Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 15421000-5 «Рафіновані олії» - олія соняшникова рафінована, фас.
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2020-12-03-006765-b ed2d2de5a1bd44f3a066cf99e1d377a8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Окунєва

+380961617413 dolgincevskij_rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження: 50086, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ДНІПРОВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 16
Контактна особа: Ольга Окунєва
+380961617413
dolgincevskij_rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2020 13:29
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 22 грудня 2020 13:15
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 літр
олія соняшникова рафінована, фас.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, заклади освіти Довгинцівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15421000-5 — Рафіновані олії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За наявності бюджетного фінансування. Додаткова інформація по закупівлі: Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2020 15:29
ТД-олія-ЗМІНИ.docx
08 грудня 2020 16:11
Перелік змін-08.12.2020-олія.docx
08 грудня 2020 16:11
ЗМІНИ до п.1.1. Додатку 1.docx
03 грудня 2020 14:12
ТД-олія.docx
03 грудня 2020 13:30
Додаток 8 -проект Договору.docx
09 грудня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2020 15:29
ТД-олія-ЗМІНИ.docx
08 грудня 2020 16:11
Перелік змін-08.12.2020-олія.docx
08 грудня 2020 16:11
ЗМІНИ до п.1.1. Додатку 1.docx
03 грудня 2020 14:12
ТД-олія.docx
03 грудня 2020 13:30
ТД-олія.docx
03 грудня 2020 13:30
Додаток 8 -проект Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

сертификаты
Дата подання: 08 грудня 2020 17:15
Дата відповіді: 11 грудня 2020 10:14
Стандарт ISO 22000:2018 «Системы менеджмента безопасности пищевых продуктов» — Требования к организациям, участвующим в цепи создания пищевой продукции» был опубликован 18 июня 2018 года Международной организацией по стандартизации ISO. Он стал обновленной версией ISO 22000:2005 и 22000:2005. Кроме того, стандарт 2018 года заменяет собой предыдущую версию стандарта ISO 22000:2005, который прекращает свой срок действия 29 июня 2021 года Пересмотр ИСО 22000 направлен на выявление наиболее актуальных вопросов, связанных с безопасностью пищевой продукции существующих в данный момент в продовольственном секторе. Сейчас ISO 22000:2018 подходит для организаций всех типов. Основной задачей стандарта является непрерывное улучшение безопасности пищевых продуктов с помощью грамотного менеджмента. Для этого был разработан подход, позволяющий выявлять, предотвращать и уменьшать опасность на протяжении всей цепочки питания. В связи с чем просим внести изменения в тендерную документацию и дать возможность поставщикам предоставить сертификат ДСТУ ISO 22000:2018 , тем самым исключить дискриминационные требования к Участникам, которые уже обновили сертификат с истекающим сроком действия и имеют более совершенную и современную систему менеджмента безопасности пищевых продуктов.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: відповідь надана
просим прощения за опечатку и просим принять во внимание последнюю версию вопроса
Дата подання: 08 грудня 2020 17:17
Дата відповіді: 11 грудня 2020 10:14
Стандарт ISO 22000:2018 «Системы менеджмента безопасности пищевых продуктов» — Требования к организациям, участвующим в цепи создания пищевой продукции» был опубликован 18 июня 2018 года Международной организацией по стандартизации ISO. Он стал обновленной версией ISO 22000:2005 и 22000:2007. Кроме того, стандарт 2018 года заменяет собой предыдущую версию стандарта ISO 22000:2005, который прекращает свой срок действия 29 июня 2021 года Пересмотр ИСО 22000 направлен на выявление наиболее актуальных вопросов, связанных с безопасностью пищевой продукции существующих в данный момент в продовольственном секторе. Сейчас ISO 22000:2018 подходит для организаций всех типов. Основной задачей стандарта является непрерывное улучшение безопасности пищевых продуктов с помощью грамотного менеджмента. Для этого был разработан подход, позволяющий выявлять, предотвращать и уменьшать опасность на протяжении всей цепочки питания. В связи с чем просим внести изменения в тендерную документацию и дать возможность поставщикам предоставить сертификат ДСТУ ISO 22000:2018 , тем самым исключить дискриминационные требования к Участникам, которые уже обновили сертификат с истекающим сроком действия и имеют более совершенную и современную систему менеджмента безопасности пищевых продуктов
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пп.5.14 п.5 Додатку 3 тендерної документації документи, що посвідчують якість товару (дійсні на час розкриття тендерної пропозиції Учасника, тобто термін їх дії не повинен закінчитися). Тому, вносити зміни до тендерної документації не потрібно. Якщо Учасники мають сертифікати ДСТУ ISO 22000:2018, вони можуть подати їх та додатково надати лист-пояснення щодо оновленого сертифікату.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Рудь Алла Миколаївна 278 600,00
UAH з ПДВ
278 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АГРОНОМ - КР 280 000,00
UAH з ПДВ
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 14:45
Електронний підпис
17 грудня 2020 14:43
ЗАГРУЗКА.pdf
17 грудня 2020 14:43
3713_201215101523_001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Рудь Алла Миколаївна

ТОВ АГРОНОМ - КР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Рудь Алла Миколаївна
#2493307962
Переможець 278 600,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 16:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 грудня 2020 17:17

Вимога про усунення невідповідностей

1. В листі-відгуку від 27.11.2018 №783, що підтверджує успішне виконання умов договору, відсутня інформація про обсяги (кількість) та код за ДК 021:2015, згідно вимог абз.3 п.3 Додатку 3 тендерної документації. 2. Надана податкова декларація за три квартали 2020 року, що суперечить вимогам п.4 Додатку 3 ТД. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: 1) В листі-відгуку від Державного навчального закладу «Криворізький центр підготовки та перепідготовки робітничих кадрів будівельної галузі» вказати інформацію про обсяги (кількість) та код за ДК 021:2015 по договору. 2) Надати податкову декларацію платника податку за 2019 рік.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2020 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Рудь Алла Миколаївна
#2493307962
278 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 10:09
дод.угода 2 від 25.03 до дог.10 від 13.01.21-розірв. догов.pdf укладений
25 березня 2021 10:08
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 15:57
дод.уг.№1 до дог.№10 від 13.01.2021-зміна специфікації-олія-Рудь.pdf зміни до договору
20 січня 2021 15:56
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 15:21
дог.№10 від 13.01.21-олія-ФОП Рудь.pdf укладений
13 січня 2021 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до специфікації (додаток 1 до договору)
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2021 — 25 березня 2021
Сума оплати за договором: 116 733,40
UAH
Причини розірвання договору: достроково розірвати Договір за згодою сторін в зв'язку з невиконанням Постачальником свої зобов'язань за цим договором