Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Ірпінської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143815 |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., Ірпінь, Шевченка, 3-а |
Контактна особа: |
Кузьменко Ольга Вікторівна 380963647579 osvita_irpin@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно п.5 ч. 2 ст. 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера;
Для виконання робіт по об’єкту: «Прибудова учбових корпусів до будівлі Ірпінської СЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 по вул. Тургенівська, 17 в м. Ірпінь Київської області» (Реконструкція) ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013. Роботи (ДК 021:2015-45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи», замовником було укладено договір підряду з ТОВ «РАДОГОСТ ПЛЮС" (UA-2020-02-14-001099-b), яке в теперішній час продовжує виконувати роботи згідно вказаного об’єкту. Наразі виникла необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не врахованих попередньо в проектно-кошторисній документації.
До Управління освіти і науки Ірпінської міської ради Київської обл. звернулось ТОВ «АБК Сігма Буд», яке здійснює авторський нагляд за будівництвом об’єкту (лист від 01.04.2020р.) щодо внесення змін до проекту «Прибудова учбових корпусів до будівлі Ірпінської СЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 по вул. Тургенівська, 17 в м. Ірпінь Київської області», по результат яких має бути проведено коригування кошторису будівництва по остаточним специфікаціям та повторно проведено експертизу кошторисної частини.
За результатами внесених змін 14.10.2020р. було отримано позитивний Експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво за об’єктом «Прибудова учбових корпусів до будівлі Ірпінської СЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 по вул. Тургенівська, 17 в м. Ірпінь Київської області» (Коригування).
На даний час загальний обсяг виконання робіт по основному (первинному) договору на об’єкті становить 98 відсотків виконання робіт. Підрядником забезпечено виконання основної частини комплексу загальнобудівельних робіт. Для можливості виконання робіт в повному обсязі по основному договору, необхідно провести додаткові (аналогічні) роботи, передбачені скоригованою проектно-кошторисною документацією
Так, за умови карантину, зважаючи на соціальну значимість обєкту, стислі терміни виконання робіт, також враховуючи те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «РАДОГОСТ ПЛЮС" виконує роботи, передбачені проектом, за головним (первинним) договором і його техніка та працівники дислоковані на об’єкті, виконуються роботи з поточного будівництва, та враховуючи те, що додаткові роботи є технологічно пов’язаними з основними видами робіт, їх необхідно виконувати однією підрядною організацією. Залучення до виконання додаткових (аналогічних) робіт ТОВ «РАДОГОСТ ПЛЮС" надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт дозволить належним чином забезпечити сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації інженерної споруд, та передачу об’єкту в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена цілісність технічних та конструктивних рішень для нормальної експлуатації та виконання гарантійного терміну виконання робіт.
При цьому, заміна підрядної організації викличе тимчасове зупинення виконання робіт на об’єкті соціальної значимості (загальноосвітній навчальний заклад), а призупинення робіт в холодну пору року може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів, що в свою чергу може призведе до додаткового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників
У відповідності до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 року №3302-01/38216-06, у разі, коли замовником було укладено договір на виконання робіт, у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі (проведення додаткових будівельних робіт, що не були включені у початковий проект), вартість якої перевищує межі, встановлені частиною першою ст. 3 Закону, замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону.
Отже, відповідно до експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом щодо розгляду проектної документації на будівництво за об’єктом «Прибудова учбових корпусів до будівлі Ірпінської СЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 по вул. Тургенівська, 17 в м. Ірпінь Київської області», коригування та підтвердженої необхідності виконання додаткових робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт, з урахуванням обставини, що очікувана вартість додаткових робіт становить 26 105 934,24 грн. (Двадцять шість мільйонів сто п’ять тисяч дев’ятсот тридцять чотири грн.. 24 коп.), що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, а також за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, прийнято рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2020 12:33 |
Оскарження наміру укласти договір: | 15 грудня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
04 грудня 2020 11:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-03-000008 ● 9c5464806530487e8760a02a076e9ff7
- Статус: завершено ● Дата: 12 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2021 13:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.12.2021 № 769
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 03 грудня 2021 року № 769
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-12-04-005115-b від 04.12.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-06 08:42:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Інші завершальні будівельні роботи. (Прибудова учбових корпусів до будівлі Ірпінської СЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 по вул. Тургенівська, 17 в м. Ірпінь Київської області» (Додаткові роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-04-005115-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чим підтверджено необхідність у проведенні закупівлі додаткових аналогічних робіт?
3. Яким чином (технічно чи економічно) вказані роботи пов’язані з первинним договором?
4. Просимо вказати, які саме додаткові аналогічні роботи не були включені у початковий проект, що є предметом закупівлі, із зазначенням їх обсягів та вартості.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-08 16:28:03
Надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Інші завершальні будівельні роботи. (Прибудова учбових корпусів до будівлі Ірпінської СЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 по вул. Тургенівська, 17 в м. Ірпінь Київської області» (Додаткові роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-04-005115-b), управління освіти і науки Ірпінської міської ради повідомляє наступне
При розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі та для проведення процедури відкритих торгів на закупівлю за предметом: «Інші завершальні будівельні роботи. (Прибудова учбових корпусів до будівлі Ірпінської СЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 по вул. Тургенівська, 17 в м. Ірпінь Київської області» (Додаткові роботи)» (UA-2020-12-04-005115-b), тендерний комітет управління керувався даними, отриманими з технічної та кошторисної частин проектної документації «Прибудова учбових корпусів до будівлі Ірпінської СЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 по вул. Тургенівська, 17 в м. Ірпінь Київської області» (Коригування), що отримала позитивний експертний звіт №1538-20Е від 14.10.2021р. та була затверджена рішенням Виконавчого комітету Ірпінської міської ради №132 від 20.10.2020р., а також виділеними бюджетними асигнуваннями. Розмір бюджетного призначення було визначено у відповідності до затвердженого плану асигнувань управління освіти і науки на 2020 рік.
Постановою Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 Про ефективне використання державних коштів, зокрема передбачено, рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Крім того, статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, водночас, частиною четвертою даної статті вказано, що інформація про закупівлі може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Тобто, вказаними нормами чинного законодавства, якими визначені правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, а також затверджені заходи для ефективного використання державних коштів, передбачається додаткове право та рекомендація для Замовників процедур закупівель, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг, додатково оприлюднювати інформацію про такі закупівлі, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
На разі питання щодо реалізації оприлюднення інформації про проведення закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, на веб-сайті замовника вивчається з урахуванням технічної можливості такого веб-сайту.
У відповідності до преамбули Закону, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно положень Закону закупівля товарів, робіт або послуг може здійснюватись шляхом застосування однієї з процедур, що визначені згідно ст. 13 Закону. Згідно ч. 1 ст. 40 Закону Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно п.5 ч. 2 ст. 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Для виконання робіт по об’єкту: «Прибудова учбових корпусів до будівлі Ірпінської СЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 по вул. Тургенівська, 17 в м. Ірпінь Київської області» (Реконструкція) ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013. Роботи (ДК 021:2015-45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи», замовником було укладено договір підряду з ТОВ «РАДОГОСТ ПЛЮС" (UA-2020-02-14-001099-b), яке на той час продовжувало виконувати роботи згідно вказаного об’єкту. В процесі будівництва виникла необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не врахованих попередньо в проектно-кошторисній документації. До Управління освіти і науки Ірпінської міської ради Київської обл. звернулось ТОВ «АБК Сігма Буд», яке здійснює авторський нагляд за будівництвом об’єкту, щодо внесення змін до проекту «Прибудова учбових корпусів до будівлі Ірпінської СЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 по вул. Тургенівська, 17 в м. Ірпінь Київської області», за результатами яких має бути проведено коригування кошторису будівництва та враховано зміни та коригування робочих креслень та специфікацій та повторно проведено експертизу кошторисної частини. За результатами проведеної експертизи, перевірки кількісних, якісних, вартісних параметрів та внесених змін 14.10.2020р. було отримано позитивний Експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво за об’єктом «Прибудова учбових корпусів до будівлі Ірпінської СЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 по вул. Тургенівська, 17 в м. Ірпінь Київської області» (Коригування). Станом на жовтень 2020 року, загальний обсяг виконання робіт по основному (первинному) договору на об’єкті становив 98 відсотків. Підрядником було забезпечено виконання основної частини комплексу загальнобудівельних робіт. Для можливості виконання робіт в повному обсязі по основному договору, необхідно було провести додаткові (аналогічні) роботи, передбачені скоригованою проектно-кошторисною документацією. Так, за умови карантину, зважаючи на соціальну значимість об’єкту, стислі терміни виконання робіт, також враховуючи те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «РАДОГОСТ ПЛЮС" виконувало роботи, передбачені проектом, за головним (первинним) договором і його техніка та працівники були дислоковані на об’єкті, виконувалися роботи з поточного будівництва, та враховуючи те, що додаткові роботи є технологічно пов’язаними з основними видами робіт (що підтверджує позитивний Експертний звіт), їх необхідно виконувати однією підрядною організацією. Залучення до виконання додаткових (аналогічних) робіт ТОВ «РАДОГОСТ ПЛЮС" надало можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт дозволило належним чином забезпечити сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації інженерної споруд, та передачу об’єкту в експлуатацію в цілому. Таким чином, була забезпечена цілісність технічних та конструктивних рішень для нормальної експлуатації та виконання гарантійного терміну виконаних робіт. Також хочемо зазначити, що заміна підрядної організації викликала б тимчасове зупинення виконання робіт на об’єкті соціальної значимості (загальноосвітній навчальний заклад), а призупинення робіт в холодну пору року призвело б до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів, що в свою чергу призвело б до додаткового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників У відповідності до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 року №3302-01/38216-06, у разі, коли замовником було укладено договір на виконання робіт, у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі (проведення додаткових будівельних робіт, що не були включені у початковий проект), вартість якої перевищує межі, встановлені частиною першою ст. 3 Закону, замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону. Отже, відповідно до експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом на будівництво за об’єктом «Прибудова учбових корпусів до будівлі Ірпінської СЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 по вул. Тургенівська, 17 в м. Ірпінь Київської області», коригування та підтвердженої необхідності виконання додаткових робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт, з урахуванням обставини, що очікувана вартість додаткових робіт становила 26 105 934,24 грн. (Двадцять шість мільйонів сто п’ять тисяч дев’ятсот тридцять чотири грн.. 24 коп.), що не перевищувало 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, а також за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, тендерним комітету управління було прийнято рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону.
Додатки:
- Експертний звіт №1538-20Е від 14.10.2021р. (Коригування)
- Рішення Виконавчого комітету Ірпінської міської ради №132 від 20.10.2020р.
- Відкориговане технічне завдання до договору 15/12-2020 від 15.12.2020р.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДОГОСТ ПЛЮС" #40168588 |
Переможець |
26 105 934,24
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2020 12:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2021 12:52
|
ду.2 (ЗОШ1-2).pdf | зміни до договору |
28 серпня 2021 12:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2021 14:07
|
ду.1 (договір 15.12-2020).pdf | зміни до договору |
26 травня 2021 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2020 08:49
|
договір 15.12-2020.pdf | укладений |
15 грудня 2020 08:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у зязку із коригуванням проектно-кошторисної документації та проходженням експертизи |
Номер договору про закупівлю: | 15/12-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 15/12-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |