Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2020-12-03-013682-b c71822d321374df8aa678d31f0ff77ec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

0000000000000

0000000000000 000000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 0000000000000000000000000000000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Вебсайт: 00000000000000000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 000000000000000000 обл., 000000000, 000000000000000000000000000000000
Контактна особа: 0000000000000
0000000000000
000000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2020 18:06
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 грудня 2020 13:41

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
payment-events.000000000000000 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 payment-types.00000000000 Банківські

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 грудня 2020 14:08
0000000000000000000000000000000000000000000
03 грудня 2020 18:07
00000000
03 грудня 2020 18:06
000000000000000000000000000000000000000
03 грудня 2020 18:06
0000000000000000
21 грудня 2020 14:08
0000000000000000000000000000000000000000000
21 грудня 2020 14:08
0000000000000000000000000000000000000000000
03 грудня 2020 18:07
00000000
03 грудня 2020 18:06
000000000000000000000000000000000000000
03 грудня 2020 18:06
0000000000000000

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-12-03-013682-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: 0000000000000000000, Код ЄДРПОУ:0000000000
Дата подання: 31 грудня 2020 11:51
000000000000000000000000000000
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 січня 2021 11:39

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-09-000105 ● a40b2202b4114191aa7872fb84099d63
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 лютого 2022 18:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

09.02.2022 48
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 09.02.2022 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 09.02.2022 №48

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

6 UA-2020-12-03-013682-b 03.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-11 08:24:23

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «М’ясо яловичини І категорії (ДК 021:2015: 15111100-0 - Яловичина)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-12-03-013682-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- згідно вимог пункту 3 розділу V тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва або переробки, зберігання або реалізації харчових продуктів. Однак, учасником-переможцем ФОП Рухліним С.І. надано експлуатаційний дозвіл від 15.08.2018 № 16-26-142, що виданий на ім’я ФОП Сергієнко В.І. Просимо пояснити таку невідповідність.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-15 11:00:44

Відповідь на звернення

Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.

Повідомляємо вам, що обґрунтування розміру витрат проводиться начальником продовольчої служби на підставі чисельної кількості особового складу Академії, що харчується. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати національним стандартам, керівними документами та розпорядженнями, а також ДСТУ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проводилось згідно наказу № 275 від 18.02.2020 Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»

Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено інформацію.

Повідомляємо Вам, що дана процедура закупівлі за унікальним номером UA-2020-12-03-013682-b по предмету закупівлі: «М'ясо яловичини І категорії», була оприлюднена на веб-порталі 03.12.2020 року.
Відповідно до змін, унесених до Постанови № 710, 19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 № 631 і від 11 жовтня 2016 № 710» (далі — Постанова № 1266), за якою головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
– обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
– оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Отже, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не було оприлюднено на власному веб-сайті, так як зміни до постанови набули чинності після оприлюднення закупівлі на веб-порталі. Проте, повідомляємо Вам, що з 19.12.2020 Національна академія Національної гвардії України виконує вищевказані вимоги.

Щодо вимог пункту 3 розділу V тендерної документації.

Повідомляємо наступне, У переліку документів на тендер ФОП Рухлін С.І. надав експлуатаційний дозвіл №16-26-142 від 15.08.2018 виданий на ФОП Сергієнко Володимир Іванович. Тобто ФОП Рухлін С.І. надав у складі тендерної документації чужий документ – експлуатаційний дозвіл № 16-26-142 від 15.08.2018, а саме виданий не на його ім’я. Отже оператор ринку ФОП Рухлін С.І., здійснює постачання харчових продуктів тваринного погодження, які потребують дотримання температурного режиму, зобов’язан був отримати на потужність експлуатаційний дозвіл, виданий на своє ім’я, а також повинен був надати його до складу тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 3.1 Розділу 3 тендерної документації Замовник вимагав:
Оригінал експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва або переробки, зберігання або реалізації харчових продуктів або оригінал рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей, видане операторам ринку, для харчових продуктів, які не потребують отримання експлуатаційного дозволу, виданого виробнику продукції, що є предметом закупівлі (у разі, якщо учасник не є виробником).
Учасник – ФОП Рухлій Сергій Іванович надав у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи:
рішення про державну реєстрацію потужності від 18.03.2019 №25-12/175. Відповідно до якого прийнято рішення (наказ від 13.03.2019 № 147) про державну реєстрацію потужності оператора ринку ФОП Рухлін Сергія Івановича;
довідка, про те що учасник не є виробником (Вих. №22 від 09.12.2020) – в якій зазначено, що Учасник не є виробником продукції, а має статус постачальника, а ФОП Сергієнко В.І. - виробник продукції, що є предметом закупівлі;
декларація виробника (посвідчення про якість) №3952;
експлуатаційний дозвіл №16-26-142 від 15.08.2018.
відповідно Учасник, надавши у складі своєї пропозиції вищенаведені документи, підтвердив свою відповідність вимогам технічної документації та підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника відсутні.


Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-28 13:55:25

Про зупинення заходів державного фінансового контролю

Відповідно до наказу ДАСУ від 24.02.2022 №34 з 24.02.2022 року моніторинг призупинено

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-03-01 12:08:58

Дякуємо!

СЛАВА УКРАЇНІ!
СМЕРТЬ ВОРОГАМ!
РУСКИЙ КОРАБЛЬ - ІДИ НАХУЙ !


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 01 квітня 2022
Кінцевий строк оскарження: 07 квітня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
0000000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
000000000000000000000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
0000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 01:04
00000000
18 грудня 2020 01:03
000000000000000
18 грудня 2020 01:03
0000000000000000000
18 грудня 2020 01:03
00000000000000000000
18 грудня 2020 01:03
000000000000000000000000
18 грудня 2020 01:03
0000000000
18 грудня 2020 01:03
00000000000000
18 грудня 2020 01:03
0000000000
18 грудня 2020 01:03
00000000000000
18 грудня 2020 01:03
00000000000000000000000
18 грудня 2020 01:03
000000000000000000000000000
18 грудня 2020 01:03
0000000000000000000
18 грудня 2020 01:03
00000000000000000000000
18 грудня 2020 01:03
000000000000000000000000000000000000
18 грудня 2020 01:03
0000000000000000000000000000000000000000
18 грудня 2020 01:03
000000000000000000
18 грудня 2020 01:03
0000000000000000000000
18 грудня 2020 01:03
0000000000
18 грудня 2020 01:03
00000000000000
18 грудня 2020 01:03
0000000000
18 грудня 2020 01:03
00000000000000
18 грудня 2020 01:03
00000000000000000000000
18 грудня 2020 01:03
000000000000000000000000000

Публічні документи

02 січня 2021 22:52
00000000
02 січня 2021 22:52
000000000000000000000000000000000000000
02 січня 2021 00:10
00000000
02 січня 2021 00:09
00000000000000000000000000000000000
02 січня 2021 00:09
0000000000000000000000000000000
02 січня 2021 00:09
00000000000000000000000000000000000000
02 січня 2021 00:09
0000000000000000000000000000000000
01 січня 2021 16:02
00000000
01 січня 2021 16:00
00000000
18 грудня 2020 23:20
00000000
18 грудня 2020 22:11
00000000
18 грудня 2020 22:11
000000000000000000000000000000000000000000
18 грудня 2020 22:11
00000000000000000000000000000000000000
18 грудня 2020 21:28
00000000
18 грудня 2020 21:28
000000000000000000000000000000000000000000
18 грудня 2020 21:28
00000000000000000000000000000000000000
18 грудня 2020 19:45
00000000
18 грудня 2020 19:45
0000000000000000000000000000000000000000000
18 грудня 2020 19:45
0000000000000000000000000000
18 грудня 2020 19:45
000000000000000000000000
18 грудня 2020 19:45
0000000000000000000000000
18 грудня 2020 19:45
000000000000000000000
18 грудня 2020 19:45
0000000000000000
18 грудня 2020 19:45
000000000000
18 грудня 2020 19:45
000000000000000000000000000000000000000000
18 грудня 2020 19:45
00000000000000000000000000000000000000
18 грудня 2020 19:45
000000000000000000000000000000000000000000
18 грудня 2020 19:45
00000000000000000000000000000000000000
11 грудня 2020 03:49
00000000
11 грудня 2020 03:48
000000000000000000000

Публічні документи

18 грудня 2020 19:09
00000000
18 грудня 2020 19:08
0000000000000000
18 грудня 2020 19:08
000000000000
18 грудня 2020 19:08
0000000000000
18 грудня 2020 19:08
000000000
18 грудня 2020 19:08
000000000000
18 грудня 2020 19:08
00000000
18 грудня 2020 19:08
000000000000000000000000000000000000
18 грудня 2020 19:08
00000000000000000000
18 грудня 2020 19:08
0000000000000000000000000000
18 грудня 2020 19:08
00000000000000000000000000000000
18 грудня 2020 19:08
00000000000000000000000000000000000000
18 грудня 2020 19:08
00000000000000000000000000000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

0000000000000000000000000000000000

000000000000000000000000000000000000000000000000

0000000000000000000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
0000000000000000000
#0000000000
Відхилено 0,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 20:37
000000000000000000000000000000000000000000000000
#0000000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 20:38

Документи

24 грудня 2020 20:37
00000000
24 грудня 2020 20:37
000000000000000000000000000000000000
21 грудня 2020 14:08
00000000000000000000000

Документи

24 грудня 2020 20:38
00000000
24 грудня 2020 20:38
00000000000000000000000
24 грудня 2020 20:38
00000000000000000000000000000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2020 20:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
000000000000000000000000000000000000000000000000
#0000000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 грудня 2020 20:38
00000000
24 грудня 2020 20:38
00000000000000000000000
24 грудня 2020 20:38
00000000000000000000000000000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 укладений
10 лютого 2022 08:31
00000000 укладений
22 січня 2021 11:33
0000000000000000000000000000000 укладений
22 січня 2021 11:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0