Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярське приладдя: гумка -30192100-2; штемпельна фарба-30192110-5; стрічка - скотч - 30190000-7; капсули для наливних ручок-30192113-6; ручка кулькова -30192121-5; швидкозшивач - 30190000-7; ручка наливна-30192122-2; маркер -30192125-3; лінійка пластмасова - 30190000-7; олівці -30192130-1; олівці механічні-30192131-8; ножиці канцелярські - 30190000-7;грифель змінний до механічного олівця-30192132-5; індекси кольорові з липким прошарком - 30190000-7; точило для олівців-30192133-2; етикетка самоклейка А4-30192800-9; клей (ПВА, канцелярський,олівець,аерозоль) - 30190000-7; фарба - коректор-30192920-6; коректор- ручка-30192930-9; зволожувачі для пальців - 30190000-7; ідентифікатор - 30190000-7; підставка -органайзер, підставка для канцприладдя-30193200-0; лоток (бокс) для паперів (пластиковий, металевий, вертикальний, горизонтальний) -30193700-5; пружина (пластикова, металева) - 30190000-7; гумка для аудиторської дошки-30195921-4; стрижні до ручок-30197000-6; плівка для ламінації - 30190000-7; обкладинка пластикова А4 - 30190000-7; скоби для степлера-30197110-0; теки-30197210-1; скріпки, біндери металеві -30197220-4; бокс для скріпок магнітний-30197221-1; степлер-30197320-5; антистеплер-30197321-2; діркопробивач-30197330-8; блок для запису -30197620-8; блокнот для фліпчарта в клітинку-30197621-5; конверти -30199230-1; роздільник аркушів -30199600-6
Очікувана вартість
839 028,60 UAH
UA-2020-12-03-014891-b ● f0c94ad680604e1b84f27310f23214b7
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Інна Іващенко +380442539808 inna.ivashchenko@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2020 23:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2021 14:07 |
Очікувана вартість: | 839 028,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товару: поставка товару здійснюється постачальником на об’єкти замовника згідно з Додатком 2 “Перелік адрес доставки” до тендерної документації.
Кількість, обсяг поставки товару: 180 найменувань товару згідно Додатку 1 “Технічна специфікація” до тендерної документації.
Строк поставки товару: поставка товару здійснюється партіями в кількості, обсягах та за адресою, що визначені у заявці (-ках) покупця.
Строк поставки товару за кожною заявкою становить:
- для товару без логотипу – протягом 5 (п'яти) робочих днів від дати відправлення заявки постачальнику;
- для товару з логотипом – протягом 10 (десяти) робочих днів від дати відправлення заявки постачальнику.
Джерело фінансування: кошти Національного банку України.
Розгорнути
Згорнути
Кількість, обсяг поставки товару: 180 найменувань товару згідно Додатку 1 “Технічна специфікація” до тендерної документації.
Строк поставки товару: поставка товару здійснюється партіями в кількості, обсягах та за адресою, що визначені у заявці (-ках) покупця.
Строк поставки товару за кожною заявкою становить:
- для товару без логотипу – протягом 5 (п'яти) робочих днів від дати відправлення заявки постачальнику;
- для товару з логотипом – протягом 10 (десяти) робочих днів від дати відправлення заявки постачальнику.
Джерело фінансування: кошти Національного банку України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
179 найменувань
Канцелярське приладдя: гумка -30192100-2; штемпельна фарба-30192110-5; стрічка - скотч - 30190000-7; капсули для наливних ручок-30192113-6; ручка кулькова -30192121-5; швидкозшивач - 30190000-7; ручка наливна-30192122-2; маркер -30192125-3; лінійка пластмасова - 30190000-7; олівці -30192130-1; олівці механічні-30192131-8; ножиці канцелярські - 30190000-7;грифель змінний до механічного олівця-30192132-5; індекси кольорові з липким прошарком - 30190000-7; точило для олівців-30192133-2; етикетка самоклейка А4-30192800-9; клей (ПВА, канцелярський,олівець,аерозоль) - 30190000-7; фарба - коректор-30192920-6; коректор- ручка-30192930-9; зволожувачі для пальців - 30190000-7; ідентифікатор - 30190000-7; підставка -органайзер, підставка для канцприладдя-30193200-0; лоток (бокс) для паперів (пластиковий, металевий, вертикальний, горизонтальний) -30193700-5; пружина (пластикова, металева) - 30190000-7; гумка для аудиторської дошки-30195921-4; стрижні до ручок-30197000-6; плівка для ламінації - 30190000-7; обкладинка пластикова А4 - 30190000-7; скоби для степлера-30197110-0; теки-30197210-1; скріпки, біндери металеві -30197220-4; бокс для скріпок магнітний-30197221-1; степлер-30197320-5; антистеплер-30197321-2; діркопробивач-30197330-8; блок для запису -30197620-8; блокнот для фліпчарта в клітинку-30197621-5; конверти -30199230-1; роздільник аркушів -30199600-6 (джерело фінансування: кошти Національного банку України)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється покупцем за фактично отриманий та прийнятий товар протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання представниками обох сторін документів, що підтверджують факт поставки товару (видаткових накладних на товар). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2021 22:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2021 22:53 |
Тендерна документація (нова редакція) від 22.01.2021 року.docx | |
22 січня 2021 22:53 |
Перелік змін до тендерної документації від 22.01.2021.docx | |
14 січня 2021 19:36 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
14 січня 2021 19:36 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
03 грудня 2020 23:12 |
Додаток 8 до тендерної документації_Проєкт договору.doc | |
03 грудня 2020 23:12 |
Тендерна документація.docx |
22 січня 2021 22:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 січня 2021 22:53 |
Тендерна документація (нова редакція) від 22.01.2021 року.docx
|
||||||
22 січня 2021 22:53 |
Перелік змін до тендерної документації від 22.01.2021.docx
|
||||||
14 січня 2021 19:36 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
||||||
14 січня 2021 19:36 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
||||||
03 грудня 2020 23:12 |
Додаток 8 до тендерної документації_Проєкт договору.doc
|
||||||
03 грудня 2020 23:12 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
відсутня кількість товару в специфікації
Дата подання: 09 грудня 2020 11:14
Дата відповіді: 11 грудня 2020 11:20
Доброго дня, шановний Замовнику. Відповідно до п.2 статті 21 Закону про "Публічні закупівлі" оголошення про проведнння відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, в т.ч. підпункт 2 - кількість!!!! та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг. Ознайомившись з тенденою документацією до закупівлі ми виявили, що в даній закупівлі відсутня кількість товару, що вимагається.
Поясніть будь ласка, яка кількість товару попозиційно необхідна Вам відповідно до даного оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Відповідно до пп. 5.1 п. 5 “СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ” проєкту договору (Додаток 8 до тендерної документації), пп. 4.4 “строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)” Розділу І. “Загальні положення” тендерної документації та Додатку 3 “Тендерна пропозиція” до тендерної документації, кількість товару, обсяги та адреси, будуть визначені у заявці (-ках) покупця.
Внаслідок об`єктивної непередбачуваності чіткого переліку та обсягу закупівлі, вартість закупівлі визначається як загальна вартість товару із розрахунку ціни за одиницю товару кожного найменування (з урахуванням усіх податків і зборів).
При формуванні документу “Таблиця цін” (який повинен бути складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 4 до тендерної документації), учасник визначає ціни на товари, які він пропонує надати за договором, з урахуванням всіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, та не перевищують граничні ціни за одиницю товару з урахуванням усіх податків і зборів.
У документі “Тендерна пропозиція” (який повинен бути складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації) загальна сума пропозиції повинна відповідати загальній вартості товару із розрахунку ціни за одиницю товару кожного найменування (з урахуванням усіх податків і зборів).
При поданні тендерної пропозиції та подальшої участі в аукціоні учасники вносять в електронну систему закупівель загальну вартість товару із розрахунку ціни за одиницю товару кожного найменування (з урахуванням усіх податків і зборів).
Внаслідок об`єктивної непередбачуваності чіткого переліку та обсягу закупівлі, вартість закупівлі визначається як загальна вартість товару із розрахунку ціни за одиницю товару кожного найменування (з урахуванням усіх податків і зборів).
При формуванні документу “Таблиця цін” (який повинен бути складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 4 до тендерної документації), учасник визначає ціни на товари, які він пропонує надати за договором, з урахуванням всіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, та не перевищують граничні ціни за одиницю товару з урахуванням усіх податків і зборів.
У документі “Тендерна пропозиція” (який повинен бути складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації) загальна сума пропозиції повинна відповідати загальній вартості товару із розрахунку ціни за одиницю товару кожного найменування (з урахуванням усіх податків і зборів).
При поданні тендерної пропозиції та подальшої участі в аукціоні учасники вносять в електронну систему закупівель загальну вартість товару із розрахунку ціни за одиницю товару кожного найменування (з урахуванням усіх податків і зборів).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-03-014891-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 11 грудня 2020 12:13
Вимога
Замовником було оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію якого розроблено відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі". Враховуючи умови та вимоги, що застосовуються при їх проведенні, оголошення (тендерна документація) обов’язково повинно містити наступну інформацію:
- 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
Також, відповідно до п.4.3 Тендерної документації Замовником вказано наступне: «Кількість, обсяг поставки товару: 180 найменувань товару згідно Додатку 1 “Технічна специфікація” до тендерної документації.»
При розгляді даного Додатку 1, було виявлено відсутність будь-якої інформації щодо необхідної кількості товару. У зв’язку з цим, просимо внести зміни до документації, та викласти Додаток 1 “Технічна специфікація” в новій редакції їз зазначенням конкретної кількості товару.
Розгорнути
Згорнути
- 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
Також, відповідно до п.4.3 Тендерної документації Замовником вказано наступне: «Кількість, обсяг поставки товару: 180 найменувань товару згідно Додатку 1 “Технічна специфікація” до тендерної документації.»
При розгляді даного Додатку 1, було виявлено відсутність будь-якої інформації щодо необхідної кількості товару. У зв’язку з цим, просимо внести зміни до документації, та викласти Додаток 1 “Технічна специфікація” в новій редакції їз зазначенням конкретної кількості товару.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 грудня 2020 17:29
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що умовами тендерної документації передбачено закупівлю 180 найменувань товару згідно Додатку 1 “Технічна специфікація” до тендерної документації. Внаслідок об`єктивної непередбачуваності чіткого переліку та обсягу закупівлі, поставка товару здійснюватиметься партіями в кількості, обсягах та за адресою, що будуть визначені у заявці (-ках) покупця протягом строку дії договору. Заявки формуються на підставі наявних поточних потреб підрозділів замовника, в межах 180 найменувань товару згідно Додатку 1 «Технічна специфікація» до тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що вартість закупівлі визначається як загальна вартість товару із розрахунку ціни за одиницю товару кожного найменування (з урахуванням усіх податків і зборів). Приклад розрахунку загальної вартості товару наведено в пункті 1 розділу “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації.
При поданні тендерної пропозиції та подальшої участі в аукціоні учасники вносять в електронну систему закупівель загальну вартість товару із розрахунку ціни за одиницю товару кожного найменування (з урахуванням усіх податків і зборів).
Договір буде укладено на суму очікуваної вартості предмету закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що вартість закупівлі визначається як загальна вартість товару із розрахунку ціни за одиницю товару кожного найменування (з урахуванням усіх податків і зборів). Приклад розрахунку загальної вартості товару наведено в пункті 1 розділу “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації.
При поданні тендерної пропозиції та подальшої участі в аукціоні учасники вносять в електронну систему закупівель загальну вартість товару із розрахунку ціни за одиницю товару кожного найменування (з урахуванням усіх податків і зборів).
Договір буде укладено на суму очікуваної вартості предмету закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-12-03-014891-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 16 січня 2021 17:04
вимога
Шановний Замовнику!
Просимо Вас розглянути нашу вимогу щодо даної закупівлі, а саме технічних характеристик (вимог) до товару, що є дисримінаційними та внести відповідші корективи (зміни) в тендерну документацію задля залучення максимальної кількості учасників та непорушення Закону "Про державні закупівлі"
Просимо Вас розглянути нашу вимогу щодо даної закупівлі, а саме технічних характеристик (вимог) до товару, що є дисримінаційними та внести відповідші корективи (зміни) в тендерну документацію задля залучення максимальної кількості учасників та непорушення Закону "Про державні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 січня 2021 18:20
Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що до технічної специфікації на Закупівлю будуть внесені зміни.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-03-014891-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 18 грудня 2020 16:48
Дата подання: 18 грудня 2020 16:48
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 грудня 2020 16:56
рішення від 22.12.2020 № 23597 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2020 16:55
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.01.2020 № 27.pdf
Дата публікації: 05 січня 2021 17:18
рішення від 04.01.2020 № 27.pdf
Дата публікації: 11 січня 2021 19:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: Національний банк України, керуючись частиною сімнадцятою статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX, зі змінами і доповненнями) (далі – Закон), повідомляє, що на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.01.2021 № 27-р/пк-пз (скарга № UA-2020-12-03-014891-b.a2) Тендерний комітет Національного банку України на засіданні 13.01.2021 прийняв рішення про внесення змін до тендерної документації та 14.01.2021 усунув порушення за процедурою закупівлі “Канцелярське приладдя: гумка -30192100-2; штемпельна фарба-30192110-5; стрічка - скотч - 30190000-7; капсули для наливних ручок-30192113-6; ручка
кулькова -30192121-5; швидкозшивач - 30190000-7; ручка наливна-30192122-2; маркер -30192125-3; лінійка пластмасова - 30190000-7; олівці -30192130-1; олівці
механічні-30192131-8; ножиці канцелярські - 30190000-7;грифель змінний до механічного олівця-30192132-5; індекси кольорові з липким прошарком - 30190000-7; точило для олівців-30192133-2; етикетка самоклейка А4-30192800- 9; клей (ПВА, канцелярський,олівець,аерозоль) - 30190000-7; фарба - коректор30192920-6; коректор- ручка-30192930-9; зволожувачі для пальців - 30190000-7; ідентифікатор - 30190000-7; підставка -органайзер, підставка для канцприладдя30193200-0; лоток (бокс) для паперів (пластиковий, металевий, вертикальний, горизонтальний) -30193700-5; пружина (пластикова, металева) - 30190000-7; гумка для аудиторської дошки-30195921-4; стрижні до ручок-30197000-6; плівка для ламінації - 30190000-7; обкладинка пластикова А4 - 30190000-7; скоби для степлера-30197110-0; теки-30197210-1; скріпки, біндери металеві -30197220-4; бокс для скріпок магнітний-30197221-1; степлер-30197320-5; антистеплер30197321-2; діркопробивач-30197330-8; блок для запису -30197620-8; блокнот для фліпчарта в клітинку-30197621-5; конверти -30199230-1; роздільник аркушів
-30199600-6”, код ДК 021:2015: 30190000-7 “Офісне устаткування та приладдя різне”, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-12-
03-014891-b, оприлюдненого в електронній системі закупівель (www.prozorro.gov.ua) 03.12.2020.
Дата виконання рішення замовником: 14 січня 2021 21:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2021 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ПЕРЕВЕРЗЄВА ОЛЕКСАНДРА ВІКТОРІВНА" |
9 000,41
UAH з ПДВ
|
9 000,41
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОФІС-СТ" |
9 783,05
UAH з ПДВ
|
9 783,05
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
668 516,34
UAH з ПДВ
|
639 925,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
671 541,24
UAH з ПДВ
|
642 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" |
733 422,00
UAH з ПДВ
|
733 422,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПЕРЕВЕРЗЄВА ОЛЕКСАНДРА ВІКТОРІВНА" #3179517220 |
Відхилено |
9 000,41
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2021 12:39
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 13 лютого 2021 00:00
|
ТОВ "ОФІС-СТ" #43229702 |
Відхилено |
9 783,05
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2021 16:37
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 лютого 2021 00:00
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Рішення скасоване |
639 925,98
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 11:50
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
639 925,98
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 12:06
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" #42227163 |
Рішення скасоване |
642 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 09:23
|
|
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" #42227163 |
Відхилено |
642 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 09:34
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" #38703681 |
Відхилено |
733 422,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 10:02
|
Інформація про відміну
Дата відміни
01 квітня 2021 10:02
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі