Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Родзинки (без кісточок) кг., повидло фас., сухофрукти кг
Очікувана вартість
197 100,00 UAH
UA-2020-12-03-009340-b 55148758c548482fb0a1bf7c952f0e77
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Окунєва

+380961617413 dolgincevskij_rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження: 50086, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ДНІПРОВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 16
Контактна особа: Ольга Окунєва
+380961617413
dolgincevskij_rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2020 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 22 грудня 2020 13:06
Очікувана вартість: 197 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 985,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 кілограми
родзинки (без кісточок) кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, заклади освіти Довгинцівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
300 кілограми
повидло фас.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, заклади освіти Довгинцівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
3500 кілограми
сухофрукти кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, заклади освіти Довгинцівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За наявності бюджетного фінансування. Додаткова інформація по закупівлі: Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2020 15:34
ТД-сухофрукти+повидло-ЗМІНИ.docx
08 грудня 2020 16:07
Перелік змін-08.12.2020-сухофр.+повидло.docx
08 грудня 2020 16:07
ЗМІНИ до п.1.1. Додатку 1.docx
03 грудня 2020 15:03
ТД-сухофрукти+повидло.docx
03 грудня 2020 15:03
Додаток 8 - проект Договору.docx
09 грудня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2020 15:34
ТД-сухофрукти+повидло-ЗМІНИ.docx
08 грудня 2020 16:07
Перелік змін-08.12.2020-сухофр.+повидло.docx
08 грудня 2020 16:07
ЗМІНИ до п.1.1. Додатку 1.docx
03 грудня 2020 15:03
ТД-сухофрукти+повидло.docx
03 грудня 2020 15:03
Додаток 8 - проект Договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2020 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Рудь Алла Миколаївна 182 000,00
UAH з ПДВ
182 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АГРОНОМ - КР 193 840,00
UAH з ПДВ
193 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 14:49
Електронний підпис
17 грудня 2020 14:47
ЗАГРУЗКА.pdf
17 грудня 2020 14:47
3713_201215101523_001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Рудь Алла Миколаївна

ТОВ АГРОНОМ - КР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Рудь Алла Миколаївна
#2493307962
Переможець 182 000,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 12:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 грудня 2020 17:13

Вимога про усунення невідповідностей

1. В листі-відгуку від 22.11.2020 №677/01-19, що підтверджує успішне виконання умов договору, відсутня інформація про обсяги (кількість) та суму закупівлі по предмету договору згідно вимог абз.3 п.3 Додатку 3 тендерної документації (далі - ТД). 2. В листі-відгуку від 27.11.2018 №782, що підтверджує успішне виконання умов договору, відсутня інформація про обсяги (кількість) та код за ДК 021:2015, згідно вимог абз.3 п.3 Додатку 3 тендерної документації. 3. Надана податкова декларація за три квартали 2020 року, що суперечить вимогам п.4 Додатку 3 ТД. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: 1) В листі-відгуку від Державного професійно-технічного навчального закладу «Криворізький навчально-виробничий центр» вказати інформацію про обсяги (кількість) та суму закупівлі по предмету договору; 2) В листі-відгуку від Державного навчального закладу «Криворізький центр підготовки та перепідготовки робітничих кадрів будівельної галузі» вказати інформацію про обсяги (кількість) та код за ДК 021:2015 по договору. 3) Надати податкову декларацію платника податку за 2019 рік.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2020 12:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Рудь Алла Миколаївна
#2493307962
182 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 вересня 2021 15:02
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2021 15:00
Повідомлення про вн2809.doc зміни до договору
28 вересня 2021 14:58
дод.уг.3 від 28.09 до дог.11 від 13.01.21.pdf зміни до договору
28 вересня 2021 14:58
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2021 08:37
дод.угода №2 зменшення сухофрукти.pdf зміни до договору
20 серпня 2021 08:36
повідомлення 20.08.2021.pdf зміни до договору
20 серпня 2021 08:36
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2021 10:15
дод.уг.№1 до дог.№11 від 13.01.21-підвищ.цін-сухофр.+повидло-ФОП Рудь.pdf зміни до договору
22 квітня 2021 10:14
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 15:29
дог.№11 від 13.01.21-сухофр.-повидло-родз.-ФОП Рудь.pdf укладений
13 січня 2021 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю згідно пп.2 п.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.3.8 Договору
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до Постанови КМУ; Норми, Порядок, Інформація, Перелік від 24.03.2021 р. №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та Наказу МОН України від 25.09.2020 р. №2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», Сторони дійшли згоди на підставі пп.1 п.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» узгодити зменшення обсягів закупівлі по договору №11 від «13» січня 2021 р. на 2 181,24 (дві тисячі сто вісімдесят одна грн. 24 коп.) без ПДВ. 2. Першу частину пункт 3.1. викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 179 818,76 грн. (сто сімдесят дев’ять тисяч вісімсот вісімнадцять грн.76 коп.) без ПДВ.» 3. У зв’язку із застосуванням п.1 цієї Додаткової угоди, Сторони домовились викласти Специфікацію до Договору у новій редакції (додаток 1 до договору).
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Фактично використана сума Договору – 179 818,35 грн. (сто сімдесят дев’ять тисяч вісімсот вісімнадцять грн. 35 коп.). 2. Зменшити суму постачання по договору на 0,41 грн. (сорок одну копійку) та припинити дію договору №11 від 13.01.2021 р. 3. Ця додаткова угода укладена в трьох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору. 4. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 179 818,35
UAH
Причини розірвання договору: зменшення обсягу закупівлі