Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

догляд за об'єктами благоустрою зеленого господарства: території парку "Перемоги" з пляжем "Стрілка", пам'ятний знак "Темвод", розташованих в Центральному районі м. Миколаєва
care of objects of improvement of green economy: territories of park "Peremohy" with the beach "Strilka", a memorial sign "Temvod" located in the Central district of Mykolayeva
Очікувана вартість
5 230 000,00 UAH
UA-2020-12-03-006252-c 973bb1b49f1b49e1af2b0ec102fb7e14
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сапожник Артем Анатолійович

Depgkh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Сапожник Артем Анатолійович
Depgkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Departament zhitlovo-komunalnogo gospodarstva Mikolayivskoyi miskoyi radi
National ID: 03365707
Contact point: Sapozhnyk Artem Anatolievich
Depgkh@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 грудня 2020 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 25 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 січня 2021 16:00
Початок аукціону: 22 січня 2021 13:02
Очікувана вартість: 5 230 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 156900 UAH
Publication date: 03 грудня 2020 15:39
Enquiries until: 25 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 31 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 січня 2021 16:00

Information

Estimated total value: 5 230 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 52 300 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Scope of the procurement
мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська та з урахуванням вимог тендерної документації. категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа) . умови надання забезпечення тендерної пропозиції згідно з додатком 5 тендерної документації. номенклатурні позиції: 1. догляд за деревами - ДК 2015 (77210000-5) - лісозаготівельні послуги. 2. догляд за хвойними чагарниками - ДК 2015 (77340000-5) - послуги з підрізання дерев і живих огорож. 3. утримання водопроводу - ДК 2015 (45330000-9) - водопроводні та санітарно-технічні роботи. 4. догляд за пляжем "Стрілка" - ДК 2015 (90680000-7) - послуги з прибирання пляжів.
Розгорнути Згорнути
language in which tender proposals should be prepared: Ukrainian and taking into account the requirements of tender documentation. customer category: local government (budgetary institution). conditions for providing security for the tender offer in accordance with Annex 5 of the tender documentation. nomenclature positions: 1. care of trees - DK 2015 (77210000-5) - logging services. 2. care for coniferous shrubs - DK 2015 (77340000-5) - services for pruning trees and hedges. 3. maintenance of water supply - SC 2015 (45330000-9) - plumbing and sanitary works. 4. care of the beach "Strilka" - DK 2015 (90680000-7) - beach cleaning services.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
389060 метри квадратні
догляд за об'єктами благоустрою зеленого господарства: території парку "Перемоги" з пляжем "Стрілка", пам'ятний знак "Темвод", розташованих в Центральному районі м. Миколаєва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, парк «Перемоги» з пляжем «Стрілка», пам’ятний знак «Темвод»
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

care of objects of improvement of green economy: territories of park "Peremohy" with the beach "Strilka", a memorial sign "Temvod" located in the Central district of Mykolayeva
CPV: 77310000-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами Акту наданих послуг (Акту приймання-передачі наданих послуг) перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% грошових коштів фактично наданих Послуг на підставі пред’явленого Виконавцем рахунку на оплату. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 грудня 2020 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 11:41
2.ТД - парк Перемоги - нова редакція.doc
08 грудня 2020 11:41
1. протокол ЗТД.doc
03 грудня 2020 15:40
2.ТД - парк Перемоги.doc
08 грудня 2020 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 11:41
2.ТД - парк Перемоги - нова редакція.doc
08 грудня 2020 11:41
1. протокол ЗТД.doc
03 грудня 2020 15:40
2.ТД - парк Перемоги.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 січня 2021
UA-2020-12-03-006252-c973bb1b49f1b49e1af2b0ec102fb7e14
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Учасник Документи Рішення Додатково
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 січня 2021 10:37
ФОП "АНІЩЕНКО СТАНІСЛАВ ВЛАДИСЛАВОВИЧ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 січня 2021 10:37

Вимога про усунення невідповідностей

. Перелік виявлених невідповідностей: в довідці КП «Миколаївські парки» (вих. № 422 від 21.12.2020) про наявність у учасника обладнання або техніки, необхідних для надання послуг відсутня інформація про наявність поливочної машини. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник повинен надати довідку довільної форми з переліком наявного обладнання (транспортних засобів) та матеріально-технічної бази (територія, на якій розміщується техніка (ТЗ) та/або складське та/або офісне приміщення) для забезпечення належного рівня надання визначених послуг. Серед зазначених транспортних засобів обов’язкова наявність поливочної машини. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей: учасник повинен надати довідку довільної форми з переліком наявного обладнання (транспортних засобів) та матеріально-технічної бази (територія, на якій розміщується техніка (ТЗ) та/або складське та/або офісне приміщення) для забезпечення належного рівня надання визначених послуг (із зазначенням власне або таке, що перебуває в користуванні). Із зазначенням в даній довідці інформації про наявність в учасника поливочної машини (в разі її наявності). Окрім того, якщо вказан поливочна машина перебуває в користуванні (оренда/найм, лізинг, позичка тощо) або залучається за договором надання послуг, іншими договорами - надати відповідні договори з усіма додатками до них, а також свідоцтва про реєстрацію транспортного(них) засобу(-ів) (технічний паспорт) на такі т/з та письмову згоду власника, орендодавця або надавача послуг на використання ТЗ у даній закупівлі. В разі, якщо вказана поливочна машина належить учаснику на праві власності - необхідно надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт).

Документи

Публічні документи

28 січня 2021 13:53
Електронний підпис
28 січня 2021 13:23
довідка ДФС.pdf
27 січня 2021 11:05
Електронний підпис
14 січня 2021 18:14
Електронний підпис
14 січня 2021 18:10
відомості МВС.pdf
14 січня 2021 18:10
техпаспорт камаз.pdf
14 січня 2021 18:10
довідка мтб.pdf
14 січня 2021 18:10
лист-роз'яснення.pdf
31 грудня 2020 13:34
Електронний підпис
31 грудня 2020 13:34
Електронний підпис
31 грудня 2020 13:29
таблиця 6 звіту.pdf
31 грудня 2020 13:29
статут.pdf
31 грудня 2020 13:29
паспорт+код директор.pdf
31 грудня 2020 13:29
наказ директора.pdf
31 грудня 2020 13:29
довідкаПДВ.pdf
31 грудня 2020 13:29
довідка податкова.pdf
31 грудня 2020 13:29
24615 ВИПИСКА.pdf
31 грудня 2020 13:29
462довідка роз'яснення.pdf
31 грудня 2020 13:29
454 цінова пропозиція.pdf
31 грудня 2020 13:29
шаблон договору.pdf
31 грудня 2020 13:29
техпаспорт камаз.pdf
31 грудня 2020 13:29
техзавдання.pdf
31 грудня 2020 13:29
працівники.zip
31 грудня 2020 13:29
інвентарна карта.pdf
31 грудня 2020 13:29
договір комунтранс.pdf
31 грудня 2020 13:29
відомості МВС.pdf
31 грудня 2020 13:29
відгук.pdf
31 грудня 2020 13:29
відгук прет-поз робота.pdf
31 грудня 2020 13:29
449 довідка ст9.pdf
31 грудня 2020 13:29
447 довідка спецодяг.pdf
31 грудня 2020 13:29
436 не пов'язані особи.pdf
31 грудня 2020 13:29
431 довідка працівники.pdf
31 грудня 2020 13:29
429 лист згода з ТЗ.pdf
31 грудня 2020 13:29
426 не банкрут.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: в довідці ФОП Аніщенко С.В. (вих. № 263 від 28.12.2020) про наявність у учасника обладнання або техніки, необхідних для надання послуг відсутня інформація про наявність в нього поливочної машини. Окрім того, учасником не наданий відгук до договору № 565 від 03.07.2019 року, наданого учасником як аналогічний. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник повинен надати довідку довільної форми з переліком наявного обладнання (транспортних засобів) та матеріально-технічної бази (територія, на якій розміщується техніка (ТЗ) та/або складське та/або офісне приміщення) для забезпечення належного рівня надання визначених послуг. Серед зазначених транспортних засобів обов’язкова наявність поливочної машини. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник, серед іншого, повинен надати оригінал відгуку від контрагента щодо якості виконаних договорів, які надані як аналогічні. Відгук повинен містити: предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити Замовника (повне найменування, адреса, прізвище, ім’я, по-батькові контрагента, його контактний номер телефону), інформацію про термін, якість наданих послуг та підтвердження виконання договору на дату надання відгуку. Відгук повинен бути підписаний особисто керівником (директором) контрагента. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей: учасник повинен надати довідку довільної форми з переліком наявного обладнання (транспортних засобів) та матеріально-технічної бази (територія, на якій розміщується техніка (ТЗ) та/або складське та/або офісне приміщення) для забезпечення належного рівня надання визначених послуг (із зазначенням власне або таке, що перебуває в користуванні). Із зазначенням в даній довідці інформації про наявність в учасника поливочної машини (в разі її наявності). Якщо вказан поливочна машина перебуває в користуванні (оренда/найм, лізинг, позичка тощо) або залучається за договором надання послуг, іншими договорами - надати відповідні договори з усіма додатками до них, а також свідоцтва про реєстрацію транспортного(них) засобу(-ів) (технічний паспорт) на такі т/з та письмову згоду власника, орендодавця або надавача послуг на використання ТЗ у даній закупівлі. В разі, якщо вказана поливочна машина належить учаснику на праві власності - необхідно надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт). Окрім того, учасник повинен надати оригінал відгуку від контрагента щодо якості виконання договору № 565 від 03.07.2019. Відгук повинен містити: предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити Замовника (повне найменування, адреса, прізвище, ім’я, по-батькові контрагента, його контактний номер телефону), інформацію про термін, якість наданих послуг та підтвердження виконання договору на дату надання відгуку. Відгук повинен бути підписаний особисто керівником (директором) контрагента та має бути виданий не пізніше дати подання учасником тендерної пропозиції - 04.01.2021.

Документи

Публічні документи

15 січня 2021 09:16
Електронний підпис
15 січня 2021 09:01
Електронний підпис
15 січня 2021 08:41
договір техніка.pdf
15 січня 2021 08:41
довідка № 002 МТБ.pdf
04 січня 2021 14:47
Електронний підпис
04 січня 2021 14:47
Електронний підпис
04 січня 2021 14:44
25228 ВИПИСКА.pdf
04 січня 2021 14:44
трудові договори.rar
04 січня 2021 14:44
таб 6 звіту оригінал.pdf
04 січня 2021 14:44
паспорт и код.pdf
04 січня 2021 14:44
відгук ДЖКГ ММР.pdf
04 січня 2021 14:44
ДУ №4 від 02.03.2020.PDF
04 січня 2021 14:44
ДУ №3 від 20.01.2020.PDF
04 січня 2021 14:44
ДУ №2 від 27.12.2019.PDF
04 січня 2021 14:44
ДУ №1 від 24.12.2019.PDF
04 січня 2021 14:44
договір техніка.pdf
04 січня 2021 14:44
договір комунтранс.pdf
04 січня 2021 14:44
довідка 228 санкції РФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ"

ФОП "АНІЩЕНКО СТАНІСЛАВ ВЛАДИСЛАВОВИЧ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2021 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ" 5 229 000,00
UAH з ПДВ
5 176 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АНІЩЕНКО СТАНІСЛАВ ВЛАДИСЛАВОВИЧ" 5 225 000,00
UAH з ПДВ
5 225 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2021 13:53
Електронний підпис
28 січня 2021 13:23
довідка ДФС.pdf
27 січня 2021 11:05
Електронний підпис
14 січня 2021 18:14
Електронний підпис
14 січня 2021 18:10
відомості МВС.pdf
14 січня 2021 18:10
техпаспорт камаз.pdf
14 січня 2021 18:10
довідка мтб.pdf
14 січня 2021 18:10
лист-роз'яснення.pdf
31 грудня 2020 13:34
Електронний підпис
31 грудня 2020 13:34
Електронний підпис
31 грудня 2020 13:29
таблиця 6 звіту.pdf
31 грудня 2020 13:29
статут.pdf
31 грудня 2020 13:29
паспорт+код директор.pdf
31 грудня 2020 13:29
наказ директора.pdf
31 грудня 2020 13:29
довідкаПДВ.pdf
31 грудня 2020 13:29
довідка податкова.pdf
31 грудня 2020 13:29
24615 ВИПИСКА.pdf
31 грудня 2020 13:29
462довідка роз'яснення.pdf
31 грудня 2020 13:29
454 цінова пропозиція.pdf
31 грудня 2020 13:29
шаблон договору.pdf
31 грудня 2020 13:29
техпаспорт камаз.pdf
31 грудня 2020 13:29
техзавдання.pdf
31 грудня 2020 13:29
працівники.zip
31 грудня 2020 13:29
інвентарна карта.pdf
31 грудня 2020 13:29
договір комунтранс.pdf
31 грудня 2020 13:29
відомості МВС.pdf
31 грудня 2020 13:29
відгук.pdf
31 грудня 2020 13:29
відгук прет-поз робота.pdf
31 грудня 2020 13:29
449 довідка ст9.pdf
31 грудня 2020 13:29
447 довідка спецодяг.pdf
31 грудня 2020 13:29
436 не пов'язані особи.pdf
31 грудня 2020 13:29
431 довідка працівники.pdf
31 грудня 2020 13:29
429 лист згода з ТЗ.pdf
31 грудня 2020 13:29
426 не банкрут.pdf

Публічні документи

15 січня 2021 09:16
Електронний підпис
15 січня 2021 09:01
Електронний підпис
15 січня 2021 08:41
договір техніка.pdf
15 січня 2021 08:41
довідка № 002 МТБ.pdf
04 січня 2021 14:47
Електронний підпис
04 січня 2021 14:47
Електронний підпис
04 січня 2021 14:44
25228 ВИПИСКА.pdf
04 січня 2021 14:44
трудові договори.rar
04 січня 2021 14:44
таб 6 звіту оригінал.pdf
04 січня 2021 14:44
паспорт и код.pdf
04 січня 2021 14:44
відгук ДЖКГ ММР.pdf
04 січня 2021 14:44
ДУ №4 від 02.03.2020.PDF
04 січня 2021 14:44
ДУ №3 від 20.01.2020.PDF
04 січня 2021 14:44
ДУ №2 від 27.12.2019.PDF
04 січня 2021 14:44
ДУ №1 від 24.12.2019.PDF
04 січня 2021 14:44
договір техніка.pdf
04 січня 2021 14:44
договір комунтранс.pdf
04 січня 2021 14:44
довідка 228 санкції РФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ"

ФОП "АНІЩЕНКО СТАНІСЛАВ ВЛАДИСЛАВОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ"
#32884306
Переможець 5 176 700,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 13:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2021 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ"
#32884306
5 176 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2022 19:34
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2022 13:23
ДУ №8 від 15.02.2022.PDF зміни до договору
18 лютого 2022 13:22
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2022 12:35
ДУ №7 від 17.01.2022.pdf зміни до договору
18 січня 2022 12:33
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 11:15
ДУ №6 від 31.12.2021.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:14
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:33
ДУ №5 від 30.12.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:32
ДУ №5 від 30.12.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:32
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2021 11:28
ДУ №4 від 21.10.2021.PDF зміни до договору
22 жовтня 2021 11:27
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 13:15
ДУ №3 від 23.02.2021.PDF зміни до договору
23 лютого 2021 13:14
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2021 14:15
ДУ №1 від 16.02.2021.PDF зміни до договору
16 лютого 2021 14:15
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 13:00
Договір №32 від 02.02.2021.PDF укладений
02 лютого 2021 12:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума додаткової угоди 885 767.42 грн.
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума додаткової угоди №8 226407.37 грн.
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 15 квітня 2022
Сума оплати за договором: 4 656 088,92
UAH (в тому числі ПДВ 776 014,82 UAH)