Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому
Очікувана вартість
124 900,00 UAH
UA-2020-12-03-007804-b ● 1155cebf868a4ca5a90877d3ee651d19
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ"Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат№2"ДОР" |
Код ЄДРПОУ: | 03188234 |
Місцезнаходження: | 51600, Україна , Дніпропетровська обл., м.Верхньодніпровськ, вул.Упорна 1а |
Контактна особа: |
Ольга Романюха +380638653238 olga270895@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2020 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2020 15:49 |
Очікувана вартість: | 124 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 624,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Згідно документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
Ліжко з двома шухлядами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51600, Україна, Дніпропетровська область, м.Верхньодніпровськ, вулиця Упорна,1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2020
ДК 021:2015: 39143116-2 — Дитячі ліжка
5 штуки
Ліжко з однією шухлядою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51600, Україна, Дніпропетровська область, м.Верхньодніпровськ, вулиця Упорна,1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2020
ДК 021:2015: 39143116-2 — Дитячі ліжка
3 штуки
Шафа комбінована для одягу. Розмір 2100*1500*600.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51600, Україна, Дніпропетровська область, м.Верхньодніпровськ, вулиця Упорна,1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2020
ДК 021:2015: 39143121-0 — Гардеробні шафи
3 штуки
Шафа комбінована для одягу. Розмір 2100*1300*600.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51600, Україна, Дніпропетровська область, м.Верхньодніпровськ, вулиця Упорна,1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2020
ДК 021:2015: 39143121-0 — Гардеробні шафи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2020 14:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2020 14:12 |
Проект договору.doc | |
03 грудня 2020 14:12 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-03-007804-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Мормуль Олексій Ігоревич, Код ЄДРПОУ:3077014872
Дата подання: 18 грудня 2020 16:29
Відміна дисквалівфікації
ВИМАГАЄМО
Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП Мормуль Олексій Ігоревич, та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП Мормуль Олексій Ігоревич, та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Скасована
Дата: 18 грудня 2020 16:34
Причина: 1
Номер вимоги: UA-2020-12-03-007804-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Мормуль Олексій Ігоревич, Код ЄДРПОУ:3077014872
Дата подання: 18 грудня 2020 16:44
Відміна дискваліфікації ФОП Мормуль О. І.
ВИМАГАЄМО
Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП Мормуль Олексій Ігоревич, та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП Мормуль Олексій Ігоревич, та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 грудня 2020 17:05
Доброго дня, шановний Учасник. На Ваше звернення повідомляємо наступне:
При здійсненні розгляду пропозицій учасників закупівлі уповноважена особа керувалася принципами здійснення публічних закупівель, що передбачені статтею 5 Закону, а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія, ефективність та пропорційність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з цим, Замовником приймались рішення щодо встановлення виключно суттєвих істотних обставин в частині виконання чи невиконання учасниками закупівлі вимог, що передбачені умовами документації.
Замовником було встановлено вимогу, щодо відповідності запропонованого товару вимогам згідно ДСТУ ГОСТ 12029-93 (ИСО 7173-89), а також надання копії сертифікатів відповідності товару у складі своєї пропозиції.
При підготовці своєї пропозиції у учасників була можливість звернутись до Замовника у порядку ч.7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.» Ніяких запитань та звернень з Вашого боку у цей період не було. Виходячи з цього усі положення та вимоги документації Вам було зрозуміло. Але все одно у складі Вашої пропозиції відсутній сертифікат відповідності запропонованого товару вимогам згідно ДСТУ ГОСТ 12029-93 (ИСО 7173-89).
У наданих Вами документах не було надано жодного Сертифікату відповідності, що підтверджує якість запропонованого Вами товару як готового виробу. Тому перевірити якість Товару який поставляється, не є можливим.
Також хочемо додати, що будь-який суб’єкт господарської діяльності не обмежений в праві звернутись до відповідних органів сертифікації та отримати зазначені вище документи. Вимога щодо надання вищезазначених сертифікатів відповідності – це гарантія спроможності надання учасниками якісного товару; це забезпечення упевненості в тому, що товари, які надаються учасниками процедури закупівлі, відповідають діючим в Україні стандартам.
Щодо Вашого посилання на ч.1 ст.30 Закону «Про публічні закупівлі» повідомляємо:
По-перше – ст.30 регулює Електронний аукціон, а не Відхилення тендерних пропозицій.
По-друге – Спрощена закупівлі регулюється ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
При здійсненні розгляду пропозицій учасників закупівлі уповноважена особа керувалася принципами здійснення публічних закупівель, що передбачені статтею 5 Закону, а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія, ефективність та пропорційність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з цим, Замовником приймались рішення щодо встановлення виключно суттєвих істотних обставин в частині виконання чи невиконання учасниками закупівлі вимог, що передбачені умовами документації.
Замовником було встановлено вимогу, щодо відповідності запропонованого товару вимогам згідно ДСТУ ГОСТ 12029-93 (ИСО 7173-89), а також надання копії сертифікатів відповідності товару у складі своєї пропозиції.
При підготовці своєї пропозиції у учасників була можливість звернутись до Замовника у порядку ч.7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.» Ніяких запитань та звернень з Вашого боку у цей період не було. Виходячи з цього усі положення та вимоги документації Вам було зрозуміло. Але все одно у складі Вашої пропозиції відсутній сертифікат відповідності запропонованого товару вимогам згідно ДСТУ ГОСТ 12029-93 (ИСО 7173-89).
У наданих Вами документах не було надано жодного Сертифікату відповідності, що підтверджує якість запропонованого Вами товару як готового виробу. Тому перевірити якість Товару який поставляється, не є можливим.
Також хочемо додати, що будь-який суб’єкт господарської діяльності не обмежений в праві звернутись до відповідних органів сертифікації та отримати зазначені вище документи. Вимога щодо надання вищезазначених сертифікатів відповідності – це гарантія спроможності надання учасниками якісного товару; це забезпечення упевненості в тому, що товари, які надаються учасниками процедури закупівлі, відповідають діючим в Україні стандартам.
Щодо Вашого посилання на ч.1 ст.30 Закону «Про публічні закупівлі» повідомляємо:
По-перше – ст.30 регулює Електронний аукціон, а не Відхилення тендерних пропозицій.
По-друге – Спрощена закупівлі регулюється ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-12-03-007804-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Мормуль Олексій Ігоревич, Код ЄДРПОУ:3077014872
Дата подання: 18 грудня 2020 16:40
Відміна дискваліфікації ФОП Мормуль О. І.
ВИМАГАЄМО
Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП Мормуль Олексій Ігоревич, та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП Мормуль Олексій Ігоревич, та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 грудня 2020 17:04
Доброго дня, шановний Учасник. На Ваше звернення повідомляємо наступне:
При здійсненні розгляду пропозицій учасників закупівлі уповноважена особа керувалася принципами здійснення публічних закупівель, що передбачені статтею 5 Закону, а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія, ефективність та пропорційність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з цим, Замовником приймались рішення щодо встановлення виключно суттєвих істотних обставин в частині виконання чи невиконання учасниками закупівлі вимог, що передбачені умовами документації.
Замовником було встановлено вимогу, щодо відповідності запропонованого товару вимогам згідно ДСТУ ГОСТ 12029-93 (ИСО 7173-89), а також надання копії сертифікатів відповідності товару у складі своєї пропозиції.
При підготовці своєї пропозиції у учасників була можливість звернутись до Замовника у порядку ч.7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.» Ніяких запитань та звернень з Вашого боку у цей період не було. Виходячи з цього усі положення та вимоги документації Вам було зрозуміло. Але все одно у складі Вашої пропозиції відсутній сертифікат відповідності запропонованого товару вимогам згідно ДСТУ ГОСТ 12029-93 (ИСО 7173-89).
У наданих Вами документах не було надано жодного Сертифікату відповідності, що підтверджує якість запропонованого Вами товару як готового виробу. Тому перевірити якість Товару який поставляється, не є можливим.
Також хочемо додати, що будь-який суб’єкт господарської діяльності не обмежений в праві звернутись до відповідних органів сертифікації та отримати зазначені вище документи. Вимога щодо надання вищезазначених сертифікатів відповідності – це гарантія спроможності надання учасниками якісного товару; це забезпечення упевненості в тому, що товари, які надаються учасниками процедури закупівлі, відповідають діючим в Україні стандартам.
Щодо Вашого посилання на ч.1 ст.30 Закону «Про публічні закупівлі» повідомляємо:
По-перше – ст.30 регулює Електронний аукціон, а не Відхилення тендерних пропозицій.
По-друге – Спрощена закупівлі регулюється ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
При здійсненні розгляду пропозицій учасників закупівлі уповноважена особа керувалася принципами здійснення публічних закупівель, що передбачені статтею 5 Закону, а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія, ефективність та пропорційність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з цим, Замовником приймались рішення щодо встановлення виключно суттєвих істотних обставин в частині виконання чи невиконання учасниками закупівлі вимог, що передбачені умовами документації.
Замовником було встановлено вимогу, щодо відповідності запропонованого товару вимогам згідно ДСТУ ГОСТ 12029-93 (ИСО 7173-89), а також надання копії сертифікатів відповідності товару у складі своєї пропозиції.
При підготовці своєї пропозиції у учасників була можливість звернутись до Замовника у порядку ч.7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.» Ніяких запитань та звернень з Вашого боку у цей період не було. Виходячи з цього усі положення та вимоги документації Вам було зрозуміло. Але все одно у складі Вашої пропозиції відсутній сертифікат відповідності запропонованого товару вимогам згідно ДСТУ ГОСТ 12029-93 (ИСО 7173-89).
У наданих Вами документах не було надано жодного Сертифікату відповідності, що підтверджує якість запропонованого Вами товару як готового виробу. Тому перевірити якість Товару який поставляється, не є можливим.
Також хочемо додати, що будь-який суб’єкт господарської діяльності не обмежений в праві звернутись до відповідних органів сертифікації та отримати зазначені вище документи. Вимога щодо надання вищезазначених сертифікатів відповідності – це гарантія спроможності надання учасниками якісного товару; це забезпечення упевненості в тому, що товари, які надаються учасниками процедури закупівлі, відповідають діючим в Україні стандартам.
Щодо Вашого посилання на ч.1 ст.30 Закону «Про публічні закупівлі» повідомляємо:
По-перше – ст.30 регулює Електронний аукціон, а не Відхилення тендерних пропозицій.
По-друге – Спрощена закупівлі регулюється ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Мормуль Олексій Ігоревич |
117 800,00
UAH з ПДВ
|
116 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШКУРКО ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
123 990,00
UAH з ПДВ
|
116 874,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ШАРБАТАЛІ ОКТАЙ СУРХАЙ ОГЛИ |
124 400,00
UAH з ПДВ
|
117 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Мормуль Олексій Ігоревич #3077014872 |
Відхилено |
116 550,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2020 16:36
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "ШКУРКО ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" #2201505466 |
Відхилено |
116 874,50
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2020 16:44
|
|
ФОП ШАРБАТАЛІ ОКТАЙ СУРХАЙ ОГЛИ #2918003834 |
Переможець |
117 500,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2020 16:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 08:13
|
Договір.docx | укладений |
24 грудня 2020 09:23
|