Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти ( сир твердий)
Очікувана вартість
317 800,00 UAH
UA-2020-12-03-000238-b 45f22c2b08824092be0cca00bcfd61a1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Довгошиєнко

+380414296283 dovgoshyenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Оксана Довгошиєнко
+380414296283
dovgoshyenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2020 08:33
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2020 16:00
Початок аукціону: 21 грудня 2020 11:14
Очікувана вартість: 317 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 589,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Сирні продукти ( сир твердий)
Усі документи, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ складений іншою мовою, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1400 кілограми
Сирні продукти ( сир твердий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15544000-3 — Твердий сир

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка (накладної) на оплату товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу до 20 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі в повному обсязі на свій реєстраційний рахунок. Відповідно до ч.1 ст.23 Бюджетного кодексу України платіжні зобов’язання здійснюються при наявності відповідного бюджетного призначення.Оплата за товар за дійсним договором здійснюється у безготівковій формі. Замовник здійснює оплату Товару Постачальника на підставі товаросупровідних документів (накладної), виписаних на кожний навчальний заклад. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2020 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2020 14:50
Нова_редакція_Додаток_3.PDF
09 грудня 2020 14:50
Додаток_3_порівняльна_таблиця.PDF
09 грудня 2020 14:50
порівняльна_таблиця___ТД.PDF
09 грудня 2020 14:50
Перелік змін до тендерної документації.docx
09 грудня 2020 14:50
Нова_редакція_ТД.PDF
03 грудня 2020 08:33
Додаток_4.PDF
03 грудня 2020 08:33
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
03 грудня 2020 08:33
Додаток_1.PDF
09 грудня 2020 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 08:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2020 14:50
Нова_редакція_Додаток_3.PDF
03 грудня 2020 08:33
ДОДАТОК_3.PDF
09 грудня 2020 14:50
Додаток_3_порівняльна_таблиця.PDF
09 грудня 2020 14:50
порівняльна_таблиця___ТД.PDF
09 грудня 2020 14:50
Перелік змін до тендерної документації.docx
09 грудня 2020 14:50
Нова_редакція_ТД.PDF
03 грудня 2020 08:33
ТД.PDF
03 грудня 2020 08:33
Додаток_4.PDF
03 грудня 2020 08:33
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
03 грудня 2020 08:33
Додаток_1.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Акріс Логістик" 223 692,00
UAH з ПДВ
223 692,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Продцентр-плюс" 251 916,00
UAH з ПДВ
251 916,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 17:37
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:37
ст17 аукціон.pdf
24 грудня 2020 17:37
податкова.pdf
24 грудня 2020 17:37
Лобай Ю.І 24.12.20.pdf
24 грудня 2020 17:37
Губатюк О.В. 24.12.20.pdf
10 грудня 2020 08:52
Електронний підпис
10 грудня 2020 08:51
6. гарант ст17.pdf
07 грудня 2020 14:35
Електронний підпис
05 грудня 2020 17:19
4.1 мед кн.pdf
05 грудня 2020 17:19
8.2 статут.pdf
05 грудня 2020 17:19
13. тех вим.pdf
05 грудня 2020 17:19
13.3 сан пасп.pdf
05 грудня 2020 17:19
13.2 якісне КС 09.11.20.pdf
05 грудня 2020 17:19
13.2 якісне 09.11.20 +рос.pdf
05 грудня 2020 17:19
13.4 до 06.12 1883+3016.pdf
05 грудня 2020 17:19
5.1 будліцей 2019.pdf
05 грудня 2020 17:19
5. дов аналог дог.pdf
05 грудня 2020 17:19
3. дов приміщення.pdf
05 грудня 2020 17:19
4. дов працівники.pdf
05 грудня 2020 17:19
2.1 свід тз.pdf
05 грудня 2020 17:19
2. дов тз.pdf
05 грудня 2020 17:19
4.1 дов обов водіїв.pdf
05 грудня 2020 17:19
14. пропозиція.pdf
05 грудня 2020 17:19
15.1 проект.pdf
05 грудня 2020 17:19
16.2 ISO КС.pdf
05 грудня 2020 17:19
16. ISO 22000 акріс.pdf
05 грудня 2020 17:19
15. гарант проект.pdf
05 грудня 2020 17:19
11. гарант зах довк.pdf
05 грудня 2020 17:19
9. витяг ПДВ.pdf
05 грудня 2020 17:19
6. гарант ст17.pdf
05 грудня 2020 17:19
6.1 гарант ст17.pdf
05 грудня 2020 17:19
1. відомості.pdf
05 грудня 2020 17:19
7. гарант санкції.pdf

Публічні документи

14 грудня 2020 15:42
Електронний підпис
14 грудня 2020 15:41
лист-гарантія ст17.pdf
10 грудня 2020 15:21
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:19
ХАССП ISO.pdf
10 грудня 2020 15:19
Статут.pdf
10 грудня 2020 15:19
Статистика.pdf
10 грудня 2020 15:19
сертифікат на аудит.pdf
10 грудня 2020 15:19
свідоцтво лінькова.pdf
10 грудня 2020 15:19
Потужності.pdf
10 грудня 2020 15:19
паспорт код.pdf
10 грудня 2020 15:19
договір СЕС.pdf
10 грудня 2020 15:19
Витяг з ЄДР.pdf
10 грудня 2020 15:19
виписка зЄДР.pdf
10 грудня 2020 15:19
Акт СЕС.pdf
10 грудня 2020 15:19
цінова пропозиція.pdf
10 грудня 2020 15:19
технічні вимоги.pdf
10 грудня 2020 15:19
проект договір.pdf
10 грудня 2020 15:19
пояснювальна записка.pdf
10 грудня 2020 15:19
Лист-гарантія ст 17.pdf
10 грудня 2020 15:19
лист щодо витрат.pdf
10 грудня 2020 15:19
лист санкції.pdf
10 грудня 2020 15:19
лист сан.паспорти.pdf
10 грудня 2020 15:19
лист довкілля.pdf
10 грудня 2020 15:19
Довідки щодо підпису.pdf
10 грудня 2020 15:19
довідка працівників.pdf
10 грудня 2020 15:19
довідка потужності.pdf
10 грудня 2020 15:19
довідка МТБ.pdf
10 грудня 2020 15:19
Довідка ГМО.pdf
10 грудня 2020 15:19
гарантійний лист 22 ДНЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Акріс Логістик"

ПП "Продцентр-плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Акріс Логістик"
#36330737
Переможець 223 692,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 11:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2020 11:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Акріс Логістик"
#36330737
223 692,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 10:40
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 14:53
Дод. угода №9-5 від 22.12.2021р. до дог. №9 від 11.01.2021р..pdf зміни до договору
22 грудня 2021 14:48
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 11:11
Дод. угода №9-4 від 13.12.2021р. до дог. №9 від 11.01.2021р..pdf зміни до договору
13 грудня 2021 11:11
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2021 14:10
Дод угода №9-2 від 16.11.2021р. до дог. №9 від 11.01.2021р..pdf зміни до договору
16 листопада 2021 14:08
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2021 11:10
Дод. угода №9-1 від 14.07.2021р. до дог. №9 від 11.01.2021р..pdf зміни до договору
14 липня 2021 11:08
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 16:04
договір №9 від 11.01.2021.pdf укладений
11 січня 2021 16:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 9/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 9/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 9/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 9/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 182 742,57
UAH (в тому числі ПДВ 30 457,09 UAH)