Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (встановлення системи кондиціонування)
Очікувана вартість
199 500,00 UAH
UA-2020-12-03-007710-c 11b2d269c6a949c2834546382f08f674
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2020 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 грудня 2020 12:57
Очікувана вартість: 199 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 997,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДБН А.2.2-3:2014 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (встановлення системи кондиціонування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дефектний Акт
Дата подання: 04 грудня 2020 11:03
Дата відповіді: 07 грудня 2020 16:12
Шановний Замовник. 1. Для формування цінової пропозиції необхідно вказати необхідну потужність кондиціонерів та тип. Внесіть необхідні доповнення в викладену Вами документацію. 2. В проекті Договору вказано : "Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки " ..... це ніяким чином не відповідає поставці 12 кондиціонерів з монтажем.... 3. Дефектний Акт складений в програмному комплексі АВК не може бути технічним завданням.... або необхідно вказувати - які мідні труби (сантехнічні ? для кондиціювання ? медичні для кисню ?) , "зрошувальної" системи в кондиціонерах не існує.... 4. "3. Ознайомившись з технічними вимогами, вимогами щодо обсягів та термінів виконання робіт, що закуповуються, " вкажіть будьласка де існують викладені Вами технічні вимоги ( не Дефектний Акт) по яких можна скласти цінову пропозицію ? 5. Цікава інформація : "* зведений кошторисний розрахунок може бути змінений під час укладання договору." Чи може всежтаки тільки " сума зведеного .......за результатами торгів" ? тому що "Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції....."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Потужність кондиціонерів має забезпечувати площу кабінетів не менше 14м2.
2. Ціна закупівлі передбачає поставку, монтаж кондиціонерів, прокладання електропроводки, підключення до електрощитків, та інші необхідні заходи для забезпечення функціонування кондиціонерів.
3. Під прокладанням мідних труб вважати "мідні труби для кондиціонування".
4. Технічні параметри зазначені в Додатку № 2 умов проведення спрощеної закупівлі.
5. Зведений кошторисний розрахунок може бути змінений під час укладання договору за результатами аукціону.
участь фоп
Дата подання: 07 грудня 2020 13:47
Дата відповіді: 07 грудня 2020 14:19
Доброго дня! Чи розглядатимете Ви пропозиці учасників ФОП без ПДВ?
Відповідь: так
Вимоги Замовника.
Дата подання: 08 грудня 2020 17:51
Дата відповіді: 08 грудня 2020 19:42
1. - Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 версія 3.5.2 (не нижче) або рекомендований Мінрегіоном аналогу останньої версії. - при спрощеній закупівлі - це є дискримінаційна вимога. Учасники для виконання робіт за договором - не забов'язані мати кошторисників, та комплекси АВК -5 та ще й не нижче версії 3.5.2 . Під кого готувалась ТД ? під тих "будівельників" В кого вона є ? Про це свідчить наступне "Замовник має право відхилити пропозицію учасника, у разі якщо у складі пропозиції учасника не надано будь-якого з вказаних вище документів !!!!" 2. Дефектний Акт - не може бути ТЗ !!! Навіть якщо до нього надана якась маячня у вигляді "BRU/год " ..... і "Потужність кондиціонерів має забезпечувати площу кабінетів не менше ??? 14м2 "..... ?????? Мо же всеж таки " ДО 14 м2" ????? ..... і яка всеж таки потрібна потужність 7000 BTU ??? чи 9000 BTU ??? Різниця в потужності майже в 30% ( і в ціні теж є різниця ) 3. Потужність кондиціонерів "забезпечує" не площу.... а підтримку необхідної температури в приміщенні і вираховується що найменьше з 10-ти параметрів, (площа, висота, стіни (площа, матеріал, утеплення) , стеля (теж саме), підлога (теж саме), кількість людей, площа вікон, кількість теплоприпливів (комп'ютери, оргтехніка, світильники то що.) , наявність кондиціювання в спільних приміщеннях, начвність припливно-витяжної вентиляції з рекуперацією, чи без ?(м.куб.год) и т.д.) ВІд правильності розрахунку - залежить гарантійний термін ( і звичайно від належності монтажу). В Вашому випадку - за правильність розрахуноку потужності (і відповідно гарантійний термін експлуатації) - відповідає Замовник.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документи та розрахунки надаються відповідно до умов проведення спрощеної закупівлі
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-03-007710-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "САМІНІНА АЛЛА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:3198313266
Дата подання: 17 грудня 2020 18:24
не правомірна дискваліфікація
Шановний Замовнику, у Вашій тендерній документації не містилось вимоги про надання довідки або якогось іншого документа про відповідність технічних, якісних характеристик предмета закупівлі встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства. Приймаючи участь у Закупівлі я фактично підтвержувала з ознайомленням всіх вимог. Тому з огляду на вищезазначене прошу переглянути Ваше рішення і при необхідності надам Вам всі неодхідні документи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 грудня 2020 16:15
скарга / вимога не задоволена
Шановна пані Алло! Висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо.
Відповідно до Умов закупівлі даного оголошення в Розділі 4 зазначено: «4. Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження». Тобто Учасники надають всі документи (довідки в довільній формі, листи та інші документи) відповідно до вимог, які зазначено в цьому Розділі, включаючи «Примітки». Умовами закупівлі передбачено, що у разі. якщо у складі пропозиції учасника не надано будь-якого з вказаних вище документів або документи надані учасником у складі свої пропозиції містять неправдиву або недостовірну інформацію Замовник має право відхилити пропозицію такого учасника. В складі Вашої пропозиції відсутня інформація щодо зазначення Технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, які повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Крім того зазначаємо, що надання відсутніх документів Учасниками після проведення спрощеної процедури закупівлі Умовами закупівлі не передбачено. Дякуємо за участь у торгах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "САМІНІНА АЛЛА МИКОЛАЇВНА" 140 000,00
UAH з ПДВ
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"ТБС-XXI" 198 255,77
UAH з ПДВ
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 16:49
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:47
уповноважена особа.pdf
11 грудня 2020 16:47
дефектний акт.pdf
11 грудня 2020 16:47
працівники.pdf
11 грудня 2020 16:47
пояснювальна.pdf
11 грудня 2020 16:47
договірна ціна.pdf
11 грудня 2020 16:47
цінова.pdf
11 грудня 2020 16:47
зведений кошторис.pdf
11 грудня 2020 16:47
підсумкова відомість.pdf
11 грудня 2020 16:47
локальний кошторис.pdf
11 грудня 2020 16:47
довідка статут.pdf
11 грудня 2020 16:47
довідка печатка.pdf
11 грудня 2020 16:47
ліцензування.pdf
11 грудня 2020 16:47
пооект договору.pdf
11 грудня 2020 16:47
витяг з єдр.pdf
11 грудня 2020 16:47
виписка єдр.pdf

Публічні документи

10 грудня 2020 11:13
статут тбс.pdf
10 грудня 2020 11:13
Сертифікат Пікож.pdf
10 грудня 2020 11:13
ЦПД Попенко.pdf
10 грудня 2020 11:13
Фінансова звітність.pdf
10 грудня 2020 11:13
Посвідчення ТБ.pdf
10 грудня 2020 11:13
Протокол ТБ.pdf
10 грудня 2020 11:13
Проект договору.pdf
10 грудня 2020 11:13
Технічне завдання.pdf
10 грудня 2020 11:13
наказ №18.pdf
10 грудня 2020 11:13
наказ №4.pdf
10 грудня 2020 11:13
наказ №6.pdf
10 грудня 2020 11:13
Копії техпаспотрів.pdf
10 грудня 2020 11:13
Договір оренди.pdf
10 грудня 2020 11:13
Довідка працівники.pdf
10 грудня 2020 11:13
Довідка обладнання.pdf
10 грудня 2020 11:13
Довідка код доступу.pdf
10 грудня 2020 11:13
Диплом Вергелес.pdf
10 грудня 2020 11:13
Диплом Ковш.pdf
10 грудня 2020 11:13
Диплом ГАП.pdf
10 грудня 2020 11:13
Довідка довіреність.pdf
10 грудня 2020 11:13
Диплом Пикож И.А..pdf
10 грудня 2020 11:13
Диплом Кляус.pdf
10 грудня 2020 11:13
Диплом Стрільчук.pdf
10 грудня 2020 11:13
Пропозиція.pdf
10 грудня 2020 11:12
Паспорт Кляус С.В..pdf
10 грудня 2020 11:12
Ліцензія АВК.pdf
10 грудня 2020 11:12
Копія ліцензії ТБС ХХІ.pdf
10 грудня 2020 11:12
Витяг ТБС-ХХІ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "САМІНІНА АЛЛА МИКОЛАЇВНА"

ТОВ"ТБС-XXI"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "САМІНІНА АЛЛА МИКОЛАЇВНА"
#3198313266
Відхилено 140 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 16:50
ТОВ"ТБС-XXI"
#37615610
Переможець 190 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 17:15

Документи

17 грудня 2020 16:49
сист конд 1.pdf

Документи

17 грудня 2020 17:15
систе конд 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ"ТБС-XXI"
#37615610
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2020 17:15
систе конд 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
403.pdf укладений
22 грудня 2020 18:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 190 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 31 666,67 UAH)