Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Юридичні послуги: захист інтересів службовців НБУ у справах про адміністративні правопорушення, кримінальних провадженнях на різних стадіях процесу в правоохоронних органах та суді - 79112000-2; супровід під час проведення обшуку в НБУ та у службовців НБУ у кримінальних провадженнях - 79112000-2
Очікувана вартість
1 090 570,66 UAH
UA-2020-12-03-013057-b f797ec5b3bee41fe91ab28f4aeca7b4a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Лис

+380442540108 nina.lys@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Ніна Лис
+380442540108
nina.lys@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2020 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2020 11:00
Початок аукціону: 24 грудня 2020 12:07
Очікувана вартість: 1 090 570,66 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва


Обсяг надання послуг: Очікуваний обсяг надання послуг протягом строку дії договору – 650 годин.
Місце надання послуг: територія України, крім тимчасово окупованих територій.
Строк надання послуг: Послуги за договором надаються за письмовими дорученнями замовника протягом строку дії договору. Строк дії договору: 12 місяців з дати підписання договору уповноваженими особами Сторін.
Джерело фінансування закупівлі: Кошти Національного банку України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Юридичні послуги: захист інтересів службовців НБУ у справах про адміністративні правопорушення, кримінальних провадженнях на різних стадіях процесу в правоохоронних органах та суді - 79112000-2; супровід під час проведення обшуку в НБУ та у службовців НБУ у кримінальних провадженнях - 79112000-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2022
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 5.1. Оплата здійснюється Замовником протягом 7 (семи) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін акту приймання-передавання послуг за відповідний календарний місяць. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 17:11
Додаток 4__Проект_договору.docx
03 грудня 2020 17:11
Тендерна документація_Юридичні послуги_4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обмеження конкуренції шляхом звуження кола учасників
Дата подання: 04 грудня 2020 12:51
Дата відповіді: 07 грудня 2020 14:07
Шановний Замовнику! Відповідно до розд. 5 ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (п. 6 Кваліфікаційних критеріїв до учасників) до передліку документів, які підтверджують кваліфікацію учасника включено "6) інформацію у довільній формі про те, що учасника включено до першої тридцятки з числа ТОП-50 провідних юридичних фірм України у 2019 році за версією видання «Юридична практика»". Така вимога до учасників звужує коло можливих учасників тендерної процедури закупівлі до наперед відомого Замовнику кола, тобто пропозиція сформована Замовником для наперед відомих учасників. Рейтинг ТОП-50 провідних юридичних фірм України у 2019 році за версією видання «Юридична практика» є добровільним для участі юридичних фірм України і входження до 30-ки не відображає об'єктивно рівень кваліфікації юридичної фірми. У зв'язку з чим просимо Вас внести зміни до п. 5 Інструкції в частині виключення умов тендерної документації, яка призводить до дискримінації учасників, завідомо для Засновника звужує коло учасника до наперед відомого кола осіб.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до частини 2 статті 64-1 Закону України "Про Національний банк України" Національний банк забезпечує правовий захист членів Правління Національного банку, інших службовців, членів Ради Національного банку, залучених експертів, у тому числі шляхом забезпечення надання правової допомоги адвокатами та іншими фахівцями у галузі права, у разі подання проти них позовів або їх участі в адміністративному чи кримінальному провадженні, що пов’язані із виконанням ними своїх повноважень.
Оскільки предметом закупівлі є юридичні послуги, а саме послуги щодо представництва та захисту інтересів службовців замовника в кримінальному провадженні та під час розгляду справ про адміністративні правопорушення, якісний показник є найбільш вагомою складовою частиною кваліфікаційних критеріїв та має вирішальне значення при здійсненні оцінки учасника. Ринок юридичних послуг за кількістю потенційних виконавців з різним рівнем досвіду та професіоналізму, вартісних показників є різноманітним. Оцінювання за критерієм «ціна» без встановлення особливих вимог до учасників несе великий ризик отримання замовником послуг з низьким рівнем якості. Тому для підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (частина 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі») в підпункті 6 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації вимагається надання інформації про включення учасника до відповідних рейтингів, адже включення компанії до рейтингів підтверджує визнання на ринку юридичних послуг кваліфікації, досвіду та наявності знань та умінь у працівників такої компанії. Саме з метою отримання якісних послуг у тендерній документації і передбачена така вимога. Вимога щодо включення до першої тридцятки з числа ТОП-50 провідних юридичних фірм України у 2019 році за версією видання «Юридична практика» на нашу думку не обмежує конкуренцію та не звужує коло учасників до наперед відомого переліку осіб, оскільки з метою уникнення будь-якої дискримінації учасників в тендерній документації визначено перелік з юридичних рейтингів в Україні та за кордоном, які замовнику вдалося знайти, включення до будь-якого з них є підтвердженням наявності в учасника висококваліфікованих працівників з відповідним досвідом та знаннями.
Вартість однієї години роботи адвоката
Дата подання: 07 грудня 2020 10:07
Дата відповіді: 07 грудня 2020 14:03
Добрий день! У договорі докладно описано, яким чином буде визначатися та обліковуватися тривалість роботи адвоката. Проте, ні договоір ні тендерна документація не містить ні вартості однієї години роботи адвоката, ні правил визначення такої вартості. Якою буде договірна вартість однієї години роботи адвоката і на якому етапі вона буде визанчена?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п. 4.3. розділу 1 Загальні положення тендерної документації, очікуваний обсяг надання послуг протягом строку дії договору – 650 годин. Виходячи із очікуваної вартості, вартість 1 години складає орієнтовно 1 090 570,66 /650 = 1677,80 грн/год. Саме учасник має надати свою цінову пропозицію для участі в процедурі закупівлі. Виходячи з вартості години надання послуг, яку готовий запропонувати учасник та необхідного обсягу послуг (650 годин) учасник визначає ціну своєї пропозиції.
Правова підстава надання послуг фізичним особам за рахунок НБУ
Дата подання: 07 грудня 2020 10:20
Дата відповіді: 07 грудня 2020 14:58
На якій правовій підставі замовник цієї закупівлі (а саме - НБУ) буде оплачувати послуги з захисту не своїх інтересів, а інтересів фізичних осіб. Найбільше цікавить правова підстава витрачання державних коштів на участь в обшуках у службовців замовника. За умовами догвору до кола таких випадків можуть входити обшуки на дачі службовця у справі щодо посадового злочину проти самого роботодавця.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 2 статті 64-1 Закону України "Про Національний банк України" Національний банк забезпечує правовий захист членів Правління Національного банку, інших службовців, членів Ради Національного банку, залучених експертів, у тому числі шляхом забезпечення надання правової допомоги адвокатами та іншими фахівцями у галузі права, у разі подання проти них позовів або їх участі в адміністративному чи кримінальному провадженні, що пов’язані із виконанням ними своїх повноважень.
В пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації вказано, що юридичні послуги, які будуть надаватися за договором – це послуги з надання правової допомоги службовцям Національного банку України, Національному банку України, у разі їх участі в адміністративному чи кримінальному провадженні, що пов’язані із виконанням ними своїх повноважень.
Аналогічні положення передбачено в пункті 1.2. проєкту договору, що є додатком до тендерної документації де вказано, що послуги надаються лише у разі участі службовців Замовника в адміністративному чи кримінальному провадженні, що пов’язане із виконанням ними своїх повноважень.
Таким чином закупівля здійснюється на виконання частини 2 статті 64-1 Закону України "Про Національний банк України", а надання послуг передбачається виключно у справах, які пов'язані із виконанням службовцями Національного банку України своїх повноважень.
Щодо кількості працівників
Дата подання: 07 грудня 2020 13:56
Дата відповіді: 07 грудня 2020 15:59
Відповідно до тендерної документації очікуваний обсяг надання послуг протягом строку дії договору – 650 годин. При 40-годинному робочому тижні у 2021 році буде 1994 робочі години на одного працівника. Враховуючи, що плановий строк дії договору - 12 місяців, при виконанні договору замовника навіть одним працівником, його завантаження буде менше 30%. При цьому замовником у тендерній документації серед вимог до учасників є вимога про наявність працівників у кількості не менше 10 (десяти). Чим обгрунтована вказана вимога?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до проєкту договору, що є додатком до тендерної документації, послуги надаються замовнику за письмовими дорученнями, тобто у разі необхідності. Таким чином надання послуг не передбачає постійну зайнятість виконавця. Водночас одночасно можуть проводитися різні слідчі дії в різних місцях, які потребують присутності адвоката (допити, обшуки і т.п.), одночасно може виникнути необхідність захисту інтересів декількох працівників в різних провадженнях, також невиключається ймовірність необхідності заміни адвоката, який супроводжує справу з об'єктивних причин (хвороба, зайнятість в інших справах тощо). Крім того справи що стосуються здійснення регуляторних функцій Національного банку України є за своєю природою досить складними, які потребують для правильної побудови захисту, залучення не одного а групи адвокатів. Тому з метою забезпечення якісного, належного і своєчасного надання послуг передбачено вимогу наявності не менше 10 фахівців з необхідними знаннями та досвідом.
Досвід роботи працівників.
Дата подання: 07 грудня 2020 14:03
Дата відповіді: 08 грудня 2020 14:40
Доброго дня! У тендерній документації прописано вимоги до працівників виконавця: наявність працівників у кількості не менше 10 (десяти), Серед зазначених працівників не менше 5 (п’яти) фахівців повинні мати стаж адвоката не менше 4 (чотирьох) років та досвід супроводження проваджень про адміністративні правопорушення та кримінальних проваджень не менше 4 (чотирьох) років. Якщо для виконання умов договору потрібні фахівці з зазначеним вище досвідом, при цьому їх потрібно лише 5, то для чого замовник вимагає загальну кількість працівників в обсязі 10 осіб? І чому 10 як зазначено в попередньому запитанні, адже за кількістю годин з цим обсягом роботи може впоратися один працівник? Заздалегідь вдячна.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до специфіки справ, що будуть супроводжуватися одночасно можуть проводитися різні слідчі дії в різних місцях, які потребують присутності адвоката (допити, обшуки і т.п.), одночасно може виникнути необхідність захисту інтересів декількох працівників в різних провадженнях, також невиключається ймовірність необхідності заміни адвоката, який супроводжує справу з об'єктивних причин (хвороба, зайнятість в інших справах тощо). Крім того справи що стосуються здійснення регуляторних функцій Національного банку України є за своєю природою досить складними, які потребують для правильної побудови захисту, залучення не одного а групи адвокатів. Водночас для того щоб забезпечити якісне надання послуг передбачається необхідність залучення адвокатів з більшим досвідом, які будуть керувати діями менш досвідчених адвокатів якщо виникне необхідність одночасної присутності декількох адвокатів в різних місцях, або у разі необхідності залучення групи адвокатів для побудови захисту в складних справах. Тому з метою забезпечення якісного, належного і своєчасного надання послуг передбачено вимогу наявності не менше 10 фахівців, серед яких не менше 5 (п’яти) фахівців повинні мати стаж адвоката не менше 4 (чотирьох) років та досвід супроводження проваджень про адміністративні правопорушення та кримінальних проваджень не менше 4 (чотирьох) років. Крім того така кількість фахівців забезпечить можливість поєднати надання послуг як Національному банку України так і іншим клієнтам без негативних наслідків у разі необхідності одночасного надання послуг і Національному банку України, і іншим клієнтам.

Обмеження права участі у торгах особам, які обрали індивідуальну форму здійснення адвокатської діяльності.
Дата подання: 07 грудня 2020 14:10
Дата відповіді: 08 грудня 2020 14:42
Тендерні умови виписані таким чином, що не дозволяють взяти участь адвокату, який обрав індивідуальну форму здійснення адвокатської діяльності. Я маю необхідний досвід та маю відповідну кількість партнерів, з якими укладено договори співпраці. Якою нормою Закону "Про публічні закупівлі" дозволено обмежувати участь у торгах залежно від форми здійснення діяльності?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України "Про публічні закупівлі", і тендерна документація передбачає можливість участі у закупівлі на рівних умовах як юридичних, так і фізичних осіб, зокрема адвоката, який обрав індивідуальну форму здійснення адвокатської діяльності, за умови відповідності кваліфікаційним критеріям, що визначені в тендерній документації відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Кваліфікаційні критерії в тендерній документації визначені таким чином щоб забезпечити отримання замовником якісних послуг. Якщо адвокат, який здійснює адвокатську діяльність індивідуально відповідає кваліфікаційним критеріям, він може брати участь у торгах.
Роз`яснення щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 11 грудня 2020 14:20
Дата відповіді: 11 грудня 2020 18:57
Доброго дня! Прошу надати роз`яснення щодо змісту тендерної документації: 1. У Розділі III, п.3) вказано, що, якщо учасником процедури закупівлі є об`єданная учасників, то на кожного з учасників такого обєднання надається окрема довідка .... для підтвердження відповідності кожного з учасників таокго обєднання вимогам, визначеним у ст.17 Закону. Тобто, якщо учасником є адвокатське об`єднання, у складі якого 10 адвокатів, довідки подаються на всіх 10 адвокатів? І у разі перемоги, по кожному з 10 потрібно подавать довідки про несудимість та інші документи за переліком згідно п.11) І у разі, якщо в адвокатському обєднанні є адвокати засновники і адвокати учасники, довідки подаються лише по адвокатам засновникам чи по всім учасникам об`єднання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 37 ч. 1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі”, учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать:
окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів;
окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів);
об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи.
Відповідно у тендерній документації вираз “об’єднання учасників” вживається у значенні, визначеному цим Законом.
Отже адвокатське об'єднання не є об'єднанням учасників в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" та тендерної документації, а довідка щодо наявності/відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону подається лише щодо учасника - адвокатського об'єднання.

Уточнення щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 11 грудня 2020 14:25
Дата відповіді: 14 грудня 2020 11:45
Якщо залучати спроможності інших субєктів господарювання в обсягу менше ніж 20 відсотків, яку інформацію потрібно подавати про такого субпідрядника/співвиконавця? Якщо банківська гарантія складає більше ніж 120 днів, вона відповідає вимогам?
Відповідь: 1. Відповідно до абзацу 2 частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Аналогічне положення передбачено і в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону” тендерної документації» учасник може для підтвердження своєї відповідності критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі такого залучення учасник повинен надати на субпідрядників/співвиконавців для вищезазначеного критерію довідки у довільній формі, завірені підписом уповноваженої особи учасника, з відповідною інформацією як і для учасника, зазначені у підпунктах 1-5 цього пункту.
При цьому згідно з вимогами п. 5 “Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону” тендерної документації, для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати (завантажити в Систему) наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям (подаються в окремому файлі):
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
1) довідка про наявність працівників (штатних або залучених на підставі цивільно-правових договорів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність працівників у кількості не менше 10 (десяти), які мають вищу юридичну освіту та необхідні знання та досвід для виконання умов договору, мають адвокатські свідоцтва, досвід роботи у юридичних компаніях (юридична особа основний вид діяльності якої відповідно до КВЕД-2010 є діяльність у сфері права), адвокатських бюро, адвокатських об’єднаннях не менше 5 (п’яти) років. Серед зазначених працівників не менше 5 (п’яти) фахівців повинні мати стаж адвоката не менше 4 (чотирьох) років та досвід супроводження проваджень про адміністративні правопорушення та кримінальних проваджень не менше 4 (чотирьох) років. В довідці вказуються прізвища та ініціали спеціалістів, реквізити свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю та загальний стаж адвоката, досвід роботи у юридичних компаніях, адвокатських бюро, адвокатських об’єднаннях, досвід супроводження кримінальних проваджень та проваджень про адміністративні правопорушення;
2) копії свідоцтв про право на заняття адвокатською діяльністю спеціалістів, які зазначено у довідці;
3) довідка з номерами справ з Єдиного державного реєстру судових рішень, в яких фахівець брав участь та посилання на відповідні рішення в Єдиному державному реєстрі судових рішень у кримінальних справах та рішення у справах про адміністративні правопорушення (не менше 4-х з кожної категорії справ), що підтверджують наявність досвіду в усіх працівників учасника, зазначених в довідці про наявність працівників (штатних або залучених на підставі цивільно-правових договорів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, з супроводження проваджень про адміністративні правопорушення та кримінальних проваджень не менше 4 (чотирьох) років;
4) копії трудових книжок, договорів про співпрацю або інших документів, що підтверджують наявність досвіду роботи у юридичних фірмах, адвокатських бюро, адвокатських об’єднаннях не менше 5 років;
5) інформацію, роздруковану з Єдиного реєстру адвокатів України, розміщену на офіційному веб-сайті Національної асоціації адвокатів України - www.unba.org.ua або витяги з Єдиного реєстру адвокатів України щодо відсутності/наявності інформації про зупинення або припинення права на заняття адвокатською діяльністю (подаються на кожного адвоката, зазначеного в довідці про наявність працівників (штатних або залучених на підставі цивільно-правових договорів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору);
Тобто, учасник може залучити субпідрядників/співвиконавців для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід”, однак в такому разі не залежно від обсягів для виконання яких залучається субпідрядник/співвиконавець, на субпідрядників/співвиконавців для вищезазначеного критерію надаються довідки у довільній формі, завірені підписом уповноваженої особи учасника, з відповідною інформацією як і для учасника, зазначені у підпунктах 1-5 цього пункту.
2. Відповідно до тендерної документації, строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Якщо строк дії гарантії буде більше, чим 120 днів, це не буде вважатися невідповідністю вимогам тендерної документації.

Уточнення щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 12 грудня 2020 21:32
Дата відповіді: 15 грудня 2020 11:07
В розділі 5 Тендерної документації містяться вимоги щодо досвіду роботу працівників учасника, зокрема працівники повинні мати досвід роботи у юридичних компаніях, адвокатських бюро, адвокатських об`єднаннях не менше пяти років. Чи буде рахуватись у досвід роботи період здійснення адвокатом індивідуальної адвокатської діяльності?
Відповідь: Тендерною документацією в рамках кваліфікаційного критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід передбачено вимогу наявності у працівників, які залучатимуться до надання послуг, досвіду роботи у юридичних компаніях (юридична особа основний вид діяльності якої відповідно до КВЕД-2010 є діяльність у сфері права), адвокатських бюро, адвокатських об’єднаннях не менше 5 (п’яти) років. Звертаємо увагу, що вимагається не досвід роботи безпосередньо адвокатом, а досвід роботи у юридичних компаніях, адвокатських бюро, адвокатських об’єднаннях (це може бути досвід роботи на посаді юрисконсульта, радника, консультанта, партнера, помічника адвоката тощо). Наявність такого досвіду свідчить про вміння і навики працівників працювати в команді при вирішенні складних завдань, відповідну дисципліну при виконанні наданих доручень. Тому наявність у працівника не менше 5 років досвіду роботи адвокатом, який здійснює адвокатську діяльність індивідуально не відповідатиме вищевказаній вимозі.

Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2020 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БАРРІСТЕРС" 780 000,00
UAH з ПДВ
0,01
UAH з ПДВ
Документи
Адвокатське об`єднання "Алєксєєв, Боярчуков та партнери" 715 000,00
UAH з ПДВ
351 500,00
UAH з ПДВ
Документи
АО "ЕВЕРЛІҐАЛ" 1 049 100,00
UAH з ПДВ
1 032 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 20:25
Електронний підпис
24 грудня 2020 20:25
Обгрунтуваня.PDF.p7s
24 грудня 2020 20:25
Обгрунтуваня.PDF
23 грудня 2020 10:59
Електронний підпис
23 грудня 2020 10:59
Статут_1.pdf.p7s
23 грудня 2020 10:59
Статут_1.pdf
23 грудня 2020 10:59
Протокол №10 ві 10.12.2020.PDF
23 грудня 2020 10:59
Витяг з реєстру ПДВ.PDF.p7s
23 грудня 2020 10:59
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
23 грудня 2020 10:59
Виписка_1.pdf.p7s
23 грудня 2020 10:59
Виписка_1.pdf
23 грудня 2020 10:59
Виписка Баррістерс.PDF.p7s
23 грудня 2020 10:59
Виписка Баррістерс.PDF
23 грудня 2020 10:59
SCAN0478.rar.p7s
23 грудня 2020 10:59
SCAN0478.rar
23 грудня 2020 10:59
Опис послуг.PDF.p7s
23 грудня 2020 10:59
Опис послуг.PDF
23 грудня 2020 10:59
Лист-гарантія.PDF.p7s
23 грудня 2020 10:59
Лист-гарантія.PDF
23 грудня 2020 10:59
Тендерна пропозиція.PDF.p7s
23 грудня 2020 10:59
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

22 грудня 2020 15:14
Електронний підпис
22 грудня 2020 15:08
Гарантія.rar
22 грудня 2020 15:08
Статут.pdf
22 грудня 2020 15:08
Технічна специфікація.pdf
22 грудня 2020 15:08
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 лютого 2021 15:51
Електронний підпис
02 лютого 2021 15:51
Dovidka_21032440850080977766.pdf.p7s
02 лютого 2021 15:51
Dovidka_21032440850080977766.pdf
02 лютого 2021 15:51
Електронний підпис
02 лютого 2021 15:51
Електронний підпис
01 лютого 2021 17:34
Електронний підпис
01 лютого 2021 17:33
(п.13 ч.1 ст.17).7z
01 лютого 2021 17:32
Електронний підпис
21 січня 2021 18:19
Електронний підпис
21 січня 2021 18:14
Електронний підпис
21 січня 2021 18:09
Ружицький адмін 2017.pdf
21 січня 2021 18:09
Ружицький адмін 2014.pdf
21 січня 2021 18:09
Ружицький 757.33426.18-п.pdf
21 січня 2021 18:09
Ружицький 755.17005.18.pdf.p7s
21 січня 2021 18:08
Ружицький 755.17005.18.pdf
21 січня 2021 18:08
Ружицький 359.7590.16-п.pdf
21 січня 2021 18:08
Порайко адмін 2017.pdf.p7s
21 січня 2021 18:08
Порайко адмін 2017.pdf
21 січня 2021 18:08
Порайко адмін 2013.pdf.p7s
21 січня 2021 18:08
Порайко адмін 2013.pdf
21 січня 2021 18:08
Порайко 367.5075.13-п.pdf.p7s
21 січня 2021 18:08
Порайко 367.5075.13-п.pdf
21 січня 2021 18:08
Порайко 359.7590.16-п.pdf.p7s.p7s
21 січня 2021 18:08
Порайко 359.7590.16-п.pdf
21 січня 2021 18:08
Порайко 357.10202.17.pdf.p7s
21 січня 2021 18:08
Порайко 357.10202.17.pdf
21 січня 2021 18:08
Донець 760.3483.18.pdf.p7s
21 січня 2021 18:08
Донець 760.3483.18.pdf
21 січня 2021 18:08
Донець 640.2251.17.pdf.p7s
21 січня 2021 18:08
Донець 640.2251.17.pdf
21 січня 2021 18:08
Донець 640.12436.16-к.pdf.p7s
21 січня 2021 18:08
Донець 640.12436.16-к.pdf
21 січня 2021 18:08
Донець 639.7124.16-п.pdf.p7s
21 січня 2021 18:08
Донець 639.7124.16-п.pdf
21 січня 2021 18:08
Донець 635.3436.16-к.pdf.p7s
21 січня 2021 18:08
Донець 635.3436.16-к.pdf
21 січня 2021 18:08
Горобець 335.14992.17.pdf.p7s.p7s
21 січня 2021 18:08
Горобець 335.14992.17.pdf
21 січня 2021 18:08
Горобець 3-1925.11.pdf.p7s.p7s
21 січня 2021 18:08
Горобець 3-1925.11.pdf
21 січня 2021 17:51
Рогожук 757.1065.13-к.pdf.p7s.p7s
21 січня 2021 17:51
Рогожук 757.1065.13-к.pdf
21 січня 2021 17:51
Рогожук 359.5255.17.pdf.p7s.p7s
21 січня 2021 17:51
Рогожук 359.5255.17.pdf
21 січня 2021 17:51
Рогожук 11.796.1198.2013.pdf
21 січня 2021 17:51
Гладун 760.25838.18.pdf.p7s.p7s
21 січня 2021 17:51
Гладун 760.25838.18.pdf
21 січня 2021 17:51
Гладун 758.6422.20.pdf.p7s.p7s
21 січня 2021 17:51
Гладун 758.6422.20.pdf
21 січня 2021 17:51
Гладун 756.905.16-А.pdf.p7s.p7s
21 січня 2021 17:51
Гладун 756.905.16-А.pdf
21 січня 2021 17:51
Гладун 357.2726.17.pdf.p7s.p7s
21 січня 2021 17:51
Гладун 357.2726.17.pdf
22 грудня 2020 22:42
Електронний підпис
22 грудня 2020 22:31
Електронний підпис
22 грудня 2020 22:28
Електронний підпис
22 грудня 2020 22:25
9. Довідка про податки.pdf
22 грудня 2020 22:25
7. Опис_АО Еверлігал.pdf
22 грудня 2020 22:25
7. АО Еверліґал_Статут.pdf
22 грудня 2020 22:25
4. Dovidka_20344644490410241687.pdf.p7s.p7s
22 грудня 2020 22:25
4. Dovidka_20344644490410241687.pdf
22 грудня 2020 22:25
2.9. Договір 101618.pdf.p7s.p7s
22 грудня 2020 22:25
2.9. Договір 101618.pdf
22 грудня 2020 22:25
2.9. Договір 100469.pdf.p7s.p7s
22 грудня 2020 22:25
2.9. Договір 100469.pdf
22 грудня 2020 22:25
2.9. Відгук ТОВ Гарментс.pdf
22 грудня 2020 22:25
2.5. Витяги з ЄРАУ.pdf.p7s.p7s
22 грудня 2020 22:25
2.5. Витяги з ЄРАУ.pdf
22 грудня 2020 22:25
2.3. Довідка ЄДРСР.pdf.p7s.p7s
22 грудня 2020 22:25
2.3. Довідка ЄДРСР.pdf
22 грудня 2020 22:25
2.11. Листи згоди.pdf.p7s.p7s
22 грудня 2020 22:25
2.11. Листи згоди.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БАРРІСТЕРС"

Адвокатське об`єднання "Алєксєєв, Боярчуков та партнери"

АО "ЕВЕРЛІҐАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БАРРІСТЕРС"
#41664302
Відхилено
0,01
UAH з ПДВ
30 грудня 2020 17:36
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 грудня 2020 00:00
Адвокатське об`єднання "Алєксєєв, Боярчуков та партнери"
#41833414
Відхилено
351 500,00
UAH з ПДВ
21 січня 2021 09:22
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 січня 2021 00:00
АО "ЕВЕРЛІҐАЛ"
#40968165
Переможець 1 032 600,00
UAH з ПДВ
27 січня 2021 16:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 січня 2021 10:06

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей АО “ЕВЕРЛІҐАЛ” з предмета закупівлі “Юридичні послуги: захист інтересів службовців НБУ у справах про адміністративні правопорушення, кримінальних провадженнях на різних стадіях процесу в правоохоронних органах та суді - 79112000-2; супровід під час проведення обшуку в НБУ та у службовців НБУ у кримінальних провадженнях - 79112000-2”, код ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-12-03-013057-b, оприлюдненого через авторизовані електронні майданчики в електронній системі закупівель 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1. Учасником не надано підтвердження наявності не менше 5-ти фахівців, які мають досвід супроводження проваджень про адміністративні правопорушення та кримінальних проваджень не менше 4 (чотирьох) років, оскільки при перегляді справ, зазначених учасником у довідці з номерами справ з Єдиного державного реєстру судових рішень, в яких фахівці об'єднання брали участь, не вбачається наявність такого досвіду в повній мірі, що не відповідає вимогам пункту 5 “Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Пункт 5 “Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник повинен надати:  підтвердження наявності не менше 5-ти фахівців, які мають досвід супроводження проваджень про адміністративні правопорушення та кримінальних проваджень не менше 4 (чотирьох) років. Ураховуючи, що на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасником надані посилання на документи, які не дають можливості підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, керуючись частиною 16 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” учаснику необхідно додатково надати додаткові підтвердження (процесуальні документи в яких згадується ім’я відповідного працівника як учасника відповідного провадження) надання правової допомоги у справах, вказаних у довідці з номерами справ з Єдиного державного реєстру судових рішень, в яких фахівець брав участь щодо: 1. Участі Гладуна А.І. у справах № 357/2726/17 та №756/905/16-А про притягнення до адміністративної відповідальності; участі в справах про кримінальні правопорушення в роки інші ніж 2017 та 2019 (посилання на процесуальні документи в ЄДРСР, які б підтверджували досвід супроводження справ ще за 2 роки, наприклад у 2020 і 2018, 2020 і 2016 або інших роках). 2. Участі Ружицького О.А. у справах № 359/7590/16-п, № 757/33426/18-п в 2018 році, участі у справах про адміністративні правопорушення ще за 1 рік інший ніж 2016, 2018, 2019; участі в справах про кримінальні правопорушення в роки інші ніж 2017, 2019, 2020 (посилання на процесуальні документи в ЄДРСР, які б підтверджували досвід супроводження справ ще за 1 рік). 3. Участі Порайка А.М. у справах № 359/7590/16-п, №367/5075/13-п про притягнення до адміністративної відповідальності, участі у справах про адміністративні правопорушення ще за 2 роки інші ніж 2014, 2016; участі у кримінальній справі № 357/10202/17; участі в справах про кримінальні правопорушення ще за 1 рік інший ніж 2017, 2018, 2019. 4. Участі Рогожука С.Л. у справі №359/5255/17 про притягнення до адміністративної відповідальності; участі у кримінальних справах № 11/796/1198/2013, № 757/1065/13-к. 5. Участі Горобця О.В. у справах № 3-1925/11, №335/14992/17 про притягнення до адміністративної відповідальності; участі у справах про адміністративні правопорушення ще за 1 рік інший ніж 2011, 2018, 2019. 6. Участі Донця Д.О. у справах №639/7124/16-п, № 640/2251/17, №760/3483/18 про притягнення до адміністративної відповідальності; участі у кримінальній справі № 640/12436/16-к; участі в справах про кримінальні правопорушення ще за 1 рік інший ніж 2015, 2016, 2017;  або надати іншу інформацію та/або документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, визначеним у пункті 5 “Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2021 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АО "ЕВЕРЛІҐАЛ"
#40968165
1 032 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2022 14:50
Dodatkovyi dohovir_104943_102857.pdf укладений
15 квітня 2022 14:07
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2022 19:08
Dodatkovyi dohovir_104711_102857 (1).zip зміни до договору
15 лютого 2022 17:32
Додатковий договір_104711_15.02.2022_102857.pdf зміни до договору
15 лютого 2022 17:32
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2021 16:31
Додатковий договір_103035_26.04.2021.pdf зміни до договору
26 квітня 2021 16:30
Dodatkovyi dohovir_103035.zip зміни до договору
26 квітня 2021 16:30
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 11:22
Договір № 102857 від 15.02.2021.pdf укладений
15 лютого 2021 11:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 1.2. Договору доповнено новим реченням. Абзац перший пункту 7.5., пункт 12.3 Договору викладено у новій редакції. Додаток № 1 «Перелік спеціалістів учасника, які будуть надавати послуги», який є невід'ємною частиною Договору, викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 102857
Договір:
Номер додаткової угоди: 103035
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди пункт 4.1. договору викласти у новій редакції: «4.1. Загальна вартість послуг за цим Договором складає: 1 235 520,00 грн. (один мільйон двісті тридцять п’ять тисяч п’ятсот двадцять гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ (20%) – 205 920,00 грн. Вартість послуг за період з 16.02.2022 по 16.04.2022 складає 205 920,00 грн. (двісті п’ять тисяч дев’ятсот двадцять гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ (20%) – 34 320,00 грн.». 2. Сторони дійшли згоди пункт 14.1. договору викласти у новій редакції: «14.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими особами Сторін/накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженою особою Сторони, яка робить це останньою (у разі укладання у вигляді електронного документа з накладанням кваліфікованого електронного підпису) і діє до 16 квітня 2022 року включно.». 3. Сторони дійшли згоди додаток 3 «Таблиця цін» до Договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 102857
Договір:
Номер додаткової угоди: 104711
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2021 — 16 квітня 2022
Сума оплати за договором: 914 775,84
UAH (в тому числі ПДВ 152 462,64 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з укладенням за результатами процедури відкритих торгів нового договору № 104932 від 11.04.2022