Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя: гумка -30192100-2; штемпельна фарба-30192110-5; стрічка - скотч - 30190000-7; капсули для наливних ручок-30192113-6; ручка кулькова -30192121-5; швидкозшивач - 30190000-7; ручка наливна-30192122-2; маркер -30192125-3; лінійка пластмасова - 30190000-7; олівці -30192130-1; олівці механічні-30192131-8; ножиці канцелярські - 30190000-7;грифель змінний до механічного олівця-30192132-5; індекси кольорові з липким прошарком - 30190000-7; точило для олівців-30192133-2; етикетка самоклейка А4-30192800-9; клей (ПВА, канцелярський,олівець,аерозоль) - 30190000-7; фарба - коректор-30192920-6; коректор- ручка-30192930-9; зволожувачі для пальців - 30190000-7; ідентифікатор - 30190000-7; підставка -органайзер, підставка для канцприладдя-30193200-0; лоток (бокс) для паперів (пластиковий, металевий, вертикальний, горизонтальний) -30193700-5; пружина (пластикова, металева) - 30190000-7; гумка для аудиторської дошки-30195921-4; стрижні до ручок-30197000-6; плівка для ламінації - 30190000-7; обкладинка пластикова А4 - 30190000-7; скоби для степлера-30197110-0; теки-30197210-1; скріпки, біндери металеві -30197220-4; бокс для скріпок магнітний-30197221-1; степлер-30197320-5; антистеплер-30197321-2; діркопробивач-30197330-8; блок для запису -30197620-8; блокнот для фліпчарта в клітинку-30197621-5; конверти -30199230-1; роздільник аркушів -30199600-6
Очікувана вартість
839 028,60 UAH
UA-2020-12-03-014891-b f0c94ad680604e1b84f27310f23214b7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Іващенко

+380442539808 inna.ivashchenko@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Інна Іващенко
+380442539808
inna.ivashchenko@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2020 23:12
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2021 11:00
Початок аукціону: 11 лютого 2021 14:07
Очікувана вартість: 839 028,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Місце поставки товару: поставка товару здійснюється постачальником на об’єкти замовника згідно з Додатком 2 “Перелік адрес доставки” до тендерної документації.
Кількість, обсяг поставки товару: 180 найменувань товару згідно Додатку 1 “Технічна специфікація” до тендерної документації.
Строк поставки товару: поставка товару здійснюється партіями в кількості, обсягах та за адресою, що визначені у заявці (-ках) покупця.
Строк поставки товару за кожною заявкою становить:
- для товару без логотипу – протягом 5 (п'яти) робочих днів від дати відправлення заявки постачальнику;
- для товару з логотипом – протягом 10 (десяти) робочих днів від дати відправлення заявки постачальнику.
Джерело фінансування: кошти Національного банку України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
179 найменувань
Канцелярське приладдя: гумка -30192100-2; штемпельна фарба-30192110-5; стрічка - скотч - 30190000-7; капсули для наливних ручок-30192113-6; ручка кулькова -30192121-5; швидкозшивач - 30190000-7; ручка наливна-30192122-2; маркер -30192125-3; лінійка пластмасова - 30190000-7; олівці -30192130-1; олівці механічні-30192131-8; ножиці канцелярські - 30190000-7;грифель змінний до механічного олівця-30192132-5; індекси кольорові з липким прошарком - 30190000-7; точило для олівців-30192133-2; етикетка самоклейка А4-30192800-9; клей (ПВА, канцелярський,олівець,аерозоль) - 30190000-7; фарба - коректор-30192920-6; коректор- ручка-30192930-9; зволожувачі для пальців - 30190000-7; ідентифікатор - 30190000-7; підставка -органайзер, підставка для канцприладдя-30193200-0; лоток (бокс) для паперів (пластиковий, металевий, вертикальний, горизонтальний) -30193700-5; пружина (пластикова, металева) - 30190000-7; гумка для аудиторської дошки-30195921-4; стрижні до ручок-30197000-6; плівка для ламінації - 30190000-7; обкладинка пластикова А4 - 30190000-7; скоби для степлера-30197110-0; теки-30197210-1; скріпки, біндери металеві -30197220-4; бокс для скріпок магнітний-30197221-1; степлер-30197320-5; антистеплер-30197321-2; діркопробивач-30197330-8; блок для запису -30197620-8; блокнот для фліпчарта в клітинку-30197621-5; конверти -30199230-1; роздільник аркушів -30199600-6 (джерело фінансування: кошти Національного банку України)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється покупцем за фактично отриманий та прийнятий товар протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання представниками обох сторін документів, що підтверджують факт поставки товару (видаткових накладних на товар). Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

відсутня кількість товару в специфікації
Дата подання: 09 грудня 2020 11:14
Дата відповіді: 11 грудня 2020 11:20
Доброго дня, шановний Замовнику. Відповідно до п.2 статті 21 Закону про "Публічні закупівлі" оголошення про проведнння відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, в т.ч. підпункт 2 - кількість!!!! та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг. Ознайомившись з тенденою документацією до закупівлі ми виявили, що в даній закупівлі відсутня кількість товару, що вимагається. Поясніть будь ласка, яка кількість товару попозиційно необхідна Вам відповідно до даного оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Відповідно до пп. 5.1 п. 5 “СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ” проєкту договору (Додаток 8 до тендерної документації), пп. 4.4 “строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)” Розділу І. “Загальні положення” тендерної документації та Додатку 3 “Тендерна пропозиція” до тендерної документації, кількість товару, обсяги та адреси, будуть визначені у заявці (-ках) покупця.
Внаслідок об`єктивної непередбачуваності чіткого переліку та обсягу закупівлі, вартість закупівлі визначається як загальна вартість товару із розрахунку ціни за одиницю товару кожного найменування (з урахуванням усіх податків і зборів).
При формуванні документу “Таблиця цін” (який повинен бути складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 4 до тендерної документації), учасник визначає ціни на товари, які він пропонує надати за договором, з урахуванням всіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, та не перевищують граничні ціни за одиницю товару з урахуванням усіх податків і зборів.
У документі “Тендерна пропозиція” (який повинен бути складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації) загальна сума пропозиції повинна відповідати загальній вартості товару із розрахунку ціни за одиницю товару кожного найменування (з урахуванням усіх податків і зборів).
При поданні тендерної пропозиції та подальшої участі в аукціоні учасники вносять в електронну систему закупівель загальну вартість товару із розрахунку ціни за одиницю товару кожного найменування (з урахуванням усіх податків і зборів).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-03-014891-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 11 грудня 2020 12:13
Вимога
Замовником було оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію якого розроблено відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі". Враховуючи умови та вимоги, що застосовуються при їх проведенні, оголошення (тендерна документація) обов’язково повинно містити наступну інформацію:
- 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
Також, відповідно до п.4.3 Тендерної документації Замовником вказано наступне: «Кількість, обсяг поставки товару: 180 найменувань товару згідно Додатку 1 “Технічна специфікація” до тендерної документації.»
При розгляді даного Додатку 1, було виявлено відсутність будь-якої інформації щодо необхідної кількості товару. У зв’язку з цим, просимо внести зміни до документації, та викласти Додаток 1 “Технічна специфікація” в новій редакції їз зазначенням конкретної кількості товару.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 грудня 2020 17:29
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що умовами тендерної документації передбачено закупівлю 180 найменувань товару згідно Додатку 1 “Технічна специфікація” до тендерної документації. Внаслідок об`єктивної непередбачуваності чіткого переліку та обсягу закупівлі, поставка товару здійснюватиметься партіями в кількості, обсягах та за адресою, що будуть визначені у заявці (-ках) покупця протягом строку дії договору. Заявки формуються на підставі наявних поточних потреб підрозділів замовника, в межах 180 найменувань товару згідно Додатку 1 «Технічна специфікація» до тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що вартість закупівлі визначається як загальна вартість товару із розрахунку ціни за одиницю товару кожного найменування (з урахуванням усіх податків і зборів). Приклад розрахунку загальної вартості товару наведено в пункті 1 розділу “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації.
При поданні тендерної пропозиції та подальшої участі в аукціоні учасники вносять в електронну систему закупівель загальну вартість товару із розрахунку ціни за одиницю товару кожного найменування (з урахуванням усіх податків і зборів).
Договір буде укладено на суму очікуваної вартості предмету закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-12-03-014891-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 16 січня 2021 17:04
вимога
Шановний Замовнику!

Просимо Вас розглянути нашу вимогу щодо даної закупівлі, а саме технічних характеристик (вимог) до товару, що є дисримінаційними та внести відповідші корективи (зміни) в тендерну документацію задля залучення максимальної кількості учасників та непорушення Закону "Про державні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 січня 2021 18:20
Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що до технічної специфікації на Закупівлю будуть внесені зміни.

Документи подані скаржником

16 січня 2021 17:04
Вимога.pdf
16 січня 2021 17:04
Лист_підтвердження.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-12-03-014891-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 18 грудня 2020 16:48
Скарга до АМКУ
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 17.12.20 №286/юр/20.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 грудня 2020 16:56
рішення від 22.12.2020 № 23597 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2020 16:55
рішення від 04.01.2020 № 27.pdf
Дата публікації: 11 січня 2021 19:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: Національний банк України, керуючись частиною сімнадцятою статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX, зі змінами і доповненнями) (далі – Закон), повідомляє, що на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.01.2021 № 27-р/пк-пз (скарга № UA-2020-12-03-014891-b.a2) Тендерний комітет Національного банку України на засіданні 13.01.2021 прийняв рішення про внесення змін до тендерної документації та 14.01.2021 усунув порушення за процедурою закупівлі “Канцелярське приладдя: гумка -30192100-2; штемпельна фарба-30192110-5; стрічка - скотч - 30190000-7; капсули для наливних ручок-30192113-6; ручка кулькова -30192121-5; швидкозшивач - 30190000-7; ручка наливна-30192122-2; маркер -30192125-3; лінійка пластмасова - 30190000-7; олівці -30192130-1; олівці механічні-30192131-8; ножиці канцелярські - 30190000-7;грифель змінний до механічного олівця-30192132-5; індекси кольорові з липким прошарком - 30190000-7; точило для олівців-30192133-2; етикетка самоклейка А4-30192800- 9; клей (ПВА, канцелярський,олівець,аерозоль) - 30190000-7; фарба - коректор30192920-6; коректор- ручка-30192930-9; зволожувачі для пальців - 30190000-7; ідентифікатор - 30190000-7; підставка -органайзер, підставка для канцприладдя30193200-0; лоток (бокс) для паперів (пластиковий, металевий, вертикальний, горизонтальний) -30193700-5; пружина (пластикова, металева) - 30190000-7; гумка для аудиторської дошки-30195921-4; стрижні до ручок-30197000-6; плівка для ламінації - 30190000-7; обкладинка пластикова А4 - 30190000-7; скоби для степлера-30197110-0; теки-30197210-1; скріпки, біндери металеві -30197220-4; бокс для скріпок магнітний-30197221-1; степлер-30197320-5; антистеплер30197321-2; діркопробивач-30197330-8; блок для запису -30197620-8; блокнот для фліпчарта в клітинку-30197621-5; конверти -30199230-1; роздільник аркушів -30199600-6”, код ДК 021:2015: 30190000-7 “Офісне устаткування та приладдя різне”, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-12- 03-014891-b, оприлюдненого в електронній системі закупівель (www.prozorro.gov.ua) 03.12.2020.
Дата виконання рішення замовником: 14 січня 2021 21:09

Документи подані скаржником

17 грудня 2020 12:27
Скарга.docx
18 грудня 2020 15:24
Скарга 18.12.20.pdf
18 грудня 2020 15:30
Скарга 18.12.20.pdf
18 грудня 2020 15:30
Скарга 18.12.20.pdf.(1).P7S
18 грудня 2020 15:30
Скарга 18.12.20.pdf.(2).P7S

Документи подані замовником

29 грудня 2020 11:58
Додатки.7z
29 грудня 2020 11:58
Відповідь на скаргу.docx
29 грудня 2020 11:58
Відповідь на скаргу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2021 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЕРЕВЕРЗЄВА ОЛЕКСАНДРА ВІКТОРІВНА" 9 000,41
UAH з ПДВ
9 000,41
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФІС-СТ" 9 783,05
UAH з ПДВ
9 783,05
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 668 516,34
UAH з ПДВ
639 925,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 671 541,24
UAH з ПДВ
642 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" 733 422,00
UAH з ПДВ
733 422,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 10:21
Електронний підпис
23 грудня 2020 10:00
Закон 17 Переверзева.PDF
23 грудня 2020 10:00
Уставные Переверзева.PDF
23 грудня 2020 10:00
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

23 грудня 2020 10:25
Електронний підпис
23 грудня 2020 10:13
Уставні СТ.PDF
23 грудня 2020 10:13
ТП СТ.PDF
23 грудня 2020 10:13
Техничка СТ.PDF
23 грудня 2020 10:13
Таблиця Цін СТ.PDF
23 грудня 2020 10:13
Статут.PDF
23 грудня 2020 10:13
Закон 17 СТ.PDF

Публічні документи

02 березня 2021 15:15
Електронний підпис
26 лютого 2021 10:17
Електронний підпис
26 лютого 2021 10:17
Електронний підпис
26 лютого 2021 10:17
public_doc.pdf
26 лютого 2021 10:17
public_doc.p7s
26 лютого 2021 10:17
МВС 22.02.2021р..pdf
26 лютого 2021 10:17
Документи переможця.pdf
10 лютого 2021 10:50
Електронний підпис
10 лютого 2021 10:46
Електронний підпис
10 лютого 2021 10:46
Електронний підпис
10 лютого 2021 10:25
Електронний підпис
10 лютого 2021 10:24
72_ЛИСТ_ГАРАНТ_ДОСТАВКА.pdf
10 лютого 2021 10:18
Електронний підпис
10 лютого 2021 10:18
69_копії_документів-1.pdf
10 лютого 2021 10:18
71_копії_документів_3.pdf
10 лютого 2021 10:18
70_копії_документів_2.pdf
10 лютого 2021 10:18
58_Баланс_та_звіт_копія.pdf
10 лютого 2021 10:18
56_паспорт_копія.pdf
10 лютого 2021 10:18
55_Паспорт_оригінал.pdf
10 лютого 2021 10:18
54_Проект_договору.pdf
10 лютого 2021 10:18
48_Витяг-ПДВ_КОПІЯ.pdf
10 лютого 2021 10:18
47_Витяг_ПДВ_оригінал.pdf
10 лютого 2021 10:18
46_Свідоцтво-ПДВ-копія.pdf
10 лютого 2021 10:18
43_Довідка_код_доступу.pdf
10 лютого 2021 10:18
42_Опис_копія.pdf
10 лютого 2021 10:18
41_Опис_оригінал.pdf
10 лютого 2021 10:18
37_Статут_копія.pdf
10 лютого 2021 10:18
27_Довідка_ч1_та2_ст17.pdf
10 лютого 2021 10:18
26_Довідка_ч2_ст17.pdf
10 лютого 2021 10:18
25_Довідка_п13_ч1_ст17.pdf
10 лютого 2021 10:18
24_Довідка_п12_ч1_ст17.pdf
10 лютого 2021 10:18
23_Довідка_п11_ч1_ст17.pdf
10 лютого 2021 10:18
22_Довідка_п10_ч1_ст17.pdf
10 лютого 2021 10:18
21_Довідка_п9_ч1_ст17.pdf
10 лютого 2021 10:18
20_Довідка_п8_ч1_ст17.pdf
10 лютого 2021 10:18
19_дОВІДКА_П7-Ч1_СТ17.pdf
10 лютого 2021 10:18
18_Довідка_п6_ч1_ст17.pdf
10 лютого 2021 10:18
17_Довідка_п4_ч1_ст17.pdf
10 лютого 2021 10:18
16_Довідка_п3_ч1_ст17.pdf
10 лютого 2021 10:18
15_Довідка_п2_част_1_ст17.pdf
10 лютого 2021 10:18
14_Довідка_п1_ч1_ст17.pdf
10 лютого 2021 10:18
3_Таблиця_цін_Додаток4.pdf
10 лютого 2021 10:18
1_Тендерна_пропозиція.pdf

Публічні документи

09 лютого 2021 20:33
Електронний підпис
22 грудня 2020 19:06
Електронний підпис
22 грудня 2020 19:06
Витяг ПДВ підписаний.pdf
22 грудня 2020 19:06
ВИТЯГ ЄДР 22.05.2020.pdf.p7s
22 грудня 2020 19:06
ВИТЯГ ЄДР 22.05.2020.pdf
22 грудня 2020 19:06
Видаткові УІЕСР - 2020.pdf.p7s
22 грудня 2020 19:06
Видаткові УІЕСР - 2020.pdf
22 грудня 2020 19:06
Договір УІЕСР 13.02.2020.pdf.p7s
22 грудня 2020 19:06
Договір УІЕСР 13.02.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЕРЕВЕРЗЄВА ОЛЕКСАНДРА ВІКТОРІВНА"

ТОВ "ОФІС-СТ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ПЕРЕВЕРЗЄВА ОЛЕКСАНДРА ВІКТОРІВНА"
#3179517220
Відхилено
9 000,41
UAH з ПДВ
18 лютого 2021 12:39
Обґрунтування аномально низької ціни
до 13 лютого 2021 00:00
ТОВ "ОФІС-СТ"
#43229702
Відхилено
9 783,05
UAH з ПДВ
24 лютого 2021 16:37
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 лютого 2021 00:00
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Рішення скасоване 639 925,98
UAH з ПДВ
18 березня 2021 11:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 639 925,98
UAH з ПДВ
18 березня 2021 12:06
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"
#42227163
Рішення скасоване 642 000,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2021 09:23
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"
#42227163
Відхилено 642 000,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2021 09:34
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
#38703681
Відхилено 733 422,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2021 10:02

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

18 лютого 2021 12:39
Електронний підпис
18 лютого 2021 12:37
Протокол_розгляду.pdf

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

24 лютого 2021 16:37
Електронний підпис
24 лютого 2021 16:35
Протокол_розгляду.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

18 березня 2021 12:06
Електронний підпис
18 березня 2021 12:02
Протокол_розгляду.pdf
18 березня 2021 11:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

01 квітня 2021 09:34
Електронний підпис
01 квітня 2021 09:29
Протокол_розгляду.pdf

Документи

01 квітня 2021 10:02
Електронний підпис
01 квітня 2021 09:58
Протокол_розгляду.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
01 квітня 2021 10:02
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі