Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Міської ради міста Кропивницького |
Код ЄДРПОУ: | 23227605 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410 |
Контактна особа: |
Хоменко Сергій Анатолійович 0522246658 ukb@krmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2020 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2020 13:55 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2020 13:55 |
Очікувана вартість: | 13 660 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 136 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Будівельно-монтажні роботи за проєктом "Реставрація терапевтичного відділення № 1 стаціонару № 1 Комунального некомерційного підприємства "Центральна міська лікарня" Міської ради міста Кропивницького" (коригування)"
2. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до вимог тендерної документації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень зі спеціального фонду міського бюджету у відповідному місяці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2020 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2020 15:48 |
2.1 Додаток № 6.pdf | |
03 грудня 2020 15:48 |
2. Тендерна документація Терапевтичне відділення (коригування).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
- Пояснювальну записку до договірної ціни.
- Договірну ціну згідно додатку С ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
- Локальні кошториси
- Відомість ресурсів (в межах середньо-регіональних цін).
- Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів
- Розрахунок загально-виробничих витрат (виходячи зі структури будівельної організації)
- Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій (виходячи зі структури будівельної організації)."
Дана вимога не є дискримінаційною оскільки стосується переможця тендерної процедури. Відповідно до підпункту 4 пункту 1 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначено, що закупівлі здійснюються за таким принципом: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Таким чином в тендерній документації відсутні вимоги щодо програмного комплексу АВК 5 до підрядних організацій, які мають статус як Учасник тендерної процедури.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-11-000120 ● 897ea5dc8d0c484292956bbd54b44fb8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2021 14:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.06.2021
№ 368
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.06.2021 № 368.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
41. UA-2020-12-03-006395-cВиявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-14 08:17:15
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Будівельно-монтажні роботи за проєктом «Реставрація терапевтичного відділення № 1 стаціонару № 1 Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська лікарня» Міської ради міста Кропивницького» (коригування)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-03-006395-c) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань та копій документів.
Так, відповідно до пункту 3 розділу 6 тендерної документації Управління капітального будівництва Міської ради міста Кропивницького (далі – Замовник) встановлено умову, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
3) Кошторисну документацію остаточну за результатами аукціону, а саме:
- Пояснювальну записку до договірної ціни;
- Договірну ціну згідно додатку С ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів (в межах середньо-регіональних цін);
- Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів;
- Розрахунок загально-виробничих витрат (виходячи зі структури будівельної організації);
- Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій (виходячи зі структури будівельної організації).
Вищезазначені документи повинні бути прошиті, пронумеровані та скріплені печаткою (у разі наявності, ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством).
Враховуючи вищевикладене, прошу надати документи, що надані переможцем Замовнику на виконання вимог пункту 3 розділу 6 тендерної документації (Вищезазначені документи повинні бути прошиті, пронумеровані та скріплені печаткою (у разі наявності, ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством)).
Пояснення та копії документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-06-15 14:16:02
Відповідь на запит
На Ваш запит надаємо Вам скановані копії документів
- 8. Скан копія прошитих документів переможця (держаудит)КАБЕКСЛАЙН-126-251.pdf
- 8. Скан копія прошитих документів переможця (держаудит)КАБЕКСЛАЙН-1-125.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня. Надаємо пояснення щодо усунення порушень. З зазначеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-03-006395-c зауваженнями Управління капітального будівництва погоджується. Проте розірвати договір від 15.01.2021 року № 01-21 не має можливості, оскільки на момент проведення моніторингу будівельно-монтажні роботи по зазначеному договорі виконані. У зв'язку з цим в системі закупівель прозоро буде розміщено звіт про виконання договору про закупівлю у відповідності до вимог статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі". Поряд з тим зобов'язуємось та гарантуємо не допущення виявлених зауважень в подальших закупівлях.
2021-06-22 16:24:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Кабекслайн" |
13 655 005,70
UAH з ПДВ
|
13 655 005,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю СІТ-ЕНЕРГО |
13 660 000,00
UAH з ПДВ
|
13 660 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Кабекслайн" #38095345 |
Переможець |
13 655 005,70
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2020 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2021 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2021 16:29
|
9.1 Додаткова угода до договору генпідряду від 22.06.2021 року № 4-01-21 (зменшення суми договору).pdf | зміни до договору |
22 червня 2021 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2021 14:08
|
5.1 Додаткова угода до договору генпідряду від 26.02.2021 року № 1-01-21 (зміна реквізитів).pdf | зміни до договору |
03 березня 2021 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 09:25
|
4.1 Договрі генпідряду від 15.01.2021 року № 01-21.pdf | укладений |
15 січня 2021 09:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 01-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/01-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 01-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/01-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |