Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

придбання паперу формату А-4
Очікувана вартість
1 300,00 UAH
UA-2020-12-04-002815-c f73ec90396124e129406ad635071af3b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кошман Ірина Олексіївна

+380681395920 byx001@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рожищенська районна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 04051477
Вебсайт: http://www.rozhadm.gov.ua
Місцезнаходження: 45100, Україна , Волинська обл., місто Рожище, вул. Грушевського 12
Контактна особа: Кошман Ірина Олексіївна
+380681395920
byx001@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби


Розрахунки за поставлений товар проводяться покупцем за адресою Покупця і згідно наданих Продавцем відповідних накладних документів за наявності бюджетного фінансування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 пачка
Ціна за одиницю: 100UAH з ПДВ
придбання паперу формату А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45101, Україна, Волинська область, м.Рожище, м.Рожище, вул.Грушевського, буд.12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться покупцем за адресою Покупця і згідно наданих Продавцем відповідних накладних документів за наявності бюджетного фінансування Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

04 грудня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2020 15:00
65 20.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватний підприємець Оченко М.М.
#3173404498
Переможець 1 300,00
UAH
04 грудня 2020 15:21

Документи

04 грудня 2020 15:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 15:35

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
придбання паперу формату А-4 13 пачка 100,00
UAH з ПДВ