Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт внутрішніх електричних мереж приміщень лікарні за адресою:
м. Київ,вул.Володимира Винниченка,9.
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2020-12-04-015825-b ● 937d85866e51466d96746716653caefd
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний заклад "Республіканська клінічна лікарня МОЗ України" |
Код ЄДРПОУ: | 01981856 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Володимира Винниченка, буд. 9 |
Контактна особа: |
Ніна Хрол +380444840030 ludmila840420@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2020 17:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2020 13:42 |
Очікувана вартість: | 199 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 999,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт внутрішніх електричних мереж приміщень лікарні за адресою: м. Київ,вул.Володимира Винниченка,9.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. В. Винниченка,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2020 17:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2020 17:37 |
Оголошення ремонт внутрішніх електричних мереж поліклінніки.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-04-015825-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЮРЕНЕРГО, Код ЄДРПОУ:36449100
Дата подання: 09 грудня 2020 11:41
Вимога ISO
Замовник вимагає:
10.Учасник у складі пропозиції повинен надати копію сертифікатів або їх еквівалентів:
на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 (системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування).
Вважаємо, що цю вимогу Замовник має відмінити, як таку, що не відноситься до предмету закупівлі з таких причин:
1-ось основна інформація цього стандарту ISO:
«п.А.7.5. Організація має розробити та підтримувати задокументовану інформацію в обсязі, достатньому для забезпечення придатної, належної та результативної системи екологічного управління. Основну увагу треба зосередити на реалізації системи екологічного управління та на досягнення екологічної дієвості, а не на складній системі контролю задокументованої інформації.
Додатково до задокументованої інформації, потрібної відповідно до конкретних розділів цього стандарту, організація може вибрати та розробити додатково задокументовану інформацію задля забезпечення прозорості, підзвітності, безперервності, підготовленості чи полегшення під час провадження аудитів.
Може бути використано задокументовану інформацію, розроблену спочатку для інших, ніж для системи екологічного управління, цілей. Задокументовану інформацію, пов’язану з системою екологічного управління може бути інтегровано в інші системи управління інформацією, запроваджені в організації.
Не потрібно, щоб це було у формі настанов». і далі - по тексту в тому ж ракурсі.
Запитання:Яким чином ця нісенітниця відноситься до предмету закупівлі?
2 –Далі стандарт гласить: «Вступ.
П.0.2 абзац 3: Цей стандарт не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації»
П.0.3 абзац 2:Прийняття цього стандарту саме по собі не гарантує оптимальних екологічних результатів».
І, тепер, найголовніше про стандарт ISO:
«Національний вступ.
Технічний комітет, відповідальний за цей стандарт, - ТК93 «Системи управління якістю, довкіллям та безпечністю харчових продуктів».
Запитання: Яке відношення до предмету закупівлі мають харчові продукти?
Замовник має відмінити цю вимогу.
Розгорнути
Згорнути
10.Учасник у складі пропозиції повинен надати копію сертифікатів або їх еквівалентів:
на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 (системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування).
Вважаємо, що цю вимогу Замовник має відмінити, як таку, що не відноситься до предмету закупівлі з таких причин:
1-ось основна інформація цього стандарту ISO:
«п.А.7.5. Організація має розробити та підтримувати задокументовану інформацію в обсязі, достатньому для забезпечення придатної, належної та результативної системи екологічного управління. Основну увагу треба зосередити на реалізації системи екологічного управління та на досягнення екологічної дієвості, а не на складній системі контролю задокументованої інформації.
Додатково до задокументованої інформації, потрібної відповідно до конкретних розділів цього стандарту, організація може вибрати та розробити додатково задокументовану інформацію задля забезпечення прозорості, підзвітності, безперервності, підготовленості чи полегшення під час провадження аудитів.
Може бути використано задокументовану інформацію, розроблену спочатку для інших, ніж для системи екологічного управління, цілей. Задокументовану інформацію, пов’язану з системою екологічного управління може бути інтегровано в інші системи управління інформацією, запроваджені в організації.
Не потрібно, щоб це було у формі настанов». і далі - по тексту в тому ж ракурсі.
Запитання:Яким чином ця нісенітниця відноситься до предмету закупівлі?
2 –Далі стандарт гласить: «Вступ.
П.0.2 абзац 3: Цей стандарт не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації»
П.0.3 абзац 2:Прийняття цього стандарту саме по собі не гарантує оптимальних екологічних результатів».
І, тепер, найголовніше про стандарт ISO:
«Національний вступ.
Технічний комітет, відповідальний за цей стандарт, - ТК93 «Системи управління якістю, довкіллям та безпечністю харчових продуктів».
Запитання: Яке відношення до предмету закупівлі мають харчові продукти?
Замовник має відмінити цю вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2020 17:07
Шановний учасник! Ви не навели аргументів того, що зміст та вимоги оголошення суперечать нормам Закону України "Про публічні закупівлі", а отже вагомих підстав для корегування змісту оголошення не має. На підставі викладеного Ваша вимога відхиляється.
Номер вимоги: UA-2020-12-04-015825-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЮРЕНЕРГО, Код ЄДРПОУ:36449100
Дата подання: 09 грудня 2020 11:50
Вимога OHSAS
Замовник вимагає сертифікати ДСТУ OHSAS 18001:2007.
Вважаємо, що Замовник не має права вимагати серитфікат ДСТУ OHSAS 18001:2007,
На даний момент цей документ втратив чинність. Замовник повинен зняти цю вимогу.
Вважаємо, що Замовник не має права вимагати серитфікат ДСТУ OHSAS 18001:2007,
На даний момент цей документ втратив чинність. Замовник повинен зняти цю вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2020 17:18
Шановний учасник! Зміст оголошення передбачає надання вказаних в ньому сертифікатів або їх еквівалентів. Таким чином наявність ISO 45001:2018, що опублікований на заміну OHSAS 18001:2007, не є підставою для корегування змісту оголошення. Якщо Ви маєте сертифікат ISO 45001:2018, то ми приймемо його до розгляду як еквівалент сертифікату OHSAS 18001:2007. На підставі викладеного Ваша вимога відхиляється, а зміст оголошення залишається без змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Грандіс Трейд ЛТД" |
199 889,88
UAH з ПДВ
|
199 889,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД-СТРОЙ ДЕВЕЛОПМЕНТ» |
199 900,00
UAH з ПДВ
|
199 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Грандіс Трейд ЛТД" #39416209 |
Переможець |
199 889,88
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2020 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 11:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 11:53
|
Грандіс_262_ДУ_1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 15:17
|
Ремонт внутрішніх електричних мереж_262.pdf | укладений |
24 грудня 2020 15:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення робіт, що підлягають виконанню згідно з умовами договору |
Номер договору про закупівлю: | 262 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |