майнову цінність для громади міста.
Учасник повинен не допускати виникнення непередбачуваних ситуацій; своєчасно реагувати на надзвичайні ситуації; захищати об’єкти охорони від злочинних посягань та забезпечувати додержання режиму охорони згідно з укладеним Договором; взаємодіяти з органами Національної поліції щодо припинення правопорушень у місцях надання послуг, запобігати розкраданню власності та затриманню правопорушників.
Звертаємо увагу, що Учасник повинен забезпечити: «Наявність мобільних груп реагування та цілодобової диспетчерської служби в м. Житомирі – не менше 3-х груп. Час прибуття мобільної групи від місця розташування до об’єкта охорони Замовника становить до 10-и хвилин і визначається актом проведення хронометражу.». Це дасть можливість не допускати виникнення непередбачуваних ситуацій в роботі організації, що надає охоронні послуги; своєчасно усувати недоліки; контролювати керівництву організації працівників, які надають охоронні послуги; реагувати на надзвичайні ситуації.
Враховуючи певний графік, передбачається наявність співробітників Учасників, частина яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації, яке окрім того є місцем зберігання одягу, спеціальних засобів: гумових кийків, балончиків із сльозогінним газом, електрошокерів та предметів мобільного зв’язку (Додаток №2 до тендерної документації), проведення інструктажів,перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності власного/орендованого нежитлового приміщення в м. Житомирі.
Отже, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявності співробітників Учасників та його керівництва в межах відповідної адміністративної одиниці з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля належного виконання охоронних послуг на об’єктах Замовника та оперативної взаємодії з керівництвом Замовника, що розташовані у м. Житомирі. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Мета включення даного кваліфікаційного критерію до тендерної документації – це отримання Замовником якісних послуг за бюджетні кошти. Крім того, Замовник жодним чином не обмежує коло Учасників.
Номер вимоги: UA-2020-12-04-016696-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Дівікс, Код ЄДРПОУ:33463396
Дата подання: 24 грудня 2020 13:52
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 грудня 2020 17:17
1. Розгляд вимоги та скарги учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Дівікс» з предмету закупівлі – Послуги з фізичної охорони об’єктів, послуги з охорони об’єктів з використанням охоронної сигналізації (ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-04-016696-b.
Доповідач: Борецька Н.В.
З першого питання
Слухали: заступника голови тендерного комітету Борецьку Н.В, яка проінформувала присутніх, що 21 грудня 2020 року відбувся електронний аукціон серед тендерних пропозицій, поданих для участі у відкритих торгах по предмету закупівлі – Послуги з фізичної охорони об’єктів, послуги з охорони об’єктів з використанням охоронної сигналізації (ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги).
У цих відкритих торгах взяли участь 2 учасники:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Дівікс» (код ЄДРПОУ 33463396) – 1 476 984 грн. з ПДВ.
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ФОРПОСТ» (код ЄДРПОУ 32805676) – 1 491 000 грн. з ПДВ.
Так, відповідно до частин 1, 9 та 10 ст. 29, а також абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Дівікс» та документів, завантажених у її складі, на відповідність вимогам Тендерної документації, у тому числі на відповідність кваліфікаційним критеріям згідно Тендерної документації та Додатку №1 до Тендерної документації; технічним вимогам, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно Додатку №2 до Тендерної документації, члени тендерного комітету дійшли висновку, що тендерна пропозиція цього учасника підлягає відхиленню.
24 грудня 2020 року через електронну систему закупівель від ТОВ «Дівікс» надійшли вимога та скарга ідентичного змісту щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції ТОВ «Дівікс» умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або невідповідності ТОВ «Дівікс» кваліфікаційним критеріям.
ТОВ «Дівікс» у своїх вимозі та скарзі зазначає, що відповідно до п. 3 Додатку №1 замовником встановлений кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору згідно статті 16 Закону», на підтвердження якого учасники повинні надати копію виконаного аналогічного договору (з усіма додатками), зазначеними у договорі та з усіма актами здачі-приймання наданих послуг та/або інший прирівняний до нього документ, підписаний сторонами наданого договору, що свідчить(ать) про повне виконання учасником договору, наданого ним як аналогічний.
На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору згідно статті 16 Закону» ТОВ «Дівікс» в складі документів тендерної пропозиції надало копію договору про надання охоронних послуг №11 від 24.01.2020 та копії актів надання послуг (файли «Кваліфікаційні документи 2.rar», «Аналогічний договір.pdf», «Акти надання аналогічних послуг.pdf»).
Учасник, ТОВ «Дівікс», вказує, що Замовник повинен був виконати імперативну норму частини шістнадцятої статті 29 Закону – оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення до ТОВ «Дівікс» з вимогою про усунення невідповідностей.
За результатами розгляду вимоги та скарги ТОВ «Дівікс» члени тендерного комітету дійшли до такого висновку.
Дійсно, ТОВ «Дівікс» надало копію договору про надання охоронних послуг від 24.01.2020 №11. До зазначеного договору надані копії актів про надання послуг.
Однак, вартий уваги той факт, що відповідно до пункту 5.1. розділу 5 Договору про надання охоронних послуг від 24.01.2020 №11 цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з дня підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
Станом на день подання тендерної пропозиції, а саме 18.12.2020, та навіть станом на день розкриття тендерних пропозицій, а саме 21.12.2020, учасником ТОВ «Дівікс» договір про надання охоронних послуг від 24.01.2020 №11 не виконано в повному обсязі, оскільки договір, копія якого надана в складі тендерної пропозиції, виконується до 31 грудня 2020 року.
Надані ТОВ «Дівікс» акти надання послуг підтверджують лише повне виконання умов відповідного договору лише зі сторони Замовника, оскільки вказаний договір у будь-якому випадку не може бути виконаний зі сторони Виконавця (тобто ТОВ «Дівікс») раніше 31 грудня 2020 року.
Отже, учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Дівікс» не виконано вимогу, визначену пунктом 3 Додатку №1 до тендерної документації, про надання копії виконаного аналогічного договору (з усіма додатками), що свідчать про повне виконання учасником договору та його відповідність кваліфікаційному критерію, встановленому замовником згідно зі ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Членам тендерного комітету відомі положення ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Про розгляд можливості застосування ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Дівікс» члени тендерного комітету зазначили безпосередньо у протоколі №34 від 22.12.2020.
Однак, вочевидь, ТОВ «Дівікс» неуважно ознайомився з ним та невірно трактував положення ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому члени тендерного комітету вважають за необхідне звернути увагу ТОВ «Дівікс» на таке.
По перше, ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість учасника усунути невідповідність в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
Проте, у поданих ТОВ «Дівікс» документах та інформації відсутня будь яка невідповідність, оскільки завантажений цим учасником договір від 24.01.2020 №11 є аналогічним, а завантажені цим учасником акти про надання послуг стосуються договору від 24.01.2020 №11.
При цьому, договір від 24.01.2020 №11 не є виконаним та не може бути виконаним зі сторони Виконавця у повному обсязі до 31.12.2020.
Тобто в даному випадку наявна невідповідність учасника встановленому замовником кваліфікаційному критерію, а не невідповідність в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
По друге, законодавець, визначаючи умови розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, підкреслив, що учасник має право усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, тобто учасник не може надати замовнику на виконання вимог ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» будь-які нові документи. Учасник має право лише виправити власні невідповідності в поданих документах.
Договір про надання охоронних послуг від 24.01.2020 №11 не виконано в повному обсязі і цей факт об’єктивно не може бути спростований учасником до 31.12.2020, у тому числі, шляхом надання цим учасником будь-яких документів.
Отже, члени тендерного комітету вважають, що вимога та скарга ТОВ «Дівікс», що надійшли 24 грудня 2020 року, не можуть бути задоволені, а тендерна пропозиція цього учасник а була правомірно відхилена.
Враховуючи викладене, заступник тендерного комітету Борецька Н.В. запропонувала винести на голосування питання щодо надання відповіді та вимогу та скаргу ТОВ «Дівікс», що надійшли 24 грудня 2020 року.
Результати поіменного голосування членів тендерного комітету:
Посада, прізвище, ініціали Результати голосування
(«за» чи «проти»)
Заступник голови тендерного комітету: Борецька Н.В.
Начальник планово-фінансового відділу міської ради «за»
Член тендерного комітету: Весельський А.В.
Начальник відділу господарського забезпечення міської ради «за»
Член тендерного комітету: Кононенко О.В.
Заступник начальника планово-фінансового відділу міської ради «за»
Член тендерного комітету: Лобунець О.Б.
Заступник начальника відділу комп’ютерного та технічного забезпечення управління розвитку інформаційних технологій міської ради «за»
Член тендерного комітету: Чернюк А.В.
Заступник начальника відділу претензійно-позовної роботи юридичного департаменту міської ради «за»
Член тендерного комітету: Дубчак М.В.
Головний спеціаліст, юрисконсульт відділу претензійно-позовної роботи юридичного департаменту міської ради «за»
Секретар тендерного комітету: Павленко Л.Б.
Головний спеціаліст, бухгалтер сектору планування та оплати праці планово - фінансового відділу міської ради «за»
Щодо даного питання, винесеного на голосування, члени тендерного комітету проголосували одноголосно «за».
Вирішили:
1. Надати відповіді на вимогу та скаргу ТОВ «Дівікс» в електронній системі на веб-порталі Уповноваженого органу з предмету закупівлі – Послуги з фізичної охорони об'єктів, послуги з охорони об'єктів з використанням охоронної сигналізації (ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-04-016696-b.
2. Доручити секретарю тендерного комітету Павленко Л.Б. надати відповіді на вимогу і скаргу ТОВ «Дівікс» та оприлюднити її на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик відповідно до вимог ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Доповідач: Борецька Н.В.
З першого питання
Слухали: заступника голови тендерного комітету Борецьку Н.В, яка проінформувала присутніх, що 21 грудня 2020 року відбувся електронний аукціон серед тендерних пропозицій, поданих для участі у відкритих торгах по предмету закупівлі – Послуги з фізичної охорони об’єктів, послуги з охорони об’єктів з використанням охоронної сигналізації (ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги).
У цих відкритих торгах взяли участь 2 учасники:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Дівікс» (код ЄДРПОУ 33463396) – 1 476 984 грн. з ПДВ.
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ФОРПОСТ» (код ЄДРПОУ 32805676) – 1 491 000 грн. з ПДВ.
Так, відповідно до частин 1, 9 та 10 ст. 29, а також абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Дівікс» та документів, завантажених у її складі, на відповідність вимогам Тендерної документації, у тому числі на відповідність кваліфікаційним критеріям згідно Тендерної документації та Додатку №1 до Тендерної документації; технічним вимогам, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно Додатку №2 до Тендерної документації, члени тендерного комітету дійшли висновку, що тендерна пропозиція цього учасника підлягає відхиленню.
24 грудня 2020 року через електронну систему закупівель від ТОВ «Дівікс» надійшли вимога та скарга ідентичного змісту щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції ТОВ «Дівікс» умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або невідповідності ТОВ «Дівікс» кваліфікаційним критеріям.
ТОВ «Дівікс» у своїх вимозі та скарзі зазначає, що відповідно до п. 3 Додатку №1 замовником встановлений кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору згідно статті 16 Закону», на підтвердження якого учасники повинні надати копію виконаного аналогічного договору (з усіма додатками), зазначеними у договорі та з усіма актами здачі-приймання наданих послуг та/або інший прирівняний до нього документ, підписаний сторонами наданого договору, що свідчить(ать) про повне виконання учасником договору, наданого ним як аналогічний.
На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору згідно статті 16 Закону» ТОВ «Дівікс» в складі документів тендерної пропозиції надало копію договору про надання охоронних послуг №11 від 24.01.2020 та копії актів надання послуг (файли «Кваліфікаційні документи 2.rar», «Аналогічний договір.pdf», «Акти надання аналогічних послуг.pdf»).
Учасник, ТОВ «Дівікс», вказує, що Замовник повинен був виконати імперативну норму частини шістнадцятої статті 29 Закону – оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення до ТОВ «Дівікс» з вимогою про усунення невідповідностей.
За результатами розгляду вимоги та скарги ТОВ «Дівікс» члени тендерного комітету дійшли до такого висновку.
Дійсно, ТОВ «Дівікс» надало копію договору про надання охоронних послуг від 24.01.2020 №11. До зазначеного договору надані копії актів про надання послуг.
Однак, вартий уваги той факт, що відповідно до пункту 5.1. розділу 5 Договору про надання охоронних послуг від 24.01.2020 №11 цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з дня підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
Станом на день подання тендерної пропозиції, а саме 18.12.2020, та навіть станом на день розкриття тендерних пропозицій, а саме 21.12.2020, учасником ТОВ «Дівікс» договір про надання охоронних послуг від 24.01.2020 №11 не виконано в повному обсязі, оскільки договір, копія якого надана в складі тендерної пропозиції, виконується до 31 грудня 2020 року.
Надані ТОВ «Дівікс» акти надання послуг підтверджують лише повне виконання умов відповідного договору лише зі сторони Замовника, оскільки вказаний договір у будь-якому випадку не може бути виконаний зі сторони Виконавця (тобто ТОВ «Дівікс») раніше 31 грудня 2020 року.
Отже, учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Дівікс» не виконано вимогу, визначену пунктом 3 Додатку №1 до тендерної документації, про надання копії виконаного аналогічного договору (з усіма додатками), що свідчать про повне виконання учасником договору та його відповідність кваліфікаційному критерію, встановленому замовником згідно зі ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Членам тендерного комітету відомі положення ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Про розгляд можливості застосування ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Дівікс» члени тендерного комітету зазначили безпосередньо у протоколі №34 від 22.12.2020.
Однак, вочевидь, ТОВ «Дівікс» неуважно ознайомився з ним та невірно трактував положення ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому члени тендерного комітету вважають за необхідне звернути увагу ТОВ «Дівікс» на таке.
По перше, ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість учасника усунути невідповідність в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
Проте, у поданих ТОВ «Дівікс» документах та інформації відсутня будь яка невідповідність, оскільки завантажений цим учасником договір від 24.01.2020 №11 є аналогічним, а завантажені цим учасником акти про надання послуг стосуються договору від 24.01.2020 №11.
При цьому, договір від 24.01.2020 №11 не є виконаним та не може бути виконаним зі сторони Виконавця у повному обсязі до 31.12.2020.
Тобто в даному випадку наявна невідповідність учасника встановленому замовником кваліфікаційному критерію, а не невідповідність в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
По друге, законодавець, визначаючи умови розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, підкреслив, що учасник має право усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, тобто учасник не може надати замовнику на виконання вимог ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» будь-які нові документи. Учасник має право лише виправити власні невідповідності в поданих документах.
Договір про надання охоронних послуг від 24.01.2020 №11 не виконано в повному обсязі і цей факт об’єктивно не може бути спростований учасником до 31.12.2020, у тому числі, шляхом надання цим учасником будь-яких документів.
Отже, члени тендерного комітету вважають, що вимога та скарга ТОВ «Дівікс», що надійшли 24 грудня 2020 року, не можуть бути задоволені, а тендерна пропозиція цього учасник а була правомірно відхилена.
Враховуючи викладене, заступник тендерного комітету Борецька Н.В. запропонувала винести на голосування питання щодо надання відповіді та вимогу та скаргу ТОВ «Дівікс», що надійшли 24 грудня 2020 року.
Результати поіменного голосування членів тендерного комітету:
Посада, прізвище, ініціали Результати голосування
(«за» чи «проти»)
Заступник голови тендерного комітету: Борецька Н.В.
Начальник планово-фінансового відділу міської ради «за»
Член тендерного комітету: Весельський А.В.
Начальник відділу господарського забезпечення міської ради «за»
Член тендерного комітету: Кононенко О.В.
Заступник начальника планово-фінансового відділу міської ради «за»
Член тендерного комітету: Лобунець О.Б.
Заступник начальника відділу комп’ютерного та технічного забезпечення управління розвитку інформаційних технологій міської ради «за»
Член тендерного комітету: Чернюк А.В.
Заступник начальника відділу претензійно-позовної роботи юридичного департаменту міської ради «за»
Член тендерного комітету: Дубчак М.В.
Головний спеціаліст, юрисконсульт відділу претензійно-позовної роботи юридичного департаменту міської ради «за»
Секретар тендерного комітету: Павленко Л.Б.
Головний спеціаліст, бухгалтер сектору планування та оплати праці планово - фінансового відділу міської ради «за»
Щодо даного питання, винесеного на голосування, члени тендерного комітету проголосували одноголосно «за».
Вирішили:
1. Надати відповіді на вимогу та скаргу ТОВ «Дівікс» в електронній системі на веб-порталі Уповноваженого органу з предмету закупівлі – Послуги з фізичної охорони об'єктів, послуги з охорони об'єктів з використанням охоронної сигналізації (ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-04-016696-b.
2. Доручити секретарю тендерного комітету Павленко Л.Б. надати відповіді на вимогу і скаргу ТОВ «Дівікс» та оприлюднити її на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик відповідно до вимог ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-12-04-016696-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Дівікс, Код ЄДРПОУ:33463396
Дата подання: 24 грудня 2020 16:02
Скарга
Оскарження дій Замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 грудня 2020 17:20
1. Розгляд вимоги та скарги учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Дівікс» з предмету закупівлі – Послуги з фізичної охорони об’єктів, послуги з охорони об’єктів з використанням охоронної сигналізації (ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-04-016696-b.
Доповідач: Борецька Н.В.
З першого питання
Слухали: заступника голови тендерного комітету Борецьку Н.В, яка проінформувала присутніх, що 21 грудня 2020 року відбувся електронний аукціон серед тендерних пропозицій, поданих для участі у відкритих торгах по предмету закупівлі – Послуги з фізичної охорони об’єктів, послуги з охорони об’єктів з використанням охоронної сигналізації (ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги).
У цих відкритих торгах взяли участь 2 учасники:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Дівікс» (код ЄДРПОУ 33463396) – 1 476 984 грн. з ПДВ.
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ФОРПОСТ» (код ЄДРПОУ 32805676) – 1 491 000 грн. з ПДВ.
Так, відповідно до частин 1, 9 та 10 ст. 29, а також абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Дівікс» та документів, завантажених у її складі, на відповідність вимогам Тендерної документації, у тому числі на відповідність кваліфікаційним критеріям згідно Тендерної документації та Додатку №1 до Тендерної документації; технічним вимогам, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно Додатку №2 до Тендерної документації, члени тендерного комітету дійшли висновку, що тендерна пропозиція цього учасника підлягає відхиленню.
24 грудня 2020 року через електронну систему закупівель від ТОВ «Дівікс» надійшли вимога та скарга ідентичного змісту щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції ТОВ «Дівікс» умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або невідповідності ТОВ «Дівікс» кваліфікаційним критеріям.
ТОВ «Дівікс» у своїх вимозі та скарзі зазначає, що відповідно до п. 3 Додатку №1 замовником встановлений кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору згідно статті 16 Закону», на підтвердження якого учасники повинні надати копію виконаного аналогічного договору (з усіма додатками), зазначеними у договорі та з усіма актами здачі-приймання наданих послуг та/або інший прирівняний до нього документ, підписаний сторонами наданого договору, що свідчить(ать) про повне виконання учасником договору, наданого ним як аналогічний.
На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору згідно статті 16 Закону» ТОВ «Дівікс» в складі документів тендерної пропозиції надало копію договору про надання охоронних послуг №11 від 24.01.2020 та копії актів надання послуг (файли «Кваліфікаційні документи 2.rar», «Аналогічний договір.pdf», «Акти надання аналогічних послуг.pdf»).
Учасник, ТОВ «Дівікс», вказує, що Замовник повинен був виконати імперативну норму частини шістнадцятої статті 29 Закону – оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення до ТОВ «Дівікс» з вимогою про усунення невідповідностей.
За результатами розгляду вимоги та скарги ТОВ «Дівікс» члени тендерного комітету дійшли до такого висновку.
Дійсно, ТОВ «Дівікс» надало копію договору про надання охоронних послуг від 24.01.2020 №11. До зазначеного договору надані копії актів про надання послуг.
Однак, вартий уваги той факт, що відповідно до пункту 5.1. розділу 5 Договору про надання охоронних послуг від 24.01.2020 №11 цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з дня підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
Станом на день подання тендерної пропозиції, а саме 18.12.2020, та навіть станом на день розкриття тендерних пропозицій, а саме 21.12.2020, учасником ТОВ «Дівікс» договір про надання охоронних послуг від 24.01.2020 №11 не виконано в повному обсязі, оскільки договір, копія якого надана в складі тендерної пропозиції, виконується до 31 грудня 2020 року.
Надані ТОВ «Дівікс» акти надання послуг підтверджують лише повне виконання умов відповідного договору лише зі сторони Замовника, оскільки вказаний договір у будь-якому випадку не може бути виконаний зі сторони Виконавця (тобто ТОВ «Дівікс») раніше 31 грудня 2020 року.
Отже, учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Дівікс» не виконано вимогу, визначену пунктом 3 Додатку №1 до тендерної документації, про надання копії виконаного аналогічного договору (з усіма додатками), що свідчать про повне виконання учасником договору та його відповідність кваліфікаційному критерію, встановленому замовником згідно зі ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Членам тендерного комітету відомі положення ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Про розгляд можливості застосування ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Дівікс» члени тендерного комітету зазначили безпосередньо у протоколі №34 від 22.12.2020.
Однак, вочевидь, ТОВ «Дівікс» неуважно ознайомився з ним та невірно трактував положення ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому члени тендерного комітету вважають за необхідне звернути увагу ТОВ «Дівікс» на таке.
По перше, ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість учасника усунути невідповідність в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
Проте, у поданих ТОВ «Дівікс» документах та інформації відсутня будь яка невідповідність, оскільки завантажений цим учасником договір від 24.01.2020 №11 є аналогічним, а завантажені цим учасником акти про надання послуг стосуються договору від 24.01.2020 №11.
При цьому, договір від 24.01.2020 №11 не є виконаним та не може бути виконаним зі сторони Виконавця у повному обсязі до 31.12.2020.
Тобто в даному випадку наявна невідповідність учасника встановленому замовником кваліфікаційному критерію, а не невідповідність в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
По друге, законодавець, визначаючи умови розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, підкреслив, що учасник має право усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, тобто учасник не може надати замовнику на виконання вимог ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» будь-які нові документи. Учасник має право лише виправити власні невідповідності в поданих документах.
Договір про надання охоронних послуг від 24.01.2020 №11 не виконано в повному обсязі і цей факт об’єктивно не може бути спростований учасником до 31.12.2020, у тому числі, шляхом надання цим учасником будь-яких документів.
Отже, члени тендерного комітету вважають, що вимога та скарга ТОВ «Дівікс», що надійшли 24 грудня 2020 року, не можуть бути задоволені, а тендерна пропозиція цього учасник а була правомірно відхилена.
Враховуючи викладене, заступник тендерного комітету Борецька Н.В. запропонувала винести на голосування питання щодо надання відповіді та вимогу та скаргу ТОВ «Дівікс», що надійшли 24 грудня 2020 року.
Результати поіменного голосування членів тендерного комітету:
Посада, прізвище, ініціали Результати голосування
(«за» чи «проти»)
Заступник голови тендерного комітету: Борецька Н.В.
Начальник планово-фінансового відділу міської ради «за»
Член тендерного комітету: Весельський А.В.
Начальник відділу господарського забезпечення міської ради «за»
Член тендерного комітету: Кононенко О.В.
Заступник начальника планово-фінансового відділу міської ради «за»
Член тендерного комітету: Лобунець О.Б.
Заступник начальника відділу комп’ютерного та технічного забезпечення управління розвитку інформаційних технологій міської ради «за»
Член тендерного комітету: Чернюк А.В.
Заступник начальника відділу претензійно-позовної роботи юридичного департаменту міської ради «за»
Член тендерного комітету: Дубчак М.В.
Головний спеціаліст, юрисконсульт відділу претензійно-позовної роботи юридичного департаменту міської ради «за»
Секретар тендерного комітету: Павленко Л.Б.
Головний спеціаліст, бухгалтер сектору планування та оплати праці планово - фінансового відділу міської ради «за»
Щодо даного питання, винесеного на голосування, члени тендерного комітету проголосували одноголосно «за».
Вирішили:
1. Надати відповіді на вимогу та скаргу ТОВ «Дівікс» в електронній системі на веб-порталі Уповноваженого органу з предмету закупівлі – Послуги з фізичної охорони об'єктів, послуги з охорони об'єктів з використанням охоронної сигналізації (ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-04-016696-b.
2. Доручити секретарю тендерного комітету Павленко Л.Б. надати відповіді на вимогу і скаргу ТОВ «Дівікс» та оприлюднити її на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик відповідно до вимог ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Доповідач: Борецька Н.В.
З першого питання
Слухали: заступника голови тендерного комітету Борецьку Н.В, яка проінформувала присутніх, що 21 грудня 2020 року відбувся електронний аукціон серед тендерних пропозицій, поданих для участі у відкритих торгах по предмету закупівлі – Послуги з фізичної охорони об’єктів, послуги з охорони об’єктів з використанням охоронної сигналізації (ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги).
У цих відкритих торгах взяли участь 2 учасники:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Дівікс» (код ЄДРПОУ 33463396) – 1 476 984 грн. з ПДВ.
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ФОРПОСТ» (код ЄДРПОУ 32805676) – 1 491 000 грн. з ПДВ.
Так, відповідно до частин 1, 9 та 10 ст. 29, а також абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Дівікс» та документів, завантажених у її складі, на відповідність вимогам Тендерної документації, у тому числі на відповідність кваліфікаційним критеріям згідно Тендерної документації та Додатку №1 до Тендерної документації; технічним вимогам, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно Додатку №2 до Тендерної документації, члени тендерного комітету дійшли висновку, що тендерна пропозиція цього учасника підлягає відхиленню.
24 грудня 2020 року через електронну систему закупівель від ТОВ «Дівікс» надійшли вимога та скарга ідентичного змісту щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції ТОВ «Дівікс» умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або невідповідності ТОВ «Дівікс» кваліфікаційним критеріям.
ТОВ «Дівікс» у своїх вимозі та скарзі зазначає, що відповідно до п. 3 Додатку №1 замовником встановлений кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору згідно статті 16 Закону», на підтвердження якого учасники повинні надати копію виконаного аналогічного договору (з усіма додатками), зазначеними у договорі та з усіма актами здачі-приймання наданих послуг та/або інший прирівняний до нього документ, підписаний сторонами наданого договору, що свідчить(ать) про повне виконання учасником договору, наданого ним як аналогічний.
На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору згідно статті 16 Закону» ТОВ «Дівікс» в складі документів тендерної пропозиції надало копію договору про надання охоронних послуг №11 від 24.01.2020 та копії актів надання послуг (файли «Кваліфікаційні документи 2.rar», «Аналогічний договір.pdf», «Акти надання аналогічних послуг.pdf»).
Учасник, ТОВ «Дівікс», вказує, що Замовник повинен був виконати імперативну норму частини шістнадцятої статті 29 Закону – оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення до ТОВ «Дівікс» з вимогою про усунення невідповідностей.
За результатами розгляду вимоги та скарги ТОВ «Дівікс» члени тендерного комітету дійшли до такого висновку.
Дійсно, ТОВ «Дівікс» надало копію договору про надання охоронних послуг від 24.01.2020 №11. До зазначеного договору надані копії актів про надання послуг.
Однак, вартий уваги той факт, що відповідно до пункту 5.1. розділу 5 Договору про надання охоронних послуг від 24.01.2020 №11 цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з дня підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
Станом на день подання тендерної пропозиції, а саме 18.12.2020, та навіть станом на день розкриття тендерних пропозицій, а саме 21.12.2020, учасником ТОВ «Дівікс» договір про надання охоронних послуг від 24.01.2020 №11 не виконано в повному обсязі, оскільки договір, копія якого надана в складі тендерної пропозиції, виконується до 31 грудня 2020 року.
Надані ТОВ «Дівікс» акти надання послуг підтверджують лише повне виконання умов відповідного договору лише зі сторони Замовника, оскільки вказаний договір у будь-якому випадку не може бути виконаний зі сторони Виконавця (тобто ТОВ «Дівікс») раніше 31 грудня 2020 року.
Отже, учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Дівікс» не виконано вимогу, визначену пунктом 3 Додатку №1 до тендерної документації, про надання копії виконаного аналогічного договору (з усіма додатками), що свідчать про повне виконання учасником договору та його відповідність кваліфікаційному критерію, встановленому замовником згідно зі ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Членам тендерного комітету відомі положення ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Про розгляд можливості застосування ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Дівікс» члени тендерного комітету зазначили безпосередньо у протоколі №34 від 22.12.2020.
Однак, вочевидь, ТОВ «Дівікс» неуважно ознайомився з ним та невірно трактував положення ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому члени тендерного комітету вважають за необхідне звернути увагу ТОВ «Дівікс» на таке.
По перше, ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість учасника усунути невідповідність в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
Проте, у поданих ТОВ «Дівікс» документах та інформації відсутня будь яка невідповідність, оскільки завантажений цим учасником договір від 24.01.2020 №11 є аналогічним, а завантажені цим учасником акти про надання послуг стосуються договору від 24.01.2020 №11.
При цьому, договір від 24.01.2020 №11 не є виконаним та не може бути виконаним зі сторони Виконавця у повному обсязі до 31.12.2020.
Тобто в даному випадку наявна невідповідність учасника встановленому замовником кваліфікаційному критерію, а не невідповідність в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
По друге, законодавець, визначаючи умови розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, підкреслив, що учасник має право усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, тобто учасник не може надати замовнику на виконання вимог ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» будь-які нові документи. Учасник має право лише виправити власні невідповідності в поданих документах.
Договір про надання охоронних послуг від 24.01.2020 №11 не виконано в повному обсязі і цей факт об’єктивно не може бути спростований учасником до 31.12.2020, у тому числі, шляхом надання цим учасником будь-яких документів.
Отже, члени тендерного комітету вважають, що вимога та скарга ТОВ «Дівікс», що надійшли 24 грудня 2020 року, не можуть бути задоволені, а тендерна пропозиція цього учасник а була правомірно відхилена.
Враховуючи викладене, заступник тендерного комітету Борецька Н.В. запропонувала винести на голосування питання щодо надання відповіді та вимогу та скаргу ТОВ «Дівікс», що надійшли 24 грудня 2020 року.
Результати поіменного голосування членів тендерного комітету:
Посада, прізвище, ініціали Результати голосування
(«за» чи «проти»)
Заступник голови тендерного комітету: Борецька Н.В.
Начальник планово-фінансового відділу міської ради «за»
Член тендерного комітету: Весельський А.В.
Начальник відділу господарського забезпечення міської ради «за»
Член тендерного комітету: Кононенко О.В.
Заступник начальника планово-фінансового відділу міської ради «за»
Член тендерного комітету: Лобунець О.Б.
Заступник начальника відділу комп’ютерного та технічного забезпечення управління розвитку інформаційних технологій міської ради «за»
Член тендерного комітету: Чернюк А.В.
Заступник начальника відділу претензійно-позовної роботи юридичного департаменту міської ради «за»
Член тендерного комітету: Дубчак М.В.
Головний спеціаліст, юрисконсульт відділу претензійно-позовної роботи юридичного департаменту міської ради «за»
Секретар тендерного комітету: Павленко Л.Б.
Головний спеціаліст, бухгалтер сектору планування та оплати праці планово - фінансового відділу міської ради «за»
Щодо даного питання, винесеного на голосування, члени тендерного комітету проголосували одноголосно «за».
Вирішили:
1. Надати відповіді на вимогу та скаргу ТОВ «Дівікс» в електронній системі на веб-порталі Уповноваженого органу з предмету закупівлі – Послуги з фізичної охорони об'єктів, послуги з охорони об'єктів з використанням охоронної сигналізації (ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-04-016696-b.
2. Доручити секретарю тендерного комітету Павленко Л.Б. надати відповіді на вимогу і скаргу ТОВ «Дівікс» та оприлюднити її на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик відповідно до вимог ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-04-016696-b.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ Дівікс, Код ЄДРПОУ:33463396
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Дівікс |
1 491 984,00
UAH з ПДВ
|
1 476 984,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ ФОРПОСТ" |
1 491 000,00
UAH з ПДВ
|
1 491 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
28 грудня 2020 17:59
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі