Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт спортивного майданчика Середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 29 м. Львова на вул. Сухомлинського, 6 у м. Винники
Очікувана вартість
2 662 956,00 UAH
UA-2020-12-03-004440-c e15ca140883a47c3a7df489f57395abe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Верхівська Оксана

380322960594 szsh29@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 29 м. Львова
Код ЄДРПОУ: 23887299
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., Винники, вулиця Сухомлинського, 6
Контактна особа: Верхівська Оксана
380322960594
szsh29@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2020 13:52
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 грудня 2020 13:13
Очікувана вартість: 2 662 956,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 314,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт спортивного майданчика Середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 29 м. Львова на вул. Сухомлинського, 6 у м. Винники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2020 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 14:21
ТД-капремонт спортмайданчика.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-10-000106 ● 3b9190ad817a4225ad8dbe07557a8aca
  • Статус: вирішено ● Дата: 01 травня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2021 10:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.02.2021 № 83

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.02.2021 № 83.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-12-03-004440-c, 03.12.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-02-26 14:16:54

Заперечення до висновку

ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі згідно предмету
«Капітальний ремонт спортивного майданчика Середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 29 м. Львова на вул. Сухомлинського, 6 у м. Винники (ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)»
(оголошення про проведення закупівлі - UA-2020-12-03-004440-c)
Відповідно до наказу від 10.02.2021 № 83 «Про початок моніторингу закупівель», у зв’язку з виявленням органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, Західним офісом Держаудитслужби здійснено моніторинг процедури закупівлі UA-2020-12-03-004440-c.
За результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-03-004440-c, 24 лютого 2021 року Західним офісом Держаудитслужби складено та оприлюднено в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу цієї процедури закупівлі.
Згідно цього висновку органом державного фінансового контролю виявлено наступні порушення, а саме:
1. порушення вимог п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в тендерній документації Замовника не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій);
2. порушення вимог ч. 7 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС», яким не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а укладено з вказаним переможцем договір № 01-1 від 14.01.2021 року).
За змістом абзацу 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Замовник, Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 29 м. Львова, не погоджується з вказаним висновком органу державного фінансового контролю, виходячи з наступного.
1. Щодо відсутності порушення вимог п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються відомості про кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Проте, законодавство у сфері публічних закупівель не містить чіткого визначення, як саме у тендерній документації має бути відображена інформація про кінцевий строк подання тендерних пропозицій, та не встановлює обмежень для Замовника у виборі зазначення таких відомостей.
У даному випадку, у розділі 4 «Подання та розкриття тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника містяться відомості про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Зокрема, п. 1 розділу 4 передбачено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається згідно даних в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів.
Крім того, за правилами ч. 3 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
Так, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель 03.12.2020 року, а кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено Замовником до 21.12.2020 року з дотриманням положень ч. 3 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, за результатами моніторингу закупівлі органом державного фінансового контролю не встановлено порушення при визначенні Замовником кінцевого строку подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Таким чином, вважаємо, що Замовником дотримано вимоги п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Щодо відсутності порушення вимог ч. 7 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 7 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею.
За приписами ч. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовником було встановлено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зокрема, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме:
- довідку (витяг), що видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку станом не більше трьохмісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій. Вказана довідка може бути надана у вигляді електронного документу;
- довідку, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п. 12 частини 1 ст. 17 Закону;
- довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону;
- довідки (зведену довідку) в довільній формі, щодо його відповідності пунктам 2, 3 та 8 частини першої ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
На виконання вимог Закону та тендерної документації переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, було надано Замовнику через електронну систему закупівель:
• довідку № 2912/3 від 29.12.2020 року – на підтвердження відсутності підстав, визначених п.п. 2, 3, 8 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
• довідку № 2912/1 від 29.12.2020 року – на підтвердження відсутності підстав, визначених п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
• довідку № 2912/2 від 29.12.2020 року – на підтвердження відсутності підстав, визначених ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
• довідку Департаменту інформатизації МВС України серії ІІА № 2141516 станом на 29.12.2020 року – на підтвердження відсутності підстав, визначених п.п. 5, 6 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Поряд з цим, ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Аналогічне положення закону відображено Замовником у п. 3 Додатку 1 до тендерної документації.
Відтак, на підтвердження відсутності підстав, визначених п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником була використана публічна інформація, що є доступною в електронній системі закупівель. Такою публічною інформацією є відповідь на запит ДП ««ПРОЗОРРО» станом на 28.12.2020 року щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, згідно якої в учасника процедури закупівлі ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС відсутня заборгованість із сплати податків, зборів, платежів.
Таким чином, переможець процедури закупівлі в порядку та на умовах, визначених законом та тендерною документацією, належним чином підтвердив відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Як наслідок, у Замовника були відсутні законні підстави відхилити тендерну пропозицію переможця торгів ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС».
Отже, вважаємо, що Замовником дотримано вимоги ч. 7 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З огляду на наведене, Замовник вважає висновок органу державного фінансового контролю необґрунтованим, без повного і всебічного дослідження наявних в електронній системі закупівель документів, а викладені у ньому доводи помилковими, про що зазначено вище.
За таких обставин, вважаємо, що у діях Замовника відсутні ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі UA-2020-12-03-004440-c.
Враховуючи вищенаведене, на підставі ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо орган державного фінансового контролю надати роз’яснення щодо оприлюдненого висновку з врахуванням наданого нами заперечення.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору від 14.01.2021 №01-1 (звіт про виконання договору про закупівлю від 27.12.2022)

2023-05-01 09:31:04

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС 2 585 800,80
UAH з ПДВ
2 585 800,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТАНДЕМ РІЕЛ 2 652 790,00
UAH з ПДВ
2 652 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 січня 2021 12:19
Електронний підпис
04 січня 2021 12:14
Довідка МВС
29 грудня 2020 16:05
Довідка ВПВ17
23 грудня 2020 17:29
Електронний підпис
18 грудня 2020 17:00
Електронний підпис
18 грудня 2020 15:43
Електронний підпис
18 грудня 2020 15:33
49_Проект договору.pdf
18 грудня 2020 15:33
43_Висновок СЕС 2.pdf
18 грудня 2020 15:33
42_Висновок СЕС 1.pdf
18 грудня 2020 15:33
35_Банківська гарантія.rar
18 грудня 2020 15:33
31_Технічне завдання.pdf
18 грудня 2020 15:33
1_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

18 грудня 2020 21:19
Електронний підпис
18 грудня 2020 21:15
Технічна частина.pdf
18 грудня 2020 21:15
Проект договору.pdf
18 грудня 2020 21:15
Інші документи.pdf
18 грудня 2020 21:15
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС

ТОВ ТАНДЕМ РІЕЛ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС
#35327477
Переможець 2 585 800,80
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 11:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 грудня 2020 16:05

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ на закупівлю Капітальний ремонт спортивного майданчика Середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 29 м. Львова на вул. Сухомлинського, 6 у м. Винники (ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (UA-2020-12-03-004440-c) 1. Невідповідності у інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1.1. Відповідно до п.п. 3 п. 1 додатку 1 до тендерної документації (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів) предметів закупівель та строків виконання; до договорів, які перебувають в процесі виконання учасник подає від Замовників Довідку довільної форми, яка має містити інформацію про реквізити договору (сума, номер, дата укладення, предмет договору), інформацію чи приступив Підрядник до виконання робіт за даним договором та чи є претензії чи зауваження до процесу виконання таких робіт. Для підтвердження вказаних вище вимог Учасник – ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС» подав довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, три аналогічні договори, укладені з Середньою загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів № 49 м. Львова (Договір № 10-1 від 13.10.2020 року), Загальноосвітньою середньою школою І-ІІІ ступенів «Лідер» з різними формами навчання (Договір № 09-2 від 18.09.2020 року) та Ліцеєм «Галицьким» Львівської міської ради (Договір № 19/06/2020 від 19.06.2020 року). Учасником також подано довідки довільної форми з інформацією про реквізити договорів (сума, номер, дата укладення, предмет договору), чи приступив Підрядник до виконання робіт за цими договорами та чи є претензії чи зауваження до процесу виконання таких робіт, які не відповідають поданим договорам, а саме один документ – Довідка щодо робіт, які перебувають в процесі виконання, видана Ліцеєм «Галицьким» Львівської міської ради від 15.12.2020 року № 04-07/414, - завантажено двічі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2020 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС
#35327477
2 585 800,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2022 21:21
Додатковий договір № 3-капремонт спортмайданчика.pdf укладений
27 грудня 2022 21:16
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 18:03
Додатковий договір № 2-капремонт спортмайданчика.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 18:02
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 13:55
Додатковий договір № 1-капремонт спортмайданчика.pdf зміни до договору
03 серпня 2021 13:54
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 11:57
Договір-капремонт спортмайданчика.pdf укладений
16 січня 2021 11:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк виконання робіт до 31.12.2021 року у зв'язку з виробничою необхідністю, пов'язаною з карантинними обмеженнями
Номер договору про закупівлю: 01-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії договору та строк виконання зобов'язання до 31.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 01-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 585 800,80
UAH (в тому числі ПДВ 430 966,80 UAH)
Причини розірвання договору: Договір розірвано за взаємною згодою сторін внаслідок виникнення обставин непереборної сили через введення в Україні правового режиму воєнного стану