Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2020-12-03-001545-a ● f3c6d8908c5c45fc8d0b94e3d3b1c5ef
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна наукова-дослідна установа «Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста» |
Код ЄДРПОУ: | 33643377 |
Місцезнаходження: | 03061, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Героїв Севастополя, 37-А |
Контактна особа: |
Легкоконець Ольга Валеріївна +380442021416 lehkokonets@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2020 12:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2020 12:40 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2020 12:40 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2020 13:21 |
Очікувана вартість: | 90 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4411 од
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03061, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Героїв Севастополя, 37 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2020 17:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2020 12:36 |
Форма пропозиції.docx | |
03 грудня 2020 12:36 |
Технічні вимоги канцтовари.docx | |
03 грудня 2020 12:36 |
Кваліфікаційні вимоги товар.docx | |
03 грудня 2020 12:36 |
Проект договір товар 2210.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-03-001545-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 18 грудня 2020 09:36
Порушення вимог Закону
Учасник не надав зразків у термін, що зазначено в тендерній документації, з таких підстав:
1. Перелік документів, що надається в період кваліфікації чітко визначено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Вимог Закону щодо надання зразків у період кваліфікації не передбачено, що є порушенням Закону.
2. В оголошені про проведення закупівлі не зазначено, що Замовник не є акредитованим органом з оцінки відповідності. Слід зауважити, що при незадовільній якості зразків товару, учасник до акцепту пропозицій не допускається Замовником, однак Законом не передбачені повноваження Замовника щодо недопуску учасника до акцепту з цих підстав. Водночас, при проведенні Замовником оцінки відповідності продукції та експертизи її якості за відсутності відповідних законних повноважень, матеріально-технічної бази та компетентного персоналу створює корупційний ризик, який полягає, у тому, що Замовник буде мати можливість упереджено оцінювати відповідність та якість продукції, наданої учасниками торгів, та надавати перевагу певному учаснику.
3. Відповідно до Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі єдиного критерію - ціна тендерної пропозиції та шляхом застосування електронного аукціону.» Якщо Замовник вважає за доцільне включити інші критерії то система ПРОЗОРО надає таку можливість шляхом заповнення відповідних форм та визначення приведеної ціни.
З огляду на викладене, вимагаємо прийняти рішення по закупівлі відповідно до вимог Закону, а не на власний розсуд.
Розгорнути
Згорнути
1. Перелік документів, що надається в період кваліфікації чітко визначено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Вимог Закону щодо надання зразків у період кваліфікації не передбачено, що є порушенням Закону.
2. В оголошені про проведення закупівлі не зазначено, що Замовник не є акредитованим органом з оцінки відповідності. Слід зауважити, що при незадовільній якості зразків товару, учасник до акцепту пропозицій не допускається Замовником, однак Законом не передбачені повноваження Замовника щодо недопуску учасника до акцепту з цих підстав. Водночас, при проведенні Замовником оцінки відповідності продукції та експертизи її якості за відсутності відповідних законних повноважень, матеріально-технічної бази та компетентного персоналу створює корупційний ризик, який полягає, у тому, що Замовник буде мати можливість упереджено оцінювати відповідність та якість продукції, наданої учасниками торгів, та надавати перевагу певному учаснику.
3. Відповідно до Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі єдиного критерію - ціна тендерної пропозиції та шляхом застосування електронного аукціону.» Якщо Замовник вважає за доцільне включити інші критерії то система ПРОЗОРО надає таку можливість шляхом заповнення відповідних форм та визначення приведеної ціни.
З огляду на викладене, вимагаємо прийняти рішення по закупівлі відповідно до вимог Закону, а не на власний розсуд.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 грудня 2020 19:45
Замовником розглянуто вимогу Учасника закупівлі «Канцелярські товари» UA-2020-12-03-001545-a, подану 18.12.2020. Основною вимогою Учасника є прийняття Замовником рішення по закупівлі відповідно до вимог Закону, а не на власний розсуд. Вимога Учасника мотивована тим, що на його думку, Замовником допускається порушення Закону під час оцінки тендерної пропозиції.
Проаналізувавши Вимогу Учасника, повідомляємо, що така Вимога є необґрунтованою, безпідставною, а тому така Вимога не підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Спрощена закупівля «Канцелярські товари» UA-2020-12-03-001545-a проводиться Замовником відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону). В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, оприлюднене Замовником відповідно до статті 10 Закону, зазначається перелік критеріїв, які враховуються Замовником під час оцінки пропозицій з описом усіх необхідних документів і інформації, яку повинні надати Учасники для підтвердження вартості (ч.3 ст. 14 Закону). Замовник в праві вимагати від учасників підтвердження того, що запропонований ним товар за своїми технічними характеристиками відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації.
Пропозиція подана Учасником спрощеної закупівлі, шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, із зазначенням інформації про ціну та інші критерії оцінки не підтверджує відповідність вимогам, визначених Замовником.
Розглядаючи пропозицію Учасника Замовник керується переліком Технічних характеристик, дотримання яких забезпечить безперебійну роботу установи та його персоналу. Перелік зазначених технічних характеристик продиктований багаторічним досвідом застосування канцелярських товарів персоналом, з урахуванням профілів їх діяльності.
З огляду на викладене вбачається, що Замовник скористався своїм передбаченим законом правом на обрання необхідних та бажаних власне йому характеристик предмета закупівлі і встановив вимогу відповідності саме тим стандартам якості, які визначив за необхідне. Крім того, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Замовник вправі знати всі технічні характеристики товару, який купує, адже Учасником в ціновій пропозиції конкретно не викладено, який саме товар він має. Виникає підозра, що Учасник скопіював вимоги Замовника та вказав їх разом з діапазоном можливостей в своїй пропозиції, а тому Замовник звернувся з проханням продемонструвати в наявності запропонований товар, щоб знати на що розраховує. Проте Сторонами порозуміння так і не досягнуто, тому Замовником відхилено пропозицію Учасника керувавсь ч. 13 ст. 14 Закону.
Замовник жодним чином не обмежує конкуренцію та не дискримінує Учасників і виключає можливість будь-яких корупційних проявів.
Проаналізувавши Вимогу Учасника, повідомляємо, що така Вимога є необґрунтованою, безпідставною, а тому така Вимога не підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Спрощена закупівля «Канцелярські товари» UA-2020-12-03-001545-a проводиться Замовником відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону). В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, оприлюднене Замовником відповідно до статті 10 Закону, зазначається перелік критеріїв, які враховуються Замовником під час оцінки пропозицій з описом усіх необхідних документів і інформації, яку повинні надати Учасники для підтвердження вартості (ч.3 ст. 14 Закону). Замовник в праві вимагати від учасників підтвердження того, що запропонований ним товар за своїми технічними характеристиками відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації.
Пропозиція подана Учасником спрощеної закупівлі, шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, із зазначенням інформації про ціну та інші критерії оцінки не підтверджує відповідність вимогам, визначених Замовником.
Розглядаючи пропозицію Учасника Замовник керується переліком Технічних характеристик, дотримання яких забезпечить безперебійну роботу установи та його персоналу. Перелік зазначених технічних характеристик продиктований багаторічним досвідом застосування канцелярських товарів персоналом, з урахуванням профілів їх діяльності.
З огляду на викладене вбачається, що Замовник скористався своїм передбаченим законом правом на обрання необхідних та бажаних власне йому характеристик предмета закупівлі і встановив вимогу відповідності саме тим стандартам якості, які визначив за необхідне. Крім того, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Замовник вправі знати всі технічні характеристики товару, який купує, адже Учасником в ціновій пропозиції конкретно не викладено, який саме товар він має. Виникає підозра, що Учасник скопіював вимоги Замовника та вказав їх разом з діапазоном можливостей в своїй пропозиції, а тому Замовник звернувся з проханням продемонструвати в наявності запропонований товар, щоб знати на що розраховує. Проте Сторонами порозуміння так і не досягнуто, тому Замовником відхилено пропозицію Учасника керувавсь ч. 13 ст. 14 Закону.
Замовник жодним чином не обмежує конкуренцію та не дискримінує Учасників і виключає можливість будь-яких корупційних проявів.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" #38402792 |
Відхилено |
77 943,72
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2020 19:41
|
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА" #40188737 |
Переможець |
83 213,58
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2020 20:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2021 12:52
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2020 08:27
|
Договір | укладений |
25 грудня 2020 08:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |