Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код 50410000-2 за ДК 021:2015 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів ( Технічне обслуговування автоматичних систем : пожежної сигналізації, системи оповіщення та газового пожежогасіння в приміщеннях адмінбудівлі Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по вул. Хрещатик, 32 у м. Києві
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-12-03-004359-c bf677df4b4c7442ab4848279d67ef54d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчук Галина Сергіївна

380442782404
shevchuk@kga.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 26345558
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 32
Контактна особа: Шевчук Галина Сергіївна
380442782404,
shevchuk@kga.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2020 13:47
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 09:00
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4975 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код 50410000-2 за ДК 021:2015 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів ( Технічне обслуговування автоматичних систем : пожежної сигналізації, системи оповіщення та газового пожежогасіння в приміщеннях адмінбудівлі Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по вул. Хрещатик, 32 у м. Києві
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик ,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за надані Послуги (виконані Роботи) здійснюються Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання таких Актів приймання-передачі виконаних Робіт (Послуг) та надходження бюджетних коштів з міського бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ПДФ
Дата подання: 07 грудня 2020 10:52
Дата відповіді: 08 грудня 2020 11:52
Доброго дня Шановний Замовнику, Просимо Вас підгрузити тендерну документацію у ворді, для більш зручної підготовки тендерної пропозиції Учасниками.
Відповідь: У відповідь повідомляємо: в Законі України «Про публічні закупівлі» не вказано в якому форматі повинні завантажуватися на веб – портал уповноваженого органу тендерна документація/оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Замовником при формування оголошення та завантажені – дотримано всіх вимог Закону.
Вимога не підлягає задоволенню.
страхування
Дата подання: 07 грудня 2020 10:55
Дата відповіді: 08 грудня 2020 12:08
Шановний Замовнику, чи не занадто віликий договір страхування на 10 млн для даної закупівлі? Ще можна було б Вас зрозуміти, якби у Вас закупівля була на 10 міліонів, а так вона на 199 тис гривень. Крім того, звертаємо вашу увагу, у законодавством не передбачено обов'язакового страхування відповідальності при встановленні чи ремонті ПС. Просимо видалити зазначену явно дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь повідомляємо: в ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко зазначено, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.»
У складі тендерної пропозиції замовник просить надати Договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше ніж 10 000 000,00 грн чинний на дату подання тендерної пропозиції).
Дана вимога жодним чином не є дискримінаційною та не звужує коло потенційних учасників. Дану вимогу може виконати будь який учасник тому вона не може вважатися дискримінаційною. Додатково повідомляємо – що об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи – це об’єкт де постійно або тимчасово перебувають працівники. Роботи виконуються в робочий час. Тому Замовник і вимагає надати даний договір, який в тому числі покриває збитки, які можуть статися та понести за собою загрозу життю та здоров’ю людей, спричинені Учасником при виконанні будівельно – монтажних робіт.
Замовник бажає отримати якісні послуги та в разі настання обставин, передбачених договором страхування – компенсацію збитків. Дана вимога передбачена договором про закупівлю.
У Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документацій
Сертифікати ISO
Дата подання: 07 грудня 2020 10:57
Дата відповіді: 08 грудня 2020 11:54
У ТД наявна вимога щодо надання сертифікатів ІСО 9001, 37001, 45001, 14001, 50001. Є закони України, які чітко обумовлюють, що потрібно для надання послуг з виконання робіт протипожежного призначення і Ви не маєте права перевищувати ці вимоги. Звертаємо Вашу увагу, що отримання вищезазначених сертифікатив є добровільною справою кожного підприємства і їх отримання не передбачено ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Просимо Вас прибрати цю дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь повідомляємо: в ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко зазначено, що « Тендерна документація може містити іншу інформацію яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.»
Дані сертифікати підтверджують, що учасник дійсно дотримується стандартів, передбачених цими сертифікатами. Дані сертифікати може отримати будь який учасник, якщо дійсно від відповідає стандартам, зазначеним в сертифікаті. Вимога з приводу надання сертифікатів не може бути розцінена як дискримінаційна.
Вимога не підлягає задоволенню.
Довідка ДПС
Дата подання: 07 грудня 2020 10:58
Дата відповіді: 08 грудня 2020 11:56
У ТД наявна вимога надання довідки ДПС про рахунки. Зазначена доідка не видається органами ДПС, про що у нас є підтвердження від самих органів ДПС. Дана довідка видається банками. ПРосимо прибрати дискримінацінй вимогу.
Відповідь: У відповідь повідомляємо: рекомендуємо вам повторно звернутися до органів ДПС та отримати даний документ. Дана довідка підтверджує – що учасник дійсно має рахунки в банках, і ці рахунки зареєстровані в органах ДПС. Дана вимога не може бути розцінена як дискримінаційна, оскільки ії може виконати будь – який учасник.
Вимога не підлягає задоволенню.
виконавці
Дата подання: 07 грудня 2020 11:00
Дата відповіді: 08 грудня 2020 11:57
У ТД Інженер проєктувальник за документацією йде як виконавець робіт. Просимо виправити дону вимогу. оскільки відовідно Ліцензійних умов, виконавцями є виключно налагоджувальник та електромонтер.
Відповідь: У відповідь повідомляємо: учаснику потрібно мати мінімум чотири працівники (можна більше) ( 1. Керівник робіт, 2. Інженер – проектувальник за напрямком інженерно – будівельне проектування в частині дотримання вимог пожежної безпеки, 3.Електромонтер ОПС, 4. Налагоджувальник КВП та А) – загальна кількість – 4 особи. Всі ці особі будуть залучені до виконання робіт за договором.
Виходячи з вищенаведеного – вимога встановлена коректна та не підлягає задоволенню.
Кваліфікація працівників
Дата подання: 07 грудня 2020 11:06
Дата відповіді: 08 грудня 2020 11:59
Шановний Замовнику, у ТД наявна вимога надання свідоцтв про проходження спец навчання для налагоджувальника та електромонтера та свідоцтво про здобуття професії окремо для налагоджувальника та електромонера. Звертаємо вашу увагу, дані документи можуть називатись по різному, але свідоцтва про спец навчання та свідоцтва про здобуття професії підтверджують одне: КВАЛІФІКАЦІЮ. Тому логічно, що працівники не мають різних документів, які посвідчують їх кваліфікацію. Просимо внести зміни у документацію, зазначивши: свідоцтва про спец навчання або свідоцтва про здобуття кваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь повідомляємо: всім учасника потрібно надати документи що підтверджують кваліфікацію працівників учасника, а саме:
1. Свідоцтво про проходження спеціального навчання на електромонтера ОПС, керівника робіт, налагоджувальника КВП та А, тобто документи, що підтверджують, що дані працівники дійсно можуть виконувати роботи передбачені оголошенням, та пройши навчання, саме на такий вид робіт.
2. Свідоцтво або інший документ саме ПРО ЗДОБУТТЯ ПРОФЕСІЇ на електромонтера ОПС, керівника робіт, налагоджувальника КВП та А, тобто документи, що підтверджують, що дані працівники дійсно здобули вищезазначені професії.
Виходячи з вищенаведеного, вимога встановлена Замовником коректна та не є дискримінаційною, тому не підлягає задоволенню.
Охорона праці під час вантажо-розвантажувальних робіт, газонебезпечних робіт.
Дата подання: 07 грудня 2020 11:09
Дата відповіді: 08 грудня 2020 12:03
У ТД наявна вимога надання документів що підтверджують проходження навчання з охорони праці під час вантажо-розвантажувальних робіт, газонебезпечних робіт. Звертаємо увагу замовника, що під час виконання робіт передбачених предметом закупівлі, ні вантажо-розвантажувальні, ні газонебзпечні роботи виконуватись не будуть. Зазначена вимога є однозначно зайвою дискримінаційною
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь повідомляємо: вантажно-розвантажувальні роботи - це комплекс заходів, спрямованих на підняття різноманітних вантажів з метою їх завантаження чи розвантаження; такі роботи застосовуються для навантаження (розвантаження) або вивантаження вантажів вручну або за допомогою спеціалізованої техніки (вантажопідіймальних кранів і машин, навантажувачів, автоелектрокарів)
При виконанні робіт електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та А – будуть виконувати данні роботи, носити обладнання ( драбини, перфоратори, можливо будівельні ліса для важкодоступних місць, де будуть виконуватись ремонт)
Газонебезпечні роботи - роботи, які проводяться на об'єктах, небезпечних щодо виділення газо-, вибухо- або пожежонебезпечних речовин; пов'язані з розкриттям або розгерметизацією технол. обладнання і комунікацій.
В предметі закупівлі є обслуговування ГАЗОВОГО пожежегасіння. Тобто газонебезпечні роботи будуть виконуватися.
Дані документи підтверджують, що працівники учасника дійсно пройшли навчання та перевірку знань з цих робіт, та необхідні в першу чергу вам та вашим працівникам, щоб безпечно виконувати роботи, передбачені оголошенням.
Виходячи з вищенаведеного, вимога не підлягає задоволенню.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! 198 900,00
UAH з ПДВ
198 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 16:06
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:05
31. Акт огляду.PDF
11 грудня 2020 16:05
30. Цінова.PDF
11 грудня 2020 16:05
28. Договір сміття.PDF
11 грудня 2020 16:05
27. Технічка.PDF
11 грудня 2020 16:05
26.13. Листи - відгуки.PDF
11 грудня 2020 16:05
26.11. АВР 198 УОО Листопад.pdf
11 грудня 2020 16:05
26.11. АВР 198 УОО Грудень.pdf
11 грудня 2020 16:05
26.10. Доп угода 198 УОО.pdf
11 грудня 2020 16:05
26.9. Договір 198 УОО.pdf
11 грудня 2020 16:05
26.8. АВР УОО 201 Грудень.pdf
11 грудня 2020 16:05
26.7. АВР 201 УОО Листопад.pdf
11 грудня 2020 16:05
26.6. Доп угода 201 УОО.pdf
11 грудня 2020 16:05
26.5. Договір 201 УОО.PDF
11 грудня 2020 16:05
26.4. АВР 199 Грудень УОО.PDF
11 грудня 2020 16:05
26.3. АВР 200 Грудень УОО.PDF
11 грудня 2020 16:05
26.2.1. ДУ 199 УОО.PDF
11 грудня 2020 16:05
26.2. Договір 199 УОО.PDF
11 грудня 2020 16:05
26.1.1. ДУ 200 УОО.PDF
11 грудня 2020 16:05
26.1. Договір 200 УОО.PDF
11 грудня 2020 16:05
26. Аналог. договори.PDF
11 грудня 2020 16:05
25. Інформ. про учасника.PDF
11 грудня 2020 16:05
24. Проект договору.PDF
11 грудня 2020 16:05
22.6. Перевірка знань 2020.pdf
11 грудня 2020 16:05
22.3. Професія.PDF
11 грудня 2020 16:05
22.2. Диплом Каплунов.PDF
11 грудня 2020 16:05
22.1.2 Договір Олендер.PDF
11 грудня 2020 16:05
22.1.1. Свідоцтво ОЛЕНДЕР.PDF
11 грудня 2020 16:05
22.1. Сертифікат Олендер.pdf
11 грудня 2020 16:05
22. Довідка працівники.PDF
11 грудня 2020 16:05
21. МТБ.PDF
11 грудня 2020 16:05
20.3. ДУ 1 офіс.PDF
11 грудня 2020 16:05
20.1.2 ДУ 2 склад.PDF
11 грудня 2020 16:05
20. Довідка рахунки.PDF
11 грудня 2020 16:05
18.1. Аудит ІСО 37001.pdf
11 грудня 2020 16:05
17. ІСО 14001-2015.pdf
11 грудня 2020 16:05
16. ІСО 9001-2015.PDF
11 грудня 2020 16:05
15. ІСО 27001 2013.PDF
11 грудня 2020 16:05
14. ІСО 45001-2018.pdf
11 грудня 2020 16:05
13. Договір страхування.PDF
11 грудня 2020 16:05
11. Наказ ліцензія.pdf
11 грудня 2020 16:05
10. Лист ДФС.PDF
11 грудня 2020 16:05
9. Довідка ДСНС.PDF
11 грудня 2020 16:05
8. Дозвіл держпраці ЕП.PDF
11 грудня 2020 16:05
7. Декларація офіс.PDF
11 грудня 2020 16:05
6. Ліцензія ДАБІ ЕП.PDF
11 грудня 2020 16:05
5. Копія витяг.PDF
11 грудня 2020 16:05
5. АВК.PDF
11 грудня 2020 16:05
4. Паспорт КОД Каплунов.PDF
11 грудня 2020 16:05
3. Копія Витяг ПДВ ЕП.PDF
11 грудня 2020 16:05
2. Протокл та наказ ЕП.PDF
11 грудня 2020 16:05
1.1.Опис.pdf
11 грудня 2020 16:05
1. Копія статут.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!
#39138281
Переможець 198 900,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 16:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!
#39138281
198 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2021 11:39
ДУ 2 пожежн_системи.pdf зміни до договору
27 жовтня 2021 11:36
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 14:20
ДУ1 ТО пожежної системи 2021 (1).pdf зміни до договору
13 січня 2021 18:01
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:01
Договір ТО пожежн_системи 2021.pdf укладений
29 грудня 2020 15:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.10.3 Договору №01-ТОП сторони дійшли згоди викласти в наступній редакції: розділ 12 Договору: «12. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 01001 м. Київ, вул. Хрещатик, 32 Код ЄДРПОУ 26345558 Р/р UA268201720344230001000029169 UA428201720344221001200029169 в Держказначейській службі України, м.Київ код банку 820172 ПІДРЯДНИК Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» 04205, м. Київ, Оболонський р-н, вул. Маршала Тимошенка, 21 н/п №3 Код ЄДРПОУ 39138281 Р/р UA873005280000026000455081234 в АТ «ОТБ Банк» код банку 300528 ІПН 391382826548» Пункт 2.1. Договору: «Ціна цього Договору, складає 198 900,00 грн. (сто дев’яносто вісім тисяч дев’ятсот гривень 00 копійок ) в т.ч. ПДВ - 33 150,00 грн. (тридцять три тисячі сто п’ятдесят гривень 00 копійок) в тому числі за рахунок загального фонду – 161 300,00 грн., спеціального фонду – 36 700,00 грн. Ціна договору на січень-березень 2021 року становить – 49 725,00 грн. в тому числі за рахунок загального фонду – 40 400,00 грн., спеціального фонду – 9 325,00 грн. Ціна цього договору включає в себе вартість послуг по технічному обслуговуванню автоматичних систем: пожежної сигналізації, системи оповіщення та газового пожежогасіння в приміщеннях адмінбудівлі Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по вул.Хрещатик, 32 у м.Києві.». 2. Всі інші умови Договору, не змінені даною додатковою угодою, залишаються незмінними і обов’язковими до виконання сторонами. 3. Дана додаткова угода набуває чинності з моменту підписання та є невід"ємною частиною Договору. 4. Дана додаткова угода складена у двох автентичних примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 01-ТОП
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 10.3 Договору № 01 -ТОП сторони дійшли згоди викласти в наступній редакції пункт 2.1. Договору: «Ціна цього Договору, складає 198 900,00 гри. (сто дев’яносто вісім тисяч дев’ятсот гривень 00 копійок ) в т.ч. ПДВ - 33 150,00 гри. (тридцять три тисячі сто п’ятдесят гривень 00 копійок) в тому числі за рахунок загального фонду - 142 226,00 грн., спеціального фонду - 56 674,00 грн. Ціна договору на січень-березень 2021 року становить - 49 725,00 грн., в тому числі за рахунок загального фонду - 40 400,00 грн., спеціального фонду - 9 325,00 грн. Ціна цього договору включає в себе вартість послуг по технічному обслуговуванню автоматичних систем: пожежної сигналізації, системи оповіщення та газового пожежогасіння в приміщеннях адмінбудівлі Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по вул. Хрещатик. 32 у м. Києві.» 2. Всі інші умови Договору, не змінені даною додатковою угодою, залишаються незмінними і обов'язковими до виконання сторонами. 3. Дана додаткова угода, набуває чинності з моменту підписання та є невід’ємною частиною Договору. 4. Дана додаткова угода складена у двох автентичних примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 01-ТОП
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 198 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 150,00 UAH)