Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля додаткових аналогічних будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівель та приміщень Київського міського пологового будинку №1 на вул. Арсенальній, 5 у Печерському районі» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 668 674,21 UAH
UA-2020-12-03-005871-c 827d0542c6254c009adf2ed2d6339e89
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Валерійович

380442340250 inzhcentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33239981
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б
Контактна особа: Сидоренко Олександр Валерійович
380442340250
inzhcentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
В ході виконання ремонтних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівель та приміщень Київського міського пологового будинку №1 на вул. Арсенальній, 5 у Печерському районі» виникла необхідність проведення тендерної процедури на закупівлю додаткових аналогічних робіт відповідно до предмету первинного договору, а саме:

І. Гінекологічний корпус:
1) оздоблювальні роботи сходової клітини;
ІІ. Адміністративний корпус:
1) влаштування системи сніготанення;
2) влаштування систем електроосвітлення;
3) оздоблювальні роботи приміщень, коридорів третього поверху корпусу;
4) влаштування структурованої кабельної системи;
ІІІ. Влаштування огорожі території лікарні біля будівлі котельної, дизельної, центрального пункту зберігання кисню.

Враховуючи те, що зазначені роботи технічно та економічно зв’язані з первинним договором, укладеним з ТОВ «БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН», тому доцільно в якості виконавця робіт, обрати саме ТОВ «БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН», що дозволить:
- забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який виконував основні обсяги робіт);
- досягти якості виконаних робіт в цілому;
- підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт.
Враховуючи вищезазначене, є правові підстави для застосування переговорної процедури закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівель та приміщень Київського міського пологового будинку № 1 на вул. Арсенальній, 5 у Печерському районі» з ТОВ «БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН» у відповідності до пункту 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Необхідність проведення закупівлі додаткових робіт підтверджується наступними документами:
1. Зведений кошторисний розрахунок.
2. Копія позитивного експертного висновку філії «Київоблбудекспертиза» ДП «Київоблбудінвест» від 31.05. 2019 р. № 01-0163-19/ЦБ.
3. Договір № 172/20 – 161 від 28.09.2020 по об’єкту «Капітальний ремонт будівель та приміщень Київського міського пологового будинку № 1 на вул. Арсенальній, 5 у Печерському районі».
4. Доповідна записка заступника директора Лисиченка В.В. від 01.12.2020 №172/3.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2020 14:54
Оскарження наміру укласти договір: 15 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Закупівля додаткових аналогічних будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівель та приміщень Київського міського пологового будинку №1 на вул. Арсенальній, 5 у Печерському районі» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Арсенальна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

03 грудня 2020 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН"
#41236299
Переможець 1 668 674,21
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 14:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 14:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН"
#41236299
1 668 674,21
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:33
ДУ№1 до Дог.172_20-229.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:32
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 09:03
Дог.172_20-229 додаткові буд.роботи.pdf укладений
15 грудня 2020 09:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із уточненням обсягів робіт; Зменшення обсягів закупівлі; Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: №172/20-229
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 167 163,63
UAH (в тому числі ПДВ 194 527,27 UAH)