Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з дератизаційних заходів у житлових будинках комунальної власності Святошинського району міста Києва
Очікувана вартість
857 636,10 UAH
UA-2020-12-04-002657-a ● 08b6b1076d554286b3b53b4f7e4025d6
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 39607507 |
Місцезнаходження: | 03134, Україна , Київська обл., Київ, 03134, м.Київ, ВУЛ. СИМИРЕНКА, будинок 17 |
Контактна особа: |
Антоненко Андрій Олексійович +380444540166 kk_urist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2020 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 06 січня 2021 13:58 |
Очікувана вартість: | 857 636,10 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 288,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25729.08 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Код ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дератизаційних заходів у житлових будинках комунальної власності Святошинського району міста Києва)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
615587.21 м.кв.
Послуги з дератизаційних заходів у житлових будинках комунальної власності Святошинського району міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03134, Україна, Київська область, Київ, Святошинський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90923000-3 — Послуги з дератизації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2020 16:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2020 16:23 |
Перелік змін до тендерної документації від 28.12.2020.docx | |
28 грудня 2020 16:23 |
Протокол № 382 від 28.12.2020.pdf | |
28 грудня 2020 16:23 |
Тендерна документація. Дератизація (нова редакція).docx |
28 грудня 2020 16:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 грудня 2020 16:23 |
Перелік змін до тендерної документації від 28.12.2020.docx
|
|||
28 грудня 2020 16:23 |
Протокол № 382 від 28.12.2020.pdf
|
|||
28 грудня 2020 16:23 |
Тендерна документація. Дератизація (нова редакція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-04-002657-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Біо-Сервіс", Код ЄДРПОУ:39192614
Дата подання: 06 грудня 2020 13:26
Замовник неправомірно встановив зазначений неціновий критерій, чим порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч.1 ст. З Закону України «Про публічні закупівлі»: об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Відповідно до частини четвертої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель», що введений в дію 19.04.2020) (далі Закон), відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону.
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Публічні закупівлі згідно із статтею 5 Закону здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до частини 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Частиною 3 статті 29 Закону Критерії оцінки є:
1) ціна, або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна\вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування; передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та\або соціального захисту, які пов язані із предметом закупівлі.
Згідно з частиною другою статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема перелік критеріїв оцінки та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
Відповідно до частин третьої та четвертої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зазначені Замовником в Тендерній документації нецінові критерії, не можна пов язувати із предметом закупівлі, як таких, застосування яких передбачена нормами чинного законодавства України.
Зазначені нецінові критерії порушують вимоги частин другої та четвертої статті 5 Закону, у яких зазначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених.
Отже, додаткові нецінові критерії, передбачені у пунктах 1, Розділу V є дискримінаційними щодо потенційних учасників процедур публічних закупівель та, на думку Скаржника, мають негативний вплив на конкуренцію при здійсненні процедур закупівель, та такими, що порушують вимоги частини четвертої статті 22, статті 29 Закону і принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону, призводять до усунення, обмеження чи спотворення конкуренції при здійсненні процедур закупівель.
Відповідно до частини другої статті 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції» суб’єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію
Згідно із частиною першою статті 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції.
Просимо вилучити з тендерної документації неправомірно застосованого нецінового критерію: (п. 1 , Розділу V. Тенедрної документації "Оцінка тендерної пропозиції"... виробничі, промислові потужності або торгове представництво, розташовані на території міста Києва, та наявність довідки Київської торгово-промислової палати (яку учасник, в разі наявності, повинен надати в складі тендерної пропозиції) про те, що обладнання, устаткування виробляється в місті Києві і є сертифікованим (вага критерію – 30%). та привести у відповідність тендерну документацію
В разу не внесення змін до тендерної документації, ми вимушені будемо звернутися до органу оскарження
Розгорнути
Згорнути
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Публічні закупівлі згідно із статтею 5 Закону здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до частини 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Частиною 3 статті 29 Закону Критерії оцінки є:
1) ціна, або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна\вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування; передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та\або соціального захисту, які пов язані із предметом закупівлі.
Згідно з частиною другою статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема перелік критеріїв оцінки та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
Відповідно до частин третьої та четвертої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зазначені Замовником в Тендерній документації нецінові критерії, не можна пов язувати із предметом закупівлі, як таких, застосування яких передбачена нормами чинного законодавства України.
Зазначені нецінові критерії порушують вимоги частин другої та четвертої статті 5 Закону, у яких зазначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених.
Отже, додаткові нецінові критерії, передбачені у пунктах 1, Розділу V є дискримінаційними щодо потенційних учасників процедур публічних закупівель та, на думку Скаржника, мають негативний вплив на конкуренцію при здійсненні процедур закупівель, та такими, що порушують вимоги частини четвертої статті 22, статті 29 Закону і принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону, призводять до усунення, обмеження чи спотворення конкуренції при здійсненні процедур закупівель.
Відповідно до частини другої статті 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції» суб’єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію
Згідно із частиною першою статті 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції.
Просимо вилучити з тендерної документації неправомірно застосованого нецінового критерію: (п. 1 , Розділу V. Тенедрної документації "Оцінка тендерної пропозиції"... виробничі, промислові потужності або торгове представництво, розташовані на території міста Києва, та наявність довідки Київської торгово-промислової палати (яку учасник, в разі наявності, повинен надати в складі тендерної пропозиції) про те, що обладнання, устаткування виробляється в місті Києві і є сертифікованим (вага критерію – 30%). та привести у відповідність тендерну документацію
В разу не внесення змін до тендерної документації, ми вимушені будемо звернутися до органу оскарження
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 грудня 2020 12:01
Доброго дня. Вимога передбачена Рішенням Київської міської ради № 69/9148 від 28.07.2020. Ненадання довідки Київської торгово-промислової палати через її відсутність не призводить до відхилення учасника, в разі обрання ним відповідної опції (про відсутність такої довідки) в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2020-12-04-002657-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Біо-Сервіс", Код ЄДРПОУ:39192614
Дата подання: 21 січня 2021 10:34
Порушення вимог Закону України " ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" від 25.12.2015 року № 922-УІІ ( із змінами)
Замовник не правомірно та безпідставно відхилив тендерну Учасника, чим порушив принципи здійснення публічних закупівель
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 січня 2021 16:29
Доброго дня.
Учасника ТОВ «БІО-СЕРВІС» було відхилено на підставі абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, що стосується наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Пунктом 1.2. частини 1 Додатку № 2 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі своїх тендерних пропозицій довідки у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (які будуть залучатись до надання послуг), а також супутні до неї документи. Зокрема на інструктора-дезінфектора, лікаря-дезінфекціоніста, інженера з охорони навколишнього середовища та посадової особи, відповідальної за проведення інструктажу працівників з питань пожежної безпеки та охорони праці – чинні документи, що підверджують відповідну освіту та кваліфікацію.
Учасником у складі тендерної пропозиції не було надано у повному обсязі документів на підтвердження освіти та кваліфікації Рогозян Ю. Б., Пастушенко В. С. та Вельчева Ю. З.
Всупереч наведеним у Вашій вимозі твердженням, вважаємо за необхідне зазначити, що відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей розміщується в системі Замовником у разі, якщо ним було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. В свою чергу, ненадання певної інформації та, власне, документів не є підставою для того, щоб надати учаснику час на усунення такої помилки з підстав, передбачених Законом.
Учасника ТОВ «БІО-СЕРВІС» було відхилено на підставі абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, що стосується наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Пунктом 1.2. частини 1 Додатку № 2 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі своїх тендерних пропозицій довідки у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (які будуть залучатись до надання послуг), а також супутні до неї документи. Зокрема на інструктора-дезінфектора, лікаря-дезінфекціоніста, інженера з охорони навколишнього середовища та посадової особи, відповідальної за проведення інструктажу працівників з питань пожежної безпеки та охорони праці – чинні документи, що підверджують відповідну освіту та кваліфікацію.
Учасником у складі тендерної пропозиції не було надано у повному обсязі документів на підтвердження освіти та кваліфікації Рогозян Ю. Б., Пастушенко В. С. та Вельчева Ю. З.
Всупереч наведеним у Вашій вимозі твердженням, вважаємо за необхідне зазначити, що відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей розміщується в системі Замовником у разі, якщо ним було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. В свою чергу, ненадання певної інформації та, власне, документів не є підставою для того, щоб надати учаснику час на усунення такої помилки з підстав, передбачених Законом.
Номер вимоги: UA-2020-12-04-002657-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Біо-Сервіс", Код ЄДРПОУ:39192614
Дата подання: 25 лютого 2021 10:32
Протоколом № 52 від 24.02.2021р. тенерного комітету КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва " про відхилення пропозиції Учаника ТОВ " БІО-СЕРВІС"
Протоколом № 52 від 24.02.2021р. тенерного комітету КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва "розгляду тендерної пропозиції Учаника ТОВ " БІО-СЕРВІС" було відхилено на підставі:
"- зазначив в тендерній пропозиції недостовірну інформацію, яка є суттєвою привизначенні результатів процедури закупівлі", проте Замовник не зазначив, яку саме інформацію він вважає НЕДОСТОВІРНОЮ .Просимо надати додаткове обгрунтоване пояснення з посиланням на пунки Тенедрної документації щодо Недостовірної інформації, наданої ТОВ "БІО-СЕРВІС", яка є суттєвою для Замовника при визначенні результатів закупівлі, та не відповідєє вимогам тендерної докумнетації
Розгорнути
Згорнути
"- зазначив в тендерній пропозиції недостовірну інформацію, яка є суттєвою привизначенні результатів процедури закупівлі", проте Замовник не зазначив, яку саме інформацію він вважає НЕДОСТОВІРНОЮ .Просимо надати додаткове обгрунтоване пояснення з посиланням на пунки Тенедрної документації щодо Недостовірної інформації, наданої ТОВ "БІО-СЕРВІС", яка є суттєвою для Замовника при визначенні результатів закупівлі, та не відповідєє вимогам тендерної докумнетації
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2021 16:10
Доброго дня.
Учасником разом з іншими документами, які він вважав необхідним розмістити в систему на виконання вимоги про усунення невідповідностей, було завантажено документ з назвою «УТОЧНЮЮЧА ДОВІДКА» (вих. № 01/05 від 20.02.2021 р.), змістом якої Учасник самостійно наголошує на поданні ним недостовірної інформації в тендерній пропозиції, яка стосується:
- відповідальної особи за пожежну безпеку Вельчева Ю. В., що має вищу освіту, без уточнення освітньо-кваліфікаційного рівня, про який було зазначено в тендерній пропозиції;
- інженера з охорони праці Пастушенко В. С, що має середню спеціальну освіту за напрямком «Технік-технолог», а не вищу освіту, як було зазначено в тендерній пропозиції.
Учасником разом з іншими документами, які він вважав необхідним розмістити в систему на виконання вимоги про усунення невідповідностей, було завантажено документ з назвою «УТОЧНЮЮЧА ДОВІДКА» (вих. № 01/05 від 20.02.2021 р.), змістом якої Учасник самостійно наголошує на поданні ним недостовірної інформації в тендерній пропозиції, яка стосується:
- відповідальної особи за пожежну безпеку Вельчева Ю. В., що має вищу освіту, без уточнення освітньо-кваліфікаційного рівня, про який було зазначено в тендерній пропозиції;
- інженера з охорони праці Пастушенко В. С, що має середню спеціальну освіту за напрямком «Технік-технолог», а не вищу освіту, як було зазначено в тендерній пропозиції.
Номер вимоги: UA-2020-12-04-002657-a.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Біо-Сервіс", Код ЄДРПОУ:39192614
Дата подання: 25 лютого 2021 11:54
Протокол № 52 від 24.02.2021 року про відхилення пропозиції ТОВ " БІО-СЕРВІС"
За рішенням АМК Замовник направив запит ТОВ " БІО -СЕРВІС" 19.02.21, 22:06 про виправлення
Діє до: 20.02.21, 22:00
Опис: Учасником у складі тендерної пропозиції не було надано чинних документів на підтвердження відповідної освіти Пастушенко В.С. та Вельчева Ю.З., відповідно до вимог пункту 1.2. частини 1 Додатку № 2 тендерної документації. Приймаючи до уваги інформацію з наданої Учасником довідки (вих. № 14/12 від 04.01.2021 р.) та керуючись положеннями Наказу Міністерства праці та соціальної політики України № 336 від 29.12.2004, вимагаємо у встановлений Законом строк виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових чинних документів, що підтверджують відповідну освіту вищезазначених працівників, а саме: на інженера з охорони праці Пастушенко В. С. – чинний документ, що підтверджує повну вищу освіту відповідного напрямку підготовки. на відповідальну особу за пожежну безпеку Вельчева Ю. З. – чинний документ, що підтверджує повну вищу освіту з освітньо-кваліфікаційним рівнем «Спеціаліст».
Відповідно до Закону України " Про публічні Закупівлі" Замовник повинен скласти Протокол та опублікувати повідомлення з вимого про усунення невідповідностей в електронній системі. Повідомлення повинно містити таку інформацію:
1. Перелік виявлених невідповідностей;
2. Посилання на вимоги на документи тендерної документації, що до яких виявлені невідповідності;
3. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Разом з тим, Замовник не розмстив в системі Прозоро Протокол із зазначеною вище інформаціє, а керуючись положеннями Наказу Міністерства праці та соціальної політики України № 336 від 29.12.2004, вимагає надання " нових чинних документів, що підтверджують відповідну освіту вищезазначених працівників, а саме: на інженера з охорони праці Пастушенко В. С. – чинний документ, що підтверджує повну вищу освіту відповідного напрямку підготовки. на відповідальну особу за пожежну безпеку Вельчева Ю. З. – чинний документ, що підтверджує повну вищу освіту з освітньо-кваліфікаційним рівнем «Спеціаліст».
Слід зазначити, що Замовник у вимозі про виправлення помилок зазначив одні невідповідності та перлік докумнетівдля виправлення ( які не відповідають змісту п.1.2. частини 1, Додатку 2 тендерної документації), а в Рішенні про відхилення пропозиції учасника ТОВ "БІО-СЕРВІС" - інші ( не пердбачені вимогою).
Положення частини16 статті 29 Закону пеердбачає, що Замовник розглядає подані ТП та враховує виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Урахувує завантажені документи або те, що учасник їх не завантажив, та провести новий розгляд ТП учасника. Розглядає надані тендерні пропозиції виключно з урахуванням виправлення або невиправлення учасника виявлених невідповідностей .
ІІ. Відповідно до Закону України “Про вищу освіту” вищий навчальний заклад III–IV рівня акредитації – вищий навчальний заклад, у якому здійснюється підготовка фахівців за напрямами освітньокваліфікаційного рівня бакалавра, спеціальностями освітньокваліфікаційного рівня спеціаліста, магістра. Рівню освіти, здобутої у вищих навчальних закладах III–IV рівнів акредитації, відповідає освіта, здобута у вищих навчальних закладах колишнього СРСР (університет, інститут, академія). Особам, що завершували навчання у вищих навчальних закладах СРСР, видавався диплом про вищу освіту. Отже, при розгляді питання щодо прирівнення певного навчального закладу, який існував за часів СРСР, до вищого навчального закладу III–IV рівня акредитації, слід керуватися, зокрема, викладеними нормами Міністерство освіти і науки України. Закону України “Про вищу освіту” та Положення про освітньо-кваліфікаційні рівні (ступеневу освіту), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 січня 1998 р. № 65, затверджується структура вищої освіти в Україні включає такі освітньо-кваліфікаційні рівні: молодший спеціаліст; бакалавр; спеціаліст; магістр
Відповідно до листа Міністерства освіти і накуки № 1\9-168 від 25.04.2001р та роз ясненя на офіційному сайті Національної академії при Президентові України http://academy.gov.ua/ects/inf/1_2.html.
ІІ. Відповідно до листа Міністерства освіти і науки, Молоді та спорту України від 16.03.2011 № 4.7.-17\676 Роз'яснення щодо прирівняння середньої спеціальної освіти, здобутої за часів існування Радянського Союзу в технікумах та училищах, до неповної вищої освіти
Департамент вищої освіти Міністерства розглянув звернення Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 03.03.2011 N 2308 щодо отриманої освіти після закінчення технікумів та училищ за часів існування Радянського Союзу та повідомляє.
Законом Української РСР "Про народну освіту" від 28.06.74 технікуми (училища) віднесені до середніх спеціальних навчальних закладів, головним завданням яких була підготовка кваліфікованих фахівців із середньою спеціальною та загальною середньою освітою, які мають необхідні теоретичні знання і практичні навички за спеціальністю.
Після набуття чинності Закону України "Про освіту" (з 1991 р.) та Закону України "Про вищу освіту" (з 2002 р.) технікуми та училища віднесені до вищих навчальних закладів I рівня акредитації, в яких здійснюється підготовка фахівців за спеціальностями освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста.
ІІІ Отже, Учасник виправив виправив невідповідності, надав пояснення та доповнив свою пропозицію відповідними документами.
Замовник не прийняв до уваги надані доповнення документів та виправлення, в результаті прийнів рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ " БІО-СЕРВІС", та Протоколом № 52 зазначив, що Учасник не виправив виявлені невідповідності.
місту п.1.2. частини 1, Додатку 2 тендерної документації містить вимогу: " надати чинні докумнети, що підтверджують відповідну освіту та кваліфікацію" . Зазначена вимога не містить виняткових посилань.
Звертаємо увагу, що Законом передбачена можливість довантаження учасником на стадії виправлення помилок як УТОЧНЕНИХ, так і НОВИХ ДОКУМЕНТІВ.
Враховуючи зазначене, вимагаємо надати обгрунтоване пояснення та зазначити причини, які спонукали Замовника порушити вимогу частини 16 статті 29 ЗУ України " Про публічні Закупівлі" та направити вимогу про усунення невідповідносте без опублікування ПротоколУ , без зазначення пунктів: 1Перелік виявлених невідповідностей; 2 Посилання на вимоги на документи тендерної документації, що до яких виявлені невідповідності;3. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей ( відповідно до вимог Закону) , та зазначити вимогу до Учасника, яка не вказана в п.1.2. частини 1 Додатку 2 тендерної докумнтації. Також, вимагаємо скасувати рішення № 52 Замовника, яке оприлюднене в системі Прозоро про відхилення тендерної пропозиції ТОВ " БІО-СЕРВІС" .
Розгорнути
Згорнути
Діє до: 20.02.21, 22:00
Опис: Учасником у складі тендерної пропозиції не було надано чинних документів на підтвердження відповідної освіти Пастушенко В.С. та Вельчева Ю.З., відповідно до вимог пункту 1.2. частини 1 Додатку № 2 тендерної документації. Приймаючи до уваги інформацію з наданої Учасником довідки (вих. № 14/12 від 04.01.2021 р.) та керуючись положеннями Наказу Міністерства праці та соціальної політики України № 336 від 29.12.2004, вимагаємо у встановлений Законом строк виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових чинних документів, що підтверджують відповідну освіту вищезазначених працівників, а саме: на інженера з охорони праці Пастушенко В. С. – чинний документ, що підтверджує повну вищу освіту відповідного напрямку підготовки. на відповідальну особу за пожежну безпеку Вельчева Ю. З. – чинний документ, що підтверджує повну вищу освіту з освітньо-кваліфікаційним рівнем «Спеціаліст».
Відповідно до Закону України " Про публічні Закупівлі" Замовник повинен скласти Протокол та опублікувати повідомлення з вимого про усунення невідповідностей в електронній системі. Повідомлення повинно містити таку інформацію:
1. Перелік виявлених невідповідностей;
2. Посилання на вимоги на документи тендерної документації, що до яких виявлені невідповідності;
3. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Разом з тим, Замовник не розмстив в системі Прозоро Протокол із зазначеною вище інформаціє, а керуючись положеннями Наказу Міністерства праці та соціальної політики України № 336 від 29.12.2004, вимагає надання " нових чинних документів, що підтверджують відповідну освіту вищезазначених працівників, а саме: на інженера з охорони праці Пастушенко В. С. – чинний документ, що підтверджує повну вищу освіту відповідного напрямку підготовки. на відповідальну особу за пожежну безпеку Вельчева Ю. З. – чинний документ, що підтверджує повну вищу освіту з освітньо-кваліфікаційним рівнем «Спеціаліст».
Слід зазначити, що Замовник у вимозі про виправлення помилок зазначив одні невідповідності та перлік докумнетівдля виправлення ( які не відповідають змісту п.1.2. частини 1, Додатку 2 тендерної документації), а в Рішенні про відхилення пропозиції учасника ТОВ "БІО-СЕРВІС" - інші ( не пердбачені вимогою).
Положення частини16 статті 29 Закону пеердбачає, що Замовник розглядає подані ТП та враховує виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Урахувує завантажені документи або те, що учасник їх не завантажив, та провести новий розгляд ТП учасника. Розглядає надані тендерні пропозиції виключно з урахуванням виправлення або невиправлення учасника виявлених невідповідностей .
ІІ. Відповідно до Закону України “Про вищу освіту” вищий навчальний заклад III–IV рівня акредитації – вищий навчальний заклад, у якому здійснюється підготовка фахівців за напрямами освітньокваліфікаційного рівня бакалавра, спеціальностями освітньокваліфікаційного рівня спеціаліста, магістра. Рівню освіти, здобутої у вищих навчальних закладах III–IV рівнів акредитації, відповідає освіта, здобута у вищих навчальних закладах колишнього СРСР (університет, інститут, академія). Особам, що завершували навчання у вищих навчальних закладах СРСР, видавався диплом про вищу освіту. Отже, при розгляді питання щодо прирівнення певного навчального закладу, який існував за часів СРСР, до вищого навчального закладу III–IV рівня акредитації, слід керуватися, зокрема, викладеними нормами Міністерство освіти і науки України. Закону України “Про вищу освіту” та Положення про освітньо-кваліфікаційні рівні (ступеневу освіту), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 січня 1998 р. № 65, затверджується структура вищої освіти в Україні включає такі освітньо-кваліфікаційні рівні: молодший спеціаліст; бакалавр; спеціаліст; магістр
Відповідно до листа Міністерства освіти і накуки № 1\9-168 від 25.04.2001р та роз ясненя на офіційному сайті Національної академії при Президентові України http://academy.gov.ua/ects/inf/1_2.html.
ІІ. Відповідно до листа Міністерства освіти і науки, Молоді та спорту України від 16.03.2011 № 4.7.-17\676 Роз'яснення щодо прирівняння середньої спеціальної освіти, здобутої за часів існування Радянського Союзу в технікумах та училищах, до неповної вищої освіти
Департамент вищої освіти Міністерства розглянув звернення Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 03.03.2011 N 2308 щодо отриманої освіти після закінчення технікумів та училищ за часів існування Радянського Союзу та повідомляє.
Законом Української РСР "Про народну освіту" від 28.06.74 технікуми (училища) віднесені до середніх спеціальних навчальних закладів, головним завданням яких була підготовка кваліфікованих фахівців із середньою спеціальною та загальною середньою освітою, які мають необхідні теоретичні знання і практичні навички за спеціальністю.
Після набуття чинності Закону України "Про освіту" (з 1991 р.) та Закону України "Про вищу освіту" (з 2002 р.) технікуми та училища віднесені до вищих навчальних закладів I рівня акредитації, в яких здійснюється підготовка фахівців за спеціальностями освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста.
ІІІ Отже, Учасник виправив виправив невідповідності, надав пояснення та доповнив свою пропозицію відповідними документами.
Замовник не прийняв до уваги надані доповнення документів та виправлення, в результаті прийнів рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ " БІО-СЕРВІС", та Протоколом № 52 зазначив, що Учасник не виправив виявлені невідповідності.
місту п.1.2. частини 1, Додатку 2 тендерної документації містить вимогу: " надати чинні докумнети, що підтверджують відповідну освіту та кваліфікацію" . Зазначена вимога не містить виняткових посилань.
Звертаємо увагу, що Законом передбачена можливість довантаження учасником на стадії виправлення помилок як УТОЧНЕНИХ, так і НОВИХ ДОКУМЕНТІВ.
Враховуючи зазначене, вимагаємо надати обгрунтоване пояснення та зазначити причини, які спонукали Замовника порушити вимогу частини 16 статті 29 ЗУ України " Про публічні Закупівлі" та направити вимогу про усунення невідповідносте без опублікування ПротоколУ , без зазначення пунктів: 1Перелік виявлених невідповідностей; 2 Посилання на вимоги на документи тендерної документації, що до яких виявлені невідповідності;3. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей ( відповідно до вимог Закону) , та зазначити вимогу до Учасника, яка не вказана в п.1.2. частини 1 Додатку 2 тендерної докумнтації. Також, вимагаємо скасувати рішення № 52 Замовника, яке оприлюднене в системі Прозоро про відхилення тендерної пропозиції ТОВ " БІО-СЕРВІС" .
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 березня 2021 16:12
Доброго дня.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Також в зазначеній статті зазначено, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовником, на виконання та з дотриманням встановлених Законом вимог, 19.02.2021 р. в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення виявлених в документах учасника ТОВ «БІО-СЕРВІС» невідповідностей. Твердження ТОВ «БІО-СЕРВІС» щодо необхідності розміщення протоколу з переліком невідповідностей для усунення є хибним та свідчить про некомпетентність осіб, відповідальних за зміст опублікованої ним Вимоги, з наступних причин:
- Закон не містить норми щодо публікації Замовником протоколу про усунення невідповідностей;
- в електронній системі закупівель відсутня технічна можливість розміщення будь-яких файлів додатково до повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей.
Окрім того, твердження ТОВ «БІО-СЕРВІС» про зазначення Замовником в повідомленні та рішенні про відхилення учасника різних невідповідностей є хибним та не відповідає дійсності.
Вимога про усунення ТОВ «БІО-СЕРВІС» невідповідностей за своїм змістом включала:
- перелік виявлених невідповідностей;
- посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності;
- перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей
та була сформована за результатом аналізу поданих ТОВ «БІО-СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції документів, зокрема довідки від 04.12.2021 р. (вих. № 14/12).
ТОВ «БІО-СЕРВІС» не виконав вимоги, що були викладені в повідомлені про усунення невідповідностей.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Також в зазначеній статті зазначено, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовником, на виконання та з дотриманням встановлених Законом вимог, 19.02.2021 р. в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення виявлених в документах учасника ТОВ «БІО-СЕРВІС» невідповідностей. Твердження ТОВ «БІО-СЕРВІС» щодо необхідності розміщення протоколу з переліком невідповідностей для усунення є хибним та свідчить про некомпетентність осіб, відповідальних за зміст опублікованої ним Вимоги, з наступних причин:
- Закон не містить норми щодо публікації Замовником протоколу про усунення невідповідностей;
- в електронній системі закупівель відсутня технічна можливість розміщення будь-яких файлів додатково до повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей.
Окрім того, твердження ТОВ «БІО-СЕРВІС» про зазначення Замовником в повідомленні та рішенні про відхилення учасника різних невідповідностей є хибним та не відповідає дійсності.
Вимога про усунення ТОВ «БІО-СЕРВІС» невідповідностей за своїм змістом включала:
- перелік виявлених невідповідностей;
- посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності;
- перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей
та була сформована за результатом аналізу поданих ТОВ «БІО-СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції документів, зокрема довідки від 04.12.2021 р. (вих. № 14/12).
ТОВ «БІО-СЕРВІС» не виконав вимоги, що були викладені в повідомлені про усунення невідповідностей.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-04-002657-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Біо-Сервіс", Код ЄДРПОУ:39192614
Дата подання: 09 грудня 2020 12:47
Дата подання: 09 грудня 2020 12:47
Не відповідність Тендерної документації вимогам Закону України про публічні закупівлі
На думку Скаржника, Замовник неправомірно встановив зазначений неціновий критерій, чим порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч.1 ст. З; п.4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 грудня 2020 11:30
Рішення від 11.12.2020 №22973 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 грудня 2020 11:30
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.12.2020 №23473.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2020 15:48
Рішення від 18.12.2020 №23473.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2020 21:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання вимог рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 23473-р/пк-пз від 18.12.2020, було внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 28 грудня 2020 16:28
Номер скарги: UA-2020-12-04-002657-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Біо-Сервіс", Код ЄДРПОУ:39192614
Дата подання: 27 січня 2021 11:33
Дата подання: 27 січня 2021 11:33
Щодо виявлених порушень у сфері публічних закупівель ( в порядку ст.29, ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Порушення принципів об єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій у відповідності вимог частини шістнадцятої статті 29 нової редакції Закону України" Про публічні закупівлі)
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 січня 2021 19:52
рішення від 29.01.2021 №1612+лист Замовнику.doc.pdf
Дата публікації: 29 січня 2021 19:51
Інформація_про_перенесення_розгляду_скарги_від_08.02.2021 №1432.pdf
Дата публікації: 09 лютого 2021 11:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.02.2021 № 2402.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2021 13:57
рішення від 10.02.2021 № 2402.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2021 19:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вимоги, викладені в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 2402 -р/пк-пз від 10.02.2021, виконані.
Дата виконання рішення замовником: 17 лютого 2021 11:51
Номер скарги: UA-2020-12-04-002657-a.a7
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "Біо-Сервіс", Код ЄДРПОУ:39192614
Що до виявлених порушень у сфері публічних закупівель у відповідності до вимог Закону України " Про публічні закупівлі"
Що до виявлених порушень у сфері публічних закупівель у відповідності до вимог Закону України " Про публічні закупівлі"
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-12-04-002657-a.a8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Біо-Сервіс", Код ЄДРПОУ:39192614
Дата подання: 01 березня 2021 14:21
Дата подання: 01 березня 2021 14:21
Про виявлені порушення в сфері публічних закупівель у відповідності до вимог Закону України " Про Публічні Закупівлі"
Про виявлені порушення в сфері публічних закупівель у відповідності до вимог Закону України " Про Публічні Закупівлі"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 березня 2021 13:35
рішення від 03.03.2021 № 3988 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 березня 2021 13:35
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.03.2021 № 5030.pdf
Дата публікації: 16 березня 2021 15:16
рішення від 15.03.2021 № 5030.pdf
Дата публікації: 18 березня 2021 17:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Біо-Сервіс» на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 5030-р/пк-пз від 15.03.2021.
Дата виконання рішення замовником: 13 квітня 2021 14:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 січня 2021 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Біо-Сервіс" |
576 189,60
UAH з ПДВ
|
409 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБІОЕКОЛОГІЯ" |
701 796,36
UAH з ПДВ
|
410 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕМПЕКС" |
855 666,22
UAH з ПДВ
|
855 666,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Біо-Сервіс" #39192614 |
Рішення скасоване |
409 990,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2021 11:46
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 січня 2021 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБІОЕКОЛОГІЯ" #34617039 |
Рішення скасоване |
410 000,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2021 11:46
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 22 січня 2021 00:00
|
ТОВ "ЕМПЕКС" #40100480 |
Рішення скасоване |
855 666,22
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2021 11:46
|
|
ТОВ "Біо-Сервіс" #39192614 |
Рішення скасоване |
409 990,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2021 14:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 лютого 2021 22:00
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 лютого 2021 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБІОЕКОЛОГІЯ" #34617039 |
Рішення скасоване |
410 000,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2021 14:42
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 26 лютого 2021 00:00
|
ТОВ "Біо-Сервіс" #39192614 |
Відхилено |
409 990,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 16:44
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 квітня 2021 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБІОЕКОЛОГІЯ" #34617039 |
Відхилено |
410 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2021 10:00
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 квітня 2021 00:00
|
ТОВ "ЕМПЕКС" #40100480 |
Відхилено |
855 666,22
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2021 14:26
|
Інформація про відміну
Дата відміни
19 квітня 2021 14:26
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі