Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Гірської філії І-ІІ ступенів опорного навчального закладу «Гірська багатопрофільна гімназія Попаснянської районної ради Луганської області», розташованої за адресою: вул. Первомайська, буд.88, м. Гірське, Луганської області
Очікувана вартість
22 403 247,00 UAH
UA-2020-12-03-002533-a 49ce6da4917d43fe9b9c4dfe296b4777
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кудрявцев Володимир Володимирович

+380502844878 ukb_loga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування
Код ЄДРПОУ: 04011555
Місцезнаходження: 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59
Контактна особа: Кудрявцев Володимир Володимирович
+380502844878
ukb_loga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2020 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2020 15:09
Початок аукціону: 21 грудня 2020 11:08
Очікувана вартість: 22 403 247,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 112 017,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт Гірської філії І-ІІ ступенів опорного навчального закладу «Гірська багатопрофільна гімназія Попаснянської районної ради Луганської області», розташованої за адресою: вул. Первомайська, буд.88, м. Гірське, Луганської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93292, Україна, Луганська область, м. Гірське, вул. Первомайська, буд.88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт оплата за виконані роботи Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 15:06
ДОдаток 6.docx
03 грудня 2020 15:06
Відомість обємів робіт (1).rtf
03 грудня 2020 15:06
Документація конкурсних торгів.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-23-000017 ● 40071477b70b488086c04ad9daf96d8c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2021 11:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
22.04.2021 179
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 22.04.2021 № 179
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-12-03-002533-а 03.12.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Висновок буде оскаржено в судовому порядку. Обгрунтовані причини невиконання припису. По перше, відповідно до частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Разом з тим, в пункті 2 частині 2 статті 22 Закону, зазначається, що: «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». На виконання цих вимог Закону, Замовником у складі тендерної документації підготовлено Додаток № 4, в якому зазначається наступне: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Відповідно до статті 17 Закону, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель». Також, в Додатку 4 встановлено безпосередній спосіб документального підтвердження відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Зокрема, для підтвердження відсутності підстав передбачених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону, учаснику закупівлі пропонується надати Довідку у довільній формі, оскільки інформація про те що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми наразі не є публічною інформацією, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель». Так, Постановою Кабінету Міністрів України від 18.04.2012 № 303 затверджено Положення про створення та функціонування Єдиного державного реєстру злочинів торгівлі людьми (далі - Реєстр). Відповідно до пункту 5 Положення Держателем (володільцем) Реєстру є МВС. А загальний доступ до статистичних відомостей мав би здійснюватись через веб-сайт МВС. Проте, наразі такого реєстру немає і відповідно інформацію з нього отримати неможливо. Відсутність реєстру підтверджується листом Департаменту Інформатизації МВС України від 07.05.2020 № 3 в якому зазначено наступне: «Повідомляємо, що Положення про створення та функціонування Єдиного державного реєстру злочинів торгівлі людьми було затверджено постановою Кабінету Міністрів України № 303 від 18 квітня 2012 року. 07 листопада 2015 року набрав чинності Закон України «Про Національну поліцію», яким було утворено новий правоохоронний орган, а Міністерство внутрішніх справ України втратило відповідні функції. На сьогодні норми постанови Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2012 року № 303 є застарілими та потребують приведення у відповідність до положень нормативно-правових актів, які мають вищу юридичну силу». Отже, оскільки на момент проведення тендерних торгів, Єдиний державний реєстр злочинів торгівлі людьми не працював, Замовник, на виконання вимог частини 3 статті 17 Закону був зобов’язаний визначити спосіб документального підтвердження відсутності підстави для відхилення тендерної пропозиції передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації повинні бути наведені опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. На виконання цієї вимоги Позивачем в пункті 9 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, зокрема: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: - орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; - зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації; - відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо». Що стосується Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівля та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 Про затвердження Переліку формальних помилок, то цей Наказ лише затверджує перелік формальних помилок, при допущені яких тендерна пропозиція учасника не повинна бути відхилена. Ані цей Наказ, ані Закон не зобов’язує замовника торгів включати у тендерну документацію перелік формальних помилок ідентичний Наказу. Отже твердження про невідповідність Тендерної документації не підкріплено жодною нормою законодавства та є необґрунтованим висновком. Щє одним фактом підтвердження відповідності тендерної документації Позивача нормам Закону, є висновок Моніторингу Державної аудиторської служби України (код ЄДРПОУ 40165856) від 21.05.2021 по закупівлі UA-2021-01-18-005856-a, тендерна документація по якій має ідентичний Додаток № 4 та опис формальних несуттєвих помилок. В Моніторингу зазначається: «…предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 18.01.2021 № 197, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції 04.02.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій від 10.02.2021 № 202, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НІКОМЕТІНВЕСТ ЛТД» (далі – ТОВ «НІКОМЕТІНВЕСТ ЛТД») та товариства з обмеженою відповідальністю «ДОНСТРОЙ» (далі – ТОВ «ДОНСТРОЙ»), повідомлення про намір укласти договір від 10.02.2021, договір будівельного генпідряду від 26.02.2021 № 5, додаткова угода від 17.03.2021 № 1, пояснення Замовника, надані на запит Держаудитслужби, від 05.05.2021. ПОРУШЕННЯ НЕ ВИЯВЛЕНІ». Разом з тим Вами неодноразово проводились моніторинги інших закупівель Замовника, в яких перевірялася тендерна документація яка також містила ідентичний Додаток № 4 та опис формальних несуттєвих помилок. За результатами моніторингів було встановлено: 1. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правильності заповнення форм документів затверджених уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено (Закупівля UA-2020-12-01-009125-b). 2. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено (Закупівля UA-2020-12-01-001425-а). Відповідно до частини 1 «Порядок подання тендерних пропозицій» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, що Учасник подає для участі в закупівлі: «…копію ліцензії на право виконання робіт передбачених тендерною документацією, якщо отримання ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України». На виконання цієї умови, учасником ТОВ "Сервісно-технічне бюро "Ватра" у складі своєї тендерної пропозиції надано Ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів (файл «Ліцензія.PDF»). Що стосується виконання робіт, передбачених локальним кошторисом 2-1-8 на пожежну сигналізацію, то ці роботи виконуються спеціалізованою організацією з відповідною ліцензією, шляхом укладання учасником договору субпідряду. Вартість названих робіт, відповідно до кошторису учасника, складає 185018,33 грн. з ПДВ, що становить 0,86 % від пропозиції учасника. Враховуючи об’єм спеціалізованих робіт, учасник у складі своєї тендерної пропозиції, зокрема у довідці № 115 від 07.12.2020, не повинен був зазначати субпідрядну організацію, яка буде виконувати роботи з монтажу пожежної сигналізації, адже вимога про зазначення субпідрядних організацій у тендерній пропозиції діє лише для тих субпідрядних організацій, які будуть виконувати роботи в обсязі не менше 20%, ця ж норма зазначена у пункті 18 частини 22 статті 22 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог тендерної документацію, у разі ненадання документів передбачених частини 1 «Порядок подання тендерних пропозицій» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Замовник має право відхилити подану пропозицію учасника, а не зобов’язаний відхилити подану пропозицію учасника. Крім того, відповідно до пункту 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо, переможець процедури закупівлі не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини 2 статті 31 цього Закону, а саме під час укладання договору про закупівлю. Так, ТОВ "Сервісно-технічне бюро "Ватра", на виконання цієї вимоги, під час укладання Договору будівельного генпідряду, надало копію будівельної ліцензії свого підприємства, та копію ліцензії Підприємства, яке буде здійснювати роботи протипожежного призначення по об’єкту. Виходячи з наведеного, Департамент не мав жодних правових підстав на відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Сервісно-технічне бюро "Ватра" у процедурі UA-2020-12-03-002533-a.

2021-05-28 11:16:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЮФ "Каррал"" 19 432 362,96
UAH з ПДВ
19 320 341,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Сервісно-технічне бюро "Ватра" 21 600 496,86
UAH з ПДВ
21 600 496,86
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІГ "ЛІРА" 21 732 509,03
UAH з ПДВ
21 732 509,03
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 19:17
Електронний підпис
18 грудня 2020 19:14
Статут.PDF.p7s
18 грудня 2020 19:14
Розрахунок ЗВР_.pdf.p7s
18 грудня 2020 19:14
Рішення засновника.PDF.p7s
18 грудня 2020 19:14
Паспорт Калабкін_.pdf.p7s
18 грудня 2020 19:14
Ліцензія_Каррал.PDF.p7s
18 грудня 2020 19:14
лист відгук.PDF.p7s
18 грудня 2020 19:14
КОШТОРИС.pdf.p7s
18 грудня 2020 19:14
Колядовка форма 1_.pdf.p7s
18 грудня 2020 19:14
колдяовка 6 форм_.pdf.p7s
18 грудня 2020 19:14
КБ3КБ2_маяковского ч1.pdf.p7s
18 грудня 2020 19:14
Додатк Угода.PDF.p7s
18 грудня 2020 19:14
Договор+КБ2_Малюк.pdf.p7s
18 грудня 2020 19:14
договор Гунп (2).pdf.p7s
18 грудня 2020 19:14
ГУНП частина 1 (акти).pdf.p7s
18 грудня 2020 19:14
Витяг_20.08.2019_.pdf.p7s
18 грудня 2020 19:14
Витяг.PDF.p7s
18 грудня 2020 19:14
Витяг ПДВ.PDF.p7s
18 грудня 2020 19:14
Виписка.PDF.p7s
18 грудня 2020 19:14
Антикоруп програм.pdf.p7s
18 грудня 2020 19:14
Акт Будів№6 травень_.pdf.p7s
18 грудня 2020 19:14
284.imd.p7s
18 грудня 2020 19:14
12. Проект договору.pdf.p7s
18 грудня 2020 19:14
5.13. Про відстутність.pdf.p7s
18 грудня 2020 19:14
5.7 Про банкрутство.pdf.p7s
18 грудня 2020 19:14
5.6 Про не судимість.pdf.p7s
18 грудня 2020 19:14
5.4 Про бенефіціара.pdf.p7s
18 грудня 2020 19:14
5. По ст. 17.pdf.p7s
18 грудня 2020 19:14
2. Дов. про досвід.pdf.p7s
18 грудня 2020 19:14
1. Пропозиція_.pdf.p7s

Публічні документи

19 січня 2021 08:45
Електронний підпис
19 січня 2021 08:40
Довідки
18 грудня 2020 10:23
Електронний підпис
18 грудня 2020 09:13
593 .imd
18 грудня 2020 09:13
ОПР_АР.PDF
18 грудня 2020 09:13
Обєктний кошторис _ 7-1.PDF
18 грудня 2020 09:13
Обєктний кошторис _ 6-1.PDF
18 грудня 2020 09:13
Обєктний кошторис _ 2-1.PDF
18 грудня 2020 09:13
ДЦ_Т2.PDF
18 грудня 2020 09:13
Пояснювальна записка.PDF
18 грудня 2020 09:13
Договірна ціна.PDF
17 грудня 2020 11:49
Аналогічні договори.PDF
17 грудня 2020 11:49
Дозвіл.PDF
17 грудня 2020 11:49
Ліцензія.PDF
17 грудня 2020 11:49
Статут.PDF
17 грудня 2020 11:49
Св-во ПДВ.PDF
17 грудня 2020 11:49
Св-во держреєстрації.PDF
17 грудня 2020 11:49
Витяг з ЄДР.PDF
17 грудня 2020 11:49
Рішення засновника.PDF

Публічні документи

18 грудня 2020 17:21
Довідки.zip
18 грудня 2020 17:21
Договір_ графік_ згода.zip
18 грудня 2020 17:21
ЄДР_ ПДВ_ Приватбанк.zip
18 грудня 2020 17:21
ПОВНОВАЖЕННЯ.zip
18 грудня 2020 17:21
Проект договору.7z
18 грудня 2020 17:21
ОПРЛС.7z
18 грудня 2020 17:21
Локальні_ ДЦ ОПР.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЮФ "Каррал""

ТОВ "Сервісно-технічне бюро "Ватра"

ТОВ "БІГ "ЛІРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЮФ "Каррал""
#37904405
Відхилено 19 320 341,00
UAH з ПДВ
15 січня 2021 15:01
ТОВ "Сервісно-технічне бюро "Ватра"
#24201795
Переможець 21 600 496,86
UAH з ПДВ
15 січня 2021 15:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2021 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Сервісно-технічне бюро "Ватра"
#24201795
21 600 496,86
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 12:01
3 к 4_0001.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 12:00
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 15:35
2 к 4_0001.pdf зміни до договору
19 липня 2021 15:33
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 13:15
1 к 4_0001.pdf зміни до договору
12 травня 2021 13:14
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 08:30
Договір укладений
02 лютого 2021 08:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затвердження суми на 2021 рік. Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML