Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 29 м. Львова |
Код ЄДРПОУ: | 23887299 |
Місцезнаходження: | 79495, Україна , Львівська обл., Винники, вулиця Сухомлинського, 6 |
Контактна особа: |
Верхівська Оксана 380322960594 szsh29@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2020 13:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2020 13:13 |
Очікувана вартість: | 2 662 956,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 314,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2020 14:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2020 14:21 |
ТД-капремонт спортмайданчика.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-10-000106 ● 3b9190ad817a4225ad8dbe07557a8aca
- Статус: вирішено ● Дата: 01 травня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2021 10:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.02.2021 № 83
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.02.2021 № 83.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-12-03-004440-c, 03.12.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-02-26 14:16:54
Заперечення до висновку
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі згідно предмету
«Капітальний ремонт спортивного майданчика Середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 29 м. Львова на вул. Сухомлинського, 6 у м. Винники (ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)»
(оголошення про проведення закупівлі - UA-2020-12-03-004440-c)
Відповідно до наказу від 10.02.2021 № 83 «Про початок моніторингу закупівель», у зв’язку з виявленням органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, Західним офісом Держаудитслужби здійснено моніторинг процедури закупівлі UA-2020-12-03-004440-c.
За результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-03-004440-c, 24 лютого 2021 року Західним офісом Держаудитслужби складено та оприлюднено в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу цієї процедури закупівлі.
Згідно цього висновку органом державного фінансового контролю виявлено наступні порушення, а саме:
1. порушення вимог п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в тендерній документації Замовника не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій);
2. порушення вимог ч. 7 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС», яким не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а укладено з вказаним переможцем договір № 01-1 від 14.01.2021 року).
За змістом абзацу 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Замовник, Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 29 м. Львова, не погоджується з вказаним висновком органу державного фінансового контролю, виходячи з наступного.
1. Щодо відсутності порушення вимог п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються відомості про кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Проте, законодавство у сфері публічних закупівель не містить чіткого визначення, як саме у тендерній документації має бути відображена інформація про кінцевий строк подання тендерних пропозицій, та не встановлює обмежень для Замовника у виборі зазначення таких відомостей.
У даному випадку, у розділі 4 «Подання та розкриття тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника містяться відомості про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Зокрема, п. 1 розділу 4 передбачено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається згідно даних в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів.
Крім того, за правилами ч. 3 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
Так, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель 03.12.2020 року, а кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено Замовником до 21.12.2020 року з дотриманням положень ч. 3 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, за результатами моніторингу закупівлі органом державного фінансового контролю не встановлено порушення при визначенні Замовником кінцевого строку подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Таким чином, вважаємо, що Замовником дотримано вимоги п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Щодо відсутності порушення вимог ч. 7 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 7 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею.
За приписами ч. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовником було встановлено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зокрема, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме:
- довідку (витяг), що видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку станом не більше трьохмісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій. Вказана довідка може бути надана у вигляді електронного документу;
- довідку, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п. 12 частини 1 ст. 17 Закону;
- довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону;
- довідки (зведену довідку) в довільній формі, щодо його відповідності пунктам 2, 3 та 8 частини першої ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
На виконання вимог Закону та тендерної документації переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, було надано Замовнику через електронну систему закупівель:
• довідку № 2912/3 від 29.12.2020 року – на підтвердження відсутності підстав, визначених п.п. 2, 3, 8 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
• довідку № 2912/1 від 29.12.2020 року – на підтвердження відсутності підстав, визначених п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
• довідку № 2912/2 від 29.12.2020 року – на підтвердження відсутності підстав, визначених ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
• довідку Департаменту інформатизації МВС України серії ІІА № 2141516 станом на 29.12.2020 року – на підтвердження відсутності підстав, визначених п.п. 5, 6 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Поряд з цим, ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Аналогічне положення закону відображено Замовником у п. 3 Додатку 1 до тендерної документації.
Відтак, на підтвердження відсутності підстав, визначених п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником була використана публічна інформація, що є доступною в електронній системі закупівель. Такою публічною інформацією є відповідь на запит ДП ««ПРОЗОРРО» станом на 28.12.2020 року щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, згідно якої в учасника процедури закупівлі ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС відсутня заборгованість із сплати податків, зборів, платежів.
Таким чином, переможець процедури закупівлі в порядку та на умовах, визначених законом та тендерною документацією, належним чином підтвердив відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Як наслідок, у Замовника були відсутні законні підстави відхилити тендерну пропозицію переможця торгів ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС».
Отже, вважаємо, що Замовником дотримано вимоги ч. 7 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З огляду на наведене, Замовник вважає висновок органу державного фінансового контролю необґрунтованим, без повного і всебічного дослідження наявних в електронній системі закупівель документів, а викладені у ньому доводи помилковими, про що зазначено вище.
За таких обставин, вважаємо, що у діях Замовника відсутні ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі UA-2020-12-03-004440-c.
Враховуючи вищенаведене, на підставі ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо орган державного фінансового контролю надати роз’яснення щодо оприлюдненого висновку з врахуванням наданого нами заперечення.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору від 14.01.2021 №01-1 (звіт про виконання договору про закупівлю від 27.12.2022)
2023-05-01 09:31:04
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС #35327477 |
Переможець |
2 585 800,80
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2020 11:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 грудня 2020 16:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 21:21
|
Додатковий договір № 3-капремонт спортмайданчика.pdf | укладений |
27 грудня 2022 21:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 18:03
|
Додатковий договір № 2-капремонт спортмайданчика.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 18:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2021 13:55
|
Додатковий договір № 1-капремонт спортмайданчика.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2021 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2021 11:57
|
Договір-капремонт спортмайданчика.pdf | укладений |
16 січня 2021 11:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк виконання робіт до 31.12.2021 року у зв'язку з виробничою необхідністю, пов'язаною з карантинними обмеженнями |
Номер договору про закупівлю: | 01-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк дії договору та строк виконання зобов'язання до 31.12.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 01-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
2 585 800,80
UAH (в тому числі ПДВ 430 966,80 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Договір розірвано за взаємною згодою сторін внаслідок виникнення обставин непереборної сили через введення в Україні правового режиму воєнного стану |