Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельно-монтажні роботи за проєктом "Реставрація терапевтичного відділення № 1 стаціонару № 1 Комунального некомерційного підприємства "Центральна міська лікарня" Міської ради міста Кропивницького" (коригування)"
Очікувана вартість
13 660 000,00 UAH
UA-2020-12-03-006395-c c01563963e6d40b78a131b2b99fae49f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Сергій Анатолійович

0522246658 ukb@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 23227605
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410
Контактна особа: Хоменко Сергій Анатолійович
0522246658
ukb@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2020 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2020 20:00
Початок аукціону: 21 грудня 2020 13:55
Початок аукціону: 21 грудня 2020 13:55
Очікувана вартість: 13 660 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 136 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівельно-монтажні роботи за проєктом "Реставрація терапевтичного відділення № 1 стаціонару № 1 Комунального некомерційного підприємства "Центральна міська лікарня" Міської ради міста Кропивницького" (коригування)"

1. Мова якою повинна готуватися тендерна пропозиції є українська.
2. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до вимог тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівельно-монтажні роботи за проєктом "Реставрація терапевтичного відділення № 1 стаціонару № 1 Комунального некомерційного підприємства "Центральна міська лікарня" Міської ради міста Кропивницького" (коригування)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 січня 2021  —  31 липня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень зі спеціального фонду міського бюджету у відповідному місяці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 15:48
2.1 Додаток № 6.pdf
03 грудня 2020 15:48
2. Тендерна документація Терапевтичне відділення (коригування).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проєктна документація
Дата подання: 08 грудня 2020 14:16
Дата відповіді: 09 грудня 2020 09:03
Шановний замовник, чи можна ознайомитись с проєктними рішеннями? Дякую
Відповідь: Доброго дня. В додатку № 6 до тендерної документації передбачено достатньо інформації (відомостей) для подачі потенційними Учасниками своєї тендерної пропозиції. Також відповідно до пункту 3 розділу 6 тендерної документації передбачено, що Переможець має право звернутися до замовника для отримання затвердженої проектно-кошторисної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-03-006395-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Стальмонтаж-Конструкція, Код ЄДРПОУ:37059306
Дата подання: 08 грудня 2020 13:04
Дискримінаційні умови тендерної документації
У розділі 3 п.3 тендерної документації вказано, що ціна пропозиції повинна розраховуватись у програмному комплексі АВК5. Це є дискріминацією учасника торгів які викоростовують у своїй діяльності інші програмні комплекси для складання кошторисів, які затверджені для використання на території України. Також вимоги що до використання саме програмного комплексу АВК5 йде у супереч законодавства. що регулює здорову конкуренцію на території України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 грудня 2020 09:19
Розділом 3 тендерної документації не передбачені будь-які вимоги, що стосуються програмного комплексу АВК 5. Зазначаємо, що в пункті 3 розділу 6 до тендерної документації передбачено наступне: Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: "...3)Розрахунки ціни (договірної ціни) остаточної за результатами аукціону у програмному комплексі АВК 5, а саме:
- Пояснювальну записку до договірної ціни.
- Договірну ціну згідно додатку С ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
- Локальні кошториси
- Відомість ресурсів (в межах середньо-регіональних цін).
- Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів
- Розрахунок загально-виробничих витрат (виходячи зі структури будівельної організації)
- Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій (виходячи зі структури будівельної організації)."
Дана вимога не є дискримінаційною оскільки стосується переможця тендерної процедури. Відповідно до підпункту 4 пункту 1 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначено, що закупівлі здійснюються за таким принципом: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Таким чином в тендерній документації відсутні вимоги щодо програмного комплексу АВК 5 до підрядних організацій, які мають статус як Учасник тендерної процедури.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-11-000120 ● 897ea5dc8d0c484292956bbd54b44fb8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2021 14:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.06.2021
№ 368

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.06.2021 № 368.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
41. UA-2020-12-03-006395-cВиявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-14 08:17:15

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Будівельно-монтажні роботи за проєктом «Реставрація терапевтичного відділення № 1 стаціонару № 1 Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького» (коригування)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-03-006395-c) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань та копій документів.

Так, відповідно до пункту 3 розділу 6 тендерної документації Управління капітального будівництва Міської ради міста Кропивницького (далі – Замовник) встановлено умову, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
3) Кошторисну документацію остаточну за результатами аукціону, а саме:
- Пояснювальну записку до договірної ціни;
- Договірну ціну згідно додатку С ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів (в межах середньо-регіональних цін);
- Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів;
- Розрахунок загально-виробничих витрат (виходячи зі структури будівельної організації);
- Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій (виходячи зі структури будівельної організації).
Вищезазначені документи повинні бути прошиті, пронумеровані та скріплені печаткою (у разі наявності, ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством).
Враховуючи вищевикладене, прошу надати документи, що надані переможцем Замовнику на виконання вимог пункту 3 розділу 6 тендерної документації (Вищезазначені документи повинні бути прошиті, пронумеровані та скріплені печаткою (у разі наявності, ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством)).
Пояснення та копії документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-06-15 14:16:02

Відповідь на запит

На Ваш запит надаємо Вам скановані копії документів

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Доброго дня. Надаємо пояснення щодо усунення порушень. З зазначеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-03-006395-c зауваженнями Управління капітального будівництва погоджується. Проте розірвати договір від 15.01.2021 року № 01-21 не має можливості, оскільки на момент проведення моніторингу будівельно-монтажні роботи по зазначеному договорі виконані. У зв'язку з цим в системі закупівель прозоро буде розміщено звіт про виконання договору про закупівлю у відповідності до вимог статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі". Поряд з тим зобов'язуємось та гарантуємо не допущення виявлених зауважень в подальших закупівлях.

2021-06-22 16:24:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 03 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Кабекслайн" 13 655 005,70
UAH з ПДВ
13 655 005,70
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю СІТ-ЕНЕРГО 13 660 000,00
UAH з ПДВ
13 660 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 16:47
Електронний підпис
28 грудня 2020 16:46
Електронний підпис
28 грудня 2020 16:45
Довідка юр. особа.pdf
28 грудня 2020 16:44
Довідка юр. особа .pdf.p7s
28 грудня 2020 16:44
Довідка фіз. особа.pdf.p7s
28 грудня 2020 16:44
Довідка фіз. особа.pdf
28 грудня 2020 16:44
Dovidka_20351298210370548518.pdf.p7s
28 грудня 2020 16:44
Dovidka_20351298210370548518.pdf
28 грудня 2020 16:44
1. Довідка п.12.FR12.pdf
17 грудня 2020 08:30
Електронний підпис
17 грудня 2020 08:27
Електронний підпис
17 грудня 2020 08:27
5. ст .17.FR12.pdf
17 грудня 2020 08:27
4. Працівники.FR12.pdf
17 грудня 2020 08:27
3.3.9. КБ2,КБ3- 9.FR12.pdf
17 грудня 2020 08:27
3.3.8.КБ2,КБ3- 8.FR12.pdf
17 грудня 2020 08:27
3.3.7. КБ2,КБ3- 7.FR12.pdf
17 грудня 2020 08:27
3.3.6. КБ2,КБ3- 6.FR12.pdf
17 грудня 2020 08:27
3.3.5. КБ2,КБ3- 5.FR12.pdf
17 грудня 2020 08:27
3.3.4. КБ2,КБ3- 4.FR12.pdf
17 грудня 2020 08:27
3.3.3. КБ2,КБ3- 3.FR12.pdf
17 грудня 2020 08:27
3.3.2. КБ2,КБ3- 2.FR12.pdf
17 грудня 2020 08:27
3.3.1. КБ2,КБ3- 1.FR12.pdf
17 грудня 2020 08:27
3. Аналогія .FR12.pdf

Публічні документи

19 грудня 2020 19:39
Сіт виписка 2.pdf
19 грудня 2020 19:39
декларація сіт.pdf
19 грудня 2020 19:39
НДС.pdf
19 грудня 2020 19:39
Опис Документов.pdf
19 грудня 2020 19:39
Сіт виписка 1.pdf
19 грудня 2020 19:39
Навчання СІТ.pdf
19 грудня 2020 19:39
дозввл сіт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Кабекслайн"

Товариство з обмеженою відповідальністю СІТ-ЕНЕРГО

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2020 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Кабекслайн"
#38095345
13 655 005,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 червня 2021 16:31
Електронний підпис укладений
22 червня 2021 16:29
9.1 Додаткова угода до договору генпідряду від 22.06.2021 року № 4-01-21 (зменшення суми договору).pdf зміни до договору
22 червня 2021 16:29
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 14:08
5.1 Додаткова угода до договору генпідряду від 26.02.2021 року № 1-01-21 (зміна реквізитів).pdf зміни до договору
03 березня 2021 14:07
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 09:25
4.1 Договрі генпідряду від 15.01.2021 року № 01-21.pdf укладений
15 січня 2021 09:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 01-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/01-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 01-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/01-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 12 874 639,16
UAH (в тому числі ПДВ 2 145 773,19 UAH)