Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 44410000 -7 – Вироби для ванної кімнати та кухні ( Унітази та комплектуючі частини до сантехніки)
Очікувана вартість
440 000,00 UAH
UA-2020-12-04-014727-b ● 3d6a66585d394ec3b653fc2ce5b15810
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02005639 |
Місцезнаходження: | 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Менделєєва, 7 |
Контактна особа: |
Коваленко Світлана Анатоліївна 380472370121 vice_h@onko.ck.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2020 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 22 грудня 2020 14:27 |
Очікувана вартість: | 440 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44410000-7: Вироби для ванної кімнати та кухні
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1867 штуки
Унітази та комплектуючі частини до сантехніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44410000-7 — Вироби для ванної кімнати та кухні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться по факту постачання товару на підставі рахунку та видаткової накладної | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2020 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2020 16:42 |
Додаток 7 Вiдомостi про учасника.docx | |
04 грудня 2020 16:42 |
Додаток 6 Перелiк iнших документiв.docx | |
04 грудня 2020 16:41 |
Додаток 1 Цiнова пропозицiя сантехніка.docx | |
04 грудня 2020 16:41 |
Додаток 3 Пiдстави по ст. 17.docx | |
04 грудня 2020 16:41 |
Додаток 2 Квалiфiкацiйнi критерii ст. 16.docx | |
04 грудня 2020 16:41 |
Додаток 5 Проект договору сантехніка.doc | |
04 грудня 2020 16:40 |
Додаток 4 Технічна специфікація сантехніка.docx | |
04 грудня 2020 16:40 |
ТД сантехніка.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поставка товару
Дата подання: 07 грудня 2020 08:55
Дата відповіді: 07 грудня 2020 10:08
Чи можлива поставка однією партією? Якщо ні, то скільки партій поставіок планується?
Відповідь: Планується одна поставка (за умови, що всі позиції специфікації відповідатимуть вимогам)
Запитання до позиції 5
Дата подання: 09 грудня 2020 10:48
Дата відповіді: 11 грудня 2020 08:48
Головка кран-букса з різьбою 3/8 має гумовий ущільнювач,а у тех характеристиках вимога щоб був керамічний ущільнювач.
Керамічний буває з різьбою 1/2.
Чи підходить вам різьба 3/8 з гумовим ущільнювачем?
Відповідь: Головка кран-букса 3/8 повинна бути тільки з керамічним ущільнювачем під змішувачі зарубіжних виробників (перевги: не має закисання резинового ущільнення, працює з повним поворотом без ривків)
Запитання до позиції 13
Дата подання: 09 грудня 2020 11:30
Дата відповіді: 09 грудня 2020 16:20
Сифон до мийки має ще додатковий випуск для підключення пральної машини, який в разі не потреби заглушується. Чи підходить вам такий сифон?
Відповідь: Сифон до мийки повинен бути без додаткових отворів
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-04-014727-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Бурим Сергій Леонідович, Код ЄДРПОУ:3236820139
Дата подання: 03 січня 2021 19:28
Незгода з дискваліфікацією
Викладено у листі
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 січня 2021 12:24
Як раніше зазначалось у рішенні Замовника від 28.12.2020 про дискваліфікацію учасника ФОП Бурим С.Л., що відповідно до вимог зазначених у тендерній документації Замовника Додаток № 3 та відповідно до ч.1 та ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закону), учасник у своїй тендерній пропозиції в довільній формі надає інформацію, щодо відсутності підстав, визначених у ч.1 і ч.2 ст. 17 Закону. Вказану довідку переможцем Бурим С.Л. надано та ним же зазначено, що «ФОП Бурим Сергій Леонідович не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), та не було випадків, що такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника (підстава згідно п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону)». Перевіривши інформацію учасника Бурим С.М. на момент прийняття рішення, яка мається у відкритому доступі та розміщена на офіційному вебпорталі ДПС в електронному сервісі «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» на головній сторінці вебпорталу (https://tax.gov.ua/businesspartner) встановлено, що платник податків має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника. Таким чином учасник ФОП Бурим Сергій Леонідович, мав заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), та не здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством, чим порушив вимоги п.13 ч.1 ст. 17 Закону.
Крім того, відповідно до вимог тендерної документації визначених в Додатку № 2 - учасник на виконання вимог статті 16 Закону повинен надати, інформацію про наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору, що документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами:
- сканкопiєю аналогічного договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому відображена в Довідці;
- сканкопiєю видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору, інформація по якому відображена учасником в Довідці
- сканкопiєю позитивного відгуку, від Замовника, інформація по якому відображена учасником в Довідці.
Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (за наявності) підприємства, організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи, та містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності), предмет договору, суму договору, iнформацiю про якiсть поставки товару, дотримання термінів виконання, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон).
Зазначену вимогу учасником Бурим С.М. виконано з порушенням та всупереч чітким вимогам тендерної документації Замовника в частині надання листа – відгуку, а саме в наданому листі не вказано інформації, щодо «Відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору».
Таким чином, учасник ФОП Бурим С.Л. документально не підтвердив відповідність учасника вимогам встановлених Замовником, а саме кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст. 16 Закону.
Таким чином, тендерну пропозицію учасника ФОП Бурим С.Л. було відхиллено у відповідності до вимог діючого законодавства, а вказані підстави та недоліки, які постали причиною зазначеної дискваліфікації, учасником самостійно були виправленні лише 31.12.2020 року через три дні після дискваліфікації.
Окрім того, прямої норми, яка передбачає на якому саме етапі у учасника не має бути заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не містить. Однак, відповідно до частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель зокрема в разі, якщо: відносно учасника процедури закупівлі наявні підстави, установлені частиною першою статті 17 цього Закону; або переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Статус «Учасник процедури закупівлі» за змістом пункту 37 частини 1 статті 1 Закону набувають з моменту подачі тендерної пропозиції. А з моменту отриманням повідомлення про намір укласти договір учасник стає переможцем процедури закупівлі. Із цього робимо висновок: підстави, передбачені частиною першою статті 17 цього Закону в цілому та пунктом 13 зокрема, повинні бути відсутні протягом усього періоду перебування суб’єкта у статусі «учасник процедури закупівлі», тобто з моменту подання тендерної пропозиції і до моменту направлення замовником повідомлення про намір укласти договір, а також до укладення договору про закупівлю.
Тому, як вбачається з вищезазначеного, ніяких дій на момент подання та розгляду тендерних пропозицій учасників, щодо вирішення питання з податковою заборгованістю та приведення у відповідність інших документів, що вимагались замовником, учасником Бурим С.Л. зроблено не було, хоча він письмово гарантував їх виконання та дотримання в повному обсязі.
Крім того, відповідно до вимог тендерної документації визначених в Додатку № 2 - учасник на виконання вимог статті 16 Закону повинен надати, інформацію про наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору, що документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами:
- сканкопiєю аналогічного договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому відображена в Довідці;
- сканкопiєю видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору, інформація по якому відображена учасником в Довідці
- сканкопiєю позитивного відгуку, від Замовника, інформація по якому відображена учасником в Довідці.
Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (за наявності) підприємства, організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи, та містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності), предмет договору, суму договору, iнформацiю про якiсть поставки товару, дотримання термінів виконання, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон).
Зазначену вимогу учасником Бурим С.М. виконано з порушенням та всупереч чітким вимогам тендерної документації Замовника в частині надання листа – відгуку, а саме в наданому листі не вказано інформації, щодо «Відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору».
Таким чином, учасник ФОП Бурим С.Л. документально не підтвердив відповідність учасника вимогам встановлених Замовником, а саме кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст. 16 Закону.
Таким чином, тендерну пропозицію учасника ФОП Бурим С.Л. було відхиллено у відповідності до вимог діючого законодавства, а вказані підстави та недоліки, які постали причиною зазначеної дискваліфікації, учасником самостійно були виправленні лише 31.12.2020 року через три дні після дискваліфікації.
Окрім того, прямої норми, яка передбачає на якому саме етапі у учасника не має бути заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не містить. Однак, відповідно до частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель зокрема в разі, якщо: відносно учасника процедури закупівлі наявні підстави, установлені частиною першою статті 17 цього Закону; або переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Статус «Учасник процедури закупівлі» за змістом пункту 37 частини 1 статті 1 Закону набувають з моменту подачі тендерної пропозиції. А з моменту отриманням повідомлення про намір укласти договір учасник стає переможцем процедури закупівлі. Із цього робимо висновок: підстави, передбачені частиною першою статті 17 цього Закону в цілому та пунктом 13 зокрема, повинні бути відсутні протягом усього періоду перебування суб’єкта у статусі «учасник процедури закупівлі», тобто з моменту подання тендерної пропозиції і до моменту направлення замовником повідомлення про намір укласти договір, а також до укладення договору про закупівлю.
Тому, як вбачається з вищезазначеного, ніяких дій на момент подання та розгляду тендерних пропозицій учасників, щодо вирішення питання з податковою заборгованістю та приведення у відповідність інших документів, що вимагались замовником, учасником Бурим С.Л. зроблено не було, хоча він письмово гарантував їх виконання та дотримання в повному обсязі.
Номер вимоги: UA-2020-12-04-014727-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Бурим Сергій Леонідович, Код ЄДРПОУ:3236820139
Дата подання: 05 січня 2021 19:41
Невідповідність тендерній документації
Шановний Замовнику просимо дискваліфікувати ФОП Бондаренко М.А., адже його пропозиція не відповідає тендерній документації, а саме:
1) У додатку 4 графа 3 зазначено вказати "Марки, технічні характеристики" Учасник вказав лише технічні характеристики, у жодному пункті не вказано, який конкретно товар планується до постачання, а тому це унеможливлює його ідентифікацію.
Крім того у цьому ж додатку вказано "Якщо учасник пропонує еквівалент, то у складі пропозиції необхідно пояснити, що основні характеристики товару не гірші, ніж заявлені у вимогах технічної специфікації" Підкажіть як з пропозиції ФОП Бондаренко М.А. зрозуміти що він пропонує, адже він просто скопіював колонку таблиці заповнену Замовником?
Тому наполягаємо на дискваліфікації ФОП Бондаренко М.А., як такої що не відповідає умовам тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
1) У додатку 4 графа 3 зазначено вказати "Марки, технічні характеристики" Учасник вказав лише технічні характеристики, у жодному пункті не вказано, який конкретно товар планується до постачання, а тому це унеможливлює його ідентифікацію.
Крім того у цьому ж додатку вказано "Якщо учасник пропонує еквівалент, то у складі пропозиції необхідно пояснити, що основні характеристики товару не гірші, ніж заявлені у вимогах технічної специфікації" Підкажіть як з пропозиції ФОП Бондаренко М.А. зрозуміти що він пропонує, адже він просто скопіював колонку таблиці заповнену Замовником?
Тому наполягаємо на дискваліфікації ФОП Бондаренко М.А., як такої що не відповідає умовам тендерної документації
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-12-04-014727-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МАЛЕ ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:14183027
Дата подання: 06 січня 2021 15:36
Оскарження визначення переможця
ПП МТВП " МАРКЕТ" повністю погоджується з вимогою ФОП Бурим С.Л. на рахунок дискваліфікації переможця ФОП Бондаренко М.А., адже його пропозиція не відповідає тендеровим вимогам. ФОП Бондаренко пропонує загальну назву товару без визначення конкретної марки , що в ході аукціону дає можливість для маніпулювання цінами.
Комерційна пропозиція ФОП Бондаренко М.А. несе в собі ризик підміни товару на менш якісний і дешевий, так як не дає змоги провести прозорий аналіз технічної та якісної відповідності його пропозиції, чим грубо порушує вимоги добросовісної конкуренції та прозорості закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Комерційна пропозиція ФОП Бондаренко М.А. несе в собі ризик підміни товару на менш якісний і дешевий, так як не дає змоги провести прозорий аналіз технічної та якісної відповідності його пропозиції, чим грубо порушує вимоги добросовісної конкуренції та прозорості закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 січня 2021 15:29
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону) з моменту розміщення Замовником оголошення про намір укласти Договір з учасником, передбачено строк 10 робочих днів для подання учасником додаткових документів, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним вимогам Закону визначеним ст. ст. 16,17, остаточної цінової пропозиції та інших документів, щодо вимог тендерної документації. Під час перевірки документів тендерної пропозиції в учасника ФОП Бондаренко М.А. не виявлено порушень, що могли б постати підставою його дискваліфікації, як учасника.
Що стосується посилання у письмові вимозі, що «Його пропозиція не відповідає тендерним вимогам. ФОП Бондаренко пропонує загальну назву товару без визначення конкретної марки , що в ході аукціону дає можливість для маніпулювання цінами. Комерційна пропозиція ФОП Бондаренко М.А. несе в собі ризик підміни товару на менш якісний і дешевий, так як не дає змоги провести прозорий аналіз технічної та якісної відповідності його пропозиції, чим грубо порушує вимоги добросовісної конкуренції та прозорості закупівлі».
На час розгляду Замовником кваліфікаційних вимог учасника на стадії «Повідомлення про намір укласти договір» учасник ФОП Бондаренко М.А. надав всі підтверджуючі кваліфікаційним вимогам документи у відповідності до Закону та до тендерної документації, а також оновлену цінову пропозицію у якій чітко вказано технічні характеристики, марку товару, який планується поставляти, а тому Замовник має повну можливість ідентифікувати його технічні та якісні характеристики.
Що стосується посилання у письмові вимозі, що «Його пропозиція не відповідає тендерним вимогам. ФОП Бондаренко пропонує загальну назву товару без визначення конкретної марки , що в ході аукціону дає можливість для маніпулювання цінами. Комерційна пропозиція ФОП Бондаренко М.А. несе в собі ризик підміни товару на менш якісний і дешевий, так як не дає змоги провести прозорий аналіз технічної та якісної відповідності його пропозиції, чим грубо порушує вимоги добросовісної конкуренції та прозорості закупівлі».
На час розгляду Замовником кваліфікаційних вимог учасника на стадії «Повідомлення про намір укласти договір» учасник ФОП Бондаренко М.А. надав всі підтверджуючі кваліфікаційним вимогам документи у відповідності до Закону та до тендерної документації, а також оновлену цінову пропозицію у якій чітко вказано технічні характеристики, марку товару, який планується поставляти, а тому Замовник має повну можливість ідентифікувати його технічні та якісні характеристики.
Номер вимоги: UA-2020-12-04-014727-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Бурим Сергій Леонідович, Код ЄДРПОУ:3236820139
Дата подання: 12 січня 2021 01:28
Невідповідність
Шановний Замовнику!! Ви дієте необ'єктивно та упереджено! З яких пір учасники можуть довантажувати якусь інформацію та уточняти подані ними документи після періоду подання пропозицій?? Ви прямо порушуєте ЗУ "Про публічні закупівлі". Чому Пропозицію ФОП Бурим С.Л. ви відхилили придумавши якусь заборгованість, адже ми Вам предоставили офіційну довідку ДПС про відсутність будь-якої заборгованості, а ФОП Бондаренку дозволяєте уточняти технічні характеристики у складі ОСТАТОЧНОЇ Цінової пропозиції!!! Абсурд!! Якщо ви не приймете об'єктивне та справедливе рішення, ми будемо звертатися в Держаудитслужбу та територіальні органи Антимонопольного комітету!. Пропозиція ФОП Бондаренко не відповідає тендерній документації!!!!! А те що він там довантажив після періоду прийому пропозиції НЕМАЄ НІЯКОЇ СИЛИ!!!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 січня 2021 16:38
Що стосується питання: чому пропозицію ФОП Бурим Л.С. було відхиллено, то по даному питанню йому 06.01.2021 надавались роз’’яснення на його письмову вимогу, а щодо наявності можливості довантажувати учасником документів та уточнень іншої інформації то відповідно до Додатку № 3 тендерної документації та у відповідності до ч.6 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» - Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті та остаточну тендерну пропозицію. Остаточна «Тендерна пропозиція», відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації, має бути складена за формою Додатку №1 до тендерної документації, що має назву «Цінова пропозиція».
Номер вимоги: UA-2020-12-04-014727-b.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Бурим Сергій Леонідович, Код ЄДРПОУ:3236820139
Дата подання: 12 січня 2021 01:39
Незгода
Крім того Ви самі говорите що "Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону) з моменту розміщення Замовником оголошення про намір укласти Договір з учасником, передбачено строк 10 робочих днів для подання учасником додаткових документів, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним вимогам Закону визначеним ст. ст. 16,17, остаточної цінової пропозиції та інших документів, щодо вимог тендерної документації." А ДОКУМЕНТ ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ не підпадає не під ст.16 і не ст.17. ЇЇ він уточняти НЕ МАЄ НІЯКОГО ПРАВА!! І статтю 16 уточняє протягом 24 годин з моменту розміщення ВАМИ в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а не тоді коли Ви вже оголосили його переможцем. І ніяких 10 робочих днів, а 10 календарних днів. ЧИТАЙТЕ ЗАКОН і не пишіть маячню
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 січня 2021 16:38
Відповідно до Додатку № 3 тендерної документації та у відповідності до ч. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» - Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті та остаточну тендерну пропозицію. Остаточна «Тендерна пропозиція», відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації, має бути складена за формою Додатку №1 до тендерної документації, що має назву «Цінова пропозиція».
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-01-15-000001 • 2623af4372f44500a05f61b4c7fdc667
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-01-15
•
01:27
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Як вбачається з протоколу засідання тендерного комітету КНП «ЧООД Черкаської обласної ради» № 28/12-20-1 від 28.12.2020 року пропозицію ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ БУРИМ СЕРГІЯ ЛЕОНІДОВИЧА було відхилено з наступних підстав: 1) наявна заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів); 2) в листах-відгуках про виконання аналогічних договорів не зазначена інформація про відсутність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання чи неналежного виконання умов договору. ЩОДО ПЕРШОЇ ПІДСТАВИ ВІДХИЛЕННЯ ПОВІДОМЛЯЄМО ПРО НАСТУПНЕ: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб в тому числі комунальних підприємств. Відповідно до пункту 13 частини 1 статті Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), КРІМ ВИПАДКУ, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Таким чином наявність пропозицію учасника можливо відхилити лише за умови, якщо такий Учасник має заборгованість зі сплати податків обов’язкових та не здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості. Як показує аналіз тендерної документації закупівлі та пропозиції, хронологію прийняття рішень у ході проведення цієї закупівлі Замовником було допущено порушення вимог Закону. Так, Замовник:
1) не додав електронне поле про «відповідність кваліфікаційним критеріям» в частині підтвердження розстрочення чи відстрочення заборгованості. Зі сплати податків;
2) не розмістив електронній системі закупівель повідомлення з вимогою, до такого Учасника, про усунення таких невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель. В наслідок чого, порушено вимоги частини 9 статті 26 Закону.
ЩОДО ДРУГОЇ ПІДСТАВИ ВІДХИЛЕННЯ ПОВІДОМЛЯЄМО ПРО НАСТУПНЕ:
Учасником було надано листи-відгуки про виконання аналогічних договорів № 314 від 08.09.2020 з Бахмацькою районною державною адміністрацією та № 17/04/19 від 17.04.2019 з ТОВ «АМІЛА» в обох випадках у листах-відгуках зазначено «чим повністю задовольнив потреби» що прямо вказує на відсутність будь-яких претензій з боку таких замовників, в тому числі судових позовів.
Крім того, відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
В супереч вимогам частини 9 статті 26 Закону замовником не було розміщено вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції чим порушено права такого учасника вимоги ч.9 ст.26 Закону п.4, 5 ч.1 ст.4 Закону.
Як вбачається з вище викладеного, замовником під час розгляду пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ БУРИМ СЕРГІЯ ЛЕОНІДОВИЧА було допущено порушення вимог п.4, 5 ч.1 ст.4 та ч.9 ст.26 Закону
Крім того ми, у період передбачений законодавством термін оскаржили нашу дискваліфікацію (лист оскарження дискваліфікації додаємо) Замовнику, але він залишив тип відповіді «не задоволено» перейшовши до розгляду наступного учасника.
Замовник КНП «ЧООД Черкаської обласної ради» визнав ФОП Бондаренка М.А. переможцем, закривши очі на недоліки його пропозиції та не реагуючі на наші оскарження його як переможця, коли ми тричі робили таке звернення:
1) 05.01.2021 19:41
2) 12.01.2021 01:28
3) 12.01.2021 01:39
На сьогоднішній день усі звернення на розгляді.
Основним недоліком документації ФОП Бондаренка М.А. є:
У додатку 4 графа 3 зазначено вказати "Марки, технічні характеристики" Учасник вказав лише технічні характеристики, у жодному пункті не вказано, який конкретно товар планується до постачання, а тому це унеможливлює його ідентифікацію.
Крім того у цьому ж додатку вказано "Якщо учасник пропонує еквівалент, то у складі пропозиції необхідно пояснити, що основні характеристики товару не гірші, ніж заявлені у вимогах технічної специфікації" Тому з пропозиції ФОП Бондаренко М.А. зрозуміти що він пропонує неможливо, та на етапі постачання товару є ризик підміни товару на менш якісний і дешевий, так як не дає змоги провести прозорий аналіз технічної та якісної відповідності його пропозиції, чим грубо порушує наші права на чесну конкуренцію, адже Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників ЗУ «Про публічні закупівлі» говорить:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ тут не зустрічається.
Тому просимо Державну аудиторську службу України справедливого і об’єктивного розгляду даного звернення та проведення КНП «ЧООД Черкаської обласної ради» чесних та прозорих тендерних закупівель
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 грудня 2020 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Бурим Сергій Леонідович |
277 778,00
UAH з ПДВ
|
275 578,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БОНДАРЕНКО МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ" |
431 940,00
UAH з ПДВ
|
336 095,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МАЛЕ ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРКЕТ" |
439 280,00
UAH з ПДВ
|
337 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІМПЕРІУМ ЕНЕРДЖИ ГРУП" |
437 743,20
UAH з ПДВ
|
338 803,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Антоненко Олександр Володимирович |
436 067,06
UAH з ПДВ
|
377 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Бурим Сергій Леонідович #3236820139 |
Відхилено |
275 578,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2020 14:21
|
ФОП "БОНДАРЕНКО МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ" #2959611193 |
Переможець |
336 095,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2021 17:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2021 19:27
|
Договір 19.pdf | укладений |
22 січня 2021 19:23
|