Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розподіл води
Очікувана вартість
146 889,86 UAH
UA-2020-12-04-005283-b 88a40b892fe64d97b185708af08db88d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соловей Ольга Володимирівна

380994169975 solovejola9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Тлумацька центральна міська лікарня" Тлумацької міської ради об'єднаної територіальної громади Івано -Франківської області
Код ЄДРПОУ: 01993658
Місцезнаходження: 78000, Україна , Івано-Франківська обл., Тлумач, Вулиця Винниченка, 84
Контактна особа: Соловей Ольга Володимирівна
380994169975
solovejola9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Комунальне підприємство "ТЛУМАЧКОМУНСЕРВІС"є суб’єктом господарювання, який здійснює господарську діяльність на ринку послуг з водопостачання у місті Тлумач, та відповідно до ст. 12 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» займає монопольне (домінуюче) становище на вказаних ринках в межах власних діючих мереж у м. Тлумач із часткою 100 %.
Відповідно до вищенаведеного відсутня конкуренція на послуги, які можуть бути надані тільки певним постачальником. Інші постачальники не мають відповідних можливостей.
Необхідність укладення договору по наданню послуг з водопостачання для потреб лікарні зумовлено тим, що послуги з водопостачання як і будь-які комунальні послуги повинні оплачуватись своєчасно та в повному обсязі, щоб не спричинити виникнення боргів по сплаті та не спричинити погіршення роботи медичного закладу..
Зважаючи на необхідність своєчасно отримувати послуги з розподілу води та недопущення створення ситуації, що становить загрозу для роботи установи в результаті не отримання або отримання не в повному обсязі води прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.2 ч. 2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі».

6. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
- Ліцензія учасника;
- Закон України «Про захист економічної конкуренції»;
-Рішення Тлумацької міської ради « Про затвердження тарифу»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2020 11:47
Оскарження наміру укласти договір: 15 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2587 метри кубічні
Розподіл води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78000, Україна, Івано-Франківська область, Тлумач, Вулиця Винниченка, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

04 грудня 2020 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "ТЛУМАЧКОМУНСЕРВІС"
#43290562
Переможець 146 889,86
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 11:47

Документи

04 грудня 2020 11:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 11:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "ТЛУМАЧКОМУНСЕРВІС"
#43290562
146 889,86
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2020 11:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 13:52
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 12:34
Додаткова угода № 1 додог №2.pdf зміни до договору
05 січня 2021 12:33
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 14:25
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 14:25
Договір № 2 розподіл.pdf укладений
16 грудня 2020 14:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.1 ч.5 ст 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 97 718,38
UAH (в тому числі ПДВ 16 286,40 UAH)