Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння для ванни
Очікувана вартість
1 498,00 UAH
UA-2020-12-03-011075-b 65ebfe0dbb184f0298351aa3ef9f885e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Шадна

+380536703014 alena2421@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Кременчуцький обласний спеціалізований будинок дитини Полтавської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 05506626
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., місто Кременчук, вулиця Бетонна, будинок 3
Контактна особа: Альона Шадна
+380536703014
alena2421@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Сидіння для ванни
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Сидіння для ванни регульоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, вул. Бетонна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 штуки
Сидіння для ванни зі спинкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, вул. Бетонна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється по факту поставки у безготівковій формі. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

03 грудня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРМА-ТРЕЙД"
#31317122
Переможець 1 498,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 16:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 16:03