Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019:47732 - Катетер баллонний для коронарної ангіопластики, стандартный; 47732-Катетер балонний для коронарної ангіопластики, високого тиску; 46633 Шприц-манометр для балонного катетера, одноразового застосування відновлений; 36205- Катетер для інфузії коронарної артерії; 33140 Катетер діагностичний керований; 58865 - Набір для введення судинного катетера)
Очікувана вартість
2 111 657,50 UAH
UA-2020-12-03-005529-b d96ea0ebed5b4d60882d4f888e49936e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Сулейманова

+380985395914 econom.kml9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01986322
Місцезнаходження: 50031, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Женевська, буд. 6б
Контактна особа: Юлія Сулейманова
+380985395914
econom.kml9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2020 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 грудня 2020 14:24
Очікувана вартість: 2 111 657,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 558,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Балоний катетер предилатаційний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50031, Україна, Дніпропетровська область, Кривиий Ріг, Женевська, 6 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 47732 — Катетер балонний для коронарної ангіопластики, стандартний
145 штуки
Індефлятор в наборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50031, Україна, Дніпропетровська область, Кривиий Ріг, Женевська, 6 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 46633 — Шприц-манометр для балонного катетера, одноразового застосування відновлений
200 штуки
Катетер направляючий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50031, Україна, Дніпропетровська область, Кривиий Ріг, Женевська, 6 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 36205 — Катетер для інфузії коронарної артерії
100 штуки
Балонний катетер постдилатаційний високого тиску
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50031, Україна, Дніпропетровська область, Кривиий Ріг, Женевська, 6 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 47732 — Катетер балонний для коронарної ангіопластики, стандартний
10 штуки
Інтродюсер транфеморальний 6F
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50031, Україна, Дніпропетровська область, Кривиий Ріг, Женевська, 6 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 58865 — Набір для введення судинного катетера
10 штуки
Інтродюсер транфеморальний 7F
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50031, Україна, Дніпропетровська область, Кривиий Ріг, Женевська, 6 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 58865 — Набір для введення судинного катетера
10 штуки
Інтродюсер транс радіальний 7F
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50031, Україна, Дніпропетровська область, Кривиий Ріг, Женевська, 6 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 58865 — Набір для введення судинного катетера
170 штуки
Інтродюсер транс радіальний 6F
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50031, Україна, Дніпропетровська область, Кривиий Ріг, Женевська, 6 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 58865 — Набір для введення судинного катетера
10 штуки
Інтродюсер транс радіальний 5F
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50031, Україна, Дніпропетровська область, Кривиий Ріг, Женевська, 6 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 58865 — Набір для введення судинного катетера
200 штуки
Катетер діагностичний 0,014"
33140 Катетер діагностичний керований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50031, Україна, Дніпропетровська область, Кривиий Ріг, Женевська, 6 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2020 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2020 10:11
Зміни до ТД Витратні матеріали.docx
11 грудня 2020 10:11
ТД зі змінами Витратні матеріали 2021.docx
11 грудня 2020 10:11
протокол 121.PDF
03 грудня 2020 12:27
ТД Витратні матеріали 2021.docx
11 грудня 2020 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2020 08:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2020 10:11
Зміни до ТД Витратні матеріали.docx
10 грудня 2020 11:13
Зміни до ТД Витратні матеріали.docx
11 грудня 2020 10:11
ТД зі змінами Витратні матеріали 2021.docx
10 грудня 2020 11:13
ТД зі змінами Витратні матеріали 2021.docx
11 грудня 2020 10:11
протокол 121.PDF
10 грудня 2020 11:13
протокол №121 Витратні матеріали.PDF
03 грудня 2020 12:27
ТД Витратні матеріали 2021.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-01-000016 ● 5942ae96dca340f49f7412895bcd82ea
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2021 17:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

30.06.2021 № 334

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.06.2021 № 334

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2020-12-03-005529-b 03.12.2020 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЄДРПОУ 01986322) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-07 14:45:43

Про надання пояснень

питання у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-09 14:43:54

Про надання пояснень

Всі відповіді надані в документі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-12 15:19:00

Про надання пояснень

питання у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-14 11:31:59

Про надання пояснень

Керуючись ч.5 ст.8 Закону України “Про публічні закупівлі”, у відповідь на запит замовнику на пояснення для Державної аудиторської служби України (Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)) від 12.07.2021

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір про закупівлю від 06.01.2021 №10 закритий. Зобов'язання за даним договором припинено.

2021-07-23 13:40:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТАМЕД" 2 109 750,00
UAH з ПДВ
2 109 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Кандія 2 111 484,50
UAH з ПДВ
2 111 484,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 09:20
Електронний підпис
15 грудня 2020 09:20
3.Технічна частина.pdf
15 грудня 2020 09:20
1.Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНСТАМЕД"

ТОВ Кандія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНСТАМЕД"
#42268028
Переможець 2 109 750,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2020 10:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2020 10:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТАМЕД"
#42268028
2 109 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 липня 2021 12:23
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2021 11:50
Дод угода 1 Інстамед.PDF зміни до договору
20 липня 2021 11:46
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:43
договір 10.PDF укладений
06 січня 2021 12:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін відображено в документі
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 102 050,00
UAH (в тому числі ПДВ 137 517,29 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з висновком Східного офісу Держаудитслужби щодо встановлення порушень шляхом проведеного моніторингу UA-M-2021-07-01-000016 по закупівлі № UA-2020-12-03-005529-b, зменшити суму даного Договору на 7700 гривень 00 коп. (сім тисяч сімсот грн. 00 коп.), шляхом зменшення коштів по загальному фонду бюджету та закрити його.