Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони адміністративної будівлі та прилеглої території за адресою просп. О.Поля, 1
Security services for the administrative building and the surrounding area at ave. O.Polya, 1
Очікувана вартість
5 403 600,00 UAH
UA-2020-12-03-008540-b 23c61b2c25e24392a7ffacf138dd6d02
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кутерга

+380567428873 kyzakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КУ "Адміністративне управління Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 04011638
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, пр. О.Поля,2
Контактна особа: Юлія Кутерга
+380567428873
kyzakupki@gmail.com
Додаткові контактні особи: Юлія Кутерга
+380567428873
kyzakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Administratinvne upravlinya
National ID: 04011638
Contact point: Yuliya Kuterga
+380567428873
kyzakupki@gmail.com
Additional contacts: Юлія Кутерга
+380567428873
kyzakupki@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 грудня 2020 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 18 січня 2021 12:25
Очікувана вартість: 5 403 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 036,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 162108 UAH
Publication date: 03 грудня 2020 14:36
Enquiries until: 24 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 30 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 січня 2021 00:00

Information

Estimated total value: 5 403 600 UAH including VAT
Minimal lowering step: 54 036 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement
Шановні учасники не подавайте у складі тендерних пропозицій документи, які можуть містити ціни на Послуги. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.Застосовані критерії оцінки – ціна. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: згідно пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначені в оголошенні.
Розгорнути Згорнути
Dear bidders, do not submit documents that may contain prices for the Services as part of the tender proposals. The language (languages) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Applied evaluation criteria - price. Type and terms of the tender security - according to paragraph 2 of section III of the tender documentation. Date and time of opening of tender offers - on the day and time of expiration of the term of submission of tender offers specified in the announcement
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56880 година
Послуги з охорони адміністративної будівлі та прилеглої території за адресою просп. О.Поля, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, просп. Олександра Поля, 1
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Security services for the administrative building and the surrounding area at ave. O.Polya, 1
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів. Пiсляоплата 120 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 14:36
Проєкт договору .doc
03 грудня 2020 14:36
Тендерна документація .docx
03 грудня 2020 14:36
Оголошення .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо наявності пульта охорони
Дата подання: 08 грудня 2020 16:09
Дата відповіді: 10 грудня 2020 14:32
Шановний Замовнику! Відповідно до п.п. 4.1 п. 4 Тендерної документації "Інформація про предмет закупівлі" предметом закупівлі є - послуги з охорони адміністративної будівлі та прилеглої території за адресою просп. О.Поля, 1 ДК 021:2015: 79710000-4 – охоронні послуги. Відповідно до п. 3.2 Долдатку 3 Тендерної документації Ви вимагаєте надати Інформаційну довідка у довільній формі про наявність власного централізованого пульта охорони у м. Дніпро, з вказівкою адреси, телефону, типу обладнання, та наявності диспетчерської служби. На підтвердження достовірності інформації учасник надає на приміщення, яке використовується під приміщення пульту копії правовстановлюючих документів на власність або копії договору оренди. Замовник залишає за собою право в будь-який час перевірити роботу пульту. Скажіть будь-ласка, як наявність пульту охорони може впливати на здійснення колективом учасника послуг охорони на об'єкті Замовника, адже умовами Тендерної документації не вимагається встановлення сигналізації. Мусимо зазначити, що Учасник зобов'язаний виконати умови договору з надання послуг охорони у спосіб, не заборонений законодавством для збереження майна Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Ми дуже вдячні за проявлений інтерес до закупівлі.
Водночас, вважаємо зазначити, що кожен учасник який бажає прийняти участь в закупівлі самостійно вивчає умови тендерної документації, та технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Згідно із Розділом 3 Додатку 4 до Тендерної документації передбачено, що з моменту натиснення тривожної кнопки (далі – ТК), учасник повинен мати можливість забезпечення прибуття мобільної групи швидкого реагування у строк, що не перевищує 5 хвилин. Оскільки виклик мобільних груп швидкого реагування проводиться через натискання на посту охорони ТК, це свідчить про наявність технічної можливості виведення сигналу спрацювання ТК на централізований пульт охорони.
Таким чином, наявність централізованого пульта охорони є необхідною технічною умовою для прийняття відповідних сигналів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-03-008540-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ", Код ЄДРПОУ:38981412
Дата подання: 08 грудня 2020 15:51
Вимога про усунення дискримінаційних вимог щодо надання аналогічного договору
Шановний Замовнику!
Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації " Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, та спосіб їх документального підтвердження", у п.п. 2.2 п. 2 "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" Вами вимагається надання «копії аналогічного договору за останні два роки з наданням послуг з охорони будівель суспільного значення».
Замовником зазначено, що - не розглядатимуться договори з наданням послуг з охорони складів, гаражів, будівель технічного призначення тощо. Хочемо зазначити, що дана умова надання аналогічного договору «виключно» з досвідом охорони будівель суспільного значення, а також визначення строків виконання таких договорів, а саме – за останні два роки, є обмежуючою та дискримінаційною, такою, що порушує право учасника на участь у тендері, а відтак незаконною, та такою що значно звужує коло учасників, у яких є багаторічний досвід виконання таких аналогічних Договорів з охорони об'єктів комунального та/або приватного сектору економіки або інших різновидів охоронних об’єктів, не заборонених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та документи яких повністю відповідають іншим вимогам тендерної документації Замовника щодо предмету договору та виконання основних видів робіт.
Хочемо зазначити, що відповідно до п. 3 частини 2 ст. 16 Закону - Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за ПРЕДМЕТОМ закупівлі. Тобто, Законом не вимагається та не передбачається вимог чи обмежень щодо дати або періоду укладення аналогічного договору, тим більше, не містить жодного орієнтиру на вказівку у предметі Договору обмеження щодо об’єктів суспільного або іншого значення.
Також наголошуємо, що поняття аналогічний договір може містити у собі поняття, яке відповідає видам діяльності учасника, що надає послуги охорони, які відповідають державному класифікатору, що впливає на зміст предмету такого Договору. Інші вимоги, вважаються дискримінаційними і порушують умови ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також визначені права і законні інтереси учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, визначається відкритість і прозорість процесу на всіх стадіях закупівлі.
На підставі наведеного ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації, якими усунути дискримінаційні вимоги які містяться у Додатку 3 пункту 2 підпункту 2.2 до ТД щодо обов’язкового надання учасником «копії аналогічного договору за останні два роки з наданням послуг з охорони будівель суспільного значення». В іншому випадку нам доведеться звернутися з відповідними скаргами до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужби України. Сподіваємось на порозуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2020 11:07
Шановний Учасник! Вивчивши Вашу вимогу вважаємо зазначити про наступне.
Згідно з приписами Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIII змінами та доповненнями, що набрав чинності з 19.04.2020 року (далі - Закон) - цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Стосовно надання аналогічного договору по критерію відбору зазначеному в тендерній документації у п.п. 2.2 п. 2 Додаток 3, не можливо співставити, наданням послуг з охорони об’єктів, які належать до архітектурного визначення - складів, гаражів, будівель технічного призначення тощо, на один щабель з охороною адміністративних будівель стратегічного значення, в яких розміщений місцевий орган державної виконавчої влади або орган місцевого самоврядування обласного значення, в якому перебуває одночасно велика кількість людей. Таким чином, Замовник повинен виходити із технічних характеристик та специфіки об’єктів охорони, що забезпечить належну охорону та збереження матеріальних цінностей.
Щодо надання аналогічних договорів за останні два роки також нами вважається не дискримінаційним, адже дана вимога жодним чином не обмежую учасників які надають послуги з охорони, що свідчить про чесну конкуренцію на ринку охоронних послуг.
Для отримання якісних послуг, Замовник має право вимагати від потенційних Учасників підтвердження його досвіду, наявності кваліфікованих спеціалістів та стабільності на ринку, що не суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі». Наші вимоги в жодному разі не мають дискримінаційний характер та не сприяють зниженню конкуренції. Оскільки наша установа використовує бюджетні кошти та утримує на балансі майно, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області, а об’єкти, які підлягають охороні, потребують ретельної охорони, оскільки мають суспільне значення та значну майнову цінність.
Слід зазначити, що ця вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків. Отже, виходячи з аналізу норм ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, ми в своїй тендерній документації не визначали дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції. Пошук стабільної компанію з досвідом роботи у сфері надання охоронних послуг не є дискримінаційним положенням. При цьому, вимогами частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація Замовника може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, вищенаведеними нормативними актами замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору Замовника для належного виконання умов закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-12-03-008540-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ", Код ЄДРПОУ:38981412
Дата подання: 10 грудня 2020 15:38
Щодо вимоги у переможців довідок МВС про хабарництво
Шановний Замовнику!
У Додатку 3 в розділі "Підтвердження відсутності обставин відхилення тендерної пропозиції процедури закупівлі", передбачених статтею 17 Закону, Вами зазначено, що "Переможець процедури закупівлі, серед інших документів повинен надати:
п.5,ч.1 – довідка (ПОВНА), видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель.
п.6,ч.1 – довідка (ПОВНА), видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель.
Зазначаємо, що ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" - НЕ ВИМАГАЄ, щоб такі довідки були видані ВИКЛЮЧНО Департаментом МВС України, крім того, МВС України видає довідки тільки про несудимість. Видача довідок, до змісту яких входить "фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів)", та/або "службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку" -відсутні в переліку послуг, які надають органи МВС України, отже/, такі довідки можуть бути надані Учасниками виключно у довільній формі.
Крім того, для підтвердження інформації про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі/фізична особа, яка є учасником, не було притягнуто до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми достатньо довідки про відсутність судимості.
Такої ж думки Уповноважений орган, детальніше про це можна прочитати в листі Мінекономрозвитку № 3304-04/34835-06 від 03.06.2020.
Тож, на підставі вищевизначеного, оскільки дана норма у Тендерній документації не відповідає п.п. . 5, 6 ч. 1 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі", вимагаємо виключити її з Тендерної документації або внести зміни і прописати, що такі довідки Учасник повинен надати у довільній формі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2020 10:38
Шановний учаснику, радимо уважніше читати тендерну документацію! У Додатку 3 в розділі "Підтвердження відсутності обставин відхилення тендерної пропозиції процедури закупівлі", передбачених статтею 17 Закону, в п.12,ч.1 – прописано надати: “довідку в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (довідка про несудимість видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України) буде підтверджувати одночасно п.5, п.6, п. 12 частини1 ст.17 Закону)ˮ;
Тому, ЗАУВАЖУ, що Довідка про несудимість видана Департаментом інформатизації МВС України підтверджує одночасно п.5, п.6, п. 12 частини1 ст.17 Закону.
А, отже вимога щодо “ виключити з Тендерної документації або внести зміни і прописати, що такі довідки Учасник повинен надати у довільній форміˮ є нікчемною.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 січня 2021
UA-2020-12-03-008540-b23c61b2c25e24392a7ffacf138dd6d02
Найменування: КУ "Адміністративне управління Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 04011638
Місцезнаходження: 49004, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, пр. О.Поля,2
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА АГЕНЦІЯ "ЛІДЕР" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

29 січня 2021 11:28
Електронний підпис
29 січня 2021 11:27
Тендерна пропозиція.pdf
29 січня 2021 11:22
довідка.pdf
29 січня 2021 11:22
Довідка ч. 2 т.17.pdf
29 січня 2021 11:22
Довідка ст.17.pdf
29 січня 2021 11:22
public_doc.p7s
30 грудня 2020 19:29
Електронний підпис
30 грудня 2020 19:29
Електронний підпис
30 грудня 2020 19:29
Реєстр 1030.1.pdf
30 грудня 2020 19:29
Додаток 12 _pagenumber.pdf
30 грудня 2020 19:28
Додаток 11_pagenumber.pdf
30 грудня 2020 19:28
Додаток 10_pagenumber.pdf
30 грудня 2020 19:28
Додаток 8_pagenumber.pdf
30 грудня 2020 19:28
Додаток 2 ч. 1_pagenumber.pdf
29 грудня 2020 19:54
Електронний підпис
29 грудня 2020 19:54
Електронний підпис
29 грудня 2020 19:54
Додаток 9_pagenumber.pdf
29 грудня 2020 19:54
Додаток 8_pagenumber.pdf
29 грудня 2020 19:54
Додаток 7_pagenumber.pdf
29 грудня 2020 19:54
Додаток 6_pagenumber.pdf
29 грудня 2020 19:54
Додаток 5_pagenumber.pdf
29 грудня 2020 19:54
Додаток 4 ч. 2_pagenumber.pdf
29 грудня 2020 19:54
Додаток 4 ч. 1_pagenumber.pdf
29 грудня 2020 19:54
Додаток 3_pagenumber.pdf
29 грудня 2020 19:54
Додаток 2 ч. 6_pagenumber.pdf
29 грудня 2020 19:54
Додаток 2 ч. 5_pagenumber.pdf
28 грудня 2020 20:58
Електронний підпис
28 грудня 2020 20:58
Електронний підпис
28 грудня 2020 20:56
Додаток 1_pagenumber.pdf
28 грудня 2020 20:56
Додаток 8_pagenumber.pdf
28 грудня 2020 20:56
Додаток 7_pagenumber.pdf
28 грудня 2020 20:56
Додаток 6_pagenumber.pdf
28 грудня 2020 20:56
Додаток 5_pagenumber.pdf
28 грудня 2020 20:56
Додаток 4 ч. 2_pagenumber.pdf
28 грудня 2020 20:56
Додаток 4 ч. 1_pagenumber.pdf
28 грудня 2020 20:56
Додаток 3_pagenumber.pdf
28 грудня 2020 20:56
Додаток 2 ч. 6_pagenumber.pdf
28 грудня 2020 20:56
Додаток 2 ч. 5_pagenumber.pdf
28 грудня 2020 20:56
Додаток 2 ч. 4_pagenumber.pdf
28 грудня 2020 20:56
Додаток 2 ч. 3_pagenumber.pdf
28 грудня 2020 20:56
Додаток 2 ч. 2_pagenumber.pdf
28 грудня 2020 20:56
Додаток 2 ч. 1_pagenumber.pdf
28 грудня 2020 20:56
Додаток 1 ч. 2_pagenumber.pdf

Документи

Публічні документи

31 грудня 2020 20:20
Електронний підпис
31 грудня 2020 20:20
Електронний підпис
31 грудня 2020 20:18
Яишников.pdf
31 грудня 2020 20:18
Чепига.pdf
31 грудня 2020 20:18
Федорук.pdf
31 грудня 2020 20:18
Скрипченко.pdf
31 грудня 2020 20:18
Сікорвський.pdf
31 грудня 2020 20:18
Реєстр .pdf
31 грудня 2020 20:18
Попов.pdf
31 грудня 2020 20:18
Поваров.pdf
31 грудня 2020 20:18
Овчаренко.pdf
31 грудня 2020 20:18
Немятий.pdf
31 грудня 2020 20:18
Мороз.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Яішніков.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Чепіга.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Федорчук.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Скрипченко.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Сікорський.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Рябінін.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Попов.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Поваров.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Овчаренко.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Немятий.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Негода.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Мороз.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Лисенко.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Клячин.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Зибцев.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Захарченко.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Забедовський.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Гусак.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Гук.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Григоренко.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Гамзіков.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Вакулін.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Бабінцев.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Балицький.pdf
31 грудня 2020 20:18
Лисенко.pdf
31 грудня 2020 20:18
Зибцев.pdf
31 грудня 2020 20:18
Захарченко.pdf
31 грудня 2020 20:18
Забедовский, Клячин.pdf
31 грудня 2020 20:18
Гусак.pdf
31 грудня 2020 20:18
Гук.pdf
31 грудня 2020 20:18
Григоренко, Рябинин.pdf
31 грудня 2020 20:18
Гамзіков.pdf
31 грудня 2020 20:18
Вакулин.pdf
31 грудня 2020 20:18
Балицький.pdf
31 грудня 2020 20:18
Бабінець.pdf
31 грудня 2020 20:18
p-Негода 2.pdf
31 грудня 2020 20:18
p- Негода 1.pdf
31 грудня 2020 20:18
042bcb30-0441-4ac6-aebf-f2dbc2eb2e66.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ"

ТОВ "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА АГЕНЦІЯ "ЛІДЕР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2021 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ" 5 232 960,00
UAH з ПДВ
5 232 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА АГЕНЦІЯ "ЛІДЕР" 5 289 840,00
UAH з ПДВ
5 289 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2021 11:28
Електронний підпис
29 січня 2021 11:27
Тендерна пропозиція.pdf
29 січня 2021 11:22
довідка.pdf
29 січня 2021 11:22
Довідка ч. 2 т.17.pdf
29 січня 2021 11:22
Довідка ст.17.pdf
29 січня 2021 11:22
public_doc.p7s
30 грудня 2020 19:29
Електронний підпис
30 грудня 2020 19:29
Електронний підпис
30 грудня 2020 19:29
Реєстр 1030.1.pdf
30 грудня 2020 19:29
Додаток 12 _pagenumber.pdf
30 грудня 2020 19:28
Додаток 11_pagenumber.pdf
30 грудня 2020 19:28
Додаток 10_pagenumber.pdf
30 грудня 2020 19:28
Додаток 8_pagenumber.pdf
30 грудня 2020 19:28
Додаток 2 ч. 1_pagenumber.pdf
29 грудня 2020 19:54
Електронний підпис
29 грудня 2020 19:54
Електронний підпис
29 грудня 2020 19:54
Додаток 9_pagenumber.pdf
29 грудня 2020 19:54
Додаток 8_pagenumber.pdf
29 грудня 2020 19:54
Додаток 7_pagenumber.pdf
29 грудня 2020 19:54
Додаток 6_pagenumber.pdf
29 грудня 2020 19:54
Додаток 5_pagenumber.pdf
29 грудня 2020 19:54
Додаток 4 ч. 2_pagenumber.pdf
29 грудня 2020 19:54
Додаток 4 ч. 1_pagenumber.pdf
29 грудня 2020 19:54
Додаток 3_pagenumber.pdf
29 грудня 2020 19:54
Додаток 2 ч. 6_pagenumber.pdf
29 грудня 2020 19:54
Додаток 2 ч. 5_pagenumber.pdf
28 грудня 2020 20:58
Електронний підпис
28 грудня 2020 20:58
Електронний підпис
28 грудня 2020 20:56
Додаток 1_pagenumber.pdf
28 грудня 2020 20:56
Додаток 8_pagenumber.pdf
28 грудня 2020 20:56
Додаток 7_pagenumber.pdf
28 грудня 2020 20:56
Додаток 6_pagenumber.pdf
28 грудня 2020 20:56
Додаток 5_pagenumber.pdf
28 грудня 2020 20:56
Додаток 4 ч. 2_pagenumber.pdf
28 грудня 2020 20:56
Додаток 4 ч. 1_pagenumber.pdf
28 грудня 2020 20:56
Додаток 3_pagenumber.pdf
28 грудня 2020 20:56
Додаток 2 ч. 6_pagenumber.pdf
28 грудня 2020 20:56
Додаток 2 ч. 5_pagenumber.pdf
28 грудня 2020 20:56
Додаток 2 ч. 4_pagenumber.pdf
28 грудня 2020 20:56
Додаток 2 ч. 3_pagenumber.pdf
28 грудня 2020 20:56
Додаток 2 ч. 2_pagenumber.pdf
28 грудня 2020 20:56
Додаток 2 ч. 1_pagenumber.pdf
28 грудня 2020 20:56
Додаток 1 ч. 2_pagenumber.pdf

Публічні документи

31 грудня 2020 20:20
Електронний підпис
31 грудня 2020 20:20
Електронний підпис
31 грудня 2020 20:18
Яишников.pdf
31 грудня 2020 20:18
Чепига.pdf
31 грудня 2020 20:18
Федорук.pdf
31 грудня 2020 20:18
Скрипченко.pdf
31 грудня 2020 20:18
Сікорвський.pdf
31 грудня 2020 20:18
Реєстр .pdf
31 грудня 2020 20:18
Попов.pdf
31 грудня 2020 20:18
Поваров.pdf
31 грудня 2020 20:18
Овчаренко.pdf
31 грудня 2020 20:18
Немятий.pdf
31 грудня 2020 20:18
Мороз.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Яішніков.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Чепіга.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Федорчук.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Скрипченко.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Сікорський.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Рябінін.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Попов.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Поваров.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Овчаренко.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Немятий.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Негода.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Мороз.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Лисенко.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Клячин.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Зибцев.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Захарченко.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Забедовський.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Гусак.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Гук.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Григоренко.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Гамзіков.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Вакулін.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Бабінцев.pdf
31 грудня 2020 20:18
Меддоки Балицький.pdf
31 грудня 2020 20:18
Лисенко.pdf
31 грудня 2020 20:18
Зибцев.pdf
31 грудня 2020 20:18
Захарченко.pdf
31 грудня 2020 20:18
Забедовский, Клячин.pdf
31 грудня 2020 20:18
Гусак.pdf
31 грудня 2020 20:18
Гук.pdf
31 грудня 2020 20:18
Григоренко, Рябинин.pdf
31 грудня 2020 20:18
Гамзіков.pdf
31 грудня 2020 20:18
Вакулин.pdf
31 грудня 2020 20:18
Балицький.pdf
31 грудня 2020 20:18
Бабінець.pdf
31 грудня 2020 20:18
p-Негода 2.pdf
31 грудня 2020 20:18
p- Негода 1.pdf
31 грудня 2020 20:18
042bcb30-0441-4ac6-aebf-f2dbc2eb2e66.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ"

ТОВ "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА АГЕНЦІЯ "ЛІДЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ"
#37899191
Переможець 5 232 960,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 14:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2021 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ"
#37899191
5 232 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2022 11:59
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2022 11:05
додаткова угода Дог.4 21.pdf зміни до договору
28 січня 2022 11:02
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 15:57
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 15:57
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 10:22
додаткова угода.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 10:21
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 15:47
Додатки до договору .pdf укладений
02 лютого 2021 15:46
Договір .pdf укладений
02 лютого 2021 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 4/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 4/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 4/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 лютого 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 6 210 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 035 000,00 UAH)