Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Ритуксимаб 100 мг)
Очікувана вартість
639 182,40 UAH
UA-2020-12-02-012632-b c6622c906190423c9c288a8dc081e697
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відкриті торги за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Ритуксимаб 100 мг)» (унікальні номери оголошень про проведення конкурентних процедур закупівель, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-08-20-006734-a, UA-2020-09-22-011293-b) двічі відмінялися через відсутність достатньої кількості тендерних процедур. Єдиним учасником, який виявив бажання взяти участь у зазначених торгах, компанія D.D. САНДОЗ ФАРМАСЬЮТІКАЛЗ. Посилання на Звіти про результати проведення процедури закупівлі:
1) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-20-006734-a/print/report/pdf
2) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-22-011293-b/print/report/pdf
Тому, відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" застосовується переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 18:47
Оскарження наміру укласти договір: 13 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
592 одиниця
Ритуксимаб 100 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Rituximab

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку замовника. Замовником може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

02 грудня 2020 18:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
D.D. САНДОЗ ФАРМАСЬЮТІКАЛЗ
#2159287000
Переможець 639 182,40
UAH
02 грудня 2020 18:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2020 18:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
D.D. САНДОЗ ФАРМАСЬЮТІКАЛЗ
#2159287000
639 182,40
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 18:58
ДУ 4 09_336-12_2020_розірвання_.pdf укладений
24 листопада 2021 18:57
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2021 11:06
ДУ 3 09_336-12_2020.pdf зміни до договору
06 вересня 2021 11:05
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2021 19:02
ДУ 2 09_336.pdf зміни до договору
30 липня 2021 19:00
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2020 09:11
ДУ 1 09_336.pdf зміни до договору
25 грудня 2020 09:10
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 19:23
Договір 09_336.pdf укладений
16 грудня 2020 19:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/336-12/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у п.4.1 Договору цифри та слова "01 серпня 2021" року замінити цифрами та словами "05 вересня 2021 року"; у п.10.1 Договору цифри та слова "01 серпня 2021 року" замінити цифрами та словами "10 вересня 2021 року"
Номер договору про закупівлю: 09/336-12/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/336-12/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2020 — 19 листопада 2021
Сума оплати за договором: 632 704,20
UAH
Причини розірвання договору: Лист постачальника щодо неможливості поставки 6 флаконів (3 упаковок) продукції, а також п.8.3.1, 15.3 Договору. Сторони дійшли згоди про дострокове розірвання договору.