Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
453 150,00 UAH
UA-2020-12-03-002739-a 468ed7304cc54dd39a33b4839ed1efc7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Очкусь Галина Іванівна

+380324761535 tender.komitet9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Медичний реабілітаційний центр МВС України "Перлина Прикарпаття"
Код ЄДРПОУ: 20760948
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., місто Трускавець, м. Трускавець, вул. Степана Бандери, 71
Контактна особа: Очкусь Галина Іванівна
+380324761535
tender.komitet9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2020 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2020 15:34
Початок аукціону: 21 грудня 2020 11:54
Очікувана вартість: 453 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 265,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13595 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - Українська мова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64 кг
Повидло в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Степана Бандери, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
950 кг
Варення, джеми в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Степана Бандери, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1680 кг
Сухофрукти ( сушені яблука і груші )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Степана Бандери, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
720 кг
Ізюм світлий без кісточок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Степана Бандери, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
136 кг
Плоди шипшини сушені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Степана Бандери, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1040 кг
Чорнослив з кісточками, в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Степана Бандери, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
10 кг
Горіхи волоські чищені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Степана Бандери, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
720 кг
Кисіль в асортименті, фас. по 250 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Степана Бандери, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
640 кг
Курага
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Степана Бандери, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2020 15:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 15:32
додаток 3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
03 грудня 2020 15:32
додаток 2 форма технічного завдання.doc
03 грудня 2020 15:32
додаток 1- ФОРМА ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.doc
03 грудня 2020 15:32
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-29-000025 ● 8b4e2c294bc246809479f4360ec64037
  • Статус: вирішено ● Дата: 20 липня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2021 15:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.01.2021 № 27

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.01.2021 № 27.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-12-03-002739-a, 03.12.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Рішення виконано, договір розірвано.

2021-02-09 12:25:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору.

2021-03-19 11:08:55

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКР-ГАЛИЧ" 453 142,40
UAH з ПДВ
453 142,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЦИГИЛИК АНАТОЛІЙ СТЕПАНОВИЧ" 453 150,00
UAH з ПДВ
453 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2020 12:07
Електронний підпис
29 грудня 2020 12:04
п. 12 ч.1 ст. 17.jpg
29 грудня 2020 12:04
п. 6 ч.1 ст. 17.jpg
29 грудня 2020 12:04
Довідка.zip
29 грудня 2020 12:04
Довідка ДПС.jpg
29 грудня 2020 12:04
Довідка (1).zip
29 грудня 2020 12:04
pdf.pdf
19 грудня 2020 13:50
Електронний підпис
19 грудня 2020 13:49
Якісне Юрочко.pdf
19 грудня 2020 13:49
Цінова пропозиція.pdf
19 грудня 2020 13:49
Статут ТОВ УКР-ГАЛИЧ.pdf
19 грудня 2020 13:49
ст.17.pdf
19 грудня 2020 13:49
Рішення №2.pdf
19 грудня 2020 13:49
Рішення №1.pdf
19 грудня 2020 13:49
Реєстр.pdf
19 грудня 2020 13:49
Опис документів.pdf
19 грудня 2020 13:49
Медична книжка Пилюх.pdf
19 грудня 2020 13:49
Медична книжка БЕРЕЗА.pdf
19 грудня 2020 13:49
Лист-пояснення.pdf
19 грудня 2020 13:49
лист кисіль.jpg
19 грудня 2020 13:49
Лист Віліс.jpg
19 грудня 2020 13:49
Забезпечення.rar
19 грудня 2020 13:49
декларація.jpg
19 грудня 2020 13:49
декларація кисіль.jpeg
19 грудня 2020 13:49
Гарантійний Юрочко.pdf
19 грудня 2020 13:49
Акт дезинфекції.pdf
19 грудня 2020 13:49
Акт дез. авто. 16.12.2020.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 17:08
Електронний підпис
16 грудня 2020 17:07
Відповідність ст.17.jpg
15 грудня 2020 16:09
Електронний підпис
15 грудня 2020 16:08
Цінова прогпозиція.pdf
15 грудня 2020 16:08
Проєкт договору.pdf
15 грудня 2020 16:08
Витяг з ЄДР.pdf
15 грудня 2020 16:08
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКР-ГАЛИЧ"

ФОП "ЦИГИЛИК АНАТОЛІЙ СТЕПАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКР-ГАЛИЧ"
#43903891
Переможець 453 142,40
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 17:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКР-ГАЛИЧ" #43903891

№ рішення у справі

63/57-р/к

Дата рішення у справі

14.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2020 17:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКР-ГАЛИЧ"
#43903891
453 142,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 12:22
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 12:19
додатковий договір 1.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 12:18
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 12:24
договір 13-30.pdf укладений
13 січня 2021 12:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 13-30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 35 664,72
UAH (в тому числі ПДВ 5 944,12 UAH)
Причини розірвання договору: Висновок моніторингу Західного офісу Держаудитслужби